De site ziet eruit alsof het voornamelijk Chinese meuk verkooptquote:Op donderdag 23 juli 2009 14:43 schreef 456 het volgende:
[..]
Tandy
Kanonne, dat ik anno2009 die naam nog moet horen
www.sporza.bequote:Astana: "We houden iedereen aan zijn contract" do 23/07/2009 - 10:40
Johan Bruyneel vertrekt na dit seizoen bij Astana, maar de ploeg is wel van plan om alle renners die nog onder contract zijn te behouden.
Belga "We zullen alle renners aan hun overeenkomst houden. Al die contracten lopen tot eind volgend seizoen, ook dat van Contador. Alberto wil trouwens niet eens vertrekken", zegt adviseur Rinus Wagtmans in Gazet van Antwerpen. "Armstrong vertrekt, hij heeft geen contract met Astana."
"Het vertrek van Bruyneel? Dat is geen verrassing voor mij, maar de ploeg zal geen slagzij maken omdat hij het schip verlaat. We zullen de volgende jaren nog veel monden doen openvallen."
bron?quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:37 schreef Szura het volgende:
[..]
zoals gemeld heeft HIncapie al een andere ploeg
Hincapie kiest voor BMCquote:
Ik denk dat de meeste RadioShack gewoon niet kennen omdat het niet opereert in Nederland. Het bedrijf zelf is echt wel groot met ong. 40.000 werknemers en een grote omzet. En Nike en Livestrong zullen wsch. wel medepartners wordenquote:Op donderdag 23 juli 2009 16:08 schreef Evertjan het volgende:
maken wel een omzet van meer dan 3 miljard daar kan je wel een wielerploeg mee opzetten idd
Belgen zijn nooit helden geweest met Engelse woordenquote:Op donderdag 23 juli 2009 18:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
Michel Wuyts moet het nog wel leren uitspreken, die maakt er radio tsjèk van.
Klopt niet, Belgen kunnen best Engels alleen komen er veel trieste figuren op tvquote:Op donderdag 23 juli 2009 18:27 schreef Szura het volgende:
[..]
Belgen zijn nooit helden geweest met Engelse woorden
Als je al ziet hoeveel publiciteit Lance deze tour heeft. Dan weet ik zeker dat ze toe gelaten worden.quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:42 schreef knnth het volgende:
Hoe zeker is een wildcard voor een team met Grote Namen™ ? Lijkt me dat je dat wel even moet afstemmen met ASO zodat je geen miljoenen in een bij voorbaat kansloos project steekt.
TRS-80quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:43 schreef 456 het volgende:
[..]
Tandy
Kanonne, dat ik anno2009 die naam nog moet horen
Belgians translate often everything literally word for word and then they let everything stand in the same order. It reads a bit strange.quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:36 schreef Ciolekfan het volgende:
[..]
Klopt niet, Belgen kunnen best Engels alleen komen er veel trieste figuren op tv
shack betekent ook schuur of keet ofzo ... daarbij is het een merknaam, wij interpreteren 'Mediamarkt' ook als 'Mediamarkt' en niet als houten kraampjes waar ze dvd's en cd's verkopen ...quote:
Radioschuur klinkt een stuk beter idd.quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:54 schreef knnth het volgende:
shack betekent ook schuur of keet ofzo ... daarbij is het een merknaam, wij interpreteren 'Mediamarkt' ook als 'Mediamarkt' en niet als houten kraampjes waar ze dvd's en cd's verkopen ...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |