Als jij 200 piek aan mij geeft.quote:
Homo SC.quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:58 schreef BobbyB het volgende:
Hoi. Wat is dit voor een topic? Beetje leuk hier?
Wie zegt dat ik het over guldens heb?quote:
Hihi, mag ik je balletjes proeven?quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:59 schreef Cybey het volgende:
[..]
Goede conclusie gezien het plaatje in de OP
Een piek was de benaming van een Nederlandse munt van één gulden.quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:59 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het over guldens heb?
Goeiemorgen lieve dagdagquote:Op donderdag 23 juli 2009 10:07 schreef dagdag het volgende:
WE LOVE YOU JITZZZE JAAAP
OOOOOOOOOOOOH IK VAL NAAST CAMILLA IN SLAAP
quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:12 schreef Cybey het volgende:
[..]
Ga je nog epische topics openen vandaag?
pwndquote:Op donderdag 23 juli 2009 10:01 schreef Cybey het volgende:
[..]
Een piek was de benaming van een Nederlandse munt van één gulden.
Bron: Wikipedia
Open een topic *over* Afghanistan...quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:13 schreef dagdag het volgende:
[..]
ik open geen topics meer, vanwege Afghanistan
heb de 63 note ontvangen, moet even rustig gedragenquote:
Ben je bang voor Remlof?quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:15 schreef dagdag het volgende:
[..]
heb de 63 note ontvangen, moet even rustig gedragen
Dan is het Lowlands kaartje niet voor jou bestemd. Alleen alto`s gaan naar Lowlands, echte alto`s die wijken daar van af.quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:01 schreef Cybey het volgende:
[..]
Een piek was de benaming van een Nederlandse munt van één gulden.
Bron: Wikipedia
quote:
Sarkozy is een vieze smeerpijpquote:Op donderdag 23 juli 2009 10:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]Dat is al zo oud, en bovendien was het niet Obama die zo zat te kijken, maar Sarkozy
Vind je?quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:33 schreef Cybey het volgende:
[..]
Maar heeft wel een mooi wijf
[ afbeelding ]
Maar jij valt dan ook op piemols...quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik vind er niets aantrekkelijks aan.
Ze is niet lelijk, maar ook niet bijzonder.quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik vind er niets aantrekkelijks aan.
Dat dus. Niet lelijk, maar ze doet me verder ook niets. Ik wordt er niet warm of koud van.quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze is niet lelijk, maar ook niet bijzonder.
Vind haar op zich wel mooi, maar inderdaad niet echt bijzonder.quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze is niet lelijk, maar ook niet bijzonder.
Dat is echt een pijnlijke grammaticale fout, Jitzzquote:Op donderdag 23 juli 2009 10:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat dus. Niet lelijk, maar ze doet me verder ook niets. Ik wordt er niet warm of koud van.
Nou, als ik haar zo zie staan krijg ik het wel koud, zeker als ik naar buiten kijk.quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat dus. Niet lelijk, maar ze doet me verder ook niets. Ik wordt er niet warm of koud van.
I know, maar een kniesoor die daar op let.quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:39 schreef Cybey het volgende:
[..]
Dat is echt een pijnlijke grammaticale fout, Jitzz![]()
Ja, dat wel jaquote:Op donderdag 23 juli 2009 10:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou, als ik haar zo zie staan krijg ik het wel koud, zeker als ik naar buiten kijk.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:50 schreef Cybey het volgende:
Echt heel erg. Zit dit nummer nou al paar keer achter elkaar te luisteren. Zit zo mooi in elkaar. Meerdere stemmen, meerdere muzikale partijen. Echt goed!
Nee, was vergelding voor netquote:Op donderdag 23 juli 2009 10:56 schreef Cybey het volgende:
[..]
Ben ik nu homo omdat ik van muziek kan genieten?
Ja, echt verdachtquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:05 schreef Cybey het volgende:
Apple topic doet het nog steeds
Bijna deel #3
Mooi topic, dagdagquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:08 schreef dagdag het volgende:
Kwalitieten
Star wars avontuur kent nare kanten met paint
Oh ja, diequote:Op donderdag 23 juli 2009 11:09 schreef Cybey het volgende:
Jitzzz... Heb een pareltje van je gevonden
Flikker op met je scooter en je lelijke wijven
Om een topic te verzinnen?quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:09 schreef dagdag het volgende:
Nou nee hoor , maar kreeg een verzoek via pm
quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:10 schreef Cybey het volgende:
[..]
Heb em even gekickt. Meer mensen moesten er van genieten
Nee. Maar ik heb er wel één nodig. Ik zie alleen door de bomen het bos niet meer. Er is zoveel keus, en ik heb zo weinig kennis.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, ik doe het toch niet. Ik heb nog een HP stoeptegel liggen die ik ga gebruiken.
Jij wel?
Begin eens met wat je er mee wilt gaan doen, wat voor systeem daarbij past en wat je eraan uit wilt geven.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:14 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nee. Maar ik heb er wel één nodig. Ik zie alleen door de bomen het bos niet meer. Er is zoveel keus, en ik heb zo weinig kennis.
Ik wil alleen maar Office en internet gebruiken. Daarnaast moet het een redelijk geheugen en accuduur hebben. Een pre is ook als de laptop er een beetje mooi uit ziet en niet te zwaar is. Dat is het eigenlijk wel. Maar ik wil dan ook max. 500 euro ervoor uitgeven.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Begin eens met wat je er mee wilt gaan doen, wat voor systeem daarbij past en wat je eraan uit wilt geven.
Koop een Packard Bellquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:24 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar Office en internet gebruiken. Daarnaast moet het een redelijk geheugen en accuduur hebben. Een pre is ook als de laptop er een beetje mooi uit ziet en niet te zwaar is. Dat is het eigenlijk wel. Maar ik wil dan ook max. 500 euro ervoor uitgeven.
Voor alleen Office en internet is elke laptop geschikt. 2 of 3 GB geheugen is standaard volgens mij en ruim voldoende. Maar ook eenvoudig uit te breiden.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:24 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar Office en internet gebruiken. Daarnaast moet het een redelijk geheugen en accuduur hebben. Een pre is ook als de laptop er een beetje mooi uit ziet en niet te zwaar is. Dat is het eigenlijk wel. Maar ik wil dan ook max. 500 euro ervoor uitgeven.
Ik heb thuis een Packard Bell, niet een heel sjiek ding, maar hij doet het wel altijd. Nog nooit gezeik mee gehad.quote:
Faal!quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:49 schreef jitzzzze het volgende:
BobbyB, lul, help mij eens een beetje ofzo
Succes ermee! Doe hem de groeten! N00b!quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
heb je soms wat tegen nieuwe? Ik ga het tegen remlof zeggen hoor
Dat wil ik ook! Stom werkquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:44 schreef NoelGallagher het volgende:
Lekker de hele dag levenloos in bed liggen
quote:
Aha.quote:geregistreerd op: maandag 28 mei 2007 @ 00:56
om jarno te ziekenquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:50 schreef Cybey het volgende:
Jitzzz, jij mag de volgende Apple topic weer openen
Ik heb een administrator account, alle rechten dus.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij hebt het recht niet om mij te haten.
ja wat, hij was nog niet geopend piemelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |