ja ja word weer verwendquote:
Ja, dat is waar.. Zo lekker onpersoonlijk..quote:
Applequote:
Ik ben blij dat je weer eens thuis bent, ipv van bij je scharrelquote:
Daarom heb ik geen applequote:
Zonde. Nijns en ik zijn al druk aan het cammen.quote:
Echt, de onwil straalt er van afquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:00 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, dat is waar.. Zo lekker onpersoonlijk..
Ah, ze belde terug.heb meteen de vraag gesteld maar ik kan mijn eigen geld gewoon niet terughalen. Ik zeg: stel dat ik een verkeerd rekeningnummer had getypt? Zegt ze: ja, dat was dan heel spijtig geweest.
Ik denk echt dat ik maar een andere bank neem..
quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zonde. Nijns en ik zijn al druk aan het cammen.
Ja, ik zei ook: sorry hoor, maar lijkt u dat niet een beetje de omgekeerde wereld? Het is immers MIJN geld. Maar het was de verantwoordelijkheid van de klant etc etc. Ik ben er ZO klaar mee, ik denk dat ik maar overstapquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Echt, de onwil straalt er van af
CC betalingen en alles kunnen ze terugdraaien, maar een periodieke niet. Ik zou bijna in de telefoon gaan klimmen om een uitleg te vragen, maar ik houd me in
Dan heb je helemaal geen tijd voor mequote:Op donderdag 23 juli 2009 11:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zonde. Nijns en ik zijn al druk aan het cammen.
En daarom wil ik er ook geen klant zijnquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:15 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, ik zei ook: sorry hoor, maar lijkt u dat niet een beetje de omgekeerde wereld? Het is immers MIJN geld. Maar het was de verantwoordelijkheid van de klant etc etc. Ik ben er ZO klaar mee, ik denk dat ik maar overstapal hun bankshops verdwijnen toch en zijn alleen maar open op tijden dat een normaal werkend mens (wat dus geld heeft om op de bank te zetten) niet vrij is.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:21 schreef Pheno het volgende:
Ik ben al weg gegaan bij de ABN. Ze maakten fout op fout, dus ik had het er mee gehad. Zelfs met de hypotheekbetaling voor het huis ging het mis. Sterf dan.En dan bij het opzeggen op het kantoor: wilt u echt niet blijven?
Wat denk je zelf?
Ik mag niet zeggenquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Maar het was wel tof om er te werken
De rekeningen van BN-ers inkijken
Lachen met collega´s
Bij de sns bank zijn ze zelfs zo geduldig dat alle betalingen doorgingen terwijl ik al ruim 2 maanden geen inkomen op die rekening had gekregen en kreeg ik dus gewoon tijd om mn saldo aan te zuiverenquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:24 schreef Nijns het volgende:
Ik denk dat ik maar bij de Rabo ga ofzo, daar hoor je tenminste nooit gezeik over..
quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je bent stiekum gewoon blond
[..]
Ik ben toch een goede vrouw he
welk scharrel die hier in de kelderquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je weer eens thuis bent, ipv van bij je scharrel
zie je, ik kan wel de jaloerse vrouw spelen
Hm, dat zou een probleem kunnen zijn aangezien ik nog niet weet waar ik straks ga wonen/werken..quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:26 schreef Pheno het volgende:
De Rabo heeft weer als nadeel dat je dus gebonden bent aan een regio. maar ik leef prima met dat nadeel, ik doe toch alles via internet
Ga ik daar ook eens kijken..quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Bij de sns bank zijn ze zelfs zo geduldig dat alle betalingen doorgingen terwijl ik al ruim 2 maanden geen inkomen op die rekening had gekregen en kreeg ik dus gewoon tijd om mn saldo aan te zuiveren
Ik ga vanwege de persoonlijke goede service nooit meer weg
Moet ik wel even vermelden dat ik al meer dan 10 jaar de rekening daar heb en er mn loon normaal gesproken op gestort werdquote:
Ik weet niet hoe het zit als je naar een andere regio wilt. Kan goed zijn da je dan gewoonweg kan verhuizen, maar daar heb ik geen ervaring meequote:Op donderdag 23 juli 2009 11:41 schreef Nijns het volgende:
[..]
Hm, dat zou een probleem kunnen zijn aangezien ik nog niet weet waar ik straks ga wonen/werken..
[..]
Ga ik daar ook eens kijken..
Whehehehe smiecht...quote:
Mogguh Gee-Efjequote:
Dat zeg jij nu...quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:39 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
welk scharrel die hier in de kelder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |