quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:50 schreef TNA het volgende:
Ik snap best dat je niet op een taxiplaats mag parkeren, maar moet je direct boetes uitdelen als mensen daar twee minuten staan om iemand van het station te halen?
Die grens leg je met gezond verstand. Is het doodstil en staat er een paar minuten een auto 'illegaal'? Boeiend. Is het spitsuur en gooit iemand tien minuten zijn auto op een taxiplaats? Beboeten.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:52 schreef karr-1 het volgende:
En waar leg je de grens dan? De een staat er 2 minuten, de ander 5 minuten en voor je het weet zijn alle plekken bezet met mensen die er "maar heel even staan om iemand op te halen"
En de eerste fietst 10 meter over de stoep, de 2de 20 meter en ga zo maar door. Er moeten nu eenmaal grenzen zijn in dit land.
Kortom, het heeft niets met scoren te maken, regels zijn er met een reden. Gewoon blijven aanpakken dus.
En dat leid tot eindeloze en vooral zinloze discussies met mensen die menen onterecht een boete gehad te hebben. regels zijn er voor iedereen zonder uitzonderingen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:54 schreef TNA het volgende:
[..]
Die grens leg je met gezond verstand. Is het doodstil en staat er een paar minuten een auto 'illegaal'? Boeiend. Is het spitsuur en gooit iemand tien minuten zijn auto op een taxiplaats? Beboeten.
Snap je het dan echt niet?quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:55 schreef karr-1 het volgende:
[..]
En dat leid tot eindeloze en vooral zinloze discussies met mensen die menen onterecht een boete gehad te hebben. regels zijn er voor iedereen zonder uitzonderingen.
Die discussies heb je hoe dan ook.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:55 schreef karr-1 het volgende:
[..]
En dat leid tot eindeloze en vooral zinloze discussies met mensen die menen onterecht een boete gehad te hebben. regels zijn er voor iedereen zonder uitzonderingen.
Ja.. laten we alles onduidelijker maken en het zo subjectief maken zodat voor ieder wissewasje er vijftig jaar aan discussie isquote:
Ik snap het prima, maar ik ben een tegenstander van dit soort "buigen van de regels" omdat het in de praktijk altijd weer leid tot eindeloze discussies met mensen die menen een uitzondering te zijn.quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:57 schreef 3nhsCnds het volgende:
Eens... mijn broer had een paar maanden geleden ook zoiets. In het centrum van Purmerend is het éénrichtingsverkeer. Hij was even naar een cafe geweest, had voor de deur geparkeerd... eenmaal vertrekkende, reed hij een stukje van hooguit 6 meter (!) tegen de richting in (over een busbaan)... en dat werd opgemerkt door een politie-agent... direct bekeurd, 'want die jongelui zijn ook allemaal hetzelfde'...
quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:50 schreef TNA het volgende:
Kortom: wees eens enigszins flexibel met de regels. Pak asocialen hard aan, maar beboet niet iedereen die marginaal van de regels afwijkt, zonder daarbij anderen te storen. En nee, dat is niet wettelijk vast te leggen. Zoiets heet gezond verstand.
Precies en daarom zijn er dus regels, dan hoef je geen discussie te hebbenquote:
Gastquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:57 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik snap het prima, maar ik ben een tegenstander van dit soort "buigen van de regels" omdat het in de praktijk altijd weer leid tot eindeloze discussies met mensen die menen een uitzondering te zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |