't Ergste is dat het serieus is, op z'n Tongs verpakt.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:41 schreef Kaasstengel het volgende:
jezus kan tong niet een keer een ban krijgen..![]()
wat een ongrappige randdebiel
Joh, je rent hier net een half jaar rond!quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:41 schreef Kaasstengel het volgende:
Leuk dat je gelovig bent.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:41 schreef Kaasstengel het volgende:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:45 schreef wapwip het volgende:
Nee, die moet jij betalen als ze klaar is
Ik join jouw club. Dood aan Tongquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:41 schreef Kaasstengel het volgende:
Dan pleegt die man zelfmoord, alhoewel ik me kan voorstellen dat dat er hoe dan ook aan zit te komenquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:41 schreef Kaasstengel het volgende:
Dus dat...quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:37 schreef mvc het volgende:
ik vraag mij af of iemand die gemiddeld 115 post per dag heeft uberhaupt ooit een afspraakje heeft ?
tong wat ben je toch kieskeurig. Je lijkt wel een vrouw.quote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:37 schreef mvc het volgende:
ik vraag mij af of iemand die gemiddeld 115 post per dag heeft uberhaupt ooit een afspraakje heeft ?
Jij hebt bij je eerste date al na 3 minuten je mond vol?quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:07 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Hoe zit dat dan met mannen die na 3 minuten al klaarkomen in je mond?![]()
Uitspugen is niet erg aardig en aangezien de dame er niet op rekent dat hij in haar mond gaat komen, zijn er ook geen doekjes voor de hand.
Sommige mannen willen eerst de pijpen spoelen voor ze met het echte werk beginnen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij hebt bij je eerste date al na 3 minuten je mond vol?
Vroegah, ooit, lang geleden wel eens meegemaakt dat een leuke jongen na een minuutje of 3 kwam, ja. Nu kan ik me niet meer voorstellen dat ik ooit geslikt heb.quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij hebt bij je eerste date al na 3 minuten je mond vol?
Die onzin heb ik nooit gesnapt. Why?quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:16 schreef Trommeldaris het volgende:
offtopic aft-spaak?![]()
Ligt aan de meid. Maar volgens die logica zou je toch uberhaupt geen relatie willen bij een meid met wie je op de eerste date gelijk mee neukt?
Wat ben jij goed!quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:14 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Vroegah, ooit, lang geleden wel eens meegemaakt dat een leuke jongen na een minuutje of 3 kwam, ja. Nu kan ik me niet meer voorstellen dat ik ooit geslikt heb.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |