Tja, je kunt de Tour van '07 er bij halen natuurlijk. Maar lijkt me niet echt relevant. Schleck is normaal gesproken de betere klimmer.quote:Op zondag 26 juli 2009 10:54 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Kun je dat staven met voorbeelden?
[..]
Maar leipheimer kan wel degelijk goed klimmen alleen is wat wisselvallig, in de giro was het niet opperbest maar in de vorige vuelta werd hij 2e achter contador en klom op 1 berg rit na, mee met contador.quote:Op zondag 26 juli 2009 11:19 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
Tja, je kunt de Tour van '07 er bij halen natuurlijk. Maar lijkt me niet echt relevant. Schleck is normaal gesproken de betere klimmer.
Zonder TTT staat Frank op het podium. Dan hebben we het nog niet eens over de driekwart minuut bonus die Armstrong in de vlakke ritten heeft gepakt.
Derde dus. Inclusief twee individuele tijdritten. Als je dan bedenkt dat hij niet kan tijdrijden (en Wiggins en Armstrong wel), is hij na Contador en Andy duidelijk de beste klimmer van deze Tour.
Leipheimer was iig niet beter op Arcalis. Moest van verder komen dan F. Schleck, als ik het me goed herinner...
Klopt, maar ik denk niet dat Contador toen het zelfde niveau haalde als tijdens deze Tour. Had hem toen eigenlijk beter verwacht. Deelnemersveld was sowieso niet super.quote:Op zondag 26 juli 2009 12:11 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Maar leipheimer kan wel degelijk goed klimmen alleen is wat wisselvallig, in de giro was het niet opperbest maar in de vorige vuelta werd hij 2e achter contador en klom op 1 berg rit na, mee met contador.
$$$$$$quote:Op zondag 26 juli 2009 12:32 schreef Beezz het volgende:
http://www.treklivestrongu23.com/
Waarom gaan ze daar niet mee verder dan?
Gast...quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:14 schreef Armstrong1984 het volgende:
[..]
Daar ga je, vrees ik voor jou, volgend jaar op terug moeten komen.
Armstrong maakt een goede kans op het winnen van de Tour 2010
Gast geen enkele kan in zijn comebackjaar zijn absolute top bereiken. Never ever. Je hebt meer dan 6maanden nodig om gewoon je basis op acceptabel niveau te brengen, maar dat wordt pas echt goede basis 2de jaar. Alles wat daarop steunt wordt ook beter het 2de jaar.quote:Op zondag 26 juli 2009 12:43 schreef UltraR het volgende:
[..]
Gast...
Ik heb gewoon dik gelijk gekregen dat Armstrong geen schijn van kans maakt tegen Contador.
En om je ongelijk niet toe te hoeven geven ga je je in je Armstrong verliefdheid maar weer op volgend jaar richten.
Contador is onverslaanbaar. En Armstrong kan ook A. Schleck niet hebben.
Dat was de 1e keer dat ik een contador actie niet al te best vondquote:Op zondag 26 juli 2009 14:13 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Valverde en Contador samen moet wel kunnen. Valverde gaat de tour niet winnen, dus waarom die niet gewoon eerljk uitspelen voor de Vuelta en Contador voor de tour. En kunnen ze onderling de kleinere klimrondes verdelen (net als dit jaar)
Hier ben ik het wel mee eens. Hij heeft een goede basis gelegd, daarop is hij nu aan het bouwen.quote:Op zondag 26 juli 2009 13:24 schreef Devpartner het volgende:
[..]
Gast geen enkele kan in zijn comebackjaar zijn absolute top bereiken. Never ever. Je hebt meer dan 6maanden nodig om gewoon je basis op acceptabel niveau te brengen, maar dat wordt pas echt goede basis 2de jaar. Alles wat daarop steunt wordt ook beter het 2de jaar.
Bonus?? Die heeft hij gewoon zelf verdiend, door "gewoon" op te letten.quote:Op zondag 26 juli 2009 11:19 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
Zonder TTT staat Frank op het podium. Dan hebben we het nog niet eens over de driekwart minuut bonus die Armstrong in de vlakke ritten heeft gepakt.
Vraag me af of dat puur door "opletten" was, of dat hij vooraf was ingeseind door Hincapie.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:12 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Bonus?? Die heeft hij gewoon zelf verdiend, door "gewoon" op te letten.
September, pas dan mogen officieel de namen vrijgemaakt worden.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:46 schreef Gratau het volgende:
wanneer wordt het duidelijk wie er allemaal in de team komen te zitten?
Wat gebeurde er precies?quote:Op maandag 27 juli 2009 23:03 schreef wimderon het volgende:
Veelzeggende reactie van Andy net in het sportjournaal, grote kans dat die in 2011 voor Armstrong rijdt maak ik daaruit op.
Geinige rapportage en die Schleck komt er bijzonder sympathiek in over. Vooral die laatste quote vond ik een mooie!quote:Op maandag 27 juli 2009 23:03 schreef wimderon het volgende:
Veelzeggende reactie van Andy net in het sportjournaal, grote kans dat die in 2011 voor Armstrong rijdt maak ik daaruit op.
Jij bent vergeten dat Armstrong zich 2 keer behoorlijk heeft ingehouden toen contador aanviel terwijl hij wel de mogelijkheid had om te volgen. in het Teambelang denken heet dat. in die 2 ritten heeft Contador zijn echte winst gepakt.quote:Op zondag 26 juli 2009 12:43 schreef UltraR het volgende:
[..]
Ik heb gewoon dik gelijk gekregen dat Armstrong geen schijn van kans maakt tegen Contador.
Contador is onverslaanbaar. En Armstrong kan ook A. Schleck niet hebben.
En Contador heeft zich nooit ingehouden?quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:39 schreef crv het volgende:
[..]
Jij bent vergeten dat Armstrong zich 2 keer behoorlijk heeft ingehouden toen contador aanviel terwijl hij wel de mogelijkheid had om te volgen. in het Teambelang denken heet dat. in die 2 ritten heeft Contador zijn echte winst gepakt.
Op ventoux wel hoor, want als contador de ritten ervoor vollenbak gegaan was was hij een dood pierkequote:Op donderdag 30 juli 2009 12:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
En Contador heeft zich nooit ingehouden?Die ging inderdaad volle bak op de Ventoux, en ook in de etappe dat hij Klöden loste.
&No way dat Armstrong Contador kon volgen als die volle bak aanging.
Daarvoor heeft hij zich één keer wat ingehouden, al had hij toen niet véél harder gekund denk ik.quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:34 schreef Devpartner het volgende:
[..]
Op ventoux wel hoor, want als contador de ritten ervoor vollenbak gegaan was was hij een dood pierke
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |