Mwa, de toegevoegde waarde van bepaalde users zal inderdaad door menigeen in twijfel getrokken worden.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Misschien kun je dat "meeposten" voortaan achterwege laten? Het zorgt immers niet voor enige toegevoegde waarde aan de discussie.
Als je geen moeite hebt met offtopic geneuzel, dan heb je een goede aan Disana idd.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:05 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Mwa, de toegevoegde waarde van bepaalde users zal inderdaad door menigeen in twijfel getrokken worden.
Ik heb geen moeite met Disana iig.
Wat ben je overdreven verhit bezig. Vrijwel al mijn posts zijn on topic, en nog doordacht en genuanceerd ook.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als je geen moeite hebt met offtopic geneuzel, dan heb je een goede aan Disana idd.
Als je zelf denkt dat ze ontopic zijn, dan heb je een nog groter probleem dan ik al dacht. Misschien moet je wat minder RLS kijken...quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat ben je overdreven verhit bezig. Vrijwel al mijn posts zijn on topic, en nog doordacht en genuanceerd ook.
Kennelijk heb je niet veel in te brengen tegen mijn posts en zoek je het nu maar in steken onder de gordelquote:Op zondag 2 augustus 2009 15:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als je zelf denkt dat ze ontopic zijn, dan heb je een nog groter probleem dan ik al dacht. Misschien moet je wat minder RLS kijken...
Wat valt er in te brengen tegen offtopic gewauvel over vermeende discussietechnieken? Ik reageer liever op inhoudelijke argumenten, maar die heb je helaas niet.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Kennelijk heb je niet veel in te brengen tegen mijn posts en zoek je het nu maar in steken onder de gordel
Je blijft je zetten herhalen: het topic liep prima, inhoudelijk en wel. Zwart-wit stellingen in antwoord op genuanceerde beweringen en meningen maken het er niet makkelijker op.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat valt er in te brengen tegen offtopic gewauvel over vermeende discussietechnieken? Ik reageer liever op inhoudelijke argumenten, maar die heb je helaas niet.
Pot-ketel-pikzwart.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Je blijft je zetten herhalen: het topic liep prima, inhoudelijk en wel. Zwart-wit stellingen in antwoord op genuanceerde beweringen en meningen maken het er niet makkelijker op.
Het tweede "43.000 euro" topic is al erg genoeg, laat deze verfbom escapade maar links liggen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:10 schreef Hukkie het volgende:
Iemand nog behoefte aan een tweede verfbom topic? Of laten we iedereen in hun eigen sop gaarkoken.
Ja zo'n idee had ik ook al, vandaar dat ik het eerst maar even vroeg.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:28 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Het tweede "43.000 euro" topic is al erg genoeg, laat deze verfbom escapade maar links liggen.
Wat jij wilt. Menig discussie wordt onnodig op scherp gezet door zwart-wit reacties op genuanceerde meningen van anderen. Daar maak jij je schuldig aan en dat vind ik jammer en dat heb ik gezegd.quote:
Als je je eigen offtopic gebral genuanceerd wilt noemen, zijn we inderdaad klaar.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat jij wilt. Menig discussie wordt onnodig op scherp gezet door zwart-wit reacties op genuanceerde meningen van anderen. Daar maak jij je schuldig aan en dat vind ik jammer en dat heb ik gezegd.
Klaar.
Als we jouw postgeschiedenis erop naslaan zien we toch een duidelijk terugkerend patroon bij jou. Telkens als een discussie niet naar jouw zin verloopt grijp je gelijk naar dit soort topics om alsnog je gelijk proberen te halen. Danwel proberen iemand een note of ban aan te naaien. Wat dat betreft maak jij je dan schuldig aan onnodig op scherp zetten van discussies die je zelf niet machtig bent.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat jij wilt. Menig discussie wordt onnodig op scherp gezet door zwart-wit reacties op genuanceerde meningen van anderen. Daar maak jij je schuldig aan en dat vind ik jammer en dat heb ik gezegd.
Klaar.
Aanstellerquote:Op zondag 2 augustus 2009 15:45 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Kan er een slotje op het topic over kosten van de immigranten?
Het gaat toch alleen maar over racisme en persoonlijke flamewars.
Oh ja tuurlijk, het is stoer om niet rationele conclusies te trekken over immigranten. Mijn excuusquote:
Er is helemaal niks mis met dat topic. Alleen ene Whiskey_Tango zit er een beetje als een stoorzender doorheen te etteren (mensen woorden in de mond te leggen, dat soort geneuzel). Maar dat houdt vanzelf wel weer op als de lol er voor hem vanaf is. Net als in deel 1.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:45 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Kan er een slotje op het topic over kosten van de immigranten?
Het gaat toch alleen maar over racisme en persoonlijke flamewars.
Ik heb in het vorige deel door rationele uitleg over berekeningen laten zien dat er niks van zijn aannames klopt, en ik word afgeschreven als idioot en ik moet een wiskunde les nemen. En dan moet IK met inhoudelijke argumenten komen? Ik heb helemaal geen zin meer om moeite te doen tegen volk als hem.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:54 schreef Halcon het volgende:
Inderdaad. Als je het ergens niet mee eens bent, kun je het het beste onderuithalen met inhoudelijke argumenten niet met een verzoek om een slotje in dit topic.
En met deze denigrerende opmerking heb jeje eigen graf gegraven, en bewijs je dat je zelf geen haar beter bent.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:59 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen zin meer om moeite te doen tegen volk als hem.
Hoi, jkdjjsopquote:Op zondag 2 augustus 2009 16:04 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
En met deze denigrerende opmerking heb jeje eigen graf gegraven, en bewijs je dat je zelf geen haar beter bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |