Ehm, zij heeft duidelijk wél makeup op...quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:46 schreef celebsweeper het volgende:
jennifer anniston:
http://www.greenorganics.(...)jennifer-aniston.jpg
voor en na Photoshop is dat, dezelfde fotoquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:46 schreef celebsweeper het volgende:
caterina zeta jones:
http://4.bp.blogspot.com/(...)eds-a-makeover-2.jpg
quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:14 schreef Heider00sje het volgende:
Irri dat ik alle linkjes apart moet afgaan. Daarom doe ik dat niet
Weet je wel hoe oud Pamela is? Ik wou dat er meer vrouwen van 42 er nog zo uitzagen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:51 schreef Flow3r het volgende:
Oprah![]()
[ link | afbeelding ]
Pamela![]()
[ link | afbeelding ]
Dit vijf minuten kan ik beter bestedenquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:13 schreef celebsweeper het volgende:
ik zeg toch ik stop er wel mee al dat gehaast altijd stel je voor je zit 5 minuten langer achter je scherm...van mij moet je ze niet kijken hoor
reageren, wat anders?quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:31 schreef celebsweeper het volgende:
wat doe je dan WEER hier...?
42 is niet oud hoor, en ze ziet er zeker goed uitquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:08 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Weet je wel hoe oud Pamela is? Ik wou dat er meer vrouwen van 42 er nog zo uitzagen.
ziet er beter uit zonder?quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:52 schreef celebsweeper het volgende:
vind het bij pamela ook wel meevallen gezien haar leeftijd aan rimpeltjes kan je toch weinig doen mij lijkt het erger om een krater huidje te hebben voor je derstigste....of hoe die mischa barton zich voelt snap ik ook niet ik vond haar prachtig in de o.c daarom plaats ik niets van haar...hoe ze er nu uitziet
Wat een boklelijke photoshop zegquote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 06:07 schreef female81 het volgende:
Bridget. Ik blijf het qua persoonlijkheid een leuke meid vinden,
Dat krijg je als je je gezicht onbeschermd aan de zon blootstelt. Als je zo'n huid hebt moet je gewoon maatregelen nemen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 06:07 schreef female81 het volgende:
Bridget. Ik blijf het qua persoonlijkheid een leuke meid vinden, maar wat haar uiterlijk betreft was deze foto een behoorlijke koude douche.
Dit was wellicht een aardige foto geweest als ze op het moment dat 'ie genomen werd (een paar jaar terug) 45 was geweest, maar ze was de 30 misschien net gepasseerd.
[ afbeelding ]
We zijn nu weer een paar jaar verder: Misschien is het maar beter om niet te weten hoe ze er anno 2009 uit ziet 'in het echie'.
[offtopic]Ja, ze lijkt me echt heel aardig. Met een leuk soort cynische humor (dat soort dingen staan los van het feit dat ze eruit ziet als een uitgedroogde pruim). Maar ja, ik schijn een van de weinigen te zijn met die mening...quote:
Idd, die 4 zijn idd goedgekeurd! u_uquote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:04 schreef Countess het volgende:
Rihanna, Mischa, Megan Fox en Jennifer Aniston zien er prima uit au naturel
Heather lijkt op die ene vrouw die zo vaak plastische chirurgie heeft gedaan dat ze op een kat lijkt!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:38 schreef Charmian het volgende:
Ik vind Heather Locklear er zo raar uitzien, net of ze volgespoten is met botox. Die derde foto van Angelina doet er ook geen goed en de huid van Britney
quote:Op maandag 27 juli 2009 16:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ja best wel he.:P
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 05:58 schreef female81 het volgende:
[..]
[offtopic]Ja, ze lijkt me echt heel aardig. Met een leuk soort cynische humor (dat soort dingen staan los van het feit dat ze eruit ziet als een uitgedroogde pruim). Maar ja, ik schijn een van de weinigen te zijn met die mening...
(terwijl bijna heel Nederland kwijlend voor de buis zit als 'ideale buurmeisjes' als Wendy van Dijk of Yvon Jaspers erop zijn, en die mensen me juist een stuk minder leuk lijken.)[/offtopic]
Ik heb Bridget ooit weleens zien beweren dat ze zichzelf geen natural beauty vond. Dat was nog vóór die foto die ik postte. Toen dacht ik nog 'valse bescheidenheid'. Maar inmiddels snap ik wel wat ze daar destijds mee bedoelde. Het publiek zag de perfect bewerkte versie, en zij wist zelf ondertussen beter.![]()
quote:
quote:
Warempel, op die eerste foto ziet ie er als een normale vent uitquote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:39 schreef Manono het volgende:
niet om hem te dissen maar hij hoort hier wel:
marilyn manson
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou toch best vreemd opkijken als ik wakker word naast iemand die met een enorme zonnebril op slaapt. Maar ik ben dan ook geen man.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:57 schreef Tarak het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat veel mannen dat vervelend wakker worden vinden.
Ze lijkt wel wat op de jonge Brigitte Bardot.
Dat is natuurlijk een verbetering MM zonder make-upquote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:39 schreef Manono het volgende:
niet om hem te dissen maar hij hoort hier wel:
marilyn manson
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
behalve dat is de enige overeenkomst tussen PH en de jonge BB ook alleen maar lang blond haar wa=nt voor de rest lijkt ze ervoor geen meter opquote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zou toch best vreemd opkijken als ik wakker word naast iemand die met een enorme zonnebril op slaapt. Maar ik ben dan ook geen man.
Deze kan beter naar Tru, bewijs dat Aliens wel bestaan.....quote:
Nee, dat is echt!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:07 schreef Casos het volgende:
[..]
Deze kan beter naar Tru, bewijs dat Aliens wel bestaan.....
Dat moet toch wel voor een film of iets dergelijks zijn.
Wat beweegt een mens toch om zichzelf dit aan te doenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee, dat is echt!
[ afbeelding ]
Het heet Michaela Romanini.
Pfff, even gegoogled, ben wel benieuwd hoe dat er voor de "plastic surgery" uitzag, maar kom niks tegen. Wel dat Megan Fox steeds meer op haar gaat lijken (het schijnt.....):quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee, dat is echt!
[ afbeelding ]
Het heet Michaela Romanini.
Nee joh, da's Dannii Minogue.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:15 schreef tbl1966 het volgende:
Zo schijnt ze er vroeger uitgezien te hebben, is best wel zonde vind ik.
[ link | afbeelding ]
Even op de foto klikken dan zie je meer
Nee, dat is dezelfde persoon als op foto 2.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:58 schreef tbl1966 het volgende:
Oeps, vond dit op een portugese site over verkeerde plastische chirurgie. En m'n portugees is niet zo best dus....![]()
Maar is ze ook niet de eerste van de 4?
Zijn lippen worden trouwens dunner naarmate hij ouder wordtquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 07:59 schreef Michellee het volgende:
Zo Lil Jon is was ook niet moeders mooiste....
Lul Jon heeft nog steeds een rare bakkes als ie geen debiele kop trektquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 09:57 schreef Charmian het volgende:
[..]
Zijn lippen worden trouwens dunner naarmate hij ouder wordtof zie ik dat verkeerd
Ja hè. Erg eigenlijk, dat je toch zo denkt. Ik schaam mij.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:16 schreef Ole het volgende:
het heeft toch wel wat dat ook celebs weleens pukkels hebben en er ook niet uitzien zonder makeup.
Het zijn net mensen
Ik zie er wel goed uit zonder make-up. Ben ik dan geen mens?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:16 schreef Ole het volgende:
het heeft toch wel wat dat ook celebs weleens pukkels hebben en er ook niet uitzien zonder makeup.
Het zijn net mensen
Nopequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:55 schreef Cacao het volgende:
[..]
Ik zie er wel goed uit zonder make-up. Ben ik dan geen mens?
Gewoon een normale vrouw om te zien. Waar mensen zich al niet druk om maken.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:44 schreef kvd het volgende:
Kate Walsh zonder make up, ik vind het allemaal nog wel meevallen, maar Perez denkt er anders over
[ afbeelding ]
Ik moest meteen aan Steven Tyler denkenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:59 schreef A_Soul1980 het volgende:
Deze kan wel wat photoshop gebruiken:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |