Ben ik niet genoeg verrassing voor je dan?quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:30 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Meestal zit er een verrassing onder 'click here' maar niet hier
weinigquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ben ik niet genoeg verrassing voor je dan?
klikspaan boterspaanquote:
Lieverd, ik weet dat het moeilijk is om na zo'n lange tijd geconfronteerd te worden met feiten waar je niet achter staat, omdat het eigenlijk maar van een kant komt.quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
game on
Ja jezus! Staan hier weer 2 lekkere mannen halfnaakt op mijn scherm op m'n werk!!!!quote:
Ik ben idd niet op zoek naar vervanging, meer dan 5 jaar ervaring met iemand zorgt er wel voor dat je aan bepaalde dingen gaat hechten. Het enige wat ik wil is dat hij zijn storm zijn hoofd kwijt raakt en dat we gezamelijk kunnen terugkijken op een leuke tijd.quote:
Ik val niet zo op polenquote:
je hoort dan ook te werken op je werkquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja jezus! Staan hier weer 2 lekkere mannen halfnaakt op mijn scherm op m'n werk!!!!
Wat heb je toch een fijne baanquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja jezus! Staan hier weer 2 lekkere mannen halfnaakt op mijn scherm op m'n werk!!!!
wat moet Niels daar wel niet van denkenquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat komt goed uit, het zijn dan ook tsjechen.quote:
Die bestaat niet. En als je bij de nieuwe er al vanuit gaat dat het een vervanging is voor de oude, dan kun je er maar beter niet aan beginnen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
en snel op zoek naar een degelijke vervanging,
Ja steeds als ik mijn ogen naar rechts draai zie ik iets soortgelijks, maar dan in strak geruit blousje met korte mouwenquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wat heb je toch een fijne baan
Ja, was leuk.quote:
Dat is alleen maar leuk om erover te fantaseren. Soms is het niet precies weten hoe het nou eigenlijk in elkaar steekt wel leuk.quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja steeds als ik mijn ogen naar rechts draai zie ik iets soortgelijks, maar dan in strak geruit blousje met korte mouwen
je bent mooi op tijd terug voor ons komende jubileumquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:55 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Ja, was leuk.Mooi weer gehad, genoeg gedaan en gezien (ik ben niet zo van het 'kom we gaan de hele vakantie in de zon liggen bij het zwembad', ik word toch wel bruin
).
Ja je moet iets aan de verbeelding over laten, dan is 't leukerquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat is alleen maar leuk om erover te fantaseren. Soms is het niet precies weten hoe het nou eigenlijk in elkaar steekt wel leuk.
En sowieso als je mensen beter leert kennen dan zie je opeens steeds meer dingen die je niet aanstaan.quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja je moet iets aan de verbeelding over laten, dan is 't leuker
Misschien als dat shirt uitgaat is de goede vulling geen spier maar vet.... weg fantasie!
quote:
Jubileum? Toch geen enge meetings of zo? Daarvoor ben ik hier nog veel te kort.quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je bent mooi op tijd terug voor ons komende jubileum
Dat is een realiteit die ik mij altijd voorhield. Alleen met mijn huidige vriend is dat tot op heden nog niet gebeurd.. Eng gewoon.quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En sowieso als je mensen beter leert kennen dan zie je opeens steeds meer dingen die je niet aanstaan.
kom kom, niet zo verlegen, daar had je voor je vakantie ook geen last vanquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:04 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Jubileum? Toch geen enge meetings of zo? Daarvoor ben ik hier nog veel te kort.
Ja dat dacht ik vorige week ookquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:05 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Dat is een realiteit die ik mij altijd voorhield. Alleen met mijn huidige vriend is dat tot op heden nog niet gebeurd.. Eng gewoon.
Uh? xD Oh god, ik heb toch niet iets stoms gedaan of zo?quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kom kom, niet zo verlegen, daar had je voor je vakantie ook geen last van
Na de roze bril en door de oogkleppen heenquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En sowieso als je mensen beter leert kennen dan zie je opeens steeds meer dingen die je niet aanstaan.
Ik mis iets.quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik vorige week ook
Oh en daarnaast, mijn ex bleek een of andere fakking rare fetish te hebben of zo. Ik ben wel wat gewend.quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik vorige week ook
pak eens een boterham, daar kan je beter in happen als je honger hebtquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:11 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Uh? xD Oh god, ik heb toch niet iets stoms gedaan of zo?
Zit je nou alweer naar mijn dn-foto's te kijken?quote:
Nu je het zegt, ik heb nog niet ontbeten. Of geluncht.quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
pak eens een boterham, daar kan je beter in happen als je honger hebt![]()
Nee hoor het is hier gewoon alsook in het echte levenquote:
Die heeft hij toch al vast lang geleden lokaal opgeslagen ?quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zit je nou alweer naar mijn dn-foto's te kijken?
O.quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee hoor het is hier gewoon alsook in het echte leven
jij bent weer blij om terug te zijn en binnenkort je vriendje weer te zien, terwijl er bij iemand anders na 5.5 jaar de relatie op de klippen loopt
De ene verliest zijn lange relatie, de ander begint er net aan, weer een ander vraagt zich af of het nu een relatie is en de ander is al veel te lang vrijgeezel, sommigen heebben nog nooit een relatie gehad. Zo kun je altijd wel iemand voor het hoofd stotenquote:
ow nou in dat geval!...quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat komt goed uit, het zijn dan ook tsjechen.
zoals die bodyguard van Janice Dickinson ?quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:26 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ow nou in dat geval!...
ook nee![]()
heb je geen lekkere roemeen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |