abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 juli 2009 @ 03:21:36 #126
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_71274015
Het is niet nodig om je inbox van je partner te checken...ik doe het niet en heb er ook geen behoefte aan.

Echter het is voor mij een goed gevoel dat ik mijn telefoon gewoon kan laten rond slingeren en daar niks bij hoef te denken. Wat er ook voor smsjes binnen komen...ik heb verder niks te verbergen..dus als het moet (noodgeval bijvoorbeeld) kan mijn vrouw gewoon mijn hele telefoon doorspitten. Zelfde trouwens geld voor mijn laptop.

TS: Als ik die goede vriend was van je man...dan had ik je man nooit laten vreemdgaan op vakantie.
Echter ik vind het wel raar dat hij naar zoiets als Bodrum gaat met vrienden terwijl jij zwanger bent...

Waarschijnlijk is er niks gebeurd trouwens.
Modus Vivendi!
Beetje aan het werk @ Lao P.D.R.
Soda water en Earl Grey :-)
pi_71275193
Maar niks te verbergen houdt toch niet in dat je dús alles moet delen met elkaar en geen recht meer op privacy hebt?
  vrijdag 24 juli 2009 @ 09:21:13 #128
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_71276211
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 08:08 schreef Wazeggie het volgende:
Maar niks te verbergen houdt toch niet in dat je dús alles moet delen met elkaar en geen recht meer op privacy hebt?
Wat versta jij onder privacy? Je SMS jes en en je mail niet delen? De deur op slot als je masturbeert? Douchen met de deur op slot?

Er is overigens een verschil tussen elkaars sms en mail lezen uit nieuwsgierigheid of uit wantrouwen.

Het probleem van de TS is dat ze haar man niet vertrouwd, zn sms leest, er naar vraagt en dan hem niet gelooft.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_71276261
Privacy vind ik dat ik mn eigen post openmaak, mn eigen mails lees en mn eigen smsjes in mn inbox kan laten staan zonder dat hij als 007 alles gaat lezen. Is niet nodig, als er dingen zijn die hij moet weten, dan hoort hij die echt wel. Andersom ga ik daar ook vanuit
  vrijdag 24 juli 2009 @ 09:31:32 #130
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_71276389
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 00:31 schreef Wazeggie het volgende:
Monogamie is bedacht door de Kerk
Volgens mij is het 'bedacht' door ADH, maar ik kan me vergissen.

Sowieso, de kerk die iets zelf verzint!?!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 09:33:14 #131
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_71276422
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 09:24 schreef Wazeggie het volgende:
Privacy vind ik dat ik mn eigen post openmaak, mn eigen mails lees en mn eigen smsjes in mn inbox kan laten staan zonder dat hij als 007 alles gaat lezen. Is niet nodig, als er dingen zijn die hij moet weten, dan hoort hij die echt wel. Andersom ga ik daar ook vanuit
Ik lees ook mn eigen mail, post en smsjes maar verder laten wij gsm's op tafel liggen en mailboxen openstaan. We lezen wel eens iets uit nieuwsgierigheid, niet om te contoleren. Maar goed, wij zijn verder overal open over. Als ik drie dagen weg ben en ik neem een vrouw mee naar mn kamer die er vervolgens loopt te kotsen dan vertel ik dat de volgende ochtend zelf wel. Sterker nog, voor ik haar meeneem weet ik al dat ze het de volgende ochtend van me hoort
pi_71276429
Overigens douche ik met de deur open, loop ik rusitg naakt door het huis en masturbeer ik ook gewoon waar mn partner bij is. maar dat vind ik iets heel anders
pi_71276445
Ik ben trouwens eigenlijk wel benieuwd hoe het met TS is?
  vrijdag 24 juli 2009 @ 09:38:27 #134
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_71276514
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 09:34 schreef Wazeggie het volgende:
Ik ben trouwens eigenlijk wel benieuwd hoe het met TS is?
Ik ook. Ze vond wellicht niet de medestanders waar ze op hoopte?

Zij en manlief hebben gewoon een groot vertrouwen en communicatieprobleem. Het vreemdgaan is niet het grootste probleem, het gebrek aan wederzijds respect wel.
pi_71276734
nou vind ik vreemdgaan toch wel een iets andere orde van probleem dan andermans smsjes lezen hoor.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_71276816
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 09:49 schreef simmu het volgende:
nou vind ik vreemdgaan toch wel een iets andere orde van probleem dan andermans smsjes lezen hoor.
point being?
pi_71277144
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 14:55 schreef Sabah het volgende:
Klopt indd ik wilde ook zijn toestel controleren omdat ik veel met hem heb meegemaakt en hij niet altijd even eerlijk is geweest. Maar de laatste tijd ging het juist heel goed tussen ons en nu dit weer.

Pfff ik weet het niet.
Hij is eerder vreemdgegaan? Kan me voorstellen dat het dan gebeurd dat je wel eens z'n sms-jes bekijkt.
Ik zou toch een eerlijk antwoord van hem willen. As het een slippertje is geweest terwijl jij zwanger thuis zit verdient ie het niet er zo makkelijk vanaf te komen.
Maar ja, voor hetzelfde geld is er echt niks gebeurd...
Succes ermee.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 10:10:15 #138
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_71277237
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 10:07 schreef nummer_zoveel het volgende:

Ik zou toch een eerlijk antwoord van hem willen.
Dat is het hele punt. Hij geeft antwoord en zij gelooft hem niet, Dan maakt t antwoord niet eens meer uit,
pi_71277349
Nou ja, het is wel vreemd als je een meisje meeneemt naar je kamer als je vriend alleen wilt zijn.

Je kunt in een hotel verder toch in het café of het restaurant gezellig met anderen kletsen, daar hoef je iemand toch niet mee voor naar je kamer te nemen, waar alleen een bed, tv en badkamer aanwezig zal zijn.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 10:17:09 #140
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_71277432
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 10:14 schreef nummer_zoveel het volgende:
Nou ja, het is wel vreemd als je een meisje meeneemt naar je kamer als je vriend alleen wilt zijn.

Je kunt in een hotel verder toch in het café of het restaurant gezellig met anderen kletsen, daar hoef je iemand toch niet mee voor naar je kamer te nemen, waar alleen een bed, tv en badkamer aanwezig zal zijn.
Ja dat vind ik ook. Wel een beetje vreemd. Maar goed, TS schrijft dat ze één en ander met haar vent heeft meegemaakt. Heb niet gelezen wat dit inhoudt, maar ik kan me wel goed voorstellen dat als je partner eerder op zo'n manier over de scheef gegaan is je sneller vraagtekens hebt bij dingen.
SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
  vrijdag 24 juli 2009 @ 10:17:25 #141
196697 Heathen.
Its No Game
pi_71277438
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 10:10 schreef Stefan het volgende:

[..]

Dat is het hele punt. Hij geeft antwoord en zij gelooft hem niet, Dan maakt t antwoord niet eens meer uit,
Op basis van zijn historie is het verstandig voor hem om zich niet in dit soort situaties in te laten.
pi_71277510
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 10:17 schreef Cat_Tank het volgende:

[..]

Ja dat vind ik ook. Wel een beetje vreemd. Maar goed, TS schrijft dat ze één en ander met haar vent heeft meegemaakt. Heb niet gelezen wat dit inhoudt, maar ik kan me wel goed voorstellen dat als je partner eerder op zo'n manier over de scheef gegaan is je sneller vraagtekens hebt bij dingen.
Als zij hem echt niet vertrouwt had zij hem niet alleen op vakantie moeten laten gaan
pi_71277708
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 09:49 schreef simmu het volgende:
Met het risico mezelf heel impopulair te maken: met vreemdgaan schendt je alleen een afspraak tussen twee mensen, door elkaar sms te lezen schendt je de privacy, en dat is verboden.

En nee, ik praat vreemdgaan niet en goed of zo, maar ik word soms zo moe van het feit dat vreemdgaan door sommige mensen als een soort misdaad wordt beschouwd.
Arseen (As), atoomnummer 33
pi_71277769
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 10:26 schreef As_33 het volgende:

[..]

Met het risico mezelf heel impopulair te maken: met vreemdgaan schendt je alleen een afspraak tussen twee mensen, door elkaar sms te lezen schendt je de privacy, en dat is verboden.

En nee, ik praat vreemdgaan niet en goed of zo, maar ik word soms zo moe van het feit dat vreemdgaan door sommige mensen als een soort misdaad wordt beschouwd.
Mijn god, het is je partner die de sms-jes leest, niet de overheid ofzo.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 10:30:25 #145
196697 Heathen.
Its No Game
pi_71277802
quote:

[..]

Het schenden van vertrouwen, liefde en wederzijds respect vind ik dan toch een paar treden hoger.
pi_71277822
quote:

[..]

I got your back, ben het met je eens hoor!
pi_71277830
quote:

[..]

En ik bewtijfel of het zo verboden is. Denk dat je als je zowel voor het lezen van de sms-jes als het vreemdgaat aangifte bij de politie wilt doen, ze je niet kunnen helpen.

'Ja euh, mijn vriendin leest m'n sms-jes, dat is toch verboden? '
  vrijdag 24 juli 2009 @ 10:32:09 #148
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_71277859
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 10:29 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Mijn god, het is je partner die de sms-jes leest, niet de overheid ofzo.

SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
  vrijdag 24 juli 2009 @ 10:33:34 #149
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_71277912
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 10:30 schreef Heathen. het volgende:

[..]

Het schenden van vertrouwen, liefde en wederzijds respect vind ik dan toch een paar treden hoger.
Daar gaat t niet eens meer om. TS gelooft sowieso het verhaal van haar man niet. Dat ie al of niet vreemdgaat of dat ze al of niet zn inbox leest doet er niet eens meer toe.

Ze vertrouwt hem niet ongeacht of ie wat doet of niet.

De TS is hier haar eigen probleem.
  Moderator vrijdag 24 juli 2009 @ 10:34:12 #150
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_71277929
quote:

[..]

Alleen een afspraak tussen 2 mensen? Die gebaseerd is op wederzijds vertrouwen, respect en liefde. Je schendt niet alleen een 'afspraak' tussen 2 mensen, je schendt heel erg veel. Ik vind vreemdgaan veel en veel erger dan smsjes lezen.
Breitling - Instruments for Professionals
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')