quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:28 schreef Noshiba het volgende:
Sinds wanneer begint de verkoop op donderdag om 10 uur?!
quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:28 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ga jij nooit stappen dan voordat je naar ajax gaat?
Mwah, komend weekend zou leuk zijn. Wil gewoon tegen grunn beginnen met 0-3!quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:31 schreef Nashje het volgende:
Eens met TT. Komend weekend laten zien wat we waard zijn.
Bijna nooit. En ik blijf het een loze kreet vinden.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:28 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ga jij nooit stappen dan voordat je naar ajax gaat?
Als kiespijn.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:35 schreef Aanvoerder het volgende:
Het plaatje van Shrek mist in de OP Fortitudo.
ja en dalijk verliezen we 3 wedstrijden en dan mag ie van iedereen weer oprottenquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:41 schreef NatteBever het volgende:
Haha die foto van Jol met zijn truuk, wat een baas
Slechts 3 wedstrijden van de 34 verliezen in de competitie tegen ik wel voor.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:48 schreef jna het volgende:
[..]
ja en dalijk verliezen we 3 wedstrijden en dan mag ie van iedereen weer oprotten
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)id-over-De-Zeeuw.htmquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:53 schreef getl0st het volgende:
Al meer bekend over de Zeeuw?
Tevens tvp
Ja ik teken daar zelfs voorquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:57 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Slechts 3 wedstrijden van de 34 verliezen in de competitie tegen ik wel voor.
Sla dat toernooi over en maak er gewoon 2 losse oefenwedstrijden van met normale prijzen. En dan spreekt het me tegen Atletico en Benfica echt wel aan.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:58 schreef Blight het volgende:
Ondanks dat het Amsterdam Tournament mij sowieso al nooit aansprak, blijf ik het trouwens belachelijk vinden dat een club als Sunderland dit jaar mee doet. Het wordt echt een beetje treurig.
Goed voor de bookies.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:58 schreef Blight het volgende:
Ondanks dat het Amsterdam Tournament mij sowieso al nooit aansprak, blijf ik het trouwens belachelijk vinden dat een club als Sunderland dit jaar mee doet. Het wordt echt een beetje treurig.
Doelpunten tellen ook mee als punten. Benfica en Atletico kunnen helemaal los terwijl wij het moeilijk gaan krijgen tegen hun.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:13 schreef Rumille het volgende:
Scheelt wel dat we niet tégen Sunderland spelen.
Je onderschat Sunderland.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:23 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Doelpunten tellen ook mee als punten. Benfica en Atletico kunnen helemaal los terwijl wij het moeilijk gaan krijgen tegen hun.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |