Hij staat vanaf moment 1 op deze positie. Bijna 2 jaar dus. Maar ik heb geen andere plaats. Staat ook wel mooi naast m'n PS3quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:17 schreef SkyChat het volgende:
[..]
verticaal + slechte ventilatie = fail
quote:We've seen the screenshots. Now, let's the Halo Legends anime in motion. Microsoft is teaming with five production houses for a series of seven short films called Halo Legends.
The creative director overseeing the production is Shinji Aramaki, director of Appleseed and Appleseed Ex Machina. The shorts will be available on DVD and via digital media next year, but will preview on Xbox LIVE this fall on the Halo Waypoint. Waypoint will also feature content including podcasts, trailers and screen shots, some of it exclusive to the "experience." Microsoft will also offer fans a "career system" and player rankings tied to "in-game and out-of-game accomplishments."
http://www.gametrailers.c(...)t-halo-legends/53157
Ik wil het hebbenquote:
Heel even de trail gedaan en was wel aardig iddquote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:55 schreef Scarface2004 het volgende:
Iemand 'Splosion man al gecheckt, hij is echt lachen.
XBLA game
Krijgt een adviesprijs van 49,99.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:24 schreef kepler het volgende:
hij is toch ook goedkoper?
Die nieuwe Halo bedoel ik dus
Nou en? Voor 10 uur SP moet je betalen, fair. Maar dit spel moet het mijnsinziens meer hebben van de MP.. en die heb ik al.. krijg ik nu korting? Nee.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:24 schreef kepler het volgende:
hij is toch ook goedkoper?
Die nieuwe Halo bedoel ik dus
Ogh de meeste games hebben een adviesprijs van 69,99. En daar gaan ze in normale winkels ook nooit voor over de toonbank.quote:
Ofwel: je zult het faalspel straks vast en zeker voor 40 euro kunnen scoren.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:36 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ogh de meeste games hebben een adviesprijs van 69,99. En daar gaan ze in normale winkels ook nooit voor over de toonbank.
Al zie ik de gewone winkels nog wel reclame maken met "MAAR 50 EURO!!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ofwel: je zult het faalspel straks vast en zeker voor 40 euro kunnen scoren.
Blijf in de SCquote:
De mensen die daar in trappen komen uit het stenentijdperk en verdienen het ook om genaaid te worden.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:40 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Al zie ik de gewone winkels nog wel reclame maken met "MAAR 50 EURO!!" En iedereen die de adviesprijs niet weet denkt dan "ohhh wat goedkoop voor een spel"
Zo vet dat er nu ook een hoop SUV's in zittenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:42 schreef Bastard het volgende:
Ach 23 Okt. komt Forza 3 uit.
[ afbeelding ]
Halo who?
Sowieso zijn halo fans het vast wel gewend om genaaid te worden en geen waard voor hun geld te krijgenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
De mensen die daar in trappen komen uit het stenentijdperk en verdienen het ook om genaaid te worden.
Behalve als het een knul van 12 is en van zn zuurgespaarde verjaardagsgeld dan eindelijk een spel kan kopen, das wel sneu.
Wat lul je nou?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:54 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Sowieso zijn halo fans het vast wel gewend om genaaid te worden en geen waard voor hun geld te krijgen
Woops, wrong crowdquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat lul je nou?![]()
Serieus.. Halo dissen
http://www.gametrailers.c(...)sport/53172?type=wmvquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zo vet dat er nu ook een hoop SUV's in zitten
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:42 schreef Bastard het volgende:
Ach 10 Nov. komt Modern Warfare 2 uit.
Forza fucking who?
een SUV cup , en een SUV endurancequote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zo vet dat er nu ook een hoop SUV's in zitten
en deze 2quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hopen dat ze het geluid van de Porsche Cayenne goed hebben
En dan een lelijke painting eropquote:
Kan je er ook een dakkoffer op maken of een caravan aanhangenquote:
hehe dat heb ik met forza2 ook , heb bijvoorbeeld een compleet getunede ferrari 430quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
En dan een lelijke painting erop
Sommige auto's hou ik gewoon clean.. moet gewoon.
Ik een Porsche GT3, parelmoerwit, zwart getinte ramen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:09 schreef DJ_ het volgende:
[..]
hehe dat heb ik met forza2 ook , heb bijvoorbeeld een compleet getunede ferrari 430
maar ook een cleane
of een caravan race , en dan ook nog een waar je achteruit moet rijden met oude dafjesquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kan je er ook een dakkoffer op maken of een caravan aanhangen
ipod wit bij een audi R8 of TT2quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik een Porsche GT3, parelmoerwit, zwart getinte ramen.
Die velgen!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:12 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ipod wit bij een audi R8 of TT2
[ afbeelding ]
Ik wil ''Ter land, ter zee en in de lucht'' op XBLAquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:11 schreef DJ_ het volgende:
[..]
of een caravan race , en dan ook nog een waar je achteruit moet rijden met oude dafjes
Moertjes & Boutjes?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik wil ''Ter land, ter zee en in de lucht'' op XBLA![]()
Zullen we eerste Forza 3 doen dan?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik wil ''Ter land, ter zee en in de lucht'' op XBLA![]()
Is de forza 4 carlist al helemaal bekend trouwens?
Ik weet ook niet hoe ik bij die 4 kwamquote:
Op die manier idd dat zou tof zijnquote:
CoD 4quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:36 schreef SharQueDo het volgende:
Goed, vanavond/morgen m'n 360. Ik kan niet wachten.![]()
![]()
![]()
Ik denk dat ik voor UT, Halo en misschien CoD4 ga, alhoewel ik geen CoD-speler ben maar meer een UT/CS-speler op de PC.![]()
Daarnaast wat games lenen van een maat van me. Hij heeft iets van 40 games.![]()
Hoeveel hier spelen bovengenoemde?
Laat Halo gewoon links liggen. Geloof me, dikke prut.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:36 schreef SharQueDo het volgende:
Goed, vanavond/morgen m'n 360. Ik kan niet wachten.![]()
![]()
![]()
Ik denk dat ik voor UT, Halo en misschien CoD4 ga, alhoewel ik geen CoD-speler ben maar meer een UT/CS-speler op de PC.![]()
Daarnaast wat games lenen van een maat van me. Hij heeft iets van 40 games.![]()
Hoeveel hier spelen bovengenoemde?
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Laat Halo gewoon links liggen. Geloof me, dikke prut.
Haal CoD 4.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |