quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:02 schreef Fallen het volgende:
Edje, wat ben je toch ook een vuillak...
quote:
Hmzz... ik had eigenlijk een minder kleurijke Hatter verwacht, maar de rest ziet er briljant uit!quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:32 schreef SocialDisorder het volgende:
Tim Burton's Alice in Wonderland Trailer
IT'S FUCKING AWESOME!
Dat zijn geen gamers maar kneuzen, dezelfde gasten liggen ook de hele dag met een sniper-rifle in hun handjes omdat ze zuigen op korte afstand.quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:42 schreef lkb9000 het volgende:
En weer wat potjes waar je overal van 2 á 3 balkons tegelijk wordt beschoten
Zonde is datquote:Op donderdag 23 juli 2009 14:47 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Dat zijn geen gamers maar kneuzen, dezelfde gasten liggen ook de hele dag met een sniper-rifle in hun handjes omdat ze zuigen op korte afstand.
Hebben we het over dezeflde AQuila? Hij wil anders een slotje op SCquote:Op donderdag 23 juli 2009 14:10 schreef Fallen het volgende:
[..]= Huh... wat?
= Owja, AQuila weglaten....
= Triest he, dat ik al die moeite doe?
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:11 schreef AQuila360 het volgende:
En weg met de SC die er nu is! Dat is een boevenbende![]()
Stom gelul de hele dag om die topics maar vol te krijgen
Ja, maar Edwinuss copy/paste de OP uit de wiki en neemt dan nog de moeite om AQuilala weg te halen. Ergens kan ik er wel om lachen, maar ik vind het ook wel sneu...quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:56 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Hebben we het over dezeflde AQuila? Hij wil anders een slotje op SC![]()
[..]
quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:09 schreef Fallen het volgende:
[..]
En wat AQuila roept over de SC zal me verder worst zijn... overigens had hij wel een punt over dat "vol krijgen" van een topic. Dat was volgens mij naar aanleiding van Ed en Lenny die voor 05:00 een topic vol wilden hebben.
Ach ja hoe vaak komt het nu voor dat ze een vol = vol actie houdenquote:Op donderdag 23 juli 2009 16:09 schreef Fallen het volgende:
En wat AQuila roept over de SC zal me verder worst zijn... overigens had hij wel een punt over dat "vol krijgen" van een topic. Dat was volgens mij naar aanleiding van Ed en Lenny die voor 05:00 een topic vol wilden hebben.
Geen idee... heb er zelf ook wel eens aan mee gedaan...quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:21 schreef Tain het volgende:
[..]
Ach ja hoe vaak komt het nu voor dat ze een vol = vol actie houden
Vaag filmpje is dat inderdaad. ff lekker nonchalant zijn hand op de leiding leggen en *poef* weg negerquote:Op donderdag 23 juli 2009 16:34 schreef SkyChat het volgende:
Ik zat net de allerbeste electrocutie ter wereld te kijken op videoecht een meesterlijke dood.
Die gast staat bovenop een trein wat aan te klooien terwijl mensen hem eraf proberen te halen maar dat lukt dus niet, 5 minuten later staat hij op en maakt een wandeling boven op het dak, steekt een hand in z'n zak terwijl hij met de andere hand even houvast zoekt aan 1 van de bovenleidingen.. en dan gebeurd het: 2 giga schokken door z'n lijf maar geen centimeter van z'n positie afwijken.. 2 seconden later valt hij met een zachte plof dood neer op het dak van de trein terwijl de menigte toekijkt hoe de rook, die van z'n schedel afkomt, zachtjes met de wind meevoert.
Wat een blockbuster![]()
Nonchalant, dat is het juiste woordquote:Op donderdag 23 juli 2009 16:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vaag filmpje is dat inderdaad. ff lekker nonchalant zijn hand op de leiding leggen en *poef* weg neger
damn hoe ziek was je danquote:
Het is niet zo moeilijk om een lapje text weg te halen hoorquote:Op donderdag 23 juli 2009 14:10 schreef Fallen het volgende:
[..]= Huh... wat?
= Owja, AQuila weglaten....
= Triest he, dat ik al die moeite doe?
je bent zijn icoontje vergetenquote:Op donderdag 23 juli 2009 18:38 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Het is niet zo moeilijk om een lapje text weg te halen hoor
Eigenlijk helemaal niks. Ik heb op dit moment Killzone2 en COD:WaW liggen, COD ga ik vanavond maar mee verder, Killzone2 1 keer uitgespeeld.quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:01 schreef koei het volgende:
Welke shooters spelen jullie eigenlijk op de PS3?
quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:15 schreef RitseB het volgende:
Hoi boys, ik kom even dit topic checken van uit spanje
GTA is helemaal niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:43 schreef Reintji het volgende:
Wat is die "Death of a chapter" missie K-U-T bij TLAD
Groningenquote:Op donderdag 23 juli 2009 22:58 schreef koei het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)jkt_fokmod.html#more
quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:07 schreef koei het volgende:
Ja, zo zie je maar weer dat er enkel debielen wonen in Groningen
Doe toch alsjeblieft normaal.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:27 schreef koei het volgende:
Nee, GTA is niet moeilijk, het is alleen een kutspel!
Wie weet doe ik wel meequote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:17 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Om je vingers bij af te likken![]()
Ik ga morgen een dagje COD4 doen
Lekker lekker.quote:
Ik heb Resistance 1&2, Killzone2 en CoD:Modern Warfare.quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:01 schreef koei het volgende:
Welke shooters spelen jullie eigenlijk op de PS3?
En ik ben morgen vrijHeb besloten dat ik geen zin heb om richting Nijmegen te gaan voor een middagje...
zondequote:
Inderdaad, m'n lieve koude keizerskroonquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:22 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
zondevan je bier wel te verstaan
Ik heb een headset! ergens...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:22 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik heb Resistance 1&2, Killzone2 en CoD:Modern Warfare.
Maar regel dan zeker een headset!
Ik zag je gisteren nog Killzone spelen. Heb even meegekeken.. Heb ook zin om dingen te repareren nu maar moet nog even wat meer punten scorenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:33 schreef Fallen het volgende:
Nouja, kijk maar... ik ben wel in voor een rondje knallen...
Maar morgen eerst eens naar de huisarts, keelontsteking begint nou echt vervelend te worden.
Ik heb em nu in een handoek gewikkeldquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:47 schreef koei het volgende:
gewoon een beetje lief tegen hem praten en zachtjes aaien enzo! Werkt bij mijn (huidige)360 ook!
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:43 schreef Edwinuss het volgende:
En nu doet ie het weer
Edit : toch niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:49 schreef Poit het volgende:
[..]
Trey.....Ja, in heel veel gevallen wel ja. Maar aan online kan de PS3 niet tippen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Qua gamen zelf om qua dingen er omheen? Ik heb totaal geen problemen die enkele keer dat ik online een spelletje speel. Al is dat bij mij beperkt hoor.. Killzone, wat uitermate goed werkt, Eye of Judgement en Home.. Dan houd het wel een beetje op.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:49 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja, in heel veel gevallen wel ja. Maar aan online kan de PS3 niet tippen.
Gewoon het uitnodigen van mensen gaat net iets makkelijker en sneller.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:54 schreef Poit het volgende:
[..]
Qua gamen zelf om qua dingen er omheen? Ik heb totaal geen problemen die enkele keer dat ik online een spelletje speel. Al is dat bij mij beperkt hoor.. Killzone, wat uitermate goed werkt, Eye of Judgement en Home.. Dan houd het wel een beetje op.
And it's FREEEeeeeeeeeeeeee
Oh, net de demo van Battlefield geprobeerd.. Werkt ook prima onlein.
Weinig tot geen ervaring mee..quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:57 schreef koei het volgende:
Ik vind LBP maar slecht werken online. Soms ben je echt een uur bezig voordat je samen kunt spelen... Verder speel ik niks online
Allemaal prima!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:39 schreef koei het volgende:
hmm, morgen even langs de gamemania, kijken of ze een goedkope killzone hebben, en anders wordt het een resistance denk ik... En mn headset zoeken en opladen en proberen te gebruiken
OMG... toch niet toen ik Kill-target was en binnen no-time het loodje legde??quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:41 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik zag je gisteren nog Killzone spelen. Heb even meegekeken.. Heb ook zin om dingen te repareren nu maar moet nog even wat meer punten scoren
Toch maar even wat vaker het spelleke spelen want ik vind zo een keer een potje of twee leuk om te doen
Mooi kut dus zo'n Xbox360...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:43 schreef Edwinuss het volgende:
En nu doet ie het weer
Edit : toch niet.
Haha, nee, dat dan weer net nietquote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:01 schreef Fallen het volgende:
OMG... toch niet toen ik Kill-target was en binnen no-time het loodje legde??![]()
Heb ook een keer gehad dat ik target was, kreeg een nade op m'n dak... moest nog 4 seconden volhouden... en dat lukte, want ik was mortally wounded ipv killed. Dus toch nog gewonnen...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:05 schreef Poit het volgende:
[..]
Haha, nee, dat dan weer net niet
Had godver gisteren zoiets joh..
Ik ging voor de assasination, ik sneaky achterom om via een granaat de target te killen.. Ik gooi.. Timer om, mission failed.. Fractie van een seconde later. BOOM ontploft de granaat, 3 kills, target dood....![]()
2e hands soms wel. Heb daar al wat mooie aanbiedingen weggehaald! Nieuw moet je daar idd nooit kopenquote:
Ik heb echt nog weinig van die badges.. Ben er ook niet echt actief mee bezig maar vind ze wel lastig te halen hoor.. Maar moet zeggen dat ik vaak lol heb met die potjes, vooral als ik soms per toeval zo'n killingstreak heb. Heerlijk voelt dat.. En dat geluid als je iemand afmaakt. Geweldig!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:07 schreef Fallen het volgende:
[..]
Heb ook een keer gehad dat ik target was, kreeg een nade op m'n dak... moest nog 4 seconden volhouden... en dat lukte, want ik was mortally wounded ipv killed. Dus toch nog gewonnen...![]()
Alleen van gisteren was wel jammer want moet nog maar 1x overleven en heb dan badge compleet.
Yep, alleen 2e hands kopen maar nooit nieuw en ook nooit verkopenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:08 schreef koei het volgende:
[..]
2e hands soms wel. Heb daar al wat mooie aanbiedingen weggehaald! Nieuw moet je daar idd nooit kopen
Het hangt er vanaf welke badge je compleet hebt. Sommige geven gewoon meer punten, andere zorgen ervoor dat je ze kan mixen met andere classes. Dat is echt super handig, zo speel ik bijna altijd Medic (reviven dus) met Repair class. Ideale combo vind ik. (alleen buddy's repairen doet 'ie niet goed en ammo crates healen werkt ook niet echt.... (damn, hoe dom kun je zijn...??quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:10 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb echt nog weinig van die badges.. Ben er ook niet echt actief mee bezig maar vind ze wel lastig te halen hoor.. Maar moet zeggen dat ik vaak lol heb met die potjes, vooral als ik soms per toeval zo'n killingstreak heb. Heerlijk voelt dat.. En dat geluid als je iemand afmaakt. Geweldig!
quote:
Haha, ik zag het inderdaad dat je die twee combineert.. Ik heb er 2 volgens mij.. 1 voor de medic met die medpacks dacht ik en 1 omdat ik zoveel keer in meer dan zoveel punten haalde of iets.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:17 schreef Fallen het volgende:
[..]
Het hangt er vanaf welke badge je compleet hebt. Sommige geven gewoon meer punten, andere zorgen ervoor dat je ze kan mixen met andere classes. Dat is echt super handig, zo speel ik bijna altijd Medic (reviven dus) met Repair class. Ideale combo vind ik. (alleen buddy's repairen doet 'ie niet goed en ammo crates healen werkt ook niet echt.... (damn, hoe dom kun je zijn...??))
Held!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:22 schreef Edwinuss het volgende:
Ik kijk het nog even aan, net nog een potje Battlefield gespeeld. Maar als hij nog 1 keer deze streken vertoont koop ik een nieuwe.
Heb er een paar keer flink opgeslagen met een gebalde vuist voordat hij het weer deed
KONING!quote:
Handleiding voor vrouwenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:25 schreef Poit het volgende:
In case of monthly RROD, hit hard with fist!
quote:
Truste broer!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:29 schreef Fallen het volgende:
Ik ga trouwens een poging tot slapen doen...![]()
Ik heb er maar 2 anders.. Dat valt toch wel mee??quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:37 schreef koei het volgende:
Wat een inteeltclubje is het hier eigenlijk met al die broers...
was je m'n zusje maarquote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:37 schreef koei het volgende:
Wat een inteeltclubje is het hier eigenlijk met al die broers...
Nee liever niet, ik heb al genoeg zussen!quote:
Like a big BOWS!!!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:43 schreef lkb9000 het volgende:
Who's yo daddy!
Laten we een grote inteelt stamboom maken voor de OP
Wat heb je tegen mij?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:49 schreef koei het volgende:
oja, krijg ik weer het debieltje als kind...
Ik stem voor!!!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:48 schreef lkb9000 het volgende:
Ik de zoon van poit en lani, edje de zoon van poit en koei, en ritse de zoon van poit en gamebabe!
Was een grapje Edjequote:
Oeh, een heuze Time Paradox!!quote:
Tante koei daar ben ik het niet mee eensquote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:54 schreef koei het volgende:
[..]
Was een grapje EdjeJe hebt alleen een hele slechte smaak in games (tenminste, wat GTA betreft
)
Nee.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:52 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik stem voor!!!
Edje!! Ben je de nieuwe OP al aan het maken??
quote:
Verdomme wat is metal gear toch ook briljant vaderzoon.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Oeh, een heuze Time Paradox!!
[ afbeelding ]
Oh wacht, jij was het debiele neefje blijkbaarquote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:55 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Tante koei daar ben ik het niet mee eens
Eeejz!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:00 schreef koei het volgende:
[..]
Oh wacht, jij was het debiele neefje blijkbaar
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:03 schreef Poit het volgende:
[..]
Eeejz!
Zo praat je niet over m'n pa annex zoon!
ehm, volgens mij deed ik dat wel...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:03 schreef Poit het volgende:
[..]
Eeejz!
Zo praat je niet over m'n pa annex zoon!
Ach, ik kan 'm aan!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:09 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Flink harde praat tegen je man/broer/vader/zoon/opa/oom/zwager
quote:
Fixed.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:28 schreef koei het volgende:
Dierenliefhebbers zijn inderdaad altijd debieltjes
quote:
Dus hij doet het nu zelfs beter dan in het begin?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:55 schreef Edwinuss het volgende:
Moet je nieuwe kopen![]()
M'n xbox werkt weer perfect, hij maakt zelfs minder geluid.
Chill!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:55 schreef Edwinuss het volgende:
Moet je nieuwe kopen![]()
M'n xbox werkt weer perfect, hij maakt zelfs minder geluid.
Jaquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:58 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Dus hij doet het nu zelfs beter dan in het begin?![]()
quote:
Ja, het was verotte warm. Dat voelde ik ook wel. M'n plasma geeft ook heel veel warmte af. We hebben gisteren 2 delen van Planet Earth gezien en The Dark Knight. Dus PS3 heeft ook op volle toeren gedraaid.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:58 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Chill!
Was het niet toevallig vet warm op het moment van de rrod?
Ik had mijn xbox een keer meegenomen naar Vera, een vriend van me moest daar VJen en ik zou gaan Guitar Heroen om te gebruiken in de visualsMaar daar was het te warm dus kreeg hij meteen een rrod toen ik hem aanzette. Backstage was het minder warm en werkte hij weer. En hij werkt nog steeds.
Damn planet earth bluray op 50inch, GODDAMN!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:00 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja, het was verotte warm. Dat voelde ik ook wel. M'n plasma geeft ook heel veel warmte af. We hebben gisteren 2 delen van Planet Earth gezien en The Dark Knight.
Wat trouwens echt briljant en ongekend mooi is op Blu-ray. Gaat echt nergens over.
Ik kap even met het roken van wiet of hasj.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:03 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Damn planet earth bluray op 50inch, GODDAMN!
Met flink wat jointjes planet earth kijken is zo geniaal, heb hem wel eens een kwartier op pauze gehad omdat we vet veel gezichten konden zien in een rotswand
Is een trailer van een film koeiquote:
Denzel hoort zonder enige twijfel bij mijn top 3 beste acteurs. Wat een rollen kan die man neerzetten. Hele goede trailer trouwens.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:09 schreef Lyzio het volgende:
http://www.apple.com/trailers/wb/thebookofeli/large.html
Ik moest eigenlijk direct aan Fallout denkenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:13 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Denzel hoort zonder enige twijfel bij mijn top 3 beste acteurs. Wat een rollen kan die man neerzetten. Hele goede trailer trouwens.
Niet te lang, toffe beelden en goede muziek.
Ik vraag me dus ook echt af hoe de film gaat worden, ga ik zeker zien!
Ik ken wel iemand met dat ding, tofquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:09 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb wel een periode gehad dat we met een groep 3 tot 4 keer per week blowde. Dat is nu wel afgelopen, nu is het 1 keer in de maand ofzo, het is dan ook altijd een toffe avond die heel snel voorbij is.
Krijg ik morgen binnen trouwens!
Potverdikkeme, daar hebben gij wel einen punt.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:13 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik moest eigenlijk direct aan Fallout denken
Kan je lekker een radio DJ spelen met die microfoonquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:14 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand met dat ding, tof
[ afbeelding ]
Deze microkorg moet je hebben, die is briljant
Hij werd gepost in het fallout topic, en ik dacht ff dat het om een fallout film ging, maar niet dusquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:13 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik moest eigenlijk direct aan Fallout denken
Als ie boven op die kapotte autoweg staat. Dat kon zo uit Fallout weggelopen zijn.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:14 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Potverdikkeme, daar hebben gij wel einen punt.
Vocoder FTWquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:14 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Kan je lekker een radio DJ spelen met die microfoon
Zag er ook goed uit inderdaad.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:15 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Als ie boven op die kapotte autoweg staat. Dat kon zo uit Fallout weggelopen zijn.
Of je maakt een nieuw account aan op je 360 die je gebruikt om met ons te knallen. Heb je een maand gratis.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:17 schreef Lyzio het volgende:
Als iemand nog een code voor me heeft liggen of iets dergelijks.
Vaak wiet, maar ik merk het verschil eigenlijk niet echt. Komende week even uitproberen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:12 schreef Poit het volgende:
Rook je hash of wiet??
Beide hebben bij mij een ander effect. Hash wordt ik veel relaxter van dan van wiet.
Kan dat?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:19 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Of je maakt een nieuw account aan op je 360 die je gebruikt om met ons te knallen. Heb je een maand gratis.
Dat dacht ik ook al toen ik de trailer zag. Verder zou hij een hond moeten hebbenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:15 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Als ie boven op die kapotte autoweg staat. Dat kon zo uit Fallout weggelopen zijn.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:04 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik kap even met het roken van wiet of hasj.
Het is niet echt chill meer. Inplaats dat het relaxed gaat worden ga ik me allemaal dingen afvragen. Ik kan niet gewoon rustig zitten en film kijken ofzo.
Als ik me hand op een bepaalde manier onder m'n hoofd heb vraag ik me al af waarom het zo raar voelt
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:19 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Of je maakt een nieuw account aan op je 360 die je gebruikt om met ons te knallen. Heb je een maand gratis.
[..]
Vaak wiet, maar ik merk het verschil eigenlijk niet echt. Komende week even uitproberen.
Doe maar eens wat meer hash rokenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:19 schreef Edwinuss het volgende:
Vaak wiet, maar ik merk het verschil eigenlijk niet echt. Komende week even uitproberen.
Wiet en hasj samen in 1 jointquote:
Ik vind hash veel lekkerder, wat minder scherp. Maar ik rook dan verder ook niet, nooit gedaan ook trouwens..quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:29 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Wiet en hasj samen in 1 joint
Verder vind ik wiet gewoon veel lekkerder dus daar gaat meestal de voorkeur naar uit
Wel heeel erg fallout inderdaadquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:09 schreef Lyzio het volgende:
http://www.apple.com/trailers/wb/thebookofeli/large.html
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:57 schreef Lyzio het volgende:
Gevonden, maar het lijkt me sterk dat ie 't nog doetMega grote ronde kras erop.
Wat een gangster, niet?quote:
Zondequote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:15 schreef Lyzio het volgende:
Gaat 'm niet worden met COD. Disc is gaarIk heb we nog WaW liggen
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:18 schreef Lyzio het volgende:
Ja, vanmiddag even langs een vriend van me. Die speelt er toch nooit meer op. Is me ook gelukt met een kapotte FIFA09, dus dat moet wel lukken inderdaad.
Ik dacht van niet..quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:18 schreef lkb9000 het volgende:
Kan je cod4 stats ook ergens online bekijken?
Zit dat niet in een DLC?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:36 schreef Lyzio het volgende:
Waarom kan ik geen replays uploaden met FIFA
Jammer. Ik ga effe verder met Bayernquote:
Toni is VEEL te goed in FIFA.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:48 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Jammer. Ik ga effe verder met BayernHuntelaar en Toni, wat een koningskoppel
Die shit is inderdaad droogquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:05 schreef lkb9000 het volgende:
The Daily Show with Jon Stewart is zo geniaal, wordt ook steeds maar beter
Ik speel met Bayern hé Edje. Ik heb Huntelaar gekocht van Realquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:02 schreef Edwinuss het volgende:
Ik speel eigenlijk alleen maar Online, zelf heb ik nog nooit met Real gespeeld. Dus dat kan ik niet beoordelen. Ik speel wel eens tegen iemand die met Real speelt, maar die gebruiken Huntelaar niet, dan is het constant Raul of Robben waar ze de show mee willen stelen
Welk niveau speel je trouwens?
Dat begrijp ik schat. Jammer dat je me nu ook een kneus mag noemenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:06 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik speel met Bayern hé Edje. Ik heb Huntelaar gekocht van RealIk speel in de Manager Mode op het hoogste niveau, Legendary heet dat volgens mij. En online speel ik meestal met leuke subtoppers. Tottenham, Sampdoria, Marseille, Valencia.. dat soort spul. Ik haat die Man Utd, Barca, Inter-kneuzen
Daarom :quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:39 schreef lkb9000 het volgende:
Weer 15minuutjes BF43 en jezus wat een irritant spel zeg. Je bent alleen maar op zoek naar iets om te knallen, wat niet te vinden is.
Wacht je op een vliegtuig jatten lui ze voor je neus weg. Heb je eindelijk een vliegtuig op het vliegdekschip, 10seconden en blijkbaar al uit de lucht geknald, wat kan ik daar nou aan doen?
Kutspel
Dat was vanochtend ook weer klote.quote:
Gewoon weer op een PC online gamenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:48 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dat was vanochtend ook weer klote.
Vroeger was online gamen nog tof
BF1942 was briljant! En dit is gewoon dezelfde game maar dan met een nieuwe generatie kankerkindergamers
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:39 schreef lkb9000 het volgende:
Weer 15minuutjes BF43 en jezus wat een irritant spel zeg. Je bent alleen maar op zoek naar iets om te knallen, wat niet te vinden is.
Wacht je op een vliegtuig jatten lui ze voor je neus weg. Heb je eindelijk een vliegtuig op het vliegdekschip, 10seconden en blijkbaar al uit de lucht geknald, wat kan ik daar nou aan doen?
Kutspel
Laatst weer even SoF2 gedaan maar dat was ook niet meer wat het wasquote:
Zonet ook weer uit frustratie gekapt, ik trek het echt niet meerquote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:11 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik ga vanavond maar weer een poging wagen.
Wat voor PC heb je nu?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:15 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Laatst weer even SoF2 gedaan maar dat was ook niet meer wat het was
Voor nieuwe spellen heb ik een nieuwe PC nodig dus dat wordt hem niet.
Pentium 4quote:
quote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:30 schreef lkb9000 het volgende:
En mn toetsenbord is net verneukt door een kwart liter bier
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:30 schreef Lagomorph het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat niet meer gebruikt worden trouwens
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:31 schreef Lagomorph het volgende:
[..]
bier en elektronica gaan sowieso niet goed samen
Nu nog z'n gedragen slipjequote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:21 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Held is het. Ga zeker een shirt aanschaffen met z'n naam erop.
hey nebo...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:22 schreef Nebo het volgende:
Jongens jongens, ik ben terug van vakantie! Ga eens feest vieren hier!
Nu zal het wel weer even duren voordat je Oldies only (oid) in kanquote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:20 schreef Lagomorph het volgende:
Nog niet Koeitje, meer voor het geval dat
hmmm of ik vaak buiten GAM kwamquote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:25 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Nu zal het wel weer even duren voordat je Oldies only (oid) in kan
Thnx! Ga ik zeker gebruiken. Je krijg ook een eerbetoon in de aftiteling.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:37 schreef lkb9000 het volgende:
http://skate.share.ea.com/profiles/79820/posts/1617171.aspx
http://skate.share.ea.com/profiles/79820/posts/1617172.aspx
Voor edje
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:39 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Thnx! Ga ik zeker gebruiken. Je krijg ook een eerbetoon in de aftiteling.
Daar kon hij sowieso al niet inquote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:25 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Nu zal het wel weer even duren voordat je Oldies only (oid) in kan
Neh ik ben te gefrustreerd voor die shit vandaag. cod online was kut, battlefield was kut, skate was kut (lekker eerlijk online S.K.A.T.E spelen waarbij 1 persoon ALTIJD mag beginnen, en dan spots op vlak land, zodat ie onmogelijk op zn bek kan gaan en alleen maar kan 'pookjesbashen'quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:57 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
COD?
Ik kan je nu uitnodigen in een party
Welk spelquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:00 schreef GameBabe het volgende:
tvp
Fijn weekend allemaal!En wellicht tot zondag!
Ik heb thuis een nieuwe telefoon en een nieuw spel op me staan wachten, zit me al de hele dag te verlekkeren, nu nog braaf wachten tot ik thuis ben.
Ik wil je graag beschermen met CoD hoorquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:02 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Neh ik ben te gefrustreerd voor die shit vandaag. cod online was kut, battlefield was kut, skate was kut (lekker eerlijk online S.K.A.T.E spelen waarbij 1 persoon ALTIJD mag beginnen, en dan spots op vlak land, zodat ie onmogelijk op zn bek kan gaan en alleen maar kan 'pookjesbashen'
Ik kick je assquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:02 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik wil je graag beschermen met CoD hoor
Anno 1403 vannacht van steam geplukt en een samsung jet. Ben benieuwd naar beidenquote:
1404 gok ik?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:05 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Anno 1403 vannacht van steam geplukt en een samsung jet. Ben benieuwd naar beiden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |