dit topic kon gewoon alleen ook maar over buitenlanders gaanquote:Ze stelen, roven, intimideren en pesten mensen weg!
Ik weet niet wat jij Rosbief, maar ik krijg geen dikke jodokus van een stel stelende, rovende, intimiderende en mensen wegjagende groep geitenneukersquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:49 schreef Rosbief het volgende:
ze zijn het lustobject voor elke man
Nee, de Eeuwig Grote Geliefde Leider van Utrecht.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Gaat dit over Klink en Balkenende?
yup, de 'de huur van mijn appartement' en '¤ 17.000 ten onrechte ontvangen pensionkostenvergoeding' en 'de declaraties van bestuurders, incluis de mijne' zijn oninteressant nieuws Wolfsenquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:48 schreef superworm het volgende:
Aleid "Trek die publicatie eens gauw in" Wolfsen?
Wolfsen, partij Voor Dikke Aambeien? (Aambeien worden veroorzaakt door hardnekkig pluchekleving.)quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:47 schreef Fockker het volgende:
...........om maar een paar dingen te noemen. De burgemeester van Utrecht, Aleid Wolfsen is de overlast veroorzakende Marrokkanen in de wijk Zuilen - Oost goed zat.
Hij heeft een zero tolerancebeleid ingesteld om de wijk weer leefbaar te maken.Meer camera en meer poltie houden de zaak in de gaten.
Read all about it.
http://www.netwerk.tv/uit(...)aleid-wolfsen-zuilen
Een modaal Utrechts rotjochie uit Zuilen, Lombok of Kanaaleiland krijgt het niet voor elkaar om de staatsruif zo leeg te stelen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:06 schreef moussie het volgende:
[..]
yup, de 'de huur van mijn appartement' en '¤ 17.000 ten onrechte ontvangen pensionkostenvergoeding' en 'de declaraties van bestuurders, incluis de mijne' zijn oninteressant nieuws Wolfsen
Of als webcam voor Wolfsen en het vakantievierende straattuig in het rifgebergte gebruken.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:09 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Een modaal Utrechts rotjochie uit Zuilen, Lombok of Kanaaleiland krijgt het niet voor elkaar om de staatsruif zo leeg te stelen.
Volgens mij kunnen ze die camera's beter zo rond de Stadhuisbrug op gaan hangen.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:30 schreef LXIV het volgende:
Een hoop geblaat, er worden misschien wat camera's opgehangen en verder verandert er niets. Sterker nog, het zal allemaal nog veel erger worden.
Daarom klikte ik ookquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:49 schreef vosss het volgende:
[..]
dit topic kon gewoon alleen ook maar over buitenlanders gaan
Burgemeesters zijn goed in 'fors' taalgebruik.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:47 schreef Fockker het volgende:
...........om maar een paar dingen te noemen. De burgemeester van Utrecht, Aleid Wolfsen is de overlast veroorzakende Marrokkanen in de wijk Zuilen - Oost goed zat.
Hij heeft een zero tolerancebeleid ingesteld om de wijk weer leefbaar te maken.Meer camera en meer poltie houden de zaak in de gaten.
Read all about it.
http://www.netwerk.tv/uit(...)aleid-wolfsen-zuilen
Typen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 02:36 schreef Suko het volgende:
wij hadddn vroeger eenees een buurhuis mssr hsslden geen rottighrif uit.one ouders hielden een oogj eeoog in het zeil, heel doletfwend.en wij waren nog abngvoor de politie.
Proost!quote:Op donderdag 23 juli 2009 02:36 schreef Suko het volgende:
wij hadddn vroeger eenees een buurhuis mssr hsslden geen rottighrif uit.one ouders hielden een oogj eeoog in het zeil, heel doletfwend.en wij waren nog abngvoor de politie.
Je discrimineert niet, je generaliseert en ziet zelfs in een verzonnen TT de bevestiging van jouw wereldbeeld. Aardig droevig, niet?quote:Op donderdag 23 juli 2009 06:27 schreef sander89 het volgende:
Ik lees de alleen de TT en heb meteen weer een vooroordeel.![]()
Maar had het wel goed het gaat (helaas) weer over Marokkanen.![]()
Blijkbaar discrimineer ik niet maar het is gewoon (meestal) zo in de praktijk.
Schandelijk, dat je moet verhuizen uit nota bene je eigen (van origine) autochtone wijk, en er word uitgepest omdat je blank bent.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:49 schreef qonmann het volgende:
Opmerkelijk is dat het een PvdA-man is die dit signaleert.
Het ontkennen en bagatelliseren van dit probleem kan blijkbaar zelfs voor de PvdA niet meer.
Na de reportages op de TV begreep zelfs de PvdA dat dat niet meer kon.
Enige oplossing, als je daar woont: verhuizen.
Werd in de TV uitzending echt zo gezegd.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:54 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Schandelijk, dat je moet verhuizen uit nota bene je eigen (van origine) autochtone wijk, en er word uitgepest omdat je blank bent.
Zouden we hier eens moeten doen met een buitenlands gezin, kijken hoe lang het duurt voor de politieke discriminatoire lobby-groepen voor de deur staan, en Spong met een dagvaarding komt aanzetten.
Dit land rot weg onder onze voeten.
Nooit gehoord van verplaatsten van problemen. De sociale achterstandswijken verplaatsen zich dus ook het volk wat daarin woont. Als normale bewoner moet je op tijd weg zijn uit wijken waar zich opeens associaal volk gaat vestigen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:54 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Schandelijk, dat je moet verhuizen uit nota bene je eigen (van origine) autochtone wijk, en er word uitgepest omdat je blank bent.
Dit was inderdaad een duidelijk poging om het imago ietwat op te vijzelen. Ik heb een stukje gekeken van de Netwerk-reportage gekeken. De beste man gaat er met de camera in het kielzog een luchtig gesprekje aan met een klein meisje uit de buurt. OH, WAT IS HIJ GOED MET KINDEREN. Erg doorzichtig.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:48 schreef superworm het volgende:
Aleid "Trek die publicatie eens gauw in" Wolfsen?
Inderdaad, de mensen die het zich niet kunnen veroorloven zijn dus gedoemd de rest van hun leven (tot dusver ze daar blijven) gepest te worden door Marokkaans straattuig. Niet echt een lot om trots of blij om te zijn lijkt me zo.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:58 schreef qonmann het volgende:
[..]
Werd in de TV uitzending echt zo gezegd.
Oud wethouder Spekman liep door de wijk. Hij gaf de schuld met name aan een paar families, maar of dat zo is.
Alleen niet iedereen kan het zich veroorloven om te verhuizen
ik geloof dat het geiten neukers zijn...quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij Rosbief, maar ik krijg geen dikke jodokus van een stel stelende, rovende, intimiderende en mensen wegjagende groep geitenneukers
ps: is geitenneukers eik geiteneukers of geitenneukers?
Bestaat die regel met als het er meer zijn dan een n ertussen nog? En hoe zit het dan met iemand die maar 1 geit neukt? Dat is dan toch wel een geiteneuker ipv een geitenneuker toch?
Dat ligt (nu nog) te gevoelig. Maar WIlders roept het nu en ik denk dat dit idee steeds meer volgelingen zal krijgen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:06 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Als een oud wethouder al de (waarschijnlijke) probleem families kan aanwijzen, snap ik niet dat deze niet per direct uitgezet worden
Het enige dat zulke drastische maatregelen tot gevolg heeft is een bevrediging van jouw onderbuikgevoelens. Er is geen enkele reden om aan te nemen dat zulke puur op vergelding en uitsluiting gerichte maatregelen de situatie verbeteren. Sterker nog, het is waarschijnlijk dat het alleen maar zal leiden tot een verdere afscheiding van de betroffen groepen van de rest van de maatschappij, en daarmee de zaak alleen maar zal verergeren.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:51 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Dat ligt (nu nog) te gevoelig. Maar WIlders roept het nu en ik denk dat dit idee steeds meer volgelingen zal krijgen.
Meer realistische plannen acht ik:
-aanpassen van 'jeugdrecht'; kinderen onder de 12 kunnen momenteel niet eens gestraft worden. Ook het achterhaalde gebeuren dat na je 18e je jeugdstrafblad gewist wordt moet worden gestaakt.
-inhouden kinderbijslag indien kinderen crimineel zijn
-staken van allerei kwijtscheldingen (rioolrechten, gemeentebelasting etc)
-stoppen met importbruidjes uit Marokko
-strenger straffen recidivisten
-strenger bestraffen geweldsmisdrijven (en geen taak'straffen)
-plaatsen van kutkinderen in internaten voor heropvoeding
-herinrichting strafkolonies zoals vroeger Veenhuizen
Veranderende maatschappij vraagt om verandering van strafrecht.
Idd maar dan heeft op een gegeven moment de linkse kliek zo'n beleid gemaakt met buurthuizen en coachesenz, maar moet er vanwege het korte termijn denken van onze rechtse vrinden bezuinigd worden en vallen al deze bakens voor deze groep weg, waardoor we ons nu weer opnieuw afvragen hoe het toch komt dat jeugd in achterstands wijken weer ontspoord.quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:05 schreef keesjeislief het volgende:
Ik vind ook dat er wat moet gebeuren, maar dat doe je niet met een paar cameraatjes zoals de burgemeester voorstelt, of de belachelijk draconische maatregelen zoals Wilders en consorten die voorstaan, dat doe je door een gebalanceerd beleid op te zetten en voldoende te investeren in strakke begeleiding van probleemgezinnen.
BansheeBoy, als je nu eens in plaats van dat eeuwige op de man spelen met een originele post zou komen, bijv. één waarin je jouw oplossingen voor de problemen aandraagt?quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:13 schreef BansheeBoy het volgende:
EdvandeBerg, heet je in het echt leven Geert?²
Da's een oude regel. Tegenwoordig gaat het erom dat het meervoud van geit geiten is en niet geits oid. En dan is het geitenneukers.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij Rosbief, maar ik krijg geen dikke jodokus van een stel stelende, rovende, intimiderende en mensen wegjagende groep geitenneukers
ps: is geitenneukers eik geiteneukers of geitenneukers?
Bestaat die regel met als het er meer zijn dan een n ertussen nog? En hoe zit het dan met iemand die maar 1 geit neukt? Dat is dan toch wel een geiteneuker ipv een geitenneuker toch?
Voorkomen van ongewenst gedrag doe je door belonen en straffen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:05 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Het enige dat zulke drastische maatregelen tot gevolg heeft is een bevrediging van jouw onderbuikgevoelens. Er is geen enkele reden om aan te nemen dat zulke puur op vergelding en uitsluiting gerichte maatregelen de situatie verbeteren. Sterker nog, het is waarschijnlijk dat het alleen maar zal leiden tot een verdere afscheiding van de betroffen groepen van de rest van de maatschappij, en daarmee de zaak alleen maar zal verergeren.
Ik vind ook dat er wat moet gebeuren, maar dat doe je niet met een paar cameraatjes zoals de burgemeester voorstelt, of de belachelijk draconische maatregelen zoals Wilders en consorten die voorstaan, dat doe je door een gebalanceerd beleid op te zetten en voldoende te investeren in strakke begeleiding van probleemgezinnen.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 02:36 schreef Suko het volgende:
Je weet hoe de werkelijkheid is. En daarom wist je dat het over nederlanders van buitenlandse afkomst zou gaan.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:49 schreef vosss het volgende:
[..]
dit topic kon gewoon alleen ook maar over buitenlanders gaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |