De site ziet eruit alsof het voornamelijk Chinese meuk verkooptquote:Op donderdag 23 juli 2009 14:43 schreef 456 het volgende:
[..]
Tandy
Kanonne, dat ik anno2009 die naam nog moet horen
www.sporza.bequote:Astana: "We houden iedereen aan zijn contract" do 23/07/2009 - 10:40
Johan Bruyneel vertrekt na dit seizoen bij Astana, maar de ploeg is wel van plan om alle renners die nog onder contract zijn te behouden.
Belga "We zullen alle renners aan hun overeenkomst houden. Al die contracten lopen tot eind volgend seizoen, ook dat van Contador. Alberto wil trouwens niet eens vertrekken", zegt adviseur Rinus Wagtmans in Gazet van Antwerpen. "Armstrong vertrekt, hij heeft geen contract met Astana."
"Het vertrek van Bruyneel? Dat is geen verrassing voor mij, maar de ploeg zal geen slagzij maken omdat hij het schip verlaat. We zullen de volgende jaren nog veel monden doen openvallen."
bron?quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:37 schreef Szura het volgende:
[..]
zoals gemeld heeft HIncapie al een andere ploeg
Hincapie kiest voor BMCquote:
Ik denk dat de meeste RadioShack gewoon niet kennen omdat het niet opereert in Nederland. Het bedrijf zelf is echt wel groot met ong. 40.000 werknemers en een grote omzet. En Nike en Livestrong zullen wsch. wel medepartners wordenquote:Op donderdag 23 juli 2009 16:08 schreef Evertjan het volgende:
maken wel een omzet van meer dan 3 miljard daar kan je wel een wielerploeg mee opzetten idd
Belgen zijn nooit helden geweest met Engelse woordenquote:Op donderdag 23 juli 2009 18:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
Michel Wuyts moet het nog wel leren uitspreken, die maakt er radio tsjèk van.
Klopt niet, Belgen kunnen best Engels alleen komen er veel trieste figuren op tvquote:Op donderdag 23 juli 2009 18:27 schreef Szura het volgende:
[..]
Belgen zijn nooit helden geweest met Engelse woorden
Als je al ziet hoeveel publiciteit Lance deze tour heeft. Dan weet ik zeker dat ze toe gelaten worden.quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:42 schreef knnth het volgende:
Hoe zeker is een wildcard voor een team met Grote Namen™ ? Lijkt me dat je dat wel even moet afstemmen met ASO zodat je geen miljoenen in een bij voorbaat kansloos project steekt.
TRS-80quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:43 schreef 456 het volgende:
[..]
Tandy
Kanonne, dat ik anno2009 die naam nog moet horen
Belgians translate often everything literally word for word and then they let everything stand in the same order. It reads a bit strange.quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:36 schreef Ciolekfan het volgende:
[..]
Klopt niet, Belgen kunnen best Engels alleen komen er veel trieste figuren op tv
shack betekent ook schuur of keet ofzo ... daarbij is het een merknaam, wij interpreteren 'Mediamarkt' ook als 'Mediamarkt' en niet als houten kraampjes waar ze dvd's en cd's verkopen ...quote:
Radioschuur klinkt een stuk beter idd.quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:54 schreef knnth het volgende:
shack betekent ook schuur of keet ofzo ... daarbij is het een merknaam, wij interpreteren 'Mediamarkt' ook als 'Mediamarkt' en niet als houten kraampjes waar ze dvd's en cd's verkopen ...
quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:21 schreef Barca het volgende:
Belangrijker dan de sponsor vind ik de teamindeling. Dus, wie gaan er rijden voor deze ploeg?
- Armstrong, Lance (lijkt me duidelijk, het is zijn ploeg)
- Leipheimer, Levi
- Popovych, Y (Lance zal 'm graag als knecht hebben. Ik zie 'm graag in een "Russische" ploeg met Karpets, Ivanov, Efimkin, Trofimov, enz.
- Kloeden, A.? (Zie ik graag naar Team Columbia HTC, min of meer de opvolger van T-Mobile, gaan. Ervaren knecht van Tony Martin.)
- Schleck, Andy? (Hoop dat hij bij Saxobank blijft. Anders naar Columbia voor een gedeeld kopmanschap met Tony Martin.)
- Contador, Alberto? (Caisse d' Epargne schijnt ook een mogelijkheid te zijn. Met Moreau als knecht. Ik hoop echter dat hij een ploeg gaat beginnen met behulp van Fernando Alonso. De bank van Santander als hoofsponsor.)
Zo veel mogelijk de toppers verdeeld over ploegen. Een blok zoals Astana maakt in mijn ogen de Tour saai.
Voor de tv. Ja, mij lijkt het ook niet logisch maar hoorde recent dat er sprake zou zijn van een goede verstandhouding met Armstrong. De aanwezigheid van Armstrong, en diens ervaring, zou gunstig zijn voor de prestaties van Alberto.quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:28 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
waar heb jij gezeten tijdens deze tour?
Het probleem is alleen dat de echt getalenteerde renners al vrij 'vast' zitten bij hun teamquote:Op donderdag 23 juli 2009 19:40 schreef Ericr het volgende:
Hoop wel dat er wordt gekozen voor wat jongere renners. Leuk als Leipo en Kloden meegaan maar die koersen ook op einde carriere af. Of gaan ze net zoals Armstrong op hun 37ste nog starten aan een TDF? Leipo wordt volgend jaar 37 en Kloden is nog 3 jaar verwijderd van de 37.
Een veteranenteam is ook niet echt een basis om een sterk team uit op te bouwen, ook al kan je natuurlijk wel de ervaring doorgeven aan de jonkies. Maar als die amper ruimte krijgen en zich alleen het schompes moeten rijden voor hun kopmannen verliezen de jonge renners waarschijnlijk wel kostbare jaren.
Denk het wel, Armstrong moet toch een ploeg hebben als hij op zijn 50ste nog een keer de Tour wil rijden.quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:48 schreef Barca het volgende:
Zou deze ploeg de ambitie hebben om een blijvertje te worden?
Ja, dat bedoel ik min of meer. Is deze ploeg er alleen om Armstrong nog 1 of 2 jaar onderdak te bieden of willen ze ook een toekomst bieden aan talenten?quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:57 schreef Ericr het volgende:
[..]
Denk het wel, Armstrong moet toch een ploeg hebben als hij op zijn 50ste nog een keer de Tour wil rijden.
Zijn opleidingsploeg was er al voor dit team dus denk wel dat hij wel verder wil dan alleen paar jaartjes zelf rijden.quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:59 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik min of meer. Is deze ploeg er alleen om Armstrong nog 1 of 2 jaar onderdak te bieden of willen ze ook een toekomst bieden aan talenten?
Ik hoop eerlijk gezegd het eerste. Dat betekent niet dat ik talenten geen toekomst gun. Integendeel. Hoop alleen dat ze die bij een andere ploeg vinden.
Nou ik denk dat het wel een blijvertje wordt, zie het britse Sky team waar ze alle Britse talenten in willen stoppen, katucha met de russen en astana met de kazakken.quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:59 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik min of meer. Is deze ploeg er alleen om Armstrong nog 1 of 2 jaar onderdak te bieden of willen ze ook een toekomst bieden aan talenten?
Ik hoop eerlijk gezegd het eerste. Dat betekent niet dat ik talenten geen toekomst gun. Integendeel. Hoop alleen dat ze die bij een andere ploeg vinden.
Hm ... met Thomas Dekker zouden ze, schorsing voorbehouden, wel een renner voor de toekomst kunnen hebben.quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:51 schreef mcwops het volgende:
http://twitter.com/teamradioshack
thomas dekker en rasmussen hebben al aangeklopt bij teamradioshack![]()
Dit lijkt me geen probleem te zijn, de renners staan allemaal bij een bedrijf van Bruyneel onder contract.quote:
die gaat naar BMCquote:Op donderdag 23 juli 2009 23:49 schreef TTD het volgende:
hoezo wordt Hincapie niet genoemd? Hij was namelijk Armstrong's meesterknecht tijdens de glorietijden van Armstrong.
gaat ie dat zelf doen, of gebruikt ie daar de ploeg voor? wielrenners die gaan hardlopen is inderdaad geen gezicht. vermoed dat het een 'all american sportsteam' wordt met triatleten en wielrenners, lange afstandzwemmers en marathonlopers.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:39 schreef Sloggi het volgende:
Ik vind het wel erg raar (en onverstandig) dat Armstrong ook triatlons en marathons gaat lopen...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |