Vergelijk trailerpark trash niet met verstandige mensen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:49 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Leer lezen, jitzzzze zegt dat ze een Apple kopen om erbij te horen.
Nee, dat is onzin, in een dalende computermarkt heeft Apple zijn afzet zien groeien, 4% meer laptops en pc's.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:49 schreef jitzzzze het volgende:
Volgens mij heb jij het niet begrepen. Dat groeiende aandeel komt alleen door die iPhones.
Je kan nu wel een domme troll de wereld intrappen, maar je moet toch eem met argumenten komen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:56 schreef jitzzzze het volgende:
Ik zei dus dan mensen een iPhone kopen en erbij te horen.
Jawel, jij.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:52 schreef Juicyhil het volgende:
Niemand opende hem
Nee, jij bent een Windows user... Je ouders zijn mac-users...quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:57 schreef timbob het volgende:
[..]
Jawel, jij.
dus.
Ik heb trouwens een iPhone.
en windows.
en m'n ouders hebben een mac.
ik ben hybride.
Geeft ie niet.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:56 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je kan nu wel een domme troll de wereld intrappen, maar je moet toch eem met argumenten komen.
Dan moet je mij ook niet zijn woorden in de mond leggenquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:52 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Vergelijk trailerpark trash niet met verstandige mensen.
iPhone is ook mac.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:57 schreef Cybey het volgende:
[..]
Nee, jij bent een Windows user... Je ouders zijn mac-users...
Op de iPhone staat zelfs een aangepaste versie van het huidige besturingssysteem van Apple.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:59 schreef Cybey het volgende:
[..]
Nee, iPhone is van Apple en de Mac is ook van Apple... iPhone is geen Mac...
Het is een afgeslankte versie van Mac OS X. Praat geen poep.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:59 schreef Cybey het volgende:
[..]
Nee, iPhone is van Apple en de Mac is ook van Apple... iPhone is geen Mac...
Ik was eerder.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:01 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Het is een afgeslankte versie van Mac OS X. Praat geen poep.
ik moet hem hier wel gelijk in geven. Zelfde trend als bij de iPods. Vrienden van mij hebben ook zo'n ding. Toen ik vroeg naar de reden: "hij's cool".quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:56 schreef jitzzzze het volgende:
Ik zei dus dan mensen een iPhone kopen en erbij te horen.
Dat is in het vorige deel uitgebreid aan bod gekomenquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:56 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je kan nu wel een domme troll de wereld intrappen, maar je moet toch eem met argumenten komen.
Dat zegt helemaal niks over de kwaliteit van de producten.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
ik moet hem hier wel gelijk in geven. Zelfde trend als bij de iPods. Vrienden van mij hebben ook zo'n ding. Toen ik vroeg naar de reden: "hij's cool".
Nu ben ik het wel met hun eens, maar het geeft wel aan dat de functionaliteit van dat ding weinig tot geen weging heeft in de beslissing om m te halen.
Ja, en toen heb je ze ook niet gegeven.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is in het vorige deel uitgebreid aan bod gekomen
Hoera... er staat een versie van Mac OS op... Dat maakt een PDA waar Windows Mobile op staat toch ook geen volwaardige computer?quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:01 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Het is een afgeslankte versie van Mac OS X. Praat geen poep.
M`n faam, wat doe je?quote:
Dat dus. Mijn creative kan meer, is goedkoper, en kwalitatief net zo goed of zelfs beter. Maar toch niet cool omdat het geen iPod is. Dat is toch gek?quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
ik moet hem hier wel gelijk in geven. Zelfde trend als bij de iPods. Vrienden van mij hebben ook zo'n ding. Toen ik vroeg naar de reden: "hij's cool".
Nu ben ik het wel met hun eens, maar het geeft wel aan dat de functionaliteit van dat ding weinig tot geen weging heeft in de beslissing om m te halen.
Nee, toen wilde jij ze niet lezen. Dat is een groot verschil.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:04 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, en toen heb je ze ook niet gegeven.
Jaloers? Of ben je een hetze begonnen?quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:59 schreef Jarno het volgende:
Waar blijven je vriendjes trouwens jitske?
Zou je...quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:04 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, en toen heb je ze ook niet gegeven.
klopt, maar een hype zegt daar ook niets over. De stelling was dat de iPhone zo goed loopt doordat het een hype is. Kwaliteit werd niet genoemd.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:03 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat zegt helemaal niks over de kwaliteit van de producten.
No wai.quote:
Aaah, dus van Windows XP kun je ook geen volwaardige server maken? Dan moet je zeker Windows Server hebben he?quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:04 schreef Cybey het volgende:
[..]
Hoera... er staat een versie van Mac OS op... Dat maakt een PDA waar Windows Mobile op staat toch ook geen volwaardige computer?
iPhone is geen Mac...
creative wat? mp3 speler?quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat dus. Mijn creative kan meer, is goedkoper, en kwalitatief net zo goed of zelfs beter. Maar toch niet cool omdat het geen iPod is. Dat is toch gek?
Een iPod is misschien een ander goed voorbeeld, hier was zelfs een item over op Discovery. Ik heb zelf de 30 GB video gehad, nadat de speler te weinig ruimte had ( ik had em ook al 3 jaar ) ben ik voor de 120GB classic gegaan.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Al zet je Windows 3.1 op een computer, dan is het nog steeds een volwaardige computer maar ben je gewoon dom bezig...quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:05 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Aaah, dus van Windows XP kun je ook geen volwaardige server maken? Dan moet je zeker Windows Server hebben he?
Gecombineerd met iTunes, smart playlists en podcasts kan er geen enkele mp3 speler aan tippen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:07 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Een iPod is misschien een ander goed voorbeeld, hier was zelfs een item over op Discovery. Ik heb zelf de 30 GB video gehad, nadat de speler te weinig ruimte had ( ik had em ook al 3 jaar ) ben ik voor de 120GB classic gegaan.
Ik koop blindelings weer een iPod als deze ( ooit ) kapot gaat. Niks is zo heerlijk om je muziek altijd bij je te hebben en als je thuis komt zet je je iPod in de dock en kan je muziek luisteren. Zeer gemakkelijk en wil niks anders.
Nee want je praat poep.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, echt. En hou je nu even op met commentaar te hebben op elk woordje wat ik typ?
Ik ben nu aan m'n 3e iPhone bezig en ik wil niets anders meer. Ding kan met toepassingen zoveel leuks, handigs en moois.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:07 schreef Jarno het volgende:
[..]
Gecombineerd met iTunes, smart playlists en podcasts kan er geen enkele mp3 speler aan tippen.
Dat zullen al die "filesystem based werken is zo cool" nerds nooit ervaren. Die zijn ergens blijven steken in 2002.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:08 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als ik een tof nummer hoor, 5 sterren geven en hij komt vanzelf in m'n favorieten lijst.
JIJ weet het.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:09 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat zullen al die "filesystem based werken is zo cool" nerds nooit ervaren. Die zijn ergens blijven steken in 2002.
Voor jouw vrienden misschien niet, voor anderen wel. Je bouwt echt niet zo'n marktaandeel op op 'cool' alleen. Daarnaast gaat het continu over iPod killer of iPhone killer, en proberen veel bedrijven er eentje na te maken. Dat doen ze niet vanwege die coolheidsfactor.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kan zijn, maar neemt niet weg dat het een hype product is.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:07 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Een iPod is misschien een ander goed voorbeeld, hier was zelfs een item over op Discovery. Ik heb zelf de 30 GB video gehad, nadat de speler te weinig ruimte had ( ik had em ook al 3 jaar ) ben ik voor de 120GB classic gegaan.
Ik koop blindelings weer een iPod als deze ( ooit ) kapot gaat. Niks is zo heerlijk om je muziek altijd bij je te hebben en als je thuis komt zet je je iPod in de dock en kan je muziek luisteren. Zeer gemakkelijk en wil niks anders.
Dat is waarquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kan zijn, maar neemt niet weg dat het een hype product is.
Op (MBO) ICT opleidingen worden tegenwoordig MCSE modules als standaard curriculum gezien. Ja, dat kan mij schelen ja. Op die manier kan het natuurlijk nooit goed komen met alternatieven.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:09 schreef Zotheid het volgende:
wat kan jou het in godsnaam schelen wat een of andere gast aan de andere kant van Nederland gebruikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |