Vergelijk trailerpark trash niet met verstandige mensen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:49 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Leer lezen, jitzzzze zegt dat ze een Apple kopen om erbij te horen.
Nee, dat is onzin, in een dalende computermarkt heeft Apple zijn afzet zien groeien, 4% meer laptops en pc's.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:49 schreef jitzzzze het volgende:
Volgens mij heb jij het niet begrepen. Dat groeiende aandeel komt alleen door die iPhones.
Je kan nu wel een domme troll de wereld intrappen, maar je moet toch eem met argumenten komen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:56 schreef jitzzzze het volgende:
Ik zei dus dan mensen een iPhone kopen en erbij te horen.
Jawel, jij.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:52 schreef Juicyhil het volgende:
Niemand opende hem
Nee, jij bent een Windows user... Je ouders zijn mac-users...quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:57 schreef timbob het volgende:
[..]
Jawel, jij.
dus.
Ik heb trouwens een iPhone.
en windows.
en m'n ouders hebben een mac.
ik ben hybride.
Geeft ie niet.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:56 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je kan nu wel een domme troll de wereld intrappen, maar je moet toch eem met argumenten komen.
Dan moet je mij ook niet zijn woorden in de mond leggenquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:52 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Vergelijk trailerpark trash niet met verstandige mensen.
iPhone is ook mac.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:57 schreef Cybey het volgende:
[..]
Nee, jij bent een Windows user... Je ouders zijn mac-users...
Op de iPhone staat zelfs een aangepaste versie van het huidige besturingssysteem van Apple.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:59 schreef Cybey het volgende:
[..]
Nee, iPhone is van Apple en de Mac is ook van Apple... iPhone is geen Mac...
Het is een afgeslankte versie van Mac OS X. Praat geen poep.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:59 schreef Cybey het volgende:
[..]
Nee, iPhone is van Apple en de Mac is ook van Apple... iPhone is geen Mac...
Ik was eerder.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:01 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Het is een afgeslankte versie van Mac OS X. Praat geen poep.
ik moet hem hier wel gelijk in geven. Zelfde trend als bij de iPods. Vrienden van mij hebben ook zo'n ding. Toen ik vroeg naar de reden: "hij's cool".quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:56 schreef jitzzzze het volgende:
Ik zei dus dan mensen een iPhone kopen en erbij te horen.
Dat is in het vorige deel uitgebreid aan bod gekomenquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:56 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je kan nu wel een domme troll de wereld intrappen, maar je moet toch eem met argumenten komen.
Dat zegt helemaal niks over de kwaliteit van de producten.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
ik moet hem hier wel gelijk in geven. Zelfde trend als bij de iPods. Vrienden van mij hebben ook zo'n ding. Toen ik vroeg naar de reden: "hij's cool".
Nu ben ik het wel met hun eens, maar het geeft wel aan dat de functionaliteit van dat ding weinig tot geen weging heeft in de beslissing om m te halen.
Ja, en toen heb je ze ook niet gegeven.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is in het vorige deel uitgebreid aan bod gekomen
Hoera... er staat een versie van Mac OS op... Dat maakt een PDA waar Windows Mobile op staat toch ook geen volwaardige computer?quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:01 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Het is een afgeslankte versie van Mac OS X. Praat geen poep.
M`n faam, wat doe je?quote:
Dat dus. Mijn creative kan meer, is goedkoper, en kwalitatief net zo goed of zelfs beter. Maar toch niet cool omdat het geen iPod is. Dat is toch gek?quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
ik moet hem hier wel gelijk in geven. Zelfde trend als bij de iPods. Vrienden van mij hebben ook zo'n ding. Toen ik vroeg naar de reden: "hij's cool".
Nu ben ik het wel met hun eens, maar het geeft wel aan dat de functionaliteit van dat ding weinig tot geen weging heeft in de beslissing om m te halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |