MSquote:Op maandag 27 juli 2009 21:31 schreef Pakspul het volgende:
Na twee jaar is het dan bij mij ook eindelijk zo ver. Mijn xbox 360 heeft de 'ring of death', wat kan ik nu het beste doen. Terug gaan naar de winkel (gameshoptwente) waar ik hem heb gekocht en het via daar regelen of kan ik direct met Microsoft contact opnemen?
Q1 2010 wordt met nog grotere titels overspoeld dan tijdens de feestdagen in 2007.quote:Splinter Cell: Conviction naar 2010
Met Splinter Cell: Conviction ontwikkelt Ubisoft een Xbox 360 en PC game waarin je opnieuw in de huid kruipt van Sam Fisher. Hij zoekt naar de verantwoordelijke voor de moord op zijn dochter en hij deinst nergens voor terug.
Splinter Cell: Conviction moet een goede game worden en dus neemt Ubisoft voldoende tijd voor het spel.
Ze hebben daarom besloten om de game uit te stellen van het derde kwartaal van hun financieel jaar 2009-2010 naar het vierde kwartaal. Dit betekent dat de game nu gepland staat voor de periode tussen 1 januari en 31 maart 2010.
quote:Starbreeze not developing The Darkness sequel
July 27th, 2009 @ 19:47
By Nathan Grayson
Starbreeze CEO Johan Kristiansson has confirmed to VG247 that his company isn’t involved with the recently announced Darkness sequel.
“I heard that there were talks about a Darkness sequel, but Starbreeze is not involved in anything like that right now. We are busy on two projects together with EA,” he said.
Bummer. Here’s hoping Top Cow can find an equally skilled developer to handle the game.
Ook waar natuurlijkquote:Op maandag 27 juli 2009 17:00 schreef Chocobo het volgende:
Dan moet Microsoft een Home concept met rust laten
Ziet er vernieuwend uit met die killstreak rewards.quote:
ligt het nu aan mij of zit er een cartoon look in, maar voor de restquote:
Nee, dat zijn kleuren.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:25 schreef CraniuM het volgende:
[..]
ligt het nu aan mij of zit er een cartoon look in, maar voor de rest![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mja, soms leek het wel erop maar je hebt gelijkquote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:30 schreef CraniuM het volgende:
[..]
Mja, soms leek het wel erop maar je hebt gelijk
laatste 10 sec in dat filmpje is zo vet he
quote:Op maandag 27 juli 2009 23:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Mijn vermoeden komt uit, Choco.
[..]
Q1 2010 wordt met nog grotere titels overspoeld dan tijdens de feestdagen in 2007.
fixedquote:Op dinsdag 28 juli 2009 01:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]![]()
He,.. ik keek er best naar uit. Nou ja. Ik vermaak me wel met Uncharted 2, Assassin's Creed 2 en Demon's Souls Forza3 tot Q1!
Terecht,... moet ik ook maar niet 2 PS3 titels in een 360 topic postenquote:
Oh My Halo ... WT Fquote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:10 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het er ook super cartoony uitzienquote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:25 schreef CraniuM het volgende:
[..]
ligt het nu aan mij of zit er een cartoon look in, maar voor de rest![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In combinatie met de low-res textures. Voor de rest ziet het wel behoorlijk tof uit.quote:
De nieuwste revolutie in graphicsland. Nooit eerder vertoond, komt dat zien.quote:
Wel coole bro fist.quote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:10 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |