quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:29 schreef debuurvrouw het volgende:
Mijn kinderen lagen er anders wel kek bij hè.inclusief drie verschoningen. Het begint gewoon dáár al, het jezelf op een 2e plan zetten.
goeiemorgenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 06:27 schreef Co_OL het volgende:
Morgen![]()
Vandaag 12 wekenen dinsdag nog een echo
ooh wat een leuk jurkjequote:Op vrijdag 24 juli 2009 06:04 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
ik heb voor de zekerheid ook maar nog een jurkje in de tas gestopt, mocht ze het uitgekozen eerste pakje volpoepen ofzot witte Mexx jurkje van k_i_m gaat ook mee dus
![]()
Misschien een tip voor de kraamdagen enzo. Hema heeft wat nieuwe dingetjes bij de zwangerschapskleding, en dit jurkje lijkt me heel geschikt om met legging ofzo (of zonder net wat je wilt) te dragen. Beetje verhullend enzo maar toch leuk en vrouwelijk.
Alleen voeden lijkt me niezo handigmaar misschien is ie van boven makkelijk naar beneden te sjorren ofzo...
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:31 schreef pinquit het volgende:
[..]
ooh wat een leuk jurkje![]()
die kan ook nog wel voor 3.5 jaar na de bevalling toch?![]()
als er genoeg boobruimte in zit wel ja, anders hangt ie bij mij niet op mn buik maar nog een stukje naar vorenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:35 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
vast wel![]()
t lijkt me trouwens dat ie zonder buik gewoon recht naar beneden valt maar dan met extra plooien erin ofzo?
quote:Op maandag 27 juli 2009 13:50 schreef amaranta het volgende:
heb ik ook, zijn fijn huup!! (die linker set dan)
die heb ik als pyjamaquote:Op dinsdag 28 juli 2009 06:26 schreef _Bar_ het volgende:
ik heb de gestreepte versie en met lange mouw.
maar moet er nog wel wat hebben hoor.
voor de rest toch nog een zwangerschapsspijkerbroek gekocht, maar die ook na de zwangerschap nog een hele tijd leuk zal staan.
Gewoon een pyama meenemen hoor (plakbenen zijn idd verschikkelijk), ik had braaf een nachtjapon gekocht bij de zeeman voor 3 euro ofzo. Maar die was net niet lang genoeg had ik het idee, en toen moest ik denken aan dat verhaal van Miss_Slyquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:21 schreef Incantrix het volgende:
Even een kick voor dit topic, maar ik wil de dames die al bevallen zijn graag iets vragen: ik ben mijn vluchttas in aan het pakken en daar heb ik een keurig lijstje voor gekregen van de kraamzorg qua wat erin zou moeten zitten. Daar staat op dat ik 2 nachtjaponnen mee moet nemen, maar dat heb ik helemaal niet en omdat ik zulke dingen nooit draag was ik eigenlijk niet zo heel erg van plan die te kopen voor die paar momenten (als het goed is dan) in het ziekenhuis danwel alleen maar voor tijdens de kraamdagen.. Kan ik niet gewoon twee pyamabroeken meenemen met een paar voedingstops erbij? Of is het heel erg noodzakelijk om écht nachtjaponnen (alleen het woord al
) te hebben?
quote:Bedankt! Dat is ook een criterium inderdaad, geen superduur spul.Op donderdag 21 oktober 2010 21:07 schreef snakelady het volgende:
boxers van de hema vond ik zelf erg fijn en aangezien het voor een korte tijd is wilde ik er niet al te veel geld aan besteden.
quote:Ik hou niet van pijpjes dus ga niet voor de boxers.Op donderdag 21 oktober 2010 20:52 schreef Jore het volgende:
Kickje!
Wat zijn nou fijne onderbroeken/boxers voor na de bevalling? Vorige keer had ik bij zeeman katoenen onderbroeken gekocht maar die zaten niet echt lekker, dus deze keer wil ik wat beters.
Normaal draag ik trouwens strings (gevalletje gewenning), ik ben niet zo thuis in de wereld van de gewone onderbroek.
quote:IdemOp vrijdag 22 oktober 2010 21:24 schreef Suzanna het volgende:
FlubberbuikDaar kijk ik nog níet naar uit...
quote:Heb je nieuwe gekocht of draag je de hemdjes die je tijdens de zwangerschap droeg door? Ik woon er nu ook in.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:02 schreef Ticootje het volgende:
Flubberbuik -> correctiehemdje bij de Hema. Ik leef er nog steeds in. Heerlijk. Misschien heb ik ooit zin om het eraf te trainen, maar tot die tijd lijkt het maar strakker dan dat het is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |