Nee, eigenlijk is het ook mijn vrouw die onder mijn account daar post. Zij heeft tenslotte Nederlands gestudeerd.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:53 schreef Geqxon het volgende:
Je post in enorm veel taalfout topics. Loser.
Zo ben je helemaal niet.
Je bent gewoon jaloers!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:53 schreef Geqxon het volgende:
Je post in enorm veel taalfout topics. Loser.
Zo ben je helemaal niet.
Nah, ik denk dat 't nooit gaat gebeurenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:16 schreef mschol het volgende:
[..]
m.a.w..
voor morgen mag je een failover/backup opzetten?
Maar wel mét de beeldschone Gigi Ravaelli.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:58 schreef mschol het volgende:
http://www.routerrennen.nl/
echt iets voor nerds![]()
Dan kun je ook een keer real-life fappen op Gigi, in plaats van enkel op de foto's.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:48 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Maar wel mét de beeldschone Gigi Ravaelli.
Ofzo.
Dan hebben ze het bij ons beter geregeldquote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nah, ik denk dat 't nooit gaat gebeuren. Manager is zelf op vakantie, dus die zal wel de wind van voren krijgen (en die zal het weer aan ons/mij doorgeven
) als hij weer terug is.
Er kán wel een failover/fallback denk ik opgezet worden, alleen moet dan eerst de hardware gekocht worden (1), daarnaast draait het ERP systeem (Navision/Microsoft Dynamics) op WIndows 2003 met SQL 2005, en verwacht dat dit slecht nog te verkrijgen is. En daarnaast moet heel SQL opnieuw geinstalleerd worden om met de configuratie te kunnen werken zoals deze opgezet zal worden (failover), wat ook weer voor 'downtime' zal betekenen.
Ik denk dus niet dat er binnenkort een tweede machine ingericht gaat worden.
Nja, toen ik als inhuur hier als eerste kwam, heb ik mijn ogen uitgekeken hoe slecht het hier wasquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:23 schreef Bart het volgende:
[..]
Dan hebben ze het bij ons beter geregeld
Maar hier hebben ze het weer een beetje overdone, ze hebben echt van alles een backupDus ook van het callcenter, als dat door een bomaanslag uitvalt, dan hebben ze nog in een andere plaats een backup-callcenter staan waar de mensen dan gewoon kunnen gaan zitten en telefoontjes aannemen
En natuurlijk ook een backup van bedrijfsvoering, waar het hele elektriciteitsnet tot en met 50 kV gecontroleerd en beheerd wordt
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:52 schreef Bart het volgende:
Atos Origin, wat een grafklotekutbedrijf is dat zeg
Zit hier nu al de hele dag te bellen en te wachten en te bellen om een nieuwe printer geinstalleerd te krijgen
Maar ze maken het zichzelf ook allemaal zo moeilijk. Wij hebben een paar weken geleden hier een mooi netwerk geïnstalleerd gekregen, met onze eigen glasvezelverbinding naar Amsterdam, waar de servers staan. Zitten we dus eindelijk op het intranet. Gelijk daarmee zou er een zo'n grote copy/scan/fax/printapparaat komen te staan. Die stond er al voordat het netwerk opgeleverd was. Nu is het netwerk klaar sinds 22 juli, maar nu moet die printer nog geïnstalleerd worden (toevoegen aan active directory, e-mailadres toewijzen enz enz). Maar dat snappen ze niet. Daar moet weer apart een request voor aangemaakt worden, terwijl dat gewoon bij de grote order van het netwerk hoort.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:12 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]. Er zijn er veel meer die die mening met jou delen.
Waren dat ook niet die prtusets die een UWV rack met servers + backup er in open hadden laten staan?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:12 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]. Er zijn er veel meer die die mening met jou delen.
quote:
Goed plan!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:23 schreef phluphy het volgende:
[..]
Herkenbaar. Zó vreselijk irritant en frustrerend.
Straks een lekker koel biertje, Bart, dan is het leed snel geleden!
Tegenover Atos (in Utrecht) zit een toko die je vast wél verder kan helpenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:52 schreef Bart het volgende:
Atos Origin, wat een grafklotekutbedrijf is dat zeg
Zit hier nu al de hele dag te bellen en te wachten en te bellen om een nieuwe printer geinstalleerd te krijgen
Nou, als je dat bedrijf dan ook even influistert mee te doen met de aanbesteding van Alliander die dit jaar ergens komt, dan zijn we misschien per 1-1-2010 van Atos afquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:55 schreef Cothen het volgende:
[..]
Tegenover Atos (in Utrecht) zit een toko die je vast wél verder kan helpen
Proost! Ik zit aan een heerlijk koele roséquote:
Dus je woont in een dubbele woning, waar normaal twee volle gezinnen in passen, en je hebt een ruimtegebrek?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:46 schreef phluphy het volgende:
[..]
Proost! Ik zit aan een heerlijk koele rosé![]()
Zucht. Ik wil dus de iMac. Ik wil 24". Dit vind ik te groot voor de keukentafel .
Dus wil ik een secretaire of kast. Boel een beetje veranderen, geen probleem.
Maar als je dan toch al een kast hebt, kun je net zo goed een pc met een kast kopen ipv geïntegreerd.
Maar ja, de kleinste Mac-mini vind ik onvoldoende qua specificaties.
De zwaardere versie is een stuk duurder, en er moet dus nog een mooi beeldscherm apart worden gekocht. Totaalprijs dan meer dan een iMac 24". Dacht ik zo.
Oh ja, jullie hoeven bovenstaande niet te lezen of erop te reageren. Ik was hardop aan het denken.
dan heb jij wel heel erg goede speech-to-text software op je computer staanquote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:46 schreef phluphy het volgende:
Oh ja, jullie hoeven bovenstaande niet te lezen of erop te reageren. Ik was hardop aan het denken.
Ik begrijp je denkwijze, maar het zit toch een beetje anders: ik ben gewoon te lui om voor bepaalde dingen /hobby's steeds naar boven te lopen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:09 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dus je woont in een dubbele woning, waar normaal twee volle gezinnen in passen, en je hebt een ruimtegebrek?!!
I assimilated my computer!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:27 schreef Cothen het volgende:
[..]
dan heb jij wel heel erg goede speech-to-text software op je computer staan
Koop dan ook een macbook (pro)quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:32 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik begrijp je denkwijze, maar het zit toch een beetje anders: ik ben gewoon te lui om voor bepaalde dingen /hobby's steeds naar boven te lopen.
Hoe heet het bedrijf? Dan stuur ik wel een mail door naar het hele bedrijfquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:26 schreef Cothen het volgende:
[..]
Daar doen ze aan mee![]()
Dus als jij nou zorgt dat Alliander voor hen kiest
Doe je goed! Ik ben al het gezeik van vanochtend en vanmiddag ook alweer vergeten na twee potjes bier en een potje sexquote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:46 schreef phluphy het volgende:
[..]
Proost! Ik zit aan een heerlijk koele rosé![]()
Oh dank je, je brengt me op een geweldig idee!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:23 schreef Bart het volgende:
[..]
Doe je goed! Ik ben al het gezeik van vanochtend en vanmiddag ook alweer vergeten na twee potjes bier en een potje sex![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |