Update is vandaag dan toch?quote:Op maandag 27 juli 2009 04:18 schreef kepler het volgende:
[..]
[..]
Doorgestreept wat niet voor ons geldt
Verder zijn er natuurlijk nog een boel kleine dingen die gefixed worden onder de motorkap en alles zal sneller worden
Je hebt een jetlag van bijna 3 weken door al dat reizen?quote:Op maandag 27 juli 2009 09:36 schreef kepler het volgende:
Blijkbaar dus vandaag
Zat zelf met 11 juli in mn hoofd, maar had niet door dat het bijna augustus is
haha, ach 11 juli... 11 augusts... Bijna hetzelfdequote:Op maandag 27 juli 2009 09:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je hebt een jetlag van bijna 3 weken door al dat reizen?
Hou ons dan maar op de hoogte.quote:Op maandag 27 juli 2009 09:44 schreef Stephan1237 het volgende:
Komt 11 augustus
En weet je hoe ik dat weet?
Je kon je aanmelden voor die preview van het nieuwe dashboard , waarschijnlijk krijgen die mensen die zich aangemeld hebben vandaag een emailtje met dat nieuwe dashboard
Voorlopig niet.quote:Op maandag 27 juli 2009 10:51 schreef speknek het volgende:
Iemand enig idee of BlazBlue (http://www.metacritic.com(...)zbluecalamitytrigger) nog in Europa uitkomt?
Je kunt hem toch gewoon importeren? Scheelt nog bakken met geld ook.quote:Op maandag 27 juli 2009 10:51 schreef speknek het volgende:
Iemand enig idee of BlazBlue (http://www.metacritic.com(...)zbluecalamitytrigger) nog in Europa uitkomt?
Klopt, heb daarom ook de PS3 versie geimporteerd, nu die PS3 zelf nog binnen krijgen.quote:
Dus er klopt geen zak van?quote:Op maandag 27 juli 2009 15:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Dat krijg je dus als je je door Gamekings laat inlichten.
Nee. Voorlopig niet in ieder geval. Maar ik kijk er niet van op mochten ze alsnog met een soortgelijke service komen. Deze generatie rippen alle drie de bedrijven toch bijna alles roekeloos van elkaar.quote:
Beter goed gejat dan slecht verzonnen hé.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:45 schreef Cyberia18 het volgende:
Nee. Voorlopig niet in ieder geval. Maar ik kijk er niet van op mochten ze alsnog met een soortgelijke service komen. Deze generatie rippen alle drie de bedrijven toch bijna alles roekeloos van elkaar.
Ooit, alleen nog niet aangekondigdquote:Op maandag 27 juli 2009 15:12 schreef Lyzio het volgende:
Er zou toch ook zoiets als dat PSN-gebeuren komen op X-Live? Dat je ook echt kon rondlopen met je avatar enzo. Of ben ik nu helemaal verkeerd ingelicht?
Dan moet Microsoft een Home concept met rust latenquote:Op maandag 27 juli 2009 15:49 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Beter goed gejat dan slecht verzonnen hé.
Inderdaadquote:Op maandag 27 juli 2009 17:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dan moet Microsoft een Home concept met rust laten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |