quote:**** Armstrong zeker nog een jaar door
**Lance Armstrong doet komend jaar weer
aan de Tour de France mee.De Amerikaan,
die eerder al had laten weten dat deze
Tour "waarschijnlijk niet" zijn laatste
zou zijn,komt volgend seizoen met een
nieuw Amerikaanse team in het peloton.
De zevenvoudig winnaar van de Ronde van
Frankrijk rijdt nu nog voor Astana,maar
maakt donderdag de naam van de sponsor
voor zijn nieuwe formatie bekend.
Johan Bruyneel,die dinsdag zijn vertrek
als ploegleider van Astana aankondigde,
neemt Armstrongs nieuwe team onder zijn
hoede."Zonder Bruyneel doe ik niets in
de wielersport",zei de bijna 38-jarige
Texaan,die al zijn zeven Tour-successen
samen met de Belg boekte.
quote:Het heeft er alle schijn van dat Lance Armstrong donderdag gaat aankondigen dat Nissan en/of Google de hoofdsponsoren worden van het door de Amerikaan op te zetten wielerteam. Internationaal gaan de geruchten dat het grote Aziatische automerk en het internetconcern hun naam aan het team willen verbinden. Daarnaast zou ondermeer
En Astana mag het met Vinokoerov doenquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:04 schreef Szura het volgende:
Bruyneel
Armstrong
Leipheimer
Popovych
Horner
Brajkovic?
Klöden?
Dat lijken me al namen die in dat team gaan rijden
Schleks, Kloden, Cavendishquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:04 schreef Szura het volgende:
Bruyneel
Armstrong
Leipheimer
Popovych
Horner
Brajkovic?
Klöden?
Dat lijken me al namen die in dat team gaan rijden
Hincapie niet, die gaat naar een andere ploegquote:
Klopt, die moet gewoon blijven waar ie nu zit. Daar rijden ze met z'n allen voor hem. No way dat dat bij Armstrongs team gebeurtquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:13 schreef TargaFlorio het volgende:
Cavendish moet niet naar zo'n ronde ploeg gaan
Waarom zouden de gebroeders Schleck naar een ploeg gaan met een grote concurrent (Armstrong) als kopman en nog heel wat andere grote renners in de ploeg, als ze bij hun eigen team gewoon voor eigen kans kunnen blijven rijden en de ruimte en steun van de ploeg krijgen?quote:
Hamilton?quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
Landis
Hamilton
Heras
Beltran
Azevedo
Hincapie gaat meen ik naar de Zwiserse BMC ploeg.quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hincapie, Wiggins..
Meer geld te verdienen dan bij "low-budget" ploeg Saxo?quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:14 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Waarom zouden de gebroeders Schleck naar een ploeg gaan met een grote concurrent (Armstrong) als kopman en nog heel wat andere grote renners in de ploeg, als ze bij hun eigen team gewoon voor eigen kans kunnen blijven rijden en de ruimte en steun van de ploeg krijgen?
Er zijn nog wel wat Italiaanse teams die een kopman kunnen gebruiken.quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:20 schreef Szura het volgende:
Stel dat dit zich zo gaat aftekenen, waar moet Valverde dan naartoe
Fuji Servetto?quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:20 schreef Szura het volgende:
Tja nu ziet het er dus zo uit:
Stel dat dit zich zo gaat aftekenen, waar moet Valverde dan naartoe
Ja, LPRquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Er zijn nog wel wat Italiaanse teams die een kopman kunnen gebruiken.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
Landis
Hamilton
Heras
Beltran
Azevedo
Haha, ik denk dat valverde & alberto goed samengaan in 1 team met Valverde als troefkaart en AC voor het algemene klassement. Valverde zal als hij volgend jaar meefietst haast gegarandeerd een etappe meepakken want er zit altijd wel zo'n stijle aankomst in waar een groot groepje mee kan hij legt ze er dan gemakkelijk op. De tour winnen zal valverde niet.quote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:21 schreef Helly het volgende:
Ik ben er wel benieuwd naar.
Was topic Het nieuwe team van Armstrong niet goed genoeg trouwens?
vergeet bonoit joachim en pavel padrnos nietquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
Landis
Hamilton
Heras
Beltran
Azevedo
Doe dan Ekimov er ook nog maar bijquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vergeet bonoit joachim en pavel padrnos niet
quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:21 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Doe dan Ekimov er ook nog maar bij
Wat een bazenploeg was datquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vergeet bonoit joachim en pavel padrnos niet
quote:RadioShack sponsor team Armstrong'
- Datum: 23-jul-2009 13:37
RadioShack is volgens diverse media de hoofdsponsor van het nieuwe wielerteam van Lance Armstrong. Donderdagavond is er een persconferentie waarin alle details officieel worden bekendgemaakt. RadioSchack is geen onbekende in de sponsorwereld. Het bedrijf dat electronische consumentengoederen verkoopt, was co-sponsor van de NASCAR-series.
Ja dat klopt, maar Menchov staat volgens mij nog 2011 onder contract. Lijkt me niet reeel dat ze straks beide voor Rabo rijden.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:34 schreef Rumille het volgende:
Vraag me af wat Contador gaat doen. Rabo had toch eerst ook interesse voor ie naar Astana vertrok?.
Het zou kunnen. Contador voor de TDF en Menchov voor de Giro en Vuelta. Rabo mag blijven dromenquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:42 schreef Peak het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar Menchov staat volgens mij nog 2011 onder contract. Lijkt me niet reeel dat ze straks beide voor Rabo rijden.
zoals gemeld heeft HIncapie al een andere ploegquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:30 schreef RubenSosa het volgende:
Kan me niet voorstellen dat Hincapie NIET bij de ploeg van armstrong zal rijden.
Armstrong
Leipi
Popo
Hincapie
Die 4 lijkt me al vrij logisch.
De Amerikaanse Tandy eerder, onder die naam hebben ze ook winkels gehad in de USA en in Nederland hebben die electronicawinkels tot ergens in de jaren 80 bestaan.quote:
Tandyquote:Op donderdag 23 juli 2009 14:41 schreef Ericr het volgende:
[..]
De Amerikaanse Tandy eerder, onder die naam hebben ze ook winkels gehad in de USA en in Nederland hebben die electronicawinkels tot ergens in de jaren 80 bestaan.
De site ziet eruit alsof het voornamelijk Chinese meuk verkooptquote:Op donderdag 23 juli 2009 14:43 schreef 456 het volgende:
[..]
Tandy
Kanonne, dat ik anno2009 die naam nog moet horen
www.sporza.bequote:Astana: "We houden iedereen aan zijn contract" do 23/07/2009 - 10:40
Johan Bruyneel vertrekt na dit seizoen bij Astana, maar de ploeg is wel van plan om alle renners die nog onder contract zijn te behouden.
Belga "We zullen alle renners aan hun overeenkomst houden. Al die contracten lopen tot eind volgend seizoen, ook dat van Contador. Alberto wil trouwens niet eens vertrekken", zegt adviseur Rinus Wagtmans in Gazet van Antwerpen. "Armstrong vertrekt, hij heeft geen contract met Astana."
"Het vertrek van Bruyneel? Dat is geen verrassing voor mij, maar de ploeg zal geen slagzij maken omdat hij het schip verlaat. We zullen de volgende jaren nog veel monden doen openvallen."
bron?quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:37 schreef Szura het volgende:
[..]
zoals gemeld heeft HIncapie al een andere ploeg
Hincapie kiest voor BMCquote:
Ik denk dat de meeste RadioShack gewoon niet kennen omdat het niet opereert in Nederland. Het bedrijf zelf is echt wel groot met ong. 40.000 werknemers en een grote omzet. En Nike en Livestrong zullen wsch. wel medepartners wordenquote:Op donderdag 23 juli 2009 16:08 schreef Evertjan het volgende:
maken wel een omzet van meer dan 3 miljard daar kan je wel een wielerploeg mee opzetten idd
Belgen zijn nooit helden geweest met Engelse woordenquote:Op donderdag 23 juli 2009 18:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
Michel Wuyts moet het nog wel leren uitspreken, die maakt er radio tsjèk van.
Klopt niet, Belgen kunnen best Engels alleen komen er veel trieste figuren op tvquote:Op donderdag 23 juli 2009 18:27 schreef Szura het volgende:
[..]
Belgen zijn nooit helden geweest met Engelse woorden
Als je al ziet hoeveel publiciteit Lance deze tour heeft. Dan weet ik zeker dat ze toe gelaten worden.quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:42 schreef knnth het volgende:
Hoe zeker is een wildcard voor een team met Grote Namen™ ? Lijkt me dat je dat wel even moet afstemmen met ASO zodat je geen miljoenen in een bij voorbaat kansloos project steekt.
TRS-80quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:43 schreef 456 het volgende:
[..]
Tandy
Kanonne, dat ik anno2009 die naam nog moet horen
Belgians translate often everything literally word for word and then they let everything stand in the same order. It reads a bit strange.quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:36 schreef Ciolekfan het volgende:
[..]
Klopt niet, Belgen kunnen best Engels alleen komen er veel trieste figuren op tv
shack betekent ook schuur of keet ofzo ... daarbij is het een merknaam, wij interpreteren 'Mediamarkt' ook als 'Mediamarkt' en niet als houten kraampjes waar ze dvd's en cd's verkopen ...quote:
Radioschuur klinkt een stuk beter idd.quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:54 schreef knnth het volgende:
shack betekent ook schuur of keet ofzo ... daarbij is het een merknaam, wij interpreteren 'Mediamarkt' ook als 'Mediamarkt' en niet als houten kraampjes waar ze dvd's en cd's verkopen ...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |