dat meen je nietquote:
Dat zie ik altijd. De band loopt maar door en mijn spullen komen bij de caissière/bij de spullen van de volgende klant. Die balkjes liggen daar niet voor niets.quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:57 schreef TNA het volgende:
Of caissières die het niet doorhebben en de rechterband gewoon laten lopen. Dan ben je blij met je balkje.
Band loopt vaak vanzelf door, zit dan een sensortje aan het eind en als die meld dat er wat voor ligt stopt ie.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:02 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Dat zie ik altijd. De band loopt maar door en mijn spullen komen bij de caissière/bij de spullen van de volgende klant. Die balkjes liggen daar niet voor niets.![]()
Klacht duidelijk ongegrond.
Precies. Veel caissières kijken niet en laten de band gewoon lopen, ook al ligt er drie meter niets. Geen balkje = boodschappen kwijt. Of de boodschappen van een ander afrekenen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:02 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Dat zie ik altijd. De band loopt maar door en mijn spullen komen bij de caissière/bij de spullen van de volgende klant. Die balkjes liggen daar niet voor niets.![]()
klacht gegrond, jij bent gewoon dom als je dat al niet eens door hebtquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:02 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Wat is er gegrond aan de klacht als caissières gewoon door blijven rekenen, ongeacht de afstand, als er geen balkje ligt?quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
klacht gegrond, jij bent gewoon dom als je dat al niet eens door hebt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |