Horner en Leipheimer hebben ook al half toegezegd op twitter, niet dat het een verrassing is.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:31 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Zubeldia zou Armstrong gaan volgen
Denk inderdaad dat de ploeg niet alleen uit wielrenners bestaat maar ook uit marathonlopers (is toch wel amerikaans).quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:55 schreef knnth het volgende:
Armstrong liep al twee keer eerder een marathon, in 2007 liep hij 2:46 en dat is echt niet niks. Maar nu hij weer serieus met wielrennen beter is kan je dat maar beter niet doen nee ...
Die twee waren inderdaad de te verwachten namen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:34 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Horner en Leipheimer hebben ook al half toegezegd op twitter, niet dat het een verrassing is.
hmm. het is een Bask, vind het niet zo vreemd in dat opzicht.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:02 schreef Szura het volgende:
[..]
Zubeldia had ik eerlijk gezegd toch niet gedacht.
Omdat Armstrong wel weet hij hoe je een succesteam moet samenstellen en daarmee bedoel ik niet enkel, maar wel voornaam, de doktoren.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:59 schreef N.i.c.k het volgende:
why O why zouden de schlecks hondenwerk gaan doen voor de egotrip die Armstrong heet ? Ze rijden hem volgend jaar er gewoon keihard vanaf.
Frank weet toch wel dat hij grote rondes nooit zal winnen, die zal gaan voor de klassiekers.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:18 schreef N.i.c.k het volgende:
Waarom zou Frank ooit liever gaan knechten voor Armstrong dan voor Andy. die gaan toch nooit tegen elkaar koersen.
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:14 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Omdat Armstrong wel weet hij hoe je een succesteam moet samenstellen en daarmee bedoel ik niet enkel, maar wel voornaam, de doktoren.
Geloof ik niet. Ik denk echt niet dat ze weg gaan bij Riis. Ze zouden hardstikke gek zijn als ze dat deden.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:00 schreef Szura het volgende:
Pssst Pssst, Mart heeft Dione een geheimpje verteld.
Er gaan geruchten dat de gebroeders Schleck bij het nieuwe team gaan rijden.![]()
Ik kan me niet voorstellen dat de Schlecks Saxobank zouden verlaten op korte termijn. Kloden is een superknecht gelijk Hincapie en gezien de geruchten zou ik als ik hem was lekker meegaan als hij een aanbod zou krijgen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het zou belachelijk zijn indien renners van dit kaliber voor een ander gaan rijden, al is het maar 1 jaar. Misschien zijn Kloden en Leipheimer bereid om hun ambitie te laten afkopen, maar ik hoop dat de Schlecks dat niet doen.
Daar ga je, vrees ik voor jou, volgend jaar op terug moeten komen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:59 schreef N.i.c.k het volgende:
why O why zouden de schlecks hondenwerk gaan doen voor de egotrip die Armstrong heet ? Ze rijden hem volgend jaar er gewoon keihard vanaf.
je nickname doet echt vermoeden dat je 3 jaar ouder bent dan ik, maar dat zal wel op een vergissing berusten.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:14 schreef Armstrong1984 het volgende:
[..]
Daar ga je, vrees ik voor jou, volgend jaar op terug moeten komen.
Armstrong maakt een goede kans op het winnen van de Tour 2010
Puur alleen afgaan op frank schleck als tour winnaar komt hij te kort, maar hij is wel een superieure meesterknecht (misschien nog wel beter dan kloden/leipheimer & consorten) alleen denk ik ook wel dat hij extre energie kan geven aan z'n broertje. Dat broederliefde verhaal en dergelijke zit toch echt wel een kern van waarheid in denk ik, dat de 1 de andere naar grote hoogte duwt.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het zou belachelijk zijn indien renners van dit kaliber voor een ander gaan rijden, al is het maar 1 jaar. Misschien zijn Kloden en Leipheimer bereid om hun ambitie te laten afkopen, maar ik hoop dat de Schlecks dat niet doen.
Klöden en Leipheimer komen idd net tekort om de tour te winnen en zijn waarschijnlijk net wat te oud om iets bij te leren. In Frank Schleck zie ik wel iemand die onder Armstrong nog wat kan groeien om over 2 jaar voor de overwinning te gaan. Sastre won zijn eerste tour ook pas toen hij 32 was. Dan heb je voor de tour over 2 jaar dan ook weer een mooie verdeling van sterke rijders in verschillende teams Frank Schleck/Andy Schleck/Contador en dan misschien nog Wiggins erbijquote:Op zondag 26 juli 2009 00:06 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Puur alleen afgaan op frank schleck als tour winnaar komt hij te kort, maar hij is wel een superieure meesterknecht (misschien nog wel beter dan kloden/leipheimer & consorten) alleen denk ik ook wel dat hij extre energie kan geven aan z'n broertje. Dat broederliefde verhaal en dergelijke zit toch echt wel een kern van waarheid in denk ik, dat de 1 de andere naar grote hoogte duwt.
Besides, wat voor ambities zouden kloden en leipheimer moeten hebben, schat je in dat ze de TdF kunnen winnen? Ze kunnen zeker mee gaan voor de overwinning in de giro/vuelta of de kleine rondes zoals de dauphine of ronde van zwitserland.
quote:Op zondag 26 juli 2009 10:29 schreef Devpartner het volgende:
En je onderschat Levi, die volgens mij nog beter klimt dan F schleck
Dat is zonder meer waar.quote:en iemand is die je sneller doet rijden in de TTT ipv op moet wachten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |