Dat wisten we toch van te voren? Het zou geen SG1 en Atlantis worden.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:13 schreef yavanna het volgende:
Ik kijk het nog even aan, maar vind de huidige dramatiek zeer annoying. Jammer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 06:13 schreef jogy het volgende:
3de episode was weer heerlijk. Dit is een definitieve volger wat mij betreft
ik vond hem maar saai
nee een stargatequote:
Leek er op, ja.quote:
van mij mag hij ook zo snel mogelijk dood gaan. Rush begin ik nu steeds meer te waarderen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:43 schreef Richardfun het volgende:
Maar, ben ik de enige die zich echt krom ergert aan dat hele personage? (weet dus niet eens hoe hij heet, zo weinig boeit het me)
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:49 schreef unaco het volgende:
Vraag me af hoe het afgelopen is met die geologe en militair die door de stargate gingen naar een "gelockte" wereld.
Klopt.. was niet echt veel aan deze episode, hopelijk gaan ze het wel wat spanneder maken want op dit moment is het boring.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:49 schreef Karina het volgende:
Ik vond het maar saai, wat gebeurde er nou eigenlijk? Ze liepen een beetje door de woestijn en een van hen kreeg last van hallucinaties. Hopelijk wordt het nog wat spannender.
torrent is SSSSssslow ...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:51 schreef Mr.Silencer het volgende:
Weer een leuke aflevering.
Ondertussen ga ik weer verder met SG-1 (bijna bij seizoen 6).![]()
Ik zie dat SGU al aardig populair is op de torrent sites.
Inderdaad, dat kwam een beetje inspiratieloos over.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:49 schreef Karina het volgende:
Ik vond het maar saai, wat gebeurde er nou eigenlijk? Ze liepen een beetje door de woestijn en een van hen kreeg last van hallucinaties. Hopelijk wordt het nog wat spannender.
Inderdaad, het zou mij niks verbazen als ze dit volgende week al kijkers gaat kosten.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:49 schreef Karina het volgende:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:37 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Dat wisten we toch van te voren? Het zou geen SG1 en Atlantis worden.Toch zou het wel leuk zijn als het nog iets van 'echte ' Stargate weg zou hebben, het enige wat daar nu aan herinnerd is de Stargate.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stargate hoort SF te zijn, geen religieuze tranentrekker waar men het moet doen met een vaag zandwervelwindje.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |