Nee, maar dat was dan ook een beetje ergerlijk altijdquote:Op zondag 4 oktober 2009 14:11 schreef CD-RW het volgende:
Was ik trouwens de enige die de hele tijd dacht: McKay of Carter zouden de life support al lang werkende hebben en ook nog wel een manier gevonden zou hebben om de Destiny gate te dialen?
Yep, The Destiny is een ontdekkingsschip, en vermoedelijk fungeert het als een soort van gateway tussen x (origin) en y (planeet waar de onbemande ruimtebootjes gates gebouwd hebben).quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:10 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ze zeiden volgens letterlijk mij dat het een ontdekkingsschip was, waar ze van plan waren later via de stargate naartoe te gaan. het was dus een soort reizende stargate. Maar als je dan schepen bouwt die eerst stargates bouwen, dan is dat schip dus overbodig
Maar goed, die plothole wil ik wel overzien verder hoor
Ik hoop ook dat ze nu echt hele rare dingen tegenkomen, gezien ze zo ontzettend ver weg zitten. De hele Star Trek serie is volgens mij nog nooit buiten de Melkweg gekomen, en de Destiny zat al een hoop sterrenstelsels verder.quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:30 schreef Karina het volgende:
Het lijkt me wel leuk te worden, waarschijnlijk komen ze dus elke aflevering op een nieuwe Stargate locatie, waar ze dan 12 uur kunnen zijn en dan moeten ze weer verder. Heel simpel concept eigenlijk.
Uhm, Star Trek Voyager speelde zich toch af aan de andere kant van het heelal?quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:33 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat ze nu echt hele rare dingen tegenkomen, gezien ze zo ontzettend ver weg zitten. De hele Star Trek serie is volgens mij nog nooit buiten de Melkweg gekomen, en de Destiny zat al een hoop sterrenstelsels verder.
nope...de andere kant van 'the galaxy'...het sterrenstelsel dus....en niet de andere kant van 'the universe'quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:42 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Uhm, Star Trek Voyager speelde zich toch af aan de andere kant van het heelal?
Nee Voyager zat gewoon nog steeds in de melkwegstelsel. Het downloaden is klaar en ik ga het dus vanavond kijken, ik ben echt benieuwd!quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:42 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Inboorlingenquote:Op zondag 4 oktober 2009 16:46 schreef Abbadon het volgende:
[..]
nope...de andere kant van 'the galaxy'...het sterrenstelsel dus....en niet de andere kant van 'the universe'
net de pilot gekeken...redelijk begin...wat referenties, om het oude SG-publiek wat herkenning te geven, maar in principe zitten ze nu in een positie waar ze de hele geschiedenis van SG-1 en Atlantis gewoon los kunnen laten....da's wel positief
de eerste afleveringen nog stuurloos en overgeleverd aan het schip...en op een gegeven moment gaat ongetwijfeld de auto-pilot uit...ze komen wat inboorlingen tegen...genoeg mogelijkheden...ik blijf wel kijken!
de tegenstand in beide series was toch ook altijd high tech, hoor...quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:49 schreef unaco het volgende:
[..]
Inboorlingen![]()
Dat hebben we wel gehad met SG-1 en SGA.. We hoeven niet altijd het superiere ras te zijn, heb liever wat high tech poppetjes, zoals een verloren kwaadaardige cell van de Asgard die ze het leven zuur gaat maken.
Spoilers voor mensen die Stargate Atlantis S05 nog niet hebben gezien.quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:49 schreef unaco het volgende:
[..]
Inboorlingen![]()
Dat hebben we wel gehad met SG-1 en SGA.. We hoeven niet altijd het superiere ras te zijn, heb liever wat high tech poppetjes, zoals een verloren kwaadaardige cell van de Asgard die ze het leven zuur gaat maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus de tech in het SG universe is verder dan Star Trek? Want meen me te herinneren dat Voyager iets van 60 jaar nodig had om thuis te komen op max speed, en dat was dus volgens jou in de Melkweg. Terwijl de schepen in de SG series in een paar weken naar Pegasus vliegen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:46 schreef Abbadon het volgende:
[..]
nope...de andere kant van 'the galaxy'...het sterrenstelsel dus....en niet de andere kant van 'the universe'
net de pilot gekeken...redelijk begin...wat referenties, om het oude SG-publiek wat herkenning te geven, maar in principe zitten ze nu in een positie waar ze de hele geschiedenis van SG-1 en Atlantis gewoon los kunnen laten....da's wel positief
de eerste afleveringen nog stuurloos en overgeleverd aan het schip...en op een gegeven moment gaat ongetwijfeld de auto-pilot uit...ze komen wat inboorlingen tegen...genoeg mogelijkheden...ik blijf wel kijken!
Dat zou ik gelijk niet zegen, maar FTL technologie is inderdaad geavanceerde dan in Star Trek.quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:13 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Dus de tech in het SG universe is verder dan Star Trek? Want meen me te herinneren dat Voyager iets van 60 jaar nodig had om thuis te komen op max speed, en dat was dus volgens jou in de Melkweg. Terwijl de schepen in de SG series in een paar weken naar Pegasus vliegen.
Nee het wordt een warpdrive genoemd lees hier de treknobabble verhaal.quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:41 schreef Richardfun het volgende:
Dus ook niet zoiets als een hyperdrive in Star Trek?
Andere kant van de melkweg, niet het heelal.quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:42 schreef Richardfun het volgende:
[..]
In het eerste deel van de aflevering hadden ze het er over dat de planeet waar ze zaten de enige was die genoeg energie kon opwekken om de reis te maken. Kan me wel voorstellen dat een schip helemaal niet genoeg energie heeft om de stargate te openen naar de aardequote:Op zondag 4 oktober 2009 18:43 schreef mr4hughz het volgende:
overgens wel vreemd dat zo'n gate dan niet naar home kan leiden .. immers de gate verteld toch de relevante informatie en ze weten waar ze naar toe moeten ?
Dat ligt denk ik vooral aan het budget. Mensen in pakjes zijn veel goedkoper dan uitgebreide special effects en CGIquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:50 schreef Yurithemaster het volgende:
Zal dit heelal ook weer vol zitten met mensen of zal er dit keer een ander soort zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |