Dit bedoel je?quote:Het uur van de wolf: Rip! A remix manifesto
Documentaire waarin met veel humor de absurde en schokkende consequenties van het huidige auteursrecht voor particulieren, kunstenaars en wetenschappers worden getoond. Een hoofdrol is weggelegd voor sample-artiest Girl Talk. Zijn opzwepende composities bestaan uit bewerkte fragmenten van bestaande muziek en als hij alle rechten daarvoor zou afkopen, zou hij miljoenen kwijt zijn. Zijn daarom illegale optredens tonen de kunst van het samplen en roepen vragen op over creatieve vrijheid in een tijd waarin grote mediabedrijven als TimeWarner en Disney het grootste deel van ons intellectuele eigendom bezitten.
één woord erbij en je zit met die troep.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:44 schreef vosss het volgende:
http://www.google.nl/search?q=cp&meta=&aq=f&oq=
Volgens mij valt dat hendig mee
Chuck D tegen die vreselijke Deen van Metallicaquote:
Ik vind het boeiendquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:20 schreef fespo het volgende:
wat een saaie docu gaat echt over de geschiedenis ofzo.
Het Uur van de Wolf is dan ook geen MTV's Jackass-marathon.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:20 schreef fespo het volgende:
wat een saaie docu gaat echt over de geschiedenis ofzo.
Mooi gezegdquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het Uur van de Wolf is dan ook geen MTV's Jackass-marathon.
En terecht.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:51 schreef alexis_ het volgende:
Heb hem op IDFA gezien. Heeft toen de publieksprijs gewonnen.
Dat ondergraaft wel een beetje de boodschap van de film.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:54 schreef alexis_ het volgende:
Het enige smetje is dat de film buiten de US dus gewoon niet te downloaden is.
Je zal maar ruzie krijgen met BREIN omdat je je eigen film gratis ter beschikking steltquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:54 schreef alexis_ het volgende:
Het enige smetje is dat de film buiten de US dus gewoon niet te downloaden is.
http://www.ripremix.com/downloads/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
Mijn spelling en grammatica mag wel wat beter.
Valt voor mij idd ook een beetje van zijn voetstuk. Jammer. Ik was tijdens IDFA helemaal wild van de film. :-)quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:24 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dat ondergraaft wel een beetje de boodschap van de film.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |