COD4 is briljant. Ik heb Halo een blauwe Maandag gespeeld en kon me vrij weinig boeien, singleplayer was ook matig tot beroerd te noemen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:36 schreef SharQueDo het volgende:
Goed, vanavond/morgen m'n 360. Ik kan niet wachten.![]()
![]()
![]()
Ik denk dat ik voor UT, Halo en misschien CoD4 ga, alhoewel ik geen CoD-speler ben maar meer een UT/CS-speler op de PC.![]()
Daarnaast wat games lenen van een maat van me. Hij heeft iets van 40 games.![]()
Hoeveel hier spelen bovengenoemde?
best idea everquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik wil ''Ter land, ter zee en in de lucht'' op XBLA![]()
dat is customizenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:12 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ipod wit bij een audi R8 of TT2
[ afbeelding ]
bij sommige auto's mag hetquote:
piew piewquote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:16 schreef Yankee_One het volgende:
Dat eeuwige Halo gebash
ik vind het gewoon een leuke game
CoD & Halo boeien me helemaal niets, ik heb hier CoD4 liggen zo goed als nieuw en kijk er niet eens naar om.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:21 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
in CoD erger ik me dood aan die spawnende vijanden
Psst, wat vraag je d'r voor?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:25 schreef SkyChat het volgende:
[..]
CoD & Halo boeien me helemaal niets, ik heb hier CoD4 liggen zo goed als nieuw en kijk er niet eens naar om.
Het zijn gewoon mensen die constant geowned worden in het spel.. dus is het meteen een kutspelquote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:16 schreef Yankee_One het volgende:
Dat eeuwige Halo gebash
ik vind het gewoon een leuke game
nou je moet toegeven dat halo sinds deel 1 alleen maar berg afwaards is gegaan .quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het zijn gewoon mensen die constant geowned worden in het spel.. dus is het meteen een kutspel
SP van deel 1 vond ik echt een stuk minder, vermakelijk maar veel copy/paste levels.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:07 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nou je moet toegeven dat halo sinds deel 1 alleen maar berg afwaards is gegaan .
en de multiplayer van deel 3 is gewoon deel 2 met betere graphics
Het ligt mij gewoon helemaaal niet die settings en de wapens, ik vind het ronduit lame. Nou moet ik zeggen dat ik het niet veel heb gespeeld, bijna helemaal niet zelfs. Nou kan de multiplayer heel goed zijn dat geloof ik 100%, maar een perfecte multiplayer met crazyfrog en de rest van de jambafiguurtjes kan me ook niks schelenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
SP van deel 1 vond ik echt een stuk minder, vermakelijk maar veel copy/paste levels.
3 vond ik wel een leuke SP, verhaal aardig, grphix goed, lengte medium. Maar het draait bij mij alleen om de MP.. en die vind ik echt misschien wel gewoon perfekt als shooter
Nee, het heeft geen echte wapens.. het is Halo.. ik ken serieus geen ander spel wat zoveel lol geeft, zoveel leuke of coole momenten in de MP.. en daarbij de ongekende ondersteuning via bungie.net
Maar het is een spel wat je moet liggen, zoals ieder spel dat is, persoonlijk loop ik er doorheen als tweede natuur, ik kan mij voorstellen dat als je het niet in de vingers hebt dat je er flauw van word steeds afgeslacht te worden.
Maar dat bashen omdat iemand Halo noemt.. come on please, dan heb je het gewoon echt niet begrepen
sci-fi > ww2 any dayquote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:39 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Het ligt mij gewoon helemaaal niet die settings en de wapens, ik vind het ronduit lame. Nou moet ik zeggen dat ik het niet veel heb gespeeld, bijna helemaal niet zelfs. Nou kan de multiplayer heel goed zijn dat geloof ik 100%, maar een perfecte multiplayer met crazyfrog en de rest van de jambafiguurtjes kan me ook niks schelen
Ik heb Halo 3 een aantal pogingen gegeven, zowel de singleplayer als de multi. Ik heb zelfs online co-op met een vriend gedaan zodat hij kon laten zien dat het wel tof was.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
SP van deel 1 vond ik echt een stuk minder, vermakelijk maar veel copy/paste levels.
3 vond ik wel een leuke SP, verhaal aardig, grphix goed, lengte medium. Maar het draait bij mij alleen om de MP.. en die vind ik echt misschien wel gewoon perfekt als shooter
Nee, het heeft geen echte wapens.. het is Halo.. ik ken serieus geen ander spel wat zoveel lol geeft, zoveel leuke of coole momenten in de MP.. en daarbij de ongekende ondersteuning via bungie.net
Maar het is een spel wat je moet liggen, zoals ieder spel dat is, persoonlijk loop ik er doorheen als tweede natuur, ik kan mij voorstellen dat als je het niet in de vingers hebt dat je er flauw van word steeds afgeslacht te worden.
Maar dat bashen omdat iemand Halo noemt.. come on please, dan heb je het gewoon echt niet begrepen
Dan heb je dat grote ding nog niet gezien waar die mee rond lopenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:00 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Als het maar knalt, niet piewt
[ afbeelding ]
Come on!
[ afbeelding ]
COME OOOON!
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:00 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Als het maar knalt, niet piewt
[ afbeelding ]
Come on!
[ afbeelding ]
COME OOOON!
Mass Effect vind ik dan weer geweeeldig! Niet alleen qua gameplay enzo. Maar qua setting en alles eromheenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:24 schreef DJ_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zou de beste multi player ever kunnen hebben
Je weet het DJquote:
Ik vind het spel veel toffer dan Halo maar Halo heeft by far het betere verhaal en universum alleen zie je dat helaas niet terug in de games...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:27 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Mass Effect vind ik dan weer geweeeldig! Niet alleen qua gameplay enzo. Maar qua setting en alles eromheenZo hoort sci-fi!
Multiplayer ME lijkt me inderdaad awesome
jij ook altijd met je helmenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik vind het spel veel toffer dan Halo maar Halo heeft by far het betere verhaal en universum alleen zie je dat helaas niet terug in de games...
Die helm van Masterchief ook he![]()
!!
daar is mario al genoeg voorquote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:27 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Daar heb ik niet alleen Uncharted voor nodig hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |