dat meen je nietquote:
Dat zie ik altijd. De band loopt maar door en mijn spullen komen bij de caissière/bij de spullen van de volgende klant. Die balkjes liggen daar niet voor niets.quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:57 schreef TNA het volgende:
Of caissières die het niet doorhebben en de rechterband gewoon laten lopen. Dan ben je blij met je balkje.
Band loopt vaak vanzelf door, zit dan een sensortje aan het eind en als die meld dat er wat voor ligt stopt ie.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:02 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Dat zie ik altijd. De band loopt maar door en mijn spullen komen bij de caissière/bij de spullen van de volgende klant. Die balkjes liggen daar niet voor niets.![]()
Klacht duidelijk ongegrond.
Precies. Veel caissières kijken niet en laten de band gewoon lopen, ook al ligt er drie meter niets. Geen balkje = boodschappen kwijt. Of de boodschappen van een ander afrekenen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:02 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Dat zie ik altijd. De band loopt maar door en mijn spullen komen bij de caissière/bij de spullen van de volgende klant. Die balkjes liggen daar niet voor niets.![]()
klacht gegrond, jij bent gewoon dom als je dat al niet eens door hebtquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:02 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Wat is er gegrond aan de klacht als caissières gewoon door blijven rekenen, ongeacht de afstand, als er geen balkje ligt?quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
klacht gegrond, jij bent gewoon dom als je dat al niet eens door hebt
Ik leg mijn spullen gewoon erop als de band stil staat. Als die gaat lopen kan ik moeilijk de band met mijn handen blokkerenquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
klacht gegrond, jij bent gewoon dom als je dat al niet eens door hebt
dat ze beter moet opletten met der domme hoofd, zo moeilijk is het allemaal niet hoorquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:07 schreef TNA het volgende:
[..]
Wat is er gegrond aan de klacht als caissières gewoon door blijven rekenen, ongeacht de afstand, als er geen balkje ligt?
maar wel met vriendinnen kletsen natuurlijkquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:10 schreef PeZu het volgende:
het is niet alsof je verwacht dat ze tijdens het afreken ook nog atomen moet splitsen
Ja, dan zij we het dus eens. Het is wat onduidelijk of de OP over caissières of klanten gaat die het balkje plaatsen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat ze beter moet opletten met der domme hoofd, zo moeilijk is het allemaal niet hoor
hee er komen een hele tijd geen spullen, ooh ok deze klant is klaar dat andere is vast van een andere klant
het is niet alsof je verwacht dat ze tijdens het afreken ook nog atomen moet splitsen
Seinfeldquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:13 schreef TNA het volgende:
Tering zeg, of ik in een aflevering van Seinfeld terecht ben gekomen.
Dat zij nou eenmaal een beetje tja.. onderontwikkeld is zeg maar kan zij niks aan doen en dat weten we allemaal al dus wrijf et niet steeds onder haar neus okequote:
ik was oprecht verbaastquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:16 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dat zij nou eenmaal een beetje tja.. onderontwikkeld is zeg maar kan zij niks aan doen en dat weten we allemaal al dus wrijf et niet steeds onder haar neus oke![]()
Dat is zielig enzo
niks, ik zet gewoon het karretje wegquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:18 schreef musicfreakyme het volgende:
Ik vind het juist irritant als die balkjes niet gebruikt worden.
Dan gooi ik ook gewoon heel kippig mijn boodschappen erachter aan, moeten ze maar balkjes gebruiken!
En als we dan toch bezig zijn...
Wat vinden we dan van mensen die hun karretje alvast in de rij zetten om vervolgens nog even de winkel door te hollen om nog wat boodschappen op te halen?
En mensen die een volle krat op de band zetten die de caissière dan zelf maar moet uitruimenquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:18 schreef musicfreakyme het volgende:
En als we dan toch bezig zijn...
Wat vinden we dan van mensen die hun karretje alvast in de rij zetten om vervolgens nog even de winkel door te hollen om nog wat boodschappen op te halen?
dat heb ik echt nog nooit meegemaakt, ik geloof ook niet dat er ook maar 1 caissière is die dan het krat zou uitruimenquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:19 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
En mensen die een volle krat op de band zetten die de caissière dan zelf maar moet uitruimen
Nog nooit gezien, maar leuk ideequote:Op woensdag 22 juli 2009 20:19 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
En mensen die een volle krat op de band zetten die de caissière dan zelf maar moet uitruimen
Ik zie het heul vaak, vooral Polen met dozen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat heb ik echt nog nooit meegemaakt, ik geloof ook niet dat er ook maar 1 caissière is die dan het krat zou uitruimen
waar woon jij in vredesnaam dan, serieusquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:23 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Ik zie het heul vaak, vooral Polen met dozen.
Polen, duhquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
waar woon jij in vredesnaam dan, serieus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |