quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:29 schreef debuurvrouw het volgende:
Mijn kinderen lagen er anders wel kek bij hè.inclusief drie verschoningen. Het begint gewoon dáár al, het jezelf op een 2e plan zetten.
goeiemorgenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 06:27 schreef Co_OL het volgende:
Morgen![]()
Vandaag 12 wekenen dinsdag nog een echo
ooh wat een leuk jurkjequote:Op vrijdag 24 juli 2009 06:04 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
ik heb voor de zekerheid ook maar nog een jurkje in de tas gestopt, mocht ze het uitgekozen eerste pakje volpoepen ofzot witte Mexx jurkje van k_i_m gaat ook mee dus
![]()
Misschien een tip voor de kraamdagen enzo. Hema heeft wat nieuwe dingetjes bij de zwangerschapskleding, en dit jurkje lijkt me heel geschikt om met legging ofzo (of zonder net wat je wilt) te dragen. Beetje verhullend enzo maar toch leuk en vrouwelijk.
Alleen voeden lijkt me niezo handigmaar misschien is ie van boven makkelijk naar beneden te sjorren ofzo...
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:31 schreef pinquit het volgende:
[..]
ooh wat een leuk jurkje![]()
die kan ook nog wel voor 3.5 jaar na de bevalling toch?![]()
als er genoeg boobruimte in zit wel ja, anders hangt ie bij mij niet op mn buik maar nog een stukje naar vorenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:35 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
vast wel![]()
t lijkt me trouwens dat ie zonder buik gewoon recht naar beneden valt maar dan met extra plooien erin ofzo?
quote:Op maandag 27 juli 2009 13:50 schreef amaranta het volgende:
heb ik ook, zijn fijn huup!! (die linker set dan)
die heb ik als pyjamaquote:Op dinsdag 28 juli 2009 06:26 schreef _Bar_ het volgende:
ik heb de gestreepte versie en met lange mouw.
maar moet er nog wel wat hebben hoor.
voor de rest toch nog een zwangerschapsspijkerbroek gekocht, maar die ook na de zwangerschap nog een hele tijd leuk zal staan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |