Lees jij berichten over U2?quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:30 schreef Ritmo het volgende:
Media.Flikker eens op met berichten over hoe het concert was, welke nummers er gespeeld werden, welke 322.45322 goede doelen Bono aandacht gaf en wat het publiek ervan vond, dat hoef ik niet te weten.
Hoeveel mensen zijn er opgepakt, hoeveel zwarthandelaren liepen er rond en had de EHBO het druk? Heeft de politie nog wat te doen gehad? dát is relevant!!!
Klacht: media die inhoudelijk over het U2-concert schrijven.
volgens mij heb jij de op niet gelezen?quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:31 schreef Neo-Mullen het volgende:
Doen ze ook bij dancefeesten enzo
Om alles maar lekker in een zwart daglicht te zetten...
Het sarcasme druipt er vanaf maar jij hebt het nog niet door.quote:
Wat een sukkel.quote:Stephan gaat toch niet mee naar Coldplay, dus ik heb een kaartje over. Dit is je kans Ritmo!
quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:37 schreef sinadO het volgende:
Tja, de echte paupers die gearresteerd worden en drugs dealen en zulks komen nu eenmaal niet bij U2 he, die gaan naar andere 'feesten'.
Ow, moet dat dan?quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:37 schreef Rijpie het volgende:
[..]
volgens mij heb jij de op niet gelezen?
Met White Lies als voorprogrammaquote:
Naar het concert van Metallica bedoel je? Nog nooit zulke extreme mongolen gezien als op TV bij hun concert.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:37 schreef sinadO het volgende:
Tja, de echte paupers die gearresteerd worden en drugs dealen en zulks komen nu eenmaal niet bij U2 he, die gaan naar andere 'feesten'.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:40 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Naar het concert van Metallica bedoel je? Nog nooit zulke extreme mongolen gezien als op TV bij hun concert.
Het is toch achterlijk dat nu alle journalisten van het AD, en de NOS daar met een stijve rondlopen terwijl je bij andere evenementen (met evenveel of zelfs meer bezoekers) alleen een berichtje leest over die 30 man die opgepakt zijn? Weet zeker dat er in de afgelopen 2 dagen ook wel wat aanhoudingen geweest zijn.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:38 schreef Loveless85 het volgende:
Slechte poging weer een muziek-rel te ontlokken Ritmo
Duhhquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:39 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het sarcasme druipt er vanaf maar jij hebt het nog niet door.![]()
Dat scheelt weer. Waarom treedt er nooit iemand meer op in de Kuip?quote:
waarom? Ik denk dat het best wel vrij aannemelijk is dat er niemand is aangehouden... Drugsgebruik (in extreme mate zoals bij bv. dance feesten) heb je echt amper op concerten, zeker als het van die brave huisvader-rock is als U2quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:46 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het is toch achterlijk dat nu alle journalisten van het AD, en de NOS daar met een stijve rondlopen terwijl je bij andere evenementen (met evenveel of zelfs meer bezoekers) alleen een berichtje leest over die 30 man die opgepakt zijn? Weet zeker dat er in de afgelopen 2 dagen ook wel wat aanhoudingen geweest zijn.
Niets mis met U2 hoor, maar wel tijd dat er een verjongt wordt bij de kranten. Alleen nu.nl is wat dat betreft goed bezig, die berichtten overal over en nog objectief ook.
Op de normale dancefeesten (dan doel ik even niet op de hardcore/hardstyle-feesten) wordt tegenwoordig ook nauwelijks iets meer opgepakt.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
waarom? Ik denk dat het best wel vrij aannemelijk is dat er niemand is aangehouden... Drugsgebruik (in extreme mate zoals bij bv. dance feesten) heb je echt amper op concerten, zeker als het van die brave huisvader-rock is als U2
quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:54 schreef Zeroku het volgende:
Bij U2 komen tenminste fatsoenlijke mensen.
Ik hoef niet naast een zweterige huisvader te staan.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:57 schreef Ruud het volgende:
[..]
En iedereen weet dat je, als je die leeftijd hebt gepasseerd, niet fatsoenlijk meer bent.
De eerste zinnige reactie hierquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:57 schreef Ruud het volgende:
[..]
En iedereen weet dat je, als je die leeftijd hebt gepasseerd, niet fatsoenlijk meer bent.
Wat ga jij een negatief zelfbeeld krijgen als je 35 bent zeg.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:58 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik hoef niet naar een zweterige huisvader te staan.
Ga dan gewoon niet.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:58 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik hoef niet naast een zweterige huisvader te staan.
Dan toch liever tussen 'onfatsoenlijke' jongere mensen ipv dat je je pa tegen kan komenquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:58 schreef opinionr het volgende:
[..]
Dat zegt hij toch ook.. fatsoenlijke mensen.
Een heel stadion vol met saaie, zwetende, blanke huisvaders die van kutmuziek houden. In de Arena.quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:02 schreef sinadO het volgende:
Ik wed dat er bij U2 niemand is opgepakt. Daar komen toch alleen maar saaie blanke huisvaders op af.
RACIST!!!quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:02 schreef sinadO het volgende:
Ik wed dat er bij U2 niemand is opgepakt. Daar komen toch alleen maar saaie blanke huisvaders op af.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |