Als jij 200 piek aan mij geeft.quote:
Homo SC.quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:58 schreef BobbyB het volgende:
Hoi. Wat is dit voor een topic? Beetje leuk hier?
Wie zegt dat ik het over guldens heb?quote:
Hihi, mag ik je balletjes proeven?quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:59 schreef Cybey het volgende:
[..]
Goede conclusie gezien het plaatje in de OP
Een piek was de benaming van een Nederlandse munt van één gulden.quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:59 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het over guldens heb?
Goeiemorgen lieve dagdagquote:Op donderdag 23 juli 2009 10:07 schreef dagdag het volgende:
WE LOVE YOU JITZZZE JAAAP
OOOOOOOOOOOOH IK VAL NAAST CAMILLA IN SLAAP
quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:12 schreef Cybey het volgende:
[..]
Ga je nog epische topics openen vandaag?
pwndquote:Op donderdag 23 juli 2009 10:01 schreef Cybey het volgende:
[..]
Een piek was de benaming van een Nederlandse munt van één gulden.
Bron: Wikipedia
Open een topic *over* Afghanistan...quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:13 schreef dagdag het volgende:
[..]
ik open geen topics meer, vanwege Afghanistan
heb de 63 note ontvangen, moet even rustig gedragenquote:
Ben je bang voor Remlof?quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:15 schreef dagdag het volgende:
[..]
heb de 63 note ontvangen, moet even rustig gedragen
Dan is het Lowlands kaartje niet voor jou bestemd. Alleen alto`s gaan naar Lowlands, echte alto`s die wijken daar van af.quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:01 schreef Cybey het volgende:
[..]
Een piek was de benaming van een Nederlandse munt van één gulden.
Bron: Wikipedia
quote:
Sarkozy is een vieze smeerpijpquote:Op donderdag 23 juli 2009 10:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]Dat is al zo oud, en bovendien was het niet Obama die zo zat te kijken, maar Sarkozy
Vind je?quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:33 schreef Cybey het volgende:
[..]
Maar heeft wel een mooi wijf
[ afbeelding ]
Maar jij valt dan ook op piemols...quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik vind er niets aantrekkelijks aan.
Ze is niet lelijk, maar ook niet bijzonder.quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik vind er niets aantrekkelijks aan.
Dat dus. Niet lelijk, maar ze doet me verder ook niets. Ik wordt er niet warm of koud van.quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze is niet lelijk, maar ook niet bijzonder.
Vind haar op zich wel mooi, maar inderdaad niet echt bijzonder.quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze is niet lelijk, maar ook niet bijzonder.
Dat is echt een pijnlijke grammaticale fout, Jitzzquote:Op donderdag 23 juli 2009 10:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat dus. Niet lelijk, maar ze doet me verder ook niets. Ik wordt er niet warm of koud van.
Nou, als ik haar zo zie staan krijg ik het wel koud, zeker als ik naar buiten kijk.quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat dus. Niet lelijk, maar ze doet me verder ook niets. Ik wordt er niet warm of koud van.
I know, maar een kniesoor die daar op let.quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:39 schreef Cybey het volgende:
[..]
Dat is echt een pijnlijke grammaticale fout, Jitzz![]()
Ja, dat wel jaquote:Op donderdag 23 juli 2009 10:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou, als ik haar zo zie staan krijg ik het wel koud, zeker als ik naar buiten kijk.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:50 schreef Cybey het volgende:
Echt heel erg. Zit dit nummer nou al paar keer achter elkaar te luisteren. Zit zo mooi in elkaar. Meerdere stemmen, meerdere muzikale partijen. Echt goed!
Nee, was vergelding voor netquote:Op donderdag 23 juli 2009 10:56 schreef Cybey het volgende:
[..]
Ben ik nu homo omdat ik van muziek kan genieten?
Ja, echt verdachtquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:05 schreef Cybey het volgende:
Apple topic doet het nog steeds
Bijna deel #3
Mooi topic, dagdagquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:08 schreef dagdag het volgende:
Kwalitieten
Star wars avontuur kent nare kanten met paint
Oh ja, diequote:Op donderdag 23 juli 2009 11:09 schreef Cybey het volgende:
Jitzzz... Heb een pareltje van je gevonden
Flikker op met je scooter en je lelijke wijven
Om een topic te verzinnen?quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:09 schreef dagdag het volgende:
Nou nee hoor , maar kreeg een verzoek via pm
quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:10 schreef Cybey het volgende:
[..]
Heb em even gekickt. Meer mensen moesten er van genieten
Nee. Maar ik heb er wel één nodig. Ik zie alleen door de bomen het bos niet meer. Er is zoveel keus, en ik heb zo weinig kennis.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, ik doe het toch niet. Ik heb nog een HP stoeptegel liggen die ik ga gebruiken.
Jij wel?
Begin eens met wat je er mee wilt gaan doen, wat voor systeem daarbij past en wat je eraan uit wilt geven.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:14 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nee. Maar ik heb er wel één nodig. Ik zie alleen door de bomen het bos niet meer. Er is zoveel keus, en ik heb zo weinig kennis.
Ik wil alleen maar Office en internet gebruiken. Daarnaast moet het een redelijk geheugen en accuduur hebben. Een pre is ook als de laptop er een beetje mooi uit ziet en niet te zwaar is. Dat is het eigenlijk wel. Maar ik wil dan ook max. 500 euro ervoor uitgeven.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Begin eens met wat je er mee wilt gaan doen, wat voor systeem daarbij past en wat je eraan uit wilt geven.
Koop een Packard Bellquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:24 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar Office en internet gebruiken. Daarnaast moet het een redelijk geheugen en accuduur hebben. Een pre is ook als de laptop er een beetje mooi uit ziet en niet te zwaar is. Dat is het eigenlijk wel. Maar ik wil dan ook max. 500 euro ervoor uitgeven.
Voor alleen Office en internet is elke laptop geschikt. 2 of 3 GB geheugen is standaard volgens mij en ruim voldoende. Maar ook eenvoudig uit te breiden.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:24 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar Office en internet gebruiken. Daarnaast moet het een redelijk geheugen en accuduur hebben. Een pre is ook als de laptop er een beetje mooi uit ziet en niet te zwaar is. Dat is het eigenlijk wel. Maar ik wil dan ook max. 500 euro ervoor uitgeven.
Ik heb thuis een Packard Bell, niet een heel sjiek ding, maar hij doet het wel altijd. Nog nooit gezeik mee gehad.quote:
Faal!quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:49 schreef jitzzzze het volgende:
BobbyB, lul, help mij eens een beetje ofzo
Succes ermee! Doe hem de groeten! N00b!quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
heb je soms wat tegen nieuwe? Ik ga het tegen remlof zeggen hoor
Dat wil ik ook! Stom werkquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:44 schreef NoelGallagher het volgende:
Lekker de hele dag levenloos in bed liggen
quote:
Aha.quote:geregistreerd op: maandag 28 mei 2007 @ 00:56
om jarno te ziekenquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:50 schreef Cybey het volgende:
Jitzzz, jij mag de volgende Apple topic weer openen
Ik heb een administrator account, alle rechten dus.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij hebt het recht niet om mij te haten.
ja wat, hij was nog niet geopend piemelquote:
You can suck my balls.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:54 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb een administrator account, alle rechten dus.
quote:
Deze?quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:09 schreef Stephan1237 het volgende:
Hij heeft over mooie meisjes gedroomd
Ik doe meequote:Op donderdag 23 juli 2009 13:15 schreef jitzzzze het volgende:
ZH is het hele topic een serieuze wending aan het geven
Ik wordt een beetje moe van die jarno. Ik ga wel iets anders doenquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:16 schreef Cybey het volgende:
[..]
Ik doe mee
Anders gooit Bio het dicht
Dezelfde nare grammatica foutquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik wordt een beetje moe van die jarno. Ik ga wel iets anders doen
quote:
Melk en suiker of zwart?quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:27 schreef Cybey het volgende:
[..]
Kom je me zo een koppie koffie brengen?
quote:
Nee, over Maartje.quote:
In elk geval geen slotje.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:15 schreef jitzzzze het volgende:
ZH is het hele topic een serieuze wending aan het geven
OKE.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:33 schreef Cybey het volgende:
Ik heb ZH eruit geluld in het Apple topic![]()
![]()
Hij kan nog wel reageren, maar dat boeit niet. Ik claim namelijk de overwinning
Verzin eens wat nieuws, ransaapquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Idd, nog treuriger dan een bmw 1-serie.
Het word nu wel een beetje afgezaagd. En daarbij heb ik hem binnenkort niet meer, dus dan moet je welquote:
Niet zo serieus, jitzie, 't is een mooie bakquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het word nu wel een beetje afgezaagd. En daarbij heb ik hem binnenkort niet meer, dus dan moet je wel
Ooh, nu ineens welquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Niet zo serieus, jitzie, 't is een mooie bak
Zullen we je topic volbaggeren?quote:
Zo bijzonder is dat niet meer.quote:
Dat mag jij ook niet!quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:14 schreef jitzzzze het volgende:
Van de Apple-fanboys mag ik geen mening van een ander raar vinden?
Nou dat is toch gek? Ze zitten me nu te vertellen dat ik bijvoorbeeld Wilder heel serieus moet nemen, en zijn mening vooral niet raar mag vindenquote:
Dit is een openbaar internet ja!quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Je hebt geen toestemming van mij
Ik wist dat iemand dat ging zeggen.quote:
Het spijt me.quote:
Hoeft niet, poepjequote:Op donderdag 23 juli 2009 14:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik wist dat iemand dat ging zeggen.
[..]
Het spijt me.
Desgewenst wil ik hem verwijderen en/of jouw copyright erbij zetten.
Hihiquote:
Wanneer ga je over?quote:
Over twee weekjes ongeveerquote:Op donderdag 23 juli 2009 14:30 schreef Zotheid het volgende:
Wanneer ga je over?
Ik kom op je housewarming.
Nice, net voor de opening dus?quote:
ah voor in het jitzzze jaap topicquote:
Nee, dat is Cybeyquote:Op donderdag 23 juli 2009 15:14 schreef dagdag het volgende:
[..]
ah voor in het jitzzze jaap topic
jitzzze toen hij 3 was
quote:
Met je gebid.quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:23 schreef Devvie het volgende:
Hallotjes
* Waait wat stank naar je toequote:Op donderdag 23 juli 2009 16:26 schreef Devvie het volgende:
[..]
hoho.. ik zeg toch ook niet dat jij een stinkende kutneger bent?
Sorry...quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:28 schreef BigKahuna het volgende:
4EBE wat een taal, dat ben ik niet van je gewend.
*PIEP* *PIEP* *PIEP*quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sorry...![]()
Ik kan weer normaal doen
Ja ik ben terugquote:Op donderdag 23 juli 2009 16:35 schreef BobbyB het volgende:
zo bitches! Valt er hier nog wat te beleven?
BeeTeeeeeeequote:
0.quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:38 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Hoeveel jongens hebben jou gehosseld?
Nee, maar over een week of twee welquote:
Het is maar goed dat ik er ben om je gedrag even in de gaten te houden.quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sorry...![]()
Ik kan weer normaal doen
Jaaaa zekerquote:
En jij bent dus bijna verhuisdquote:
-10quote:
Ah godver, is er zelfs een deel 3?quote:
Ik moet altijd lachen om topics waarin dat gebeurtquote:Op donderdag 23 juli 2009 16:41 schreef Breathtaking het volgende:
Oeh kijk iedereen is het met me eens: Overspannen afgekeurde man
Laat die cavia los, NU..quote:
Ja, idd...quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:39 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik er ben om je gedrag even in de gaten te houden.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, idd...
Het zal niet meer gebeuren.
Maar ook niet minder.
Ja ik ookquote:Op donderdag 23 juli 2009 16:42 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen om topics waarin dat gebeurt.
Dat was het moment waarop je me vermanend moet toespreken.quote:
De slechte humor weerhield me van pratenquote:Op donderdag 23 juli 2009 16:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat was het moment waarop je me vermanend moet toespreken.
Gemiste kans.
Jammer.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:47 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
De slechte humor weerhield me van praten.
quote:
Als je het dan toch zo bekijkt, sinds wanneer heb ik piemels?quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij zwart dan?
Dit ben jij toch? Dan heb je er wel 2 namelijk.quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Als je het dan toch zo bekijkt, sinds wanneer heb ik piemels?
Ik ben minimaal 5cm langer, op ieder vlak.quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:04 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dit ben jij toch? Dan heb je er wel 2 namelijk.
Tsja, dat is een goedequote:Op donderdag 23 juli 2009 17:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Als je het dan toch zo bekijkt, sinds wanneer heb ik piemels?
Gebakken aardappelen met einem schnitzel en salade.quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tsja, dat is een goede..
Zeg jij eens even wat ik ga eten vanavond Ludo?
Bah nee.quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Gebakken aardappelen met einem schnitzel en salade.
Zelfgemaakte.quote:
Idd, simpel, makkelijk en smerig.quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zelfgemaakte.![]()
Maar ja, jij bent meer het type voor Dr. Oetker hè?
Ik wil wel boodschappen voor je doen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:25 schreef Breathtaking het volgende:
Wie wil er boodschappen voor me doen?
Ik maak heel vaak zelf pizza hoorquote:Op donderdag 23 juli 2009 17:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zelfgemaakte.![]()
Maar ja, jij bent meer het type voor Dr. Oetker hè?
Dan ben ik nog langer bezigquote:Op donderdag 23 juli 2009 17:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil wel boodschappen voor je doen.
Kom je het dan ophalen?![]()
Btw: waarom laat je niet een pizza bezorgen?
Reageer je eens serieus, neemt ze je nog niet serieusquote:Op donderdag 23 juli 2009 17:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Gebakken aardappelen met einem schnitzel en salade.
Nee dat was de laatste in huis. Was vergeten nieuwe te halenquote:Op donderdag 23 juli 2009 18:41 schreef kurk_droog het volgende:
hoi
Ik kakte net en precies kon ik nog 5x kont afvegen voordat rol op was
jupquote:Op donderdag 23 juli 2009 18:53 schreef Siniti het volgende:
Als ik bij jou zou wonen zou ik je zo hard haten
Dan kun je een gil naar mij geven, breng ik je een nieuwequote:Op donderdag 23 juli 2009 18:53 schreef Siniti het volgende:
Als ik bij jou zou wonen zou ik je zo hard haten
Ja ik ken het probleem...quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:43 schreef Breathtaking het volgende:
Dan ben ik nog langer bezigen ja dat is eigenlijk best een goed idee, maar ik heb ook nog andere boodschappen nodig dus ik moet gewoon naar de supermarkt toe maar ben te lui
!
Nee, maar smaakte het?quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:00 schreef kurk_droog het volgende:
At gisteren uit vriezer pasta. Maar lag er al 2 maanden? nu dunne kak ?:')
Whut?quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:23 schreef wolvendagen het volgende:
srsly, er is wat mis met mij of met de inzoners van frankrijk dat ze de hele tijd kaike
Hihi, jij bent op vakantie en het regent. Ik ga een terrasje pakken.quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:23 schreef wolvendagen het volgende:
srsly, er is wat mis met mij of met de inzoners van frankrijk dat ze de hele tijd kaike
Tardo toetsenborden hier, de m zit aan de andere kant van het toetsenbord en ze hebben de z q a en de w verplaatstquote:
Maar lieffie ik heb vandaag in de zon gelegen met een biertjequote:Op donderdag 23 juli 2009 19:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hihi, jij bent op vakantie en het regent. Ik ga een terrasje pakken.
Doei.quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hihi, jij bent op vakantie en het regent. Ik ga een terrasje pakken.
Ja doe dat, hier op Fok! is niets te beleven.quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:29 schreef wolvendagen het volgende:
Ik verveel me, zal ik die dudes die aan het poolen zijn gezelschap houden?
Te laat ze zijn weg, ik ga wel bier nuttigen en in mijn eentje aan een tafel zittenquote:Op donderdag 23 juli 2009 19:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja doe dat, hier op Fok! is niets te beleven.
Klinkt als een geslaagde vakantie.quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Te laat ze zijn weg, ik ga wel bier nuttigen en in mijn eentje aan een tafel zitten
* Omver valt.quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:34 schreef BobbyB het volgende:
kiekeboe!
Thanks for the info, dan ga ik weer.quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja doe dat, hier op Fok! is niets te beleven.
Ik weet dat ik moeilijk te weerstaan ben, maar flauw vallen is wel erg overdreven.quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt als een geslaagde vakantie.![]()
Ohmyquote:Op donderdag 23 juli 2009 19:36 schreef Fascination het volgende:
[..]!
De upskirtman is ontmaskerd, en jawel het is een Fok!ker en bovendien een systeembeheerder. Alle vooroordelen worden weer bevestigd.
Lekker.quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ohmy!
Oehh ik heb net lekker een patatje met gegeten, en daarna watermeloen en aardbeien voor mezelf gesneden die ik nu aan het eten ben
Ik schrokquote:Op donderdag 23 juli 2009 19:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik weet dat ik moeilijk te weerstaan ben, maar flauw vallen is wel erg overdreven.
Juicy hil?quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:36 schreef Fascination het volgende:
[..]!
De upskirtman is ontmaskerd, en jawel het is een Fok!ker en bovendien een systeembeheerder. Alle vooroordelen worden weer bevestigd.
Nee, hij is niet zo gezet.quote:
Ohquote:Op donderdag 23 juli 2009 19:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit:
Zielig seksueel gefrustreerde figuur..
Zoek mee naar de upskirtman
quote:
quote:
Het patatje niet?quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Lekker.De aardbeien en watermeloen dan. :'D
Omdat kankervatsig ook weer zo confronterend is.quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Waarom zegt iedereen gezet?
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Omdat kankervatsig ook weer zo confronterend is.
Niet iedereen begint over dik en lomp... zelfs niet als ze door bioscoopstoelen zakken.quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Waarom zegt iedereen gezet?
Ik houd daar niet zo van, dat weet je toch.quote:
Precies.quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Omdat kankervatsig ook weer zo confronterend is.
BBQ in de voortuin ftwquote:Op donderdag 23 juli 2009 19:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik houd daar niet zo van, dat weet je toch.
[..]
Neuh, ik had gewoon gelijk en om de waarheid mag gelachen wordenquote:Op donderdag 23 juli 2009 19:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moest lachen.
Ben ik nu een slecht mens?
Ik doe niet anders!quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:52 schreef Devvie het volgende:
Ik heb ook weleens foto's van vrouwenbillen gemaakt
quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet iedereen begint over dik en lomp... zelfs niet als ze door bioscoopstoelen zakken.
Anders gooien we toch traangas door zn brievenbus?quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:56 schreef Fascination het volgende:
[..]Gezellie met de buren erbij
als die vent van 45 maar niet weer de politie belt.
Ja, fighting fire with fire.quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:56 schreef Devvie het volgende:
[..]
Anders gooien we toch traangas door zn brievenbus?![]()
Ik ook.quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:52 schreef Devvie het volgende:
Ik heb ook weleens foto's van vrouwenbillen gemaakt
Van wie dan? Toch niet je moeder he?quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niet waar!
En ik ben een beetje misselijk van teveel fruit!
Waarom zou ik foto's maken van m'n moeders derrièrequote:Op donderdag 23 juli 2009 20:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Van wie dan? Toch niet je moeder he?
PICSquote:Op donderdag 23 juli 2009 20:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom zou ik foto's maken van m'n moeders derrière?
Nee van Mandy uiteraard!
quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee van Mandy uiteraard!
Weet ik veel, vaderdagcadeau.quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee van Mandy uiteraard!
Moore?quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee van Mandy uiteraard!
quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee
Dankzij Mandy heb ik wel foto's van m'n kont in Barcelona!
Wat een orgineel cadeau.quote:
Dat zou sick zijnquote:Op donderdag 23 juli 2009 20:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Weet ik veel, vaderdagcadeau.![]()
Whehe oké, jullie delen wel erg veel samen.
Je hebt geesten gefotografeerd?quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:10 schreef Allure_ het volgende:
Goddamnit, m'n digitale camera wordt para.
Achteraf bleek het mijn eigen hoofd te zijn.quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt geesten gefotografeerd?
Ik kan je vast niet helpen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Achteraf bleek het mijn eigen hoofd te zijn.
Nee, maar ik heb een nerd nodig die me helpt. Waar zijn die loserts als je ze nodig hebt
.
Nou, ik moet dus nog een paar picca's doorsturen. En ze staan wel op mijn camera, maar als ik ze op de pc probeer te zetten dan mis ik ongeveer de helft van de foto'squote:Op donderdag 23 juli 2009 20:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik kan je vast niet helpen.Maar wat is er dan?
Hm wat vreemdquote:Op donderdag 23 juli 2009 20:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nou, ik moet dus nog een paar picca's doorsturen. En ze staan wel op mijn camera, maar als ik ze op de pc probeer te zetten dan mis ik ongeveer de helft van de foto's.
Ah never mind, op een andere computer lukt het welquote:Op donderdag 23 juli 2009 20:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hm wat vreemdkan ik je ook niet mee helpen, sorry.
Ja goedquote:Op donderdag 23 juli 2009 20:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ah never mind, op een andere computer lukt het wel.
Hoe is 't met den zimmer?
Oke leuk leukquote:Op donderdag 23 juli 2009 20:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja goedhij staat nu leeg op me te wachten. Ben net in K&W op zoek geweest naar wat leuke zelfmaakdingen.. M'n ouders komen maandag terug van vakantie en dan gaan we dus komende week even daarheen om het contract te tekenen etc
heb er echt heel veel zin in allemaal
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |