Als je zoekt op google zie je het direct staan.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Leuk dat iedereen direct weet dat het over een AH supermarkt gaat
Dan maar een berichtje richting telegraaf. Dan bereik je misschien wel iets.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:34 schreef redrum76 het volgende:
weer een update. Die vrouw gesproken van de klachtenservice.
Ze heeft de manager gesproken en hij vond het wel meevallen. Mevrouw zei het word een gevalletje welles nietes.
De manager wilde een gesprek met mij aangaan, dit heb ik geweigert omdat ik al weet welke kant dit gesprek op zou gaan.
Er word wel een reportage gemaakt voor alle filiaalen van dit incident. Ik zei laat er aub een beveiliger komen die deze zaken oplost en niet door vakkenvullers.
Een berichtje richting de Telegraaf? TS weigert een gesprek, omdat 'hij wel weet welke richting het uitgaat'quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:49 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Dan maar een berichtje richting telegraaf. Dan bereik je misschien wel iets.
En gevalletje welles nietes, dat kunnen ze achterhalen met de security tapes natuurlijk (die nu toevallig beschadigd zijn)
Wat wil die gast voor gesprek voeren dat heb ik gister al gedaan.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:04 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Een berichtje richting de Telegraaf? TS weigert een gesprek, omdat 'hij wel weet welke richting het uitgaat'
Je hebt alleen een beetje staan schreeuwen naar die ventquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:10 schreef redrum76 het volgende:
[..]
Wat wil die gast voor gesprek voeren dat heb ik gister al gedaan.
Was jij erbij ? Nadat ik buiten op adem kwam in gesprek met mede klanten praten over het geval heb ik ook gesproken met de manager die erbij kwam staan. NIet geschreeuwd maar rustig en beleefd geproken over zijn beleid.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:11 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Je hebt alleen een beetje staan schreeuwen naar die vent
Ik zeg nog steeds Telegraafpotentie.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:13 schreef Five_Horizons het volgende:
Ah, nu krijgt het topic een goeie wending.....
Mwoa....ik kan, net als jij, alles inmiddels wel een beetje in twijfel trekken. (exact de reden dat ik de naam van de betreffende supermarkt hier weghaal)quote:
Met welk doel?quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:14 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Ik zeg nog steeds Telegraafpotentie.
Het is volgens mij niet zo'n moeilijke vraag hoor.....quote:
moet ik voortaan mijn kop in het zand steken, en gewoon hun gang laten gaan?quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:19 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Het is volgens mij niet zo'n moeilijke vraag hoor.....
quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:19 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Het is volgens mij niet zo'n moeilijke vraag hoor.....
Ik bedoel: wil je een minuutje gratis boodschappen, ontslag voor de vakkenvuller/beveiliger, die dronken junk gratis boodschappen laten doen, een bosje bloemen?
Ik vind het altijd leuk om te zien hoeveel reacties op berichten komen met marokkanen in de titel.quote:
Wat wil die man van mij dan die manager? bosje bloemen gratis boodschappen, mij flink een grote bek geven, winkel verbod????quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:25 schreef Five_Horizons het volgende:
Dat vind ik ook 'enig', maar waarom ga je dan geen gesprek aan?
Jíj bent degene met een probleem......quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:30 schreef redrum76 het volgende:
[..]
Wat wil die man van mij dan die manager? bosje bloemen gratis boodschappen, mij flink een grote bek geven, winkel verbod????
Ik vind jouw toch wel zeer negatief tegen mijn persoon, dat ik diegene ben met een probleemquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:34 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Jíj bent degene met een probleem......
Ik denk dat die man jouw verhaal serieuzer gaat nemen als jij er face-to-face met hem over gaat praten.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:30 schreef redrum76 het volgende:
[..]
Wat wil die man van mij dan die manager? bosje bloemen gratis boodschappen, mij flink een grote bek geven, winkel verbod????
zit hier juist om raad aan jouw posts heb ik geen zak aan reageer dan gewoon niet meer, vind dat je mij zit te jennenquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:36 schreef Five_Horizons het volgende:
Ja, dan moet je je frustraties gewoon gaan botvieren op een forum waar de beste man waarschijnlijk niet aanwezig is....
Kijk hier heb ik iets aan!quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik denk dat die man jouw verhaal serieuzer gaat nemen als jij er face-to-face met hem over gaat praten.
Vertel hem wat je hebt gezien en hoe jij hebt gereageerd.quote:
quote:
Ik heb hem gesproken net het hele verhaal van mijn kant verteld en ook zijn kant van het verhaal. Hij verdedigd zijn acties en handelswijze. Maar hij is wel erg geschrokken van gisteren ook die vakken vullers dat er iemand zich ermee ging bemoeien , ik heb hem niet veroordeeld wel mijn ideeen dat hij het niet door vakkenvullers moet laten opknappen, ik hoop dat hij hiervan iets heeft geleerd en dat hij zijn beleid verandert.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Vertel hem wat je hebt gezien en hoe jij hebt gereageerd.
Vertel hem ook wat jij, als klant van deze AH vindt van deze gang van zaken. Het was bijzonder klantonvriendelijk naar die bewuste man toe, maar ook klantonvriendelijk voor de omstanders, waaronder jij. Dat is zeer slechte reclame voor zijn AH en dat mag je hem best vertellen.
Verder zou ik, als ik jou was, het daar bij laten. Ga niet oordelen over hem of zijn personeel, ga niet eisen dat hij bepaalde acties neemt.
Complimenten daarvoor overigens..quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:38 schreef redrum76 het volgende:
Ik vind jouw toch wel zeer negatief tegen mijn persoon, dat ik diegene ben met een probleem
terwijl ik juist iemand heb geholpen.
Je komt ook niet echt over als een stabiel persoon om het maar erg vriendelijk uit te drukkenquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:38 schreef redrum76 het volgende:
[..]
Ik vind jouw toch wel zeer negatief tegen mijn persoon, dat ik diegene ben met een probleem
terwijl ik juist iemand heb geholpen.
NIet zo onaardig zijn joh
Onzin. Een winkel is privéterrein en op eigen terrein hoef je niemand toe te laten die je daar niet wilt hebben.quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:53 schreef Archie het volgende:
Winkelverbod kan trouwens niet gegeven worden aan iemand die weigert mee te werken aan tassencontrole.
Daar was laatst nog iets van op tv. Zolang degene in kwestie geen strafbaar feit heeft verricht, is de winkelier verplicht diegene gewoon binnen te laten.
Aan winkelverboden zijn behoorlijk eisen gesteld, waaronder het op heterdaad betrappen van een winkeldief.
Ga jij maar eens zoeken op "winkelverbod" dan. Je moet het wel erg verpesten voor je een winkelverbod kan krijgen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:08 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Onzin. Een winkel is privéterrein en op eigen terrein hoef je niemand toe te laten die je daar niet wilt hebben.
Gelukkig was jij die manager niet had je nu in de cel gezeten.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:51 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Je komt ook niet echt over als een stabiel persoon om het maar erg vriendelijk uit te drukken![]()
Als ik die manager was geweest had jij ook op straat gelegen naast die junk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |