Even een kleine schop voor dit topic

direct na de bevalling uit het ziekenhuis en de eerste drie dagen heb ik gewoond in
deze broek. Ik had de donkergrijze, leek me vlektechnisch de handigste kleur. Het is een heerlijk zacht stofje en staat leuker dan een trainingsbroek (vind ik persoonlijk dan he

). Verder vind ik de voedingstops van de H&M ook ideaal.
De hemdjes van hierboven vond ik redelijk klein vallen, ik pas ze nu niet dus dat is wel muf (als iemand ze over wil nemen, geef maar een brul, maat M ongedragen

).
De voedingstops van de Hema vind ik tegenvallen. Ze zitten prima verder en de maat is goed, maar ik vind ze zo laag uitgesneden. Ik hoef niet per se met mn tetten te koop te lopen, de rand van mn beha komt gewoon boven de rand van het shirt uit.
En nog een laatste tip van flip:
als je een voedings-bh van de Hema hebt in cup D die net niet past omdat je tussen D en E inhangt...
ik heb die bandjes naar boven toe ingeknipt die als een rondje om je borst heenzitten. Op die manier zitten ze wel nog aan elkaar vast en aan het clipje vast maar is er net wat meer ruimte waardoor het ding wel goed zit zeg maar
voor als je net als ik zo nodig een bh al moest kopen omdathetopdekraamuitzetlijststond
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!初戀的香味就這樣被我們尋回