quote:Borderlands release date locked down
News by Ellie Gibson
Today 09:16
Cel-shaded shooter Borderlands has been confirmed for an October release date on PC, PS3 and Xbox 360.
According to Gamespot the game will arrive in Europe on the 23rd. The US will get it a little bit earlier on 20th October.
Borderlands is billed as a "role-playing shooter" featuring vehicle combat, online co-op and a unique visual style. You can read all about it over on the gamepage, which is packed with screenshots, videos and previews.
quote:GTAIV double-episode disc to cost £34.99 News
News by Ellie Gibson
Today 11:30
Rockstar has confirmed a UK price for the disc featuring both episodes of the Grand Theft Auto IV DLC.
It'll cost £34.99, which is a bit more than our American friends are paying - over there it's priced at $39.99, equivalent to just under 25 quid. For that you'll get The Ballad of Gay Tony plus the first DLC episode, The Lost and Damned.
As announced earlier, The Ballad of Gay Tony will launch on 29th October. Rockstar has confirmed that date applies globally.
Is het wat leuk?quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:57 schreef CraniuM het volgende:
en natuurlijk lag ik meteen al 300x om "je moet van je skateboard af om de trappen op te gaan" ik rij er gewoon tegen
zeker een tof spel ben nu bezig op dat schoolplein om 450 punten te behalen bij die boeken ofzo iets ;pquote:Op donderdag 23 juli 2009 14:01 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Is het wat leuk?
Het is zeker wennen, maar als het een beetje begint te wennen kan je toffe dingen doen.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:21 schreef CraniuM het volgende:
haha skate2 wat een fucking vet spel, alleen nog veel oefenen met die tricks enzo
Wat heerlijk gay weer! De een nog meer emo dan de anderquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:29 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik heb m'n skate2 uitgeleendalleen skate1 hier liggen
Binnenkort een southpark tower defence gamequote:Op donderdag 23 juli 2009 15:33 schreef Yankee_One het volgende:
Er zijn vast wel Tower Defence games uitgekomen op XBLA,
welke is de vetste?
Crystal Defenders van Square-Enix.quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:33 schreef Yankee_One het volgende:
Er zijn vast wel Tower Defence games uitgekomen op XBLA,
welke is de vetste?
Kijk even naar Trials [HD] bij Summer of arcade, er staat een video die je wel even gezien moet hebben, toffe arcade game.quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:15 schreef lkb9000 het volgende:
Laatst trouwens even de FUEL demo geprobeerd en JEZUS wat een lef dat ze zo'n product uit durven te brengen![]()
![]()
Wat voor leuke XBLA games komen er binnenkort nog uit trouwens? Ik heb nog 1240 punten en ik twijfel tussen Rock Band 2 tracks, BF1943, CoD4 variety mappack of iets wat binnenkort uitkomt...
zin om vanavond even Skate 1 online te spelen? gamertag staat in mijn signaturequote:Op donderdag 23 juli 2009 15:29 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik heb m'n skate2 uitgeleendalleen skate1 hier liggen
Vanavond kan ik niet maar ik zal het onthouden voor een andere keerquote:Op donderdag 23 juli 2009 16:53 schreef super-muffin het volgende:
[..]
zin om vanavond even Skate 1 online te spelen? gamertag staat in mijn signature
Doosjes en CE's zijn tof.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:18 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Uitbreidingen vind ik goed te doen als DLC, maar complete games wil ik eigenlijk altijd als disc, en in een doosje! Collectie ftw!
Digitale rechten kopenDan is het net alsof je xbox omgebouwd is.
Maar wel tof dat het kan, als je een keer zin hebt in een game kan je hem altijd zonder moeite binnen een paar minuten hebben. Maar als ik iets ECHT wil hebben zal ik altijd voor het doosje gaan als dat alternatief er is
Fallout 3 GOTY komt hier ook in
http://twitter.com/geoffkeighley/status/2800353332quote:Is another big 2009 game about to push its release date? No, not MW2.
Skate 2quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:07 schreef SkyChat het volgende:
Ik zit te twijfelen.. Skate 2 gamen vanavond of Burnout Paradise
Dat aftellen is irritant aan het worden, zo sta je in een ranked hall of meat gewoon 5 minuten van de game met je lul in je hand te wachten ..quote:
Lekker dan! Wel leuke budget GTA voor degene die GTA-4 nog niet hebben.quote:and will not require the original Grand Theft Auto IV to play.
Het lijkt me sterk dat heel Nico's game/quest of hoe die knakker ook heet er ook op staat. Denk dat het alleen om de stad gaat met haar DLC.quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:53 schreef Reintji het volgende:
[..]
Lekker dan! Wel leuke budget GTA voor degene die GTA-4 nog niet hebben.
Dat denk ik ook, maar alsnog een leuke budget GTA voor degene die GTA-4 nog niet hebbenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat heel Nico's game/quest of hoe die knakker ook heet er ook op staat. Denk dat het alleen om de stad gaat met haar DLC.
Zoals zoveel series. Maar toch verkoopt het en de kwaliteit van de games liggen nou eenmaal hoog. Persoonlijk kan ik niet wachten totdat ik kan starten met deel XIII.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:27 schreef DutchErrorist het volgende:
Final FantasyDat is echt uitgemolken
Maar als je zo graag informatie wil kan je ook http://games.fok.nl/ bezoeken hoor, deze heeft best vaak leuke updates.quote:
Voor het meeste recente gamenieuws bezoek ik niet fok.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:49 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Maar als je zo graag informatie wil kan je ook http://games.fok.nl/ bezoeken hoor, deze heeft best vaak leuke updates.
Hoef je ook niet elke keer hier te komen.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Voor het meeste recente gamenieuws bezoek ik niet fok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |