abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 juli 2009 @ 22:29:01 #101
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_71266233
Mijn kinderen lagen er anders wel kek bij hè. inclusief drie verschoningen. Het begint gewoon dáár al, het jezelf op een 2e plan zetten.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 06:04:43 #102
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71274767
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 22:29 schreef debuurvrouw het volgende:
Mijn kinderen lagen er anders wel kek bij hè. inclusief drie verschoningen. Het begint gewoon dáár al, het jezelf op een 2e plan zetten.

ik heb voor de zekerheid ook maar nog een jurkje in de tas gestopt, mocht ze het uitgekozen eerste pakje volpoepen ofzo t witte Mexx jurkje van k_i_m gaat ook mee dus

Misschien een tip voor de kraamdagen enzo. Hema heeft wat nieuwe dingetjes bij de zwangerschapskleding, en dit jurkje lijkt me heel geschikt om met legging ofzo (of zonder net wat je wilt) te dragen. Beetje verhullend enzo maar toch leuk en vrouwelijk.
Alleen voeden lijkt me niezo handig maar misschien is ie van boven makkelijk naar beneden te sjorren ofzo...

[ Bericht 7% gewijzigd door huuphuup op 24-07-2009 06:05:51 (plaatje dr bij :)) ]
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71274814
Morgen

Vandaag 12 weken en dinsdag nog een echo
  vrijdag 24 juli 2009 @ 06:36:59 #104
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71274836
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 06:27 schreef Co_OL het volgende:
Morgen

Vandaag 12 weken en dinsdag nog een echo
goeiemorgen slaap nog niet uit hè?
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_71275487
Ik vind het lastig om wat te vinden om er een beetje charmant bij te liggen die eerste dagen. Met name om mijn kledingmaat te bepalen.
Ik denk dat ik toch voor het huispak ga.D 'r zit tenminste elastiek in en een los shirtje met topje eronder zodat ik ook niet helemaal naakt lig bij het voeden.Het zit ook confortabel. (Groter wordende boobs/stuwing enzo) En ik ga ervanuit dat toch in ieder geval m'n zwangerschapskleding weer aan kan na een paar dagen als het mindere close bezoek komt. (De eerste dagen wil ik eig alleen de ouders zien. Lig er dan toch zowiezo waarschijnlijk niet al te florisant bij en bovendien wil ik graag een beetje de rust bewaren in huis zodat we met ons viertjes aan elkaar kunnen wennen.)

Oma soepjurk ga ik in bevallen en dan wil ik dat ding nooit meer zien.
Na m'n kraamtijd ga ik wel lekker shoppen met m'n dochter. Dat kan ze natuurlijk niet vroeg genoeg leren.

[ Bericht 0% gewijzigd door Urla op 24-07-2009 08:56:08 ]
pi_71275677
Ik paste 2 dagen na de bevalling weer in mijn strakke spijkerbroek, maar daarna weer 5 KG aangekomen in de BV tijd
(inmiddels ook weer 3 er af, maar dan nog )
  vrijdag 24 juli 2009 @ 10:31:53 #107
56471 pinquit
oh my lama!
pi_71277852
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 06:04 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ik heb voor de zekerheid ook maar nog een jurkje in de tas gestopt, mocht ze het uitgekozen eerste pakje volpoepen ofzo t witte Mexx jurkje van k_i_m gaat ook mee dus

Misschien een tip voor de kraamdagen enzo. Hema heeft wat nieuwe dingetjes bij de zwangerschapskleding, en dit jurkje lijkt me heel geschikt om met legging ofzo (of zonder net wat je wilt) te dragen. Beetje verhullend enzo maar toch leuk en vrouwelijk.
Alleen voeden lijkt me niezo handig maar misschien is ie van boven makkelijk naar beneden te sjorren ofzo...

[ afbeelding ][ afbeelding ]

ooh wat een leuk jurkje
die kan ook nog wel voor 3.5 jaar na de bevalling toch?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 24 juli 2009 @ 10:35:31 #108
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71277966
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 10:31 schreef pinquit het volgende:

[..]

ooh wat een leuk jurkje
die kan ook nog wel voor 3.5 jaar na de bevalling toch?

vast wel
t lijkt me trouwens dat ie zonder buik gewoon recht naar beneden valt maar dan met extra plooien erin ofzo?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 24 juli 2009 @ 10:39:52 #109
100412 mefke79
komt goed!
pi_71278080
Incantrix, mijn voedingsbh van de Anita was helemaal niet zo duur* en met beugel en geeft veel steun.
* met grote maten ben je al snel gewend aan hogere prijzen, ik meen me te heugen dat deze iets van 40 euro was. En mijn borsten stopten met groeien rond een week of 16, hopelijk geldt dat ook voor jou!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  vrijdag 24 juli 2009 @ 10:42:45 #110
56471 pinquit
oh my lama!
pi_71278164
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 10:35 schreef huuphuup het volgende:

[..]

vast wel
t lijkt me trouwens dat ie zonder buik gewoon recht naar beneden valt maar dan met extra plooien erin ofzo?
als er genoeg boobruimte in zit wel ja, anders hangt ie bij mij niet op mn buik maar nog een stukje naar voren ik vind m leuk even kijken vanmiddag. en hopen dat ie een lang genoeg bovenstuk heeft.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 24 juli 2009 @ 18:46:01 #111
190853 RockabeIIa
pi_71294252
Op mijn werk wees iemand me op de Ulla Popkensite. Ik heb geen ervaring met die keten maar dit ziet er wel heel erg uit als iets makkelijks wat ik graag wil en goed kan gebruiken (en in de Sale!)

vrijdag 24 juli 2009 @ 22:10:10 #112
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_71300671
Ik heb ooit bij een H&M bestelling een zomers-huispakken-setje gekregen.. Een capri-broek met een wijd shirt.. Het shirt was altijd een hobbezak en de broek zat raar.. maar toen ik net bevallen was zat het ineens prima
Van dat dunne, zachte tricot-spul, lekkere zachte brede boord aan de broek.. Zat prima en zag er niet zo oncharmant uit
En verder.. huispakken Zeker in de kraamweek
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_71305203
ik had een walgelijk felroze nachthemd met een panda erop tijdens de bevalling. (ook omdat ik dacht thuis te bevallen en mevrouwtje toen in t vruchtwater poepte)

de rest van de kraamdagen heb ik wat zitten combineren met zwarte tanktops,shirtjes en truien, zwarte voedingsbh's en wat zwarte joggingbroeken van de H&M, dit voornamelijk omdat de tanktops strak zitten om je buik wat een fijn gevoel geeft en de joggingbroeken er toch aardig oke uitzien en je ze op je heup kan dragen wat ook weer verlichting geeft bij je buik.
en zwart is altijd goed
  maandag 27 juli 2009 @ 13:29:03 #114
190853 RockabeIIa
pi_71363259
Ik denk voor mezelf de oplossing gevonden te hebben door bovenstaande ochtendjas dus ik heb 'm besteld
Legging en voedingstop eronder en dan ben ik klaar, leek me
  maandag 27 juli 2009 @ 13:45:36 #115
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71363827
fijn Rocks

Ik heb voor mezelf een set van 2 voedingstops en 2 voedingshemdjes bij h&m besteld. (2 x een set dus). Niet mijn meest favoriete bestelling geloof ik want t is meer noodzakelijk dan leuk om te bestellen maar goed.
Echt leuke topjes ofzo dat komt dan na de kraamtijd enzo wel weer. Ik denk dat deze wel handig zijn voor in de kraamtijd.

Deze twee:

En een comfi broek erbij genomen had nog een korte liggen, volgens mij dezelfde als waar ET het over heeft
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 27 juli 2009 @ 13:50:37 #116
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71364015
heb ik ook, zijn fijn huup!! (die linker set dan)
  maandag 27 juli 2009 @ 13:52:13 #117
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71364067
ik heb mn voedingsbhs 'gewoon' bij het kruidvat gehaald, gaat prima
  maandag 27 juli 2009 @ 14:50:27 #118
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71365934
quote:
Op maandag 27 juli 2009 13:50 schreef amaranta het volgende:
heb ik ook, zijn fijn huup!! (die linker set dan)
fijn om te weten!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 28 juli 2009 @ 06:26:46 #119
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71385172
ik heb de gestreepte versie en met lange mouw.
maar moet er nog wel wat hebben hoor.

voor de rest toch nog een zwangerschapsspijkerbroek gekocht, maar die ook na de zwangerschap nog een hele tijd leuk zal staan.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 08:44:26 #120
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71385956
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 06:26 schreef _Bar_ het volgende:
ik heb de gestreepte versie en met lange mouw.
maar moet er nog wel wat hebben hoor.

voor de rest toch nog een zwangerschapsspijkerbroek gekocht, maar die ook na de zwangerschap nog een hele tijd leuk zal staan.
die heb ik als pyjama
  donderdag 30 juli 2009 @ 12:29:35 #121
190853 RockabeIIa
pi_71455197
Mijn allereerste bestelling van Ulla Popken kwam zojuist binnen en de dubbelzijdige rits bleek stuk. Dat was effe balen want het is echt een heel mooie ochtendjas! Gebeld met de klantenservice en er wordt me gelijk een nieuwe toegestuurd
*Pfew*

Nu nog BV-topjes bestellen, en ik denk dat het dan maar H&M wordt.
pi_71458411
Jammer van die rits Rocka maar wel netjes opgelost van ze
de ochtendjas ziet er comfi uit
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71462441
tvp
  Moderator donderdag 30 juli 2009 @ 18:11:34 #124
5428 crew  miss_sly
pi_71465197
In het ziekenhuis had het meisje tegenover mij korte strakke shirtjes aan met heel charmant een netbroekje met kraamverband. Zo liep ze dus ook over de afdeling...dat vond ik echt niets. Gelukkig had ik gewoon een nachthemd van de Hema, neit met knoopjes, maar wel met een v-hals.

Thuis zat ik, als er niemand was, eigenlijk het liefst gewoon in miijn tent onderbroek, zonder verder iets aan. Ik vond alles irritant zitten aan mijn lijf. Maar ja, als je dan bezoek krijgt, moet je toch iets. Voordeel van in bed met alleen een voedingsshirt aan, is inderdaad dat mensen niet te lang blijven. Als je op bent, denken mensen al snel dat ze ook langer kunnen blijven.

Ik heb wel te weinig voor na de zwangerschap. Wel goed dat je er al aan denkt, Rocka, ik was er echt helemaal niet mee bezig met als gevolg dat ik 2 zwarte voedingsshirts heb (eentje gekregen) en 2 voedings bh's waarvan er een te klein is. Vanavond en morgen dus maar eens (online) shoppen om wat bij te kopen, aangezien de bv goed op gang komt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 30 juli 2009 @ 19:53:24 #125
100412 mefke79
komt goed!
pi_71468239
Effe een vraagje...ik heb vanmiddag maar eens mijn kledingkast opgeruimd. Ik heb echt nog enorm veel van die rekbare boxers van de hema liggen en van die sloggi boxers. Zijn dat goede 'tenten' voor de eerste dagen? Zou fijn zijn, hoef ik er niet meer achteraan en hoef ik alleen nog maar effe ergens een korte pyamabroek te scoren.
pi_71468789
Die boxers van de Hema had ik ook, vond ik prima zitten. Die tenten bij de Zeeman heb ik wel bekeken maar daar kon ik echt niets mee. En ik hou gewoon van boxers dus de keus was snel gemaakt.

Trouwens ik zat dus ook het liefst zoals Miss Sly alleen in mijn tent boxer. En dan lekker veel huid op huid contact met je kindje.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_71470321
mefke ik heb nog steeds de boxers van de hema aan. De eerste dagen over een netbroekje met kraamverband erin en nu gewoon met maandverband.
Verder had/heb ik rekbare topjes aan die lekker makkelijk naar beneden te doen zijn voor de voedingen en een joggingbroek (wel een vrouwelijk model) of een rok.
  donderdag 30 juli 2009 @ 22:12:04 #128
100412 mefke79
komt goed!
pi_71473065
Mooi, dan hoef ik dus alleen nog maar even een korte pyamabroek te scoren. Hij is effe niet op voorraad bij de hema, maar ik krijg een melding als ie dat wel weer is, dus daar wacht ik dan maar op. Thanks!
  donderdag 30 juli 2009 @ 22:17:09 #129
190853 RockabeIIa
pi_71473280
Ik heb bij de H&M vanavond gewone voedingsshirtjes gescoord voor 5 & 9 euro's Dat kwam leuk uit!
pi_72777947
Even een kleine schop voor dit topic
direct na de bevalling uit het ziekenhuis en de eerste drie dagen heb ik gewoond in deze broek. Ik had de donkergrijze, leek me vlektechnisch de handigste kleur. Het is een heerlijk zacht stofje en staat leuker dan een trainingsbroek (vind ik persoonlijk dan he ). Verder vind ik de voedingstops van de H&M ook ideaal.
De hemdjes van hierboven vond ik redelijk klein vallen, ik pas ze nu niet dus dat is wel muf (als iemand ze over wil nemen, geef maar een brul, maat M ongedragen ).

De voedingstops van de Hema vind ik tegenvallen. Ze zitten prima verder en de maat is goed, maar ik vind ze zo laag uitgesneden. Ik hoef niet per se met mn tetten te koop te lopen, de rand van mn beha komt gewoon boven de rand van het shirt uit.

En nog een laatste tip van flip:
als je een voedings-bh van de Hema hebt in cup D die net niet past omdat je tussen D en E inhangt...
ik heb die bandjes naar boven toe ingeknipt die als een rondje om je borst heenzitten. Op die manier zitten ze wel nog aan elkaar vast en aan het clipje vast maar is er net wat meer ruimte waardoor het ding wel goed zit zeg maar voor als je net als ik zo nodig een bh al moest kopen omdathetopdekraamuitzetlijststond
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72832513
Ik ben net vier weken geleden bevallen en had een aantal grotere pyama's gekocht. Deze vallen dan zowiezo wat langer wat ook een prettiger gevoel geeft. Ook voor thuis de eerste dagen. Ik had ook een lekker zittende legging gekocht voor eronder.
Ik ben in het ziekenhuis bevallen. Voor de bevalling had ik een polo-shirt van mijn vader gevraagd. Dat is fijn met de knoopjes, zodat je goed kunt ademen en het zit gewoon comfertabel. Na de bevalling heb ik meteen borstvoeding gegeven in het ziekenhuis en daarvoor mijn t-shirt naar boven gedaan. Op dat moment interreseert je echt niets en de verloskundige enz is ook genoeg gewent. Zowiezo heb je privacy op je kamer en zeker als je borstvoeding geeft. Ik zou me niet druk maken en het lekker op je af laten komen.
  dinsdag 17 november 2009 @ 13:21:48 #132
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_74779809
Even een kick voor dit topic, maar ik wil de dames die al bevallen zijn graag iets vragen: ik ben mijn vluchttas in aan het pakken en daar heb ik een keurig lijstje voor gekregen van de kraamzorg qua wat erin zou moeten zitten. Daar staat op dat ik 2 nachtjaponnen mee moet nemen, maar dat heb ik helemaal niet en omdat ik zulke dingen nooit draag was ik eigenlijk niet zo heel erg van plan die te kopen voor die paar momenten (als het goed is dan ) in het ziekenhuis danwel alleen maar voor tijdens de kraamdagen.. Kan ik niet gewoon twee pyamabroeken meenemen met een paar voedingstops erbij? Of is het heel erg noodzakelijk om écht nachtjaponnen (alleen het woord al ) te hebben?
3!
pi_74779936
Het kan ook vast wel met broek en shirt, maar ik vond een pon (ook in de kraamdagen met een legging er onder) toch echt wel fijn.
Lekker lang.

En normaal draag ik die dingen ook echt nooit
pi_74780048
ik vond het helemaal niets dat geval. Maar goed, ik had er wel braaf 1 gekocht en heb die precies 1 keer aangehad en na een uur weer uitgedaan

overigens had ik wel netjes alles wat op de kraamlijst stond in mn tas gepropt, onder het mom van straks heb je het toch ineens wel nodig. En daarnaast had ik de kleding erin gedaan die ik zelf graag aan wilde. Als de verpleegster daar bezwaar tegen had of ik wilde ze zelf niet aan dan kon ik altijd nog die nachtjaponnen aan.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74781843
Incantrix ik heb voor de vorige zwangerschap een pyama gekocht, zo eentje met broek en shirt met knopen maar ik heb het denk ik 2 keer aangehad en was toen weer over op mijn joggingbroek en t-shirt. Als je je lekkerder voelt in een simpele broek en voedingshirt of gewoon shirtje moet je dat mee nemen.
pi_74783897
Ik draag al maanden nu een joggingbroek met shirtjes/truien. Dat ga ik straks ook doen. Ik heb een hekel aan blotebenen tegen elkaar te plakken, dus ik ga met pyama naar het ziekenhuis. Ik wil nog wel van te voren even een nieuwe kopen, want mijne zijn allemaal 'op'
En tijdens de kraamdagen gaan gewoon de joggingbroeken weer aan, maar dan met voedingsshirtje spul denk ik
En ik moet nog ff grote onderbroeken halen
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_74784160
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:21 schreef Incantrix het volgende:
Even een kick voor dit topic, maar ik wil de dames die al bevallen zijn graag iets vragen: ik ben mijn vluchttas in aan het pakken en daar heb ik een keurig lijstje voor gekregen van de kraamzorg qua wat erin zou moeten zitten. Daar staat op dat ik 2 nachtjaponnen mee moet nemen, maar dat heb ik helemaal niet en omdat ik zulke dingen nooit draag was ik eigenlijk niet zo heel erg van plan die te kopen voor die paar momenten (als het goed is dan ) in het ziekenhuis danwel alleen maar voor tijdens de kraamdagen.. Kan ik niet gewoon twee pyamabroeken meenemen met een paar voedingstops erbij? Of is het heel erg noodzakelijk om écht nachtjaponnen (alleen het woord al ) te hebben?
Gewoon een pyama meenemen hoor (plakbenen zijn idd verschikkelijk), ik had braaf een nachtjapon gekocht bij de zeeman voor 3 euro ofzo. Maar die was net niet lang genoeg had ik het idee, en toen moest ik denken aan dat verhaal van Miss_Sly Opzich zou een nachtjapon handig zijn wanneer je hechtingen gecontroleerd moeten worden en je je kont haast niet omhoog kunt krijgen, maar ja, het netbroekje moet ook nog uit...
Netbroekjes zijn trouwens wel echt fijn, je moet gewoon niet in de spiegel kijken (maar dat moet je sowieso niet doen) ik heb geen tenten van de hema gekocht en normale onderbroeken zakten af met die enorme verbanden erin.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_74784749
Ik had ook speciaal een nachthemd gekocht, maar die heb ik ook maar 1 keer aangehad in het ziekenhuis dus. Maar had net zo goed een pyama of joggingbroek met shirt aan kunnen hebben volgens mij hoor.
Thuis heb ik gewoon van die lekkere makkelijke broeken aan gehad met shirtjes. Idd gewoon doen wat je zelf prettig vind. Als je per se geen broek aan zou willen, kan je toch ook nog gewoon alleen de top aan trekken en een deken over je benen leggen.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  dinsdag 17 november 2009 @ 17:06:27 #139
95408 Incantrix
pi_74786633
Ok, duidelijk, dank jullie wel allemaal! Als ik ergens nog een el cheapo-nachtpon vind neem ik 'm misschien nog wel mee, maar ik neem verder maar gewoon mijn pyamabroek en mijn joggingsbroek(en) mee, en wat voedingstops. Wel fijn dat je dat zegt van die netbroekjes trouwens Twinkly, die had ik eigenlijk al heel diep terug de doos van het kraampakket ingegraven, maar die gaan dan tóch maar wel de vluchttas in Ik had inderdaad ook bedacht dat dat te maken kon hebben met het controleren van de hechtingen, maar vroeg me dus inderdaad al af hoeveel zin het zou hebben als je ook nog een onderbroek/netbroekje met kraamverband droeg.. Ik heb overigens tenten van de Hema (3 stuks) gekocht en ik was van plan mijn positie-boxers er evt. nog bij te stoppen in de tas, mijn buik is vast niet ineens plat.. Ik denk dat ik het geld voor die nachtjaponnen misschien liever investeer in een extra voedingstop, voedingsBH of 1 a 2 van deze, speciaal voor 's-nachts..
3!
pi_74787204
Over nachtpon of pyama, tis net wat je fijn vindt inderdaad. Ik zat zelf al snel in shirtjes en dan een broek. Joggingbroek, pyamabroek..eigenlijk voldoen alle broeken wel die wat losser zitten.
Netbroekje heb ik welgeteld 1 aangehad (vanuit het ziekenhuis) en daarna in mijn eigen broekjes (shorts die rekken, van de hema).
Waar ik me in vergist had was dat ik 's nachts ook een bh nodig had en ik had alleen voedingsbh's met beugel wat niet handig is voor 's nachts. Dus dat is nog wel een goede om te onthouden...
  dinsdag 17 november 2009 @ 17:43:40 #141
95408 Incantrix
pi_74787646
Ha, kijk, dat sterkt mijn idee weer van die speciale nacht-BH's die ik op het oog had. Thnx Mefke!
3!
pi_74787810
Hmm, handig topic om over na te denken bij het inpakken van de "koffer"... Ik ga denk ik ook gewoon echt voor mijn pyjama-/joggingbroek... daar woon ik nu ook regelmatig in. Misschien nog maar es kijken of ik er nog zo een kan scoren ergens. Ding is ook wijd zat, dus dat scheelt ook weer.

Ander vraagje aan de reeds bevallen mama's...: Worden er nog dingen vies/vuil na de bevalling zelf? Dus niet tijdens of met de bevalling (daar kan ik me genoeg van voorstellen) maar juiste in die dagen erna? Ik moet namelijk minstens 2 dagen blijven in het ziekenhuis en ik wil wel graag genoeg kleding meenemen (zodat mijn lief niet op eigen houtje dingen komt brengen vanaf huis als het op is)... Vandaar de vraag dus, zodat ik niet voor verrassingen kom te staan
pi_74787873
Het enige wat bij mij vies werd waren tshirts...ik had nog niet echt genoeg ervaring met mn nieuwe functie van melkfabriek, dus ik zat regelmatig met natte tshirts en zulks. Ben verder niet doorgelekt van het navloeien ofzo, maar misschien is dat voor andere mama's anders...

Wat wel was is dat Lotte's kleertjes onder afgebrokkelde bloedkorstjes, dus miss voor je kleine Frummel iets extra's meenemen, als je het vervelend vind dat haar kleertjes een beetje viezig worden...
Lotte!
Noah!
pi_74790583
Hmm, extra baby-kleertjes dus ook... althans, in elk geval voor de zekerheid. Hoeveel kleertjes/setjes verslijten ze eigenlijk in het begin? (Begin me steeds meer n00b te voelen).
pi_74791386
Incantrix: netbroekjes mee naar ziekenhuis is niet zo zinvol, ze hebben daar stapels
  dinsdag 17 november 2009 @ 19:49:15 #146
108648 cattie
lieve moeder
pi_74791605
Lijnloos, ik had twee setjes babykleding bij me. Meer kan je partner nog altijd mee nemen van huis als je onverwacht langer moet blijven.

Ik had geen nachtjapon en zelfs geen pyama mee. Alleen een lang t-shirt om in te slapen. En een badjas. En om lekker eigenwijs te doen had ik ook geen bh aan 's nachts. Ik heb geloof ik wel schone t-shirts aangetrokken een paar keer per nacht. En ik sliep op een handdoek.
pi_74791820
Ik had boxershorts bij Zeeman gekocht. Erg fijne dingen!

En van een vriendin twee pyjama's gekregen, met drukknoopjes aan de voorkant. Normaalgesproken draag ik nooit wat 's nachts, maar tijdens nachtelijke voedingen vind ik het toch wel erg fijn. Anders krijg ik een koude nek --> spierpijn --> hoofdpijn.
pi_87808693
Kickje!

Wat zijn nou fijne onderbroeken/boxers voor na de bevalling? Vorige keer had ik bij zeeman katoenen onderbroeken gekocht maar die zaten niet echt lekker, dus deze keer wil ik wat beters.
Normaal draag ik trouwens strings (gevalletje gewenning), ik ben niet zo thuis in de wereld van de gewone onderbroek :') .
  donderdag 21 oktober 2010 @ 21:07:37 #149
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_87809477
boxers van de hema vond ik zelf erg fijn en aangezien het voor een korte tijd is wilde ik er niet al te veel geld aan besteden. ;)
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_87809530
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 21:07 schreef snakelady het volgende:
boxers van de hema vond ik zelf erg fijn en aangezien het voor een korte tijd is wilde ik er niet al te veel geld aan besteden. ;)
Bedankt! Dat is ook een criterium inderdaad, geen superduur spul.
pi_87809695
hema is prima en ze hebben vaak leuke aanbiedingen!
  donderdag 21 oktober 2010 @ 21:36:42 #152
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_87810897
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 20:52 schreef Jore het volgende:
Kickje!

Wat zijn nou fijne onderbroeken/boxers voor na de bevalling? Vorige keer had ik bij zeeman katoenen onderbroeken gekocht maar die zaten niet echt lekker, dus deze keer wil ik wat beters.
Normaal draag ik trouwens strings (gevalletje gewenning), ik ben niet zo thuis in de wereld van de gewone onderbroek :') .
Ik hou niet van pijpjes dus ga niet voor de boxers.
Maar de high waist ondergoed van de Primark of H&M.
Vond ik fijn omdat 't soepel was & lekker hoog zat.
Bij mij rolde elk ander ondergoed naar beneden, ene was te groot & ander nog te klein voor een flubber buik.
pi_87811448
ik had nog een voorraadje oude sloggi dingen liggen. Werkte ook prima. Maar ja, die ga je er niet nieuw voor kopen, zijn best duur.
pi_87843596
Jore, ik had bij de Zeeman katoenen boxers gekocht. Zaten prima!

Edit: oh, dat zei ik al... :')
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 21:24:07 #155
45621 Suzanna
Mama van...
pi_87847094
Flubberbuik :X Daar kijk ik nog níet naar uit...
pi_87847374
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 21:24 schreef Suzanna het volgende:
Flubberbuik :X Daar kijk ik nog níet naar uit...
Idem :X

Bedankt voor de tips en adviezen! Binnenkort maar een rondje Hema/H&M/Zeeman/Wibra. Zo'n high-waistgeval klinkt wel goed, dat houdt de boel hopelijk enigszins in bedwang.
pi_87848521
Ik heb in mijn zwangerschap bij de wibra van die zwangerschaps onderbroeken (tot onder je oksels :P) gehaald.. Dus die kon ik na de bevalling nog even aan, hield gelijk alles een beetje bij elkaar..
pi_87849332
Flubberbuik -> correctiehemdje bij de Hema. Ik leef er nog steeds in. Heerlijk. Misschien heb ik ooit zin om het eraf te trainen, maar tot die tijd lijkt het maar strakker dan dat het is.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_87863960
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 22:02 schreef Ticootje het volgende:
Flubberbuik -> correctiehemdje bij de Hema. Ik leef er nog steeds in. Heerlijk. Misschien heb ik ooit zin om het eraf te trainen, maar tot die tijd lijkt het maar strakker dan dat het is.
Heb je nieuwe gekocht of draag je de hemdjes die je tijdens de zwangerschap droeg door? Ik woon er nu ook in.
pi_87865573
Gewoon dezelfde.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')