Ok, maar ik bedoel de Mexicaanse griep en de eventuele gevolgen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:35 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Ik beschouw het ook niet als een aanval hoor. Oke, heb de wiki van de griep net even bekeken.
[..]
Maar verder zal ik me buiten deze discussie houden, dat scheelt jou ook inderdaad een hele berg tiepwerk.
Ik merk het wel als het daadwerkelijk zover is.
Welke gevolgen?quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:54 schreef Kaneel het volgende:
Ok, maar ik bedoel de Mexicaanse griep en de eventuele gevolgen.
Ik heb ook niet de indruk dat ze bij de Vierdaagse denken dat het daar niet voor zal komen.quote:
Als dat iemand van haar eigen koor is, had ze het ook tijdens een repetitie kunnen krijgen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:56 schreef zatoichi het volgende:
TVP mijn moeder doet mee aan dat korenfestival in Utrecht en heeft de hele week staan oefenen naast die persoon die nu de griep heeft!
Dichtsbijzijnde is Geldrop met 3 gevallen. Nog geen reden tot paniek.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:07 schreef kL0j00h het volgende:
Overzicht besmettingen op Google maps (Klik hier)
Er staat Q-koorts (?) in de kaart zelf. Lijkt me niet helemaal te kloppen met de omschrijving links?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:07 schreef kL0j00h het volgende:
Overzicht besmettingen op Google maps (Klik hier)
Voor mij Nijmegen, Ede en Amersfoort (werk in Hoevelaken, woon in Arnhem)quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:13 schreef Gia het volgende:
[..]
Dichtsbijzijnde is Geldrop met 3 gevallen. Nog geen reden tot paniek.
Okay dan, niets aan de hand. Als alcohol het tegengaat....quote:De gel bevat alcohol, wat het virus aantast
Q koorts is het zeker niet, dat concentreert zich sterk in de regio ten oosten van de lijn den bosch - eindhoven en dan met name rond Uden en veghel.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Er staat Q-koorts (?) in de kaart zelf. Lijkt me niet helemaal te kloppen met de omschrijving links?
Je snap het echt niet?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:11 schreef Gia het volgende:
Volgens mij gaat de verspreiding van de jaarlijkse wintergriep veel harder en eist die over het algemeen meer doden.
doe niet zo paranoiaquote:
Hehequote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:11 schreef Gia het volgende:
Volgens mij gaat de verspreiding van de jaarlijkse wintergriep veel harder en eist die over het algemeen meer doden.
Gelukkig is het in juli winter in Nederland. Dat scheelt.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:11 schreef Gia het volgende:
Klopt, maar daar gaat men gelukkig nooit op in.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, in Nederland begint de winter idd in Juli...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:11 schreef Gia het volgende:
Niet nu!! 's Winters! Dombo.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:16 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Ja, in Nederland begint de winter idd in Juli...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |