abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 25 juli 2009 @ 11:47:20 #226
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_71310468
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 14:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Wel als mijn carriere dan naar de klote zou gaan en kan gaan vegen(rondjes lopen)
Ach voor 5M per jaar en dat voor 5 jaar zou ik ook best wel willen vegen. Dat verdient hij naar alle waarschijnlijkheid nergens anders. Als daarmee zijn carriere afgelopen zou zijn is-ie 30 bij het aflopen van zijn carriere. Scheelt ook maar 2 a 3 jaar met wat het anders zou zijn, en in die 2 a 3 jaar zou hij dat geld ook niet binnen halen. Hij kan altijd nog na zijn 30e voor de lol nog ergens gaan voetballen.
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 18:01 schreef Jasza het volgende:
Kneusje Huntelaar, waarom gaatie nou weer moeilijk doen over geld
Tsja belachelijk - een beetje zeuren om 7M minder
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 25 juli 2009 @ 11:58:17 #227
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_71310652
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 19:01 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Dat eerste was in algemene zin bedoeld. Als je ergens overbodig verklaard wordt, maar toch nog met een lach op je gezicht je salaris int met niets doen, dan weet ik niet of je de meest voorbeeldige persoon bent. Althans niet naar mijn mening.

Huntelaar hoeft ook zeker niet het eerste beste bod te accepteren - helemaal niet op initiatief van Madrid - , maar op een gegeven moment is de transferperiode bijna voorbij en dan sta je voor een dilemma. Blijven of toch wat cash inleveren voor speeltijd.
Als je net een half jaar geleden bent binnen gehaald met 5M per jaar in het vooruitzicht - dan laat je je toch ook niet dollen? Ik vind het juist wel sterk staan als persoon als je je daar tegen verzet. Ik vind het wel karakter tone. Want echt: het zou voor Huntelaar als persoon veel en veel makkelijker zijn Real de zin te te geven en elders voor minder geld te voetballen. Maar als je als persoon tegen een club verzet omdat je je na een half jaar weg laat sturen dan ben je slap? Ik vind het juist wel van enig karaketre getuigen - je zal er sterk voor in de schoenen moeten staan.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_71310853
Waarom melden zich er geen Italiaanse clubs? Hij past daar toch beter dan in Engeland.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 13:32:49 #229
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_71312594
Vernieuwde interesse van Milan, las ik gisteren anders.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_71312748
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 11:58 schreef Doc het volgende:

[..]

Als je net een half jaar geleden bent binnen gehaald met 5M per jaar in het vooruitzicht - dan laat je je toch ook niet dollen? Ik vind het juist wel sterk staan als persoon als je je daar tegen verzet. Ik vind het wel karakter tone. Want echt: het zou voor Huntelaar als persoon veel en veel makkelijker zijn Real de zin te te geven en elders voor minder geld te voetballen. Maar als je als persoon tegen een club verzet omdat je je na een half jaar weg laat sturen dan ben je slap? Ik vind het juist wel van enig karaketre getuigen - je zal er sterk voor in de schoenen moeten staan.
Ik weet niet hoeveel moed het vraagt om wat rond te hangen voor een goed salaris. Het is ook zeker niet Huntelaars schuld dat hij in deze situatie terecht is gekomen. En wat ik al eerder zei: zolang hij daar reden toe ziet, moet hij vooral blijven en vechten voor zijn plaats. Alleen je moet wel realistisch naar die kans blijven kijken. Op een gegeven moment is het niet meer zo moedig en strijdlustig om te blijven, maar vooral dom en zelfvernietigend.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  zaterdag 25 juli 2009 @ 13:58:18 #231
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71313189
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 13:39 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Ik weet niet hoeveel moed het vraagt om wat rond te hangen voor een goed salaris.
Wie zegt dat dat de enige reden is? Het kan ook zomaar zijn dat hij op een grotere club dan Stuttgart en Tottenham wacht en wellicht zelfs aanwijzingen heeft dat er interesse van een dergelijke club is. Afgezien daarvan zit hij pas net in deze situatie dus er is in het geheel nog geen sprake van zelfvernietiging.
Giallo e nero č il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_71313711
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 11:58 schreef Doc het volgende:
Ja, maar zo is het bij Bogarde ook begonnen, en die had ook gelijk. Chelsea boog niet, en Bogarde ook niet. Nu buigt Klaas niet, en als Real ook niet buigt gaat het dezelfde kant op. Bogarde begon er ook niet aan vanuit het idee dat hij nooit meer zou voetballen, maar vanuit het idee dat hij gelijk had, de Chelsea gewoon zijn contract moest afkopen en dat Chelsea uiteindelijk wel zou toegeven.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 14:25:45 #233
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_71313801
Ik ben het eens met Doc.
Ten percent faster with a sturdier frame
  zaterdag 25 juli 2009 @ 14:26:30 #234
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71313818
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 14:21 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ja, maar zo is het bij Bogarde ook begonnen, en die had ook gelijk. Chelsea boog niet, en Bogarde ook niet. Nu buigt Klaas niet, en als Real ook niet buigt gaat het dezelfde kant op. Bogarde begon er ook niet aan vanuit het idee dat hij nooit meer zou voetballen, maar vanuit het idee dat hij gelijk had, de Chelsea gewoon zijn contract moest afkopen en dat Chelsea uiteindelijk wel zou toegeven.
Die vergelijking slaat nergens op aangezien Huntelaar pas net in deze situatie zit. Pas als hij daadwerkelijk niet getransfereerd wordt en de komende maanden ook echt niet meer aan spelen toekomt kun je in het najaar gaan nadenken over deze vergelijking.
pi_71313821
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 13:58 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Wie zegt dat dat de enige reden is? Het kan ook zomaar zijn dat hij op een grotere club dan Stuttgart en Tottenham wacht en wellicht zelfs aanwijzingen heeft dat er interesse van een dergelijke club is. Afgezien daarvan zit hij pas net in deze situatie dus er is in het geheel nog geen sprake van zelfvernietiging.
Het is dan ook slechts een 'waarschuwing' op het moment. Al die doemscenarios die ik noemde zijn nou ook nog niet van toepassing, alleen de transfermarkt sluit over 5 weken, en wat mij betreft zijn dat 5 bepalende weken in de loopbaan van Huntelaar.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_71314323
Ik ben het ergens ook wel eens met Doc, aan de andere kant kun je zeggen dat die hele transfer van Huntelaar vorig jaar gewoon een vrij domme en naieve actie is geweest en dat dit wel een beetje was te voorzien. Hij is toen voor de eer en het geld gegaan en nu moet hij dan een beetje op de blaren zitten. Je moet niet met je laten dollen maar je moet jezelf ook niet groter maken dan je bent.
pi_71314378
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 11:47 schreef Doc het volgende:

[..]

Ach voor 5M per jaar en dat voor 5 jaar zou ik ook best wel willen vegen. Dat verdient hij naar alle waarschijnlijkheid nergens anders. Als daarmee zijn carriere afgelopen zou zijn is-ie 30 bij het aflopen van zijn carriere. Scheelt ook maar 2 a 3 jaar met wat het anders zou zijn, en in die 2 a 3 jaar zou hij dat geld ook niet binnen halen. Hij kan altijd nog na zijn 30e voor de lol nog ergens gaan voetballen.
[..]

Tsja belachelijk - een beetje zeuren om 7M minder
Ik maar denken dat het om het voetbal en het plezier gaat. Ik ben onlangs fors minder gaan verdienen omdat ik een leuker leven wilde en de dingen wil doen die ik leuk vind en mijn talenten beter wil benutten.
pi_71314598
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 14:26 schreef Plato1980 het volgende:
Die vergelijking slaat nergens op aangezien Huntelaar pas net in deze situatie zit. Pas als hij daadwerkelijk niet getransfereerd wordt en de komende maanden ook echt niet meer aan spelen toekomt kun je in het najaar gaan nadenken over deze vergelijking.
Je moet niet doen alsof het Bogarde zijn plan was om al die jaren alleen maar zijn trainingen af te werken. Bogarde weigerde geld in te leveren omdat de club van gedachten was veranderd. Precies hetzelfde als het standpunt dat Huntelaar nu inneemt tegenover Real. Beide hebben ze gelijk, beide hebben een probleem als de club niet toegeeft. De vergelijking met het moment dat Bogarde niet meer gewenst was is dus spot on. Alleen had Bogarde al een heleboel prijzen verzameld terwijl Klaas nog moet kennismaken met de Champions League.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 15:07:49 #239
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71314993
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 14:54 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Je moet niet doen alsof het Bogarde zijn plan was om al die jaren alleen maar zijn trainingen af te werken. Bogarde weigerde geld in te leveren omdat de club van gedachten was veranderd. Precies hetzelfde als het standpunt dat Huntelaar nu inneemt tegenover Real. Beide hebben ze gelijk, beide hebben een probleem als de club niet toegeeft. De vergelijking met het moment dat Bogarde niet meer gewenst was is dus spot on. Alleen had Bogarde al een heleboel prijzen verzameld terwijl Klaas nog moet kennismaken met de Champions League.
En omdat er misschien een heel klein kansje is dat het Huntelaar hetzelfde vergaat moet hij volgens jiu dan maar de eerste aanbiedingen accepteren en zonder morren verhuizen en flink inleveren?
pi_71315155
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 15:07 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

En omdat er misschien een heel klein kansje is dat het Huntelaar hetzelfde vergaat moet hij volgens jiu dan maar de eerste aanbiedingen accepteren en zonder morren verhuizen en flink inleveren?
Dat is het andere uiterste maar hij moet wel oppassen niet in die situatie te verzeilen. Dan word je een wat sneue speler waar zo´n verhaal aan kleeft.
pi_71315158
quote:

[..]

Als je het voor je carriere, plezier, status en de sport doet wel als je alleen geinteresseerd bent in geld niet
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71315499
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 15:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Als je het voor je carriere, plezier, status en de sport doet wel als je alleen geinteresseerd bent in geld niet
Real kan hem altijd nog verhuren.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_71315557
Kan er niet een soort clausule komen dat spelers minimaal een jaar in dienst gehouden moeten worden ofzo?
pi_71315627
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 15:26 schreef cultheld het volgende:

[..]

Real kan hem altijd nog verhuren.
Dan moeten ze alsnog een groot deel van zijn salaris ophoesten, dat gaat dus niet gebeuren
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71315689
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 15:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Dan moeten ze alsnog een groot deel van zijn salaris ophoesten, dat gaat dus niet gebeuren
Ik denk dat de onderhandelingen snel zijn afgerond als Real moet kiezen uit een dilemma: Huntelaar sarren op het trainingsveld van het tweede elftal en 100% van zijn salaris betalen of hem verhuren en hooguit de helft moeten ophoesten .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_71315733
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 13:32 schreef Kriegel het volgende:
Vernieuwde interesse van Milan, las ik gisteren anders.
Zul je straks zien als Zlatan weg is dat Inter ook intresse gaat tonen.
pi_71315789
quote:
Hangt ervan af wat hij wil. Feit is dat als hij net zo koppig blijft als Bogarde en Real net zo koppig blijft als Chelsea, het dezelfde kant op gaat. Het begin is het hetzelfde, of de afloop ook hetzelfde is hangt van de buigzaamheid van de betrokkenen af.

Misschien realiseert hij zich dat Real een buitenkansje was, en dat hij nooit meer ergens zoveel zal verdienen. Dan kan hij dat geld meenemen en daarna cultheld van de Graafschap worden. Hij kan ook gaan voor zijn sportieve kansen en een mooie carriere maken op zijn niveau ten koste van het geld, maar dan snap ik niet waarom hij niet naar Stuttgart is gegaan. Of hij denkt dat hij 4 miljoen per jaar waard is en de 1e spits van Oranje gaat worden omdat elke topclub hem wil. In dat geval kan hij beter naar huis gaan en wat achterhoekse nuchterheid inademen.
pi_71315879
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 15:33 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik denk dat de onderhandelingen snel zijn afgerond als Real moet kiezen uit een dilemma: Huntelaar sarren op het trainingsveld van het tweede elftal en 100% van zijn salaris betalen of hem verhuren en hooguit de helft moeten ophoesten .
En ik denk van niet. Real wil gewoon cash hebben. Dan maar 2 miljoen doorbetalen en proberen om hem in januari te verkopen
  zaterdag 25 juli 2009 @ 16:19:21 #249
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_71317058
Het zal er wel op uitdraaien dat hij vlak voor de sluiting van de transfermarkt kiest voor een Europese subtopper en dan alsnog genoegen moet nemen met een lager salaris. In de tussentijd lopen de gemoederen alleen maar op een overbodige manier hoog op.
pi_71317156
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 16:19 schreef thewishmaster het volgende:
Het zal er wel op uitdraaien dat hij vlak voor de sluiting van de transfermarkt kiest voor een Europese subtopper en dan alsnog genoegen moet nemen met een lager salaris. In de tussentijd lopen de gemoederen alleen maar op een overbodige manier hoog op.
Als die dan nog een dwarsligger willen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')