abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71208206
De PVV wil weten wat een allochtoon kost, zie bijgaand artikel:

http://www.telegraaf.nl/b(...)n_weten__.html?p=3,1

Maar in december 2007 was dat al bekend, 9.000.000.000 euro ( 9 miljard euro)

http://www.hetvrijevolk.com/index.php?pagina=4940

Als ze al willen rekenen dan ben ik reuze benieuwd wat het CBS aanneemt als norm, wie of wat is een allochtoon !
nothing will change without a rebel
  woensdag 22 juli 2009 @ 11:22:28 #2
19370 kL0j00h
Hoe vager, hoe beter
pi_71208340
Met of zonder statiegeld?
  woensdag 22 juli 2009 @ 11:23:31 #3
28908 Magistic
Nu met extra veel vruchtvlees!
pi_71208373
Het kost veel, maar is niets waard.
Narcist
  woensdag 22 juli 2009 @ 11:23:44 #4
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_71208381
antwoord: te veel
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_71208490
Wat mij betreft is iedereen die langer dan een jaar in Nederland woont en geen Nederlands spreekt (of aantoonbare moeite doet om dat te leren) óf iemand die zichzelf bijvoorbeeld een marokkaan noemt terwijl hij hier geboren is, een allochtoon.
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
  woensdag 22 juli 2009 @ 11:27:27 #6
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_71208498
quote:
je ziet wel dat naast de site een link naar de onion staat?
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
  woensdag 22 juli 2009 @ 11:28:38 #7
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_71208536
van nujij:
quote:
Dan gaan ze die groepen die geld kosten deporteren.Logisch toch?
Want waarom ánders een onderzoek??Waarom anders een zo intensief en geldverslindend onderzoek??
Of is het toch alleen maar weer de bekende opruierij, weer het bekende inspelen op de onderbuikgevoelens van het minder beschaafde deel der mensheid??
En daarnaast wil ik ook wel eens weten wat de nu bejaarde vrouwen van 2 generaties geleden kosten en hebben gekost, denk dat die er een stuk beroerder afkomen dan "de allochtoon"
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  woensdag 22 juli 2009 @ 11:32:58 #8
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_71208690
je snap dat als je iemand een uitkering geeft hij dat ook goederen en diensten koopt waarop je weer btw betaalt.

het is niet zo dat elke cent die je in een allochtoon stop per definitie weg is. Je geeft hem geld om te leven en dat geld vloeit weer terug in de economie.
en zowieso dat elke allochtoon werkloos zou zijn is natuurlijk onzin.

oh ik zie het al:
allochtoon = moslim
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
  † In Memoriam † woensdag 22 juli 2009 @ 11:35:01 #9
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_71208756
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 11:27 schreef Matty___ het volgende:

[..]

je ziet wel dat naast de site een link naar de onion staat?
... en Sean Hannity.

Zouden ze gewoon niet weten dat The Onion een parodiesite is? Dat zou best humor zijn.
Carpe Libertatem
pi_71208757
quote:
de onderbuikgevoelens van het minder beschaafde deel der mensheid??
Je bedoelt al die marokkaantjes die bij het minste of geringste "razziezme!" gillen, meisjes van twaalf uitschelden voor hoer wanneer ze langsfietst en niet reageert op hun gesis of gefluit, ondanks hun "hart van goud" mensen beroven, meisjes betasten in zwembaden, bioscopen half afbreken omdat ze een of ander achterlijk aan hun achterlijk geloof gekoppeld feestje hebben...

En je vergelijking met bejaarde vrouwen gaat volledig mank; hoeveel hangouderen terroriseren bij jou winkelpleinen?
-
-
pi_71208775
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 11:17 schreef bendk het volgende:
De PVV wil weten wat een allochtoon kost, zie bijgaand artikel:

http://www.telegraaf.nl/b(...)n_weten__.html?p=3,1

Maar in december 2007 was dat al bekend, 9.000.000.000 euro ( 9 miljard euro)

http://www.hetvrijevolk.com/index.php?pagina=4940

Als ze al willen rekenen dan ben ik reuze benieuwd wat het CBS aanneemt als norm, wie of wat is een allochtoon !
Leuk anti PVV bericht en dan afvragen wat een allochtoon is.
  woensdag 22 juli 2009 @ 11:36:08 #12
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_71208787
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 11:32 schreef Matty___ het volgende:
je snap dat als je iemand een uitkering geeft hij dat ook goederen en diensten koopt waarop je weer btw betaalt.

het is niet zo dat elke cent die je in een allochtoon stop per definitie weg is. Je geeft hem geld om te leven en dat geld vloeit weer terug in de economie.

oh ik zie het al:
allochtoon = moslim
het blijft de PVV he... allochtoon = niet blank.
Dus alle westerse allochtonen "vergeten" we maar even voor het gemak
Ecosia
  woensdag 22 juli 2009 @ 11:36:47 #13
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_71208809
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 11:35 schreef SadKingBilly het volgende:

En je vergelijking met bejaarde vrouwen gaat volledig mank; hoeveel hangouderen terroriseren bij jou winkelpleinen?
vind ze anders behoorlijk irritant op zaterdagochtend in de supermarkt
  woensdag 22 juli 2009 @ 11:37:59 #14
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_71208843
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 11:35 schreef SadKingBilly het volgende:

[..]

Je bedoelt al die marokkaantjes die bij het minste of geringste "razziezme!" gillen, meisjes van twaalf uitschelden voor hoer wanneer ze langsfietst en niet reageert op hun gesis of gefluit, ondanks hun "hart van goud" mensen beroven, meisjes betasten in zwembaden, bioscopen half afbreken omdat ze een of ander achterlijk aan hun achterlijk geloof gekoppeld feestje hebben...

gutegut, en in de achterhoek is het een stuk gezelliger met de "boeren". Elke streek heeft overlast van jeugd.
En het gaat niet mank, maak een "kosten / baten analyse", niet "doe een risico analyse"
Ecosia
pi_71208900
Één allochtoon kost 9 miljard?
Cool story, Hansel.
  woensdag 22 juli 2009 @ 11:42:20 #16
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_71208998
quote:
quote:
Omdat er is sprake is van een complexe wisselwerking tussen baten en lasten, beperk ik mij tot de directe kosten welke in verband staan met de groep immigranten die geen actieve bijdrage levert aan het Bruto Binnenlands Product (BBP).
Ja vooral niet kijken naar de baten.

Wat kosten de werkeloze autochtone Nederlanders eigenlijk wel niet? En bejaarden? Dus alleen kijken naar kosten hè, baten nemen we even niet mee in de berekening want dat is te lastig en minder goed materiaal om populistisch te gebruiken.
quote:
Aannames:
bla bla bla
Pff... de baten niet meenemen in de berekening en vervolgens een heel lijstje met kosten welke allemaal aannames en geen feiten zijn.
pi_71209041
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 11:37 schreef Jumparound het volgende:

[..]

gutegut, en in de achterhoek is het een stuk gezelliger met de "boeren". Elke streek heeft overlast van jeugd.
En het gaat niet mank, maak een "kosten / baten analyse", niet "doe een risico analyse"
Achterhoek is ook almelo, hengelo en enschede. Deze steden hebben een hoog aantal bijstandgerechtigden. En een hoop allochtonen. Dus je vergelijking gaat niet op

En we hebben het neit over jeugd, over hoeveel een allochtoon kost. Let wel: een allochtoon is iemand met een in buitenland geboren ouder. En dat zijn er heel wat.

Belachelijk trouwens dat de vraag gesteld moet worden hoeveel een allochtoon kost.
pi_71209066
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 11:37 schreef Jumparound het volgende:

[..]

*zucht* worden mensen als jij nu nooit moe van zichzelf? Een probleem bagatelliseren met een kalimero-redenatie.. Alsof een medewerker word aangesproken op het feit dat hij vaak te laat is; "ja maar die anderen zijn ook vaak te laat!"

Dat op andere vlakken ook problemen zijn wil niet zeggen dat daar niks aan gebeurt en zeker niet dat je dan bestaande problemen maar moet vergoeielijken.

Overigens is bij heel veel Nederlanders steeds meer de neiging: "allochtoon = moslim". Zeker gezien het feit dat niemand ooit last heeft van de chinezen, australiërs, amerikanen en tientallen andere nationaliteiten die hier wonen.
-
-
  woensdag 22 juli 2009 @ 11:44:18 #19
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_71209073
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 11:42 schreef Dlocks het volgende:

Pff... de baten niet meenemen in de berekening en vervolgens een heel lijstje met kosten welke allemaal aannames en geen feiten zijn.
het vrije volk vraagt nou een maal om beperkte informatie
  woensdag 22 juli 2009 @ 11:52:16 #20
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_71209360
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 11:17 schreef bendk het volgende:
wie of wat is een allochtoon !
Als je zelf of 1 van je ouders in het buitenland geboren is.
Daaronder valt dus:
Maxima.
Haar kids.
Willem Alexander.
De koningin (en al haar kids ook)

En Wilders is zelf ook een allochtoon.
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  woensdag 22 juli 2009 @ 11:55:03 #21
139330 TNA
For the stars that shine
pi_71209469
De TT alleen al. Stelletje achterlijke kutracisten.
  woensdag 22 juli 2009 @ 11:57:31 #22
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_71209561
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 11:44 schreef SadKingBilly het volgende:

[..]

*zucht* worden mensen als jij nu nooit moe van zichzelf?
Nee, waarom zou ik?
Jij?
"mensen als jij" lol, je kent me niet eens, je hebt geen idee wat voor een achtergrond ik heb. Wat mijn ideeen of standpunten zijn. Maar owee als je het gore lef hebt vraagtekens te zetten bij de almachtige PVV, want ja... je bagataliseerd problemen met moslims, dus ben je fout!

Euh, over amerikanen... je weet dat dat land legaal nederland mag binnenvallen he? Als in, er is een wet die dat mogelijk maakt... maak je je daar dan geen zorgen over?
Ecosia
pi_71209572
quote:

zijn er baten dan... feiten aub.
do you have the guts to smell my nuts?
  woensdag 22 juli 2009 @ 11:58:18 #24
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_71209592
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 11:52 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Daaronder valt dus:
Maxima.
Haar kids.
Willem Alexander.

en zn vrouw is een pool... je weet wel, waar die criminele organisaties vandaan komen die nederland leeg roven
Ecosia
pi_71209597
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 11:52 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Daaronder valt dus:
Maxima.
Haar kids.
Willem Alexander.

was hitler zelf ook niet een jood of iets in die richting?
do you have the guts to smell my nuts?
  woensdag 22 juli 2009 @ 11:58:43 #26
139330 TNA
For the stars that shine
pi_71209604
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 11:58 schreef Jumparound het volgende:

[..]

en zn vrouw is een pool... je weet wel, waar die criminele organisaties vandaan komen die nederland leeg roven
Hongaarse, maar ik snap je punt.
  woensdag 22 juli 2009 @ 11:59:14 #27
139330 TNA
For the stars that shine
pi_71209625
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 11:58 schreef OnderBroekenPoep het volgende:

[..]

was hitler zelf ook niet een jood of iets in die richting?
Ergens een half achterneefje ofzo. Stelt niets voor.
  woensdag 22 juli 2009 @ 11:59:26 #28
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_71209636
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 11:57 schreef OnderBroekenPoep het volgende:

[..]

zijn er baten dan... feiten aub.
Zoals hierboven al eerder aangehaald. betaalde btw bijvoorbeeld. accijnzen op benzine en tabak. de groep die werkt draagt ook af aan de staat... dus ja, er zijn baten.
Ecosia
pi_71209641
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 11:58 schreef TNA het volgende:

[..]

Hongaarse, maar ik snap je punt.
Één pot nat, die Oostblokkers .
Cool story, Hansel.
pi_71209709
Misschien wel grappig om te kijken wat de gemiddelde Wilders aanhanger de maatschappij kost. En Wilders zelf uiteraard. Die heeft nog nooit een normale baan gehad en vreet al jaren uit de staatsruif.

[ Bericht 36% gewijzigd door #ANONIEM op 22-07-2009 12:01:48 ]
  woensdag 22 juli 2009 @ 12:01:27 #31
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_71209722
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 11:59 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Één pot nat, die Oostblokkers .
en als ze hier gewerkt hebben durven ze ook nog eens een uitkering aan te vragen! het lef!
Ecosia
  woensdag 22 juli 2009 @ 12:03:04 #32
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_71209774
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 12:01 schreef gelly het volgende:
Misschien wel grappig om te kijken wat de gemiddelde Wilders aanhanger de maatschappij kost. En Wilders zelf uiteraard. Die heeft nog nooit een normale baan gehad en vreet al jaren uit de staatsruif.
of de baten van de pvv
  woensdag 22 juli 2009 @ 12:06:43 #33
263429 Verlicht
Ik houd van illusies.
pi_71209881
Werkelijk walgelijk.
"Het wezen der dingen is vlucht, het wezen der ziel is verdriet."
Mijn Tamagotchi-beestje moet gevoed worden.
pi_71209908
De PVV generaliseert graag. Ook komen ze graag in het nieuws. Het lijkt erop dat Wilders zijn fractiegenoten inmiddels zo goed heeft opgeleid, dat ze nu ook al zonder zijn hulp de media halen.

Ik pak liever misstanden aan in plaats van complete bevolkingsgroepen of religies. Ik pak liever uitkeringstrekkers (autochtoon of allochtoon) aan die geen reet uitvoeren, of mensen die fraude plegen. Of mensen die, vanuit welk motief dan ook, extremistisch gedrag vertonen.

Ik begin zo onderhand knap moe te worden van die PVV.
pi_71209937
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 11:59 schreef Jumparound het volgende:

[..]

Zoals hierboven al eerder aangehaald. betaalde btw bijvoorbeeld. accijnzen op benzine en tabak. de groep die werkt draagt ook af aan de staat... dus ja, er zijn baten.
En mensen die niét werken krijgen hun benzine en sigaretten gratis?
Helaas zit ik op het moment (bouwvak ) óók thuis met een WW uitkering (al is het dan maar drie weken) maar daarover betaal je ook gewoon "loon"belasting en als ik boodschappen wil doen krijg ik die echt niet met 6,5 / 19% korting mee.

En met "mensen als jij" bedoelde ik lui die domweg alles bashen wat enigzins naar Wilders ruikt. Niet dat ik nu zo'n enorme fan van hem ben maar als tegenwicht tegen de overdreven politiek correcte gevestigde orde bevalt hij me wel.
-
-
  woensdag 22 juli 2009 @ 12:09:55 #36
139330 TNA
For the stars that shine
pi_71209988
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 12:06 schreef Verlicht het volgende:
Werkelijk walgelijk.
Ik hoop nog steeds dat ze een keer zo hard de grens overgaan dat de kiezers weglopen, maar dit soort berichten zullen het alsnog wel weer goed doen bij een deel van de bevolking. "GOFFEDOMME ZEG DIE GASTE ZIJN HARSTIKKE DUUR!!"
pi_71210011
Is het eigenlijk wel een interessante vraag die gesteld moet worden?
Ik bedoel: hoe kun je dat nou goed berekenen, waar begin je?

Dit lijkt mij te veel een open vraag.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
pi_71210042
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 12:07 schreef isogram het volgende:
De PVV generaliseert graag. Ook komen ze graag in het nieuws. Het lijkt erop dat Wilders zijn fractiegenoten inmiddels zo goed heeft opgeleid, dat ze nu ook al zonder zijn hulp de media halen.

Ik pak liever misstanden aan in plaats van complete bevolkingsgroepen of religies. Ik pak liever uitkeringstrekkers (autochtoon of allochtoon) aan die geen reet uitvoeren, of mensen die fraude plegen. Of mensen die, vanuit welk motief dan ook, extremistisch gedrag vertonen.

Je generaliseert zelf ook: uitkering trekker die geen reet uitvoert. Er zijn mensen die daar goede redenen voor hebben (alleenstaande moeder met twee kinderen). Fraude plegen kan ook onbewust gedaan worden. En extremistisch gedrag is afhankelijk van de persoons' normen en waarden.

(en nee, ik ben geen pvv aanhanger. Word knap moe van mensen zoals jou)
pi_71210047
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 12:01 schreef gelly het volgende:
Inderdaad, en na alle onzin die hij uitkotst is hij veroordeeld tot een carriere in de politiek, ik denk niet dat er veel bedrijven zijn die hem willen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 22 juli 2009 @ 12:13:49 #40
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_71210108
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 11:32 schreef Matty___ het volgende:

oh ik zie het al:
allochtoon = moslim
Precies, alsof overheidsuitgaven een goede graadmeter is om te kijken wat iemand 'kost'.
Minder belasting betalen kan duiden op hogere werkloosheid, maar ook op laagbetaalde banen. En laagbetaalde banen mogen dan voor de overheidsinkomsten niet zo positief zijn, voor de economie is het positief (koopkracht voor consumenten en concurrentiepositie van bedrijven).
Géén kloon van tvlxd!
  woensdag 22 juli 2009 @ 12:14:51 #41
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_71210139
Zeg Danny wat kosten al die kuttopics van bendk aan serverkosten?
  woensdag 22 juli 2009 @ 12:17:44 #42
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_71210234
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 12:08 schreef SadKingBilly het volgende:

[..]

En mensen die niét werken krijgen hun benzine en sigaretten gratis?
Helaas zit ik op het moment (bouwvak ) óók thuis met een WW uitkering (al is het dan maar drie weken) maar daarover betaal je ook gewoon "loon"belasting en als ik boodschappen wil doen krijg ik die echt niet met 6,5 / 19% korting mee.
dus je punt is? ik zeg toch ook niet dat je het gratis krijgt? nu doe je alsof elke allochtoon werkeloos is?
quote:
En met "mensen als jij" bedoelde ik lui die domweg alles bashen wat enigzins naar Wilders ruikt. Niet dat ik nu zo'n enorme fan van hem ben maar als tegenwicht tegen de overdreven politiek correcte gevestigde orde bevalt hij me wel.
Het gaat mij niet om het bashen van alles wat wilders is, je vergeet dat er een grote groep mensen is die _niet_ elke allochtoon doodknuffelen of oogkleppen op hebben voor problemen in de maarschappij maar wel mee willen denken om problemen op te lossen. Alleen wordt deze groep nauwelijks gehoord door het wellus / niettus debat .

Wat een hoop mensen tegenstaat hier is de, we geven het beestje een naampje, kijk ons een stoer zijn air dat om de pvv heen hangt.

en dat "politiek correcte" is denk maar net vanuit welk politiek spectrum je naar het politieke spectrum kijkt
Ik ga iig nog maar eens goed nadenken over welke politieke partij mijn voorkeur verdient
Ecosia
  † In Memoriam † woensdag 22 juli 2009 @ 12:18:42 #43
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_71210264
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 12:14 schreef Hexagon het volgende:
Zeg Danny wat kosten al die kuttopics van bendk aan serverkosten?
Ze zouden in Denemarken vast goedkoper en vriendelijker zijn.
Carpe Libertatem
pi_71210694
Dit gaat toch echt veel te ver.
pi_71210706
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 12:07 schreef isogram het volgende:

Door dat gerel komen ze in het nieuws als zij dat willen, maar als Wilders het even te lastig krijgt is pers niet meer welkom en wil hij besloten bijeenkomsten gaan doen.

woensdag 22 juli 2009 @ 13:02:40 #46
8875 Mdk
Smart-ass
pi_71211614
Ik vind het wel logisch. Aan de hand van de cijfers nu kun je over een paar jaar weer controleren of evt. politieke beslissingen invloed (positieve danwel negatieve) op deze cijfers hebben gehad.
Latest releases: http://www.dekooker.nl
  woensdag 22 juli 2009 @ 13:03:39 #47
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_71211650
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:02 schreef Mdk het volgende:
Ik vind het wel logisch. Aan de hand van de cijfers nu kun je over een paar jaar weer controleren of evt. politieke beslissingen invloed (positieve danwel negatieve) op deze cijfers hebben gehad.
de 'cijfers" zijn aan elkaar gelulde pvv logica.
  woensdag 22 juli 2009 @ 13:11:07 #48
8875 Mdk
Smart-ass
pi_71211889
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:03 schreef Matty___ het volgende:

[..]

de 'cijfers" zijn aan elkaar gelulde pvv logica.
De cijfers worden berekend door de diverse ministeries zelf.
  woensdag 22 juli 2009 @ 13:11:39 #49
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_71211907
quote:
Ja vooral niet kijken naar de baten.
welke baten; er zijn relatief maar weinig allochtonen die een gewone baan hebben (waar dus neit allerlei overheidssubsidie en of melkerbaanregelingen bij moet)..
quote:
Wat kosten de werkeloze autochtone Nederlanders eigenlijk wel niet? En bejaarden?
Mensen die eerst een levenlang premie hebben betaalt?
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
  woensdag 22 juli 2009 @ 13:12:43 #50
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_71211941
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:02 schreef Mdk het volgende:
Nee, de gevraagde cijfers zijn daar niet geschikt voor. Stel dat er nu X belastinginkomsten zijn van allochtonen en over een paar jaar Y. Leuke cijfers, maar wat zegt het? Dat er een belastingverhoging is geweest? Dat er veel inflatie is geweest? Of tientallen andere invoeden waar je rekening mee moet houden.

Het is omslachtig en onduidelijk, en qua intentie zelfs dubieus.
Géén kloon van tvlxd!
  woensdag 22 juli 2009 @ 13:14:01 #51
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71211991
Ik wil ook graag weten wat ultrarechtse personen van Friese afkomst de samenleving kosten.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  woensdag 22 juli 2009 @ 13:16:27 #52
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_71212077
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:11 schreef Mdk het volgende:

[..]

De cijfers worden berekend door de diverse ministeries zelf.
had het over de 2de link van het vrije volk
  woensdag 22 juli 2009 @ 13:17:26 #53
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_71212110
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:11 schreef Napalm het volgende:

welke baten; er zijn relatief maar weinig allochtonen die een gewone baan hebben (waar dus neit allerlei overheidssubsidie en of melkerbaanregelingen bij moet)..
alsof 99% van de allochtonen werkloos is.
  woensdag 22 juli 2009 @ 13:19:34 #54
8875 Mdk
Smart-ass
pi_71212184
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:12 schreef Montov het volgende:

[..]

Nee, de gevraagde cijfers zijn daar niet geschikt voor. Stel dat er nu X belastinginkomsten zijn van allochtonen en over een paar jaar Y. Leuke cijfers, maar wat zegt het? Dat er een belastingverhoging is geweest? Dat er veel inflatie is geweest? Of tientallen andere invoeden waar je rekening mee moet houden.

Het is omslachtig en onduidelijk, en qua intentie zelfs dubieus.
Ja als je de cijfers los bekijkt wel ja, en het verband niet WILT zien. Verbanden moet je leggen en zonder onderzoek en cijfers vallen er helemaal geen verbanden te leggen en valt ook meteen de hele controlefunctie weg. Dat heeft meer weg van blind aanrommelen en zien waar het schip strand.

Als blijkt dat allochtonen relatief veel kosten en weinig opbrengen vergeleken met autochtonen dan kan je stellen dat er een probleem is. Vervolgens is het aan de politiek om dit te onderzoeken en maatregelen te nemen om het verschil terug te brengen. Over een paar jaar kan dan bekeken worden of de maatregelen hebben geholpen of niet.
  woensdag 22 juli 2009 @ 13:19:37 #55
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_71212185
quote:

[..]

[..]
Cijfers?
quote:
Mensen die eerst een levenlang premie hebben betaalt?
zoals bijvoorbeeld mijn oma van 94, die geen dag gewerkt heeft in haar lange leven.Ik neem haar dat niet kwalijk, maar zo zijn er natuurlijk nog véél meer van haar generatie....
Ecosia
  woensdag 22 juli 2009 @ 13:20:30 #56
8875 Mdk
Smart-ass
pi_71212224
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:16 schreef Matty___ het volgende:

[..]

had het over de 2de link van het vrije volk
Ik niet. Ik heb het over de cijfers nu en in de toekomst.
  woensdag 22 juli 2009 @ 13:21:48 #57
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71212260
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:20 schreef Mdk het volgende:

[..]

Ik niet. Ik heb het over de cijfers nu en in de toekomst.
En je gebruikt altijd zulke objectieve bronnen als extreem-rechtse websites?
  woensdag 22 juli 2009 @ 13:22:16 #58
8875 Mdk
Smart-ass
pi_71212276
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:21 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

En je gebruikt altijd zulke objectieve bronnen als extreem-rechtse websites?
Waar gebruik ik dan een extreem rechtse website?
  woensdag 22 juli 2009 @ 13:23:54 #59
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71212329
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:22 schreef Mdk het volgende:

[..]

Waar gebruik ik dan een extreem rechtse website?
Verwees jij niet naar het vrijevolk?
  woensdag 22 juli 2009 @ 13:24:50 #60
8875 Mdk
Smart-ass
pi_71212366
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:23 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Verwees jij niet naar het vrijevolk?
Is het teveel moeite om het topic door te lezen en een pagina terug te klikken?
  woensdag 22 juli 2009 @ 13:26:20 #61
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_71212425
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:24 schreef Mdk het volgende:

[..]

Is het teveel moeite om het topic door te lezen en een pagina terug te klikken?
nou de enige link met cijfers is die van vrij volk
  woensdag 22 juli 2009 @ 13:27:05 #62
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_71212453
Ah, ik zie het al, werd op het verkeerde been gebracht door deze post
Ecosia
  woensdag 22 juli 2009 @ 13:27:58 #63
8875 Mdk
Smart-ass
pi_71212484
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:26 schreef Matty___ het volgende:

[..]

nou de enige link met cijfers is die van vrij volk
En naar die link heb ik in welke post naar verwezen? Ik schrijf net nog dat ik het heb over de cijfers nu en in de toekomst, dus van de ministeries. Niet die troep van het vrije volk.
pi_71212506
quote:

[..]

[..]
Gast.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  woensdag 22 juli 2009 @ 13:29:46 #65
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_71212565
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:27 schreef Mdk het volgende:

[..]

En naar die link heb ik in welke post naar verwezen? Ik schrijf net nog dat ik het heb over de cijfers nu en in de toekomst, dus van de ministeries. Niet die troep van het vrije volk.
vind het knap dat je al de uitkomt weet dan.
quote:
Als blijkt dat allochtonen relatief veel kosten en weinig opbrengen vergeleken met autochtonen dan kan je stellen dat er een probleem is.
en sinds wanneer mag iemand alleen in nederland wonen als die een positieve effect heeft op de begroting.
  woensdag 22 juli 2009 @ 13:29:47 #66
8875 Mdk
Smart-ass
pi_71212566
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:27 schreef Jumparound het volgende:

[..]

[..]

Tot zover jou bron.
Lees nou eens het topic door Einstein. Ik heb geen enkele link naar die site geplaatst hier.
  woensdag 22 juli 2009 @ 13:30:45 #67
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_71212602
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:29 schreef Mdk het volgende:

[..]

Lees nou eens het topic door Einstein. Ik heb geen enkele link naar die site geplaatst hier.
sorry watson, heb net mn post geedit :")
Ecosia
  woensdag 22 juli 2009 @ 13:31:21 #68
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71212625
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:19 schreef Mdk het volgende:

Als blijkt dat allochtonen relatief veel kosten en weinig opbrengen vergeleken met autochtonen dan kan je stellen dat er een probleem is.
Als blijkt dat roodharige lesbische vrouwen van Groningse afkomst relatief veel kosten en weinig opbrengen vergeleken met blonde heteroseksuele vrouwen van Brabantse afkomst kun je dan ook stellen dat er een probleem is?
  woensdag 22 juli 2009 @ 13:32:31 #69
8875 Mdk
Smart-ass
pi_71212665
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:29 schreef Matty___ het volgende:

[..]

vind het knap dat je al de uitkomt weet dan.
[..]
Begrijpend lezen is moeilijk he; 'ALS BLIJKT'.
Komt dat er op neer dat ik de uitkomst al weet dan?
quote:
en sinds wanneer mag iemand alleen in nederland wonen als die een positieve effect heeft op de begroting.
Zeg ik dat ergens dan? Maar als blijkt dat allochtonen vergeleken met autochtonen meer kosten en minder opbrengen dan kan er wel degelijk gesteld worden dat er zaken niet kloppen waar naar gekeken moet worden vanuit de politiek.
  woensdag 22 juli 2009 @ 13:32:54 #70
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_71212675
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:31 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Als blijkt dat roodharige lesbische vrouwen van Groningse afkomst relatief veel kosten en weinig opbrengen vergeleken met blonde heteroseksuele vrouwen van Brabantse afkomst kun je dan ook stellen dat er een probleem is?
ja, klopt.. maar een onderzoek wat aantoont dat bijvoorbeeld roodharige lesbo's vaker vrijwilligerswerk doen zal dan hendig sjiek genegeerd worden.

Kunnen we ook een kosten/baten analyse maken voor onze gehandicapte medemens?
Ecosia
  woensdag 22 juli 2009 @ 13:33:51 #71
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_71212717
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:32 schreef Mdk het volgende:

Zeg ik dat ergens dan? Maar als blijkt dat allochtonen vergeleken met autochtonen meer kosten en minder opbrengen dan kan er wel degelijk gesteld worden dat er zaken niet kloppen waar naar gekeken moet worden vanuit de politiek.
ok goed punt maar dan kun je daar meer mensen bij betrekken dat enkel allochtonen
  woensdag 22 juli 2009 @ 13:34:16 #72
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_71212730
Ecosia
  woensdag 22 juli 2009 @ 13:34:44 #73
8875 Mdk
Smart-ass
pi_71212751
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:31 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Het gaat niet om kleine groepjes het gaat om grotere groepen gezien vanuit de landelijke politiek en niet politiek op micro niveau als in jouw voorbeeld.
  woensdag 22 juli 2009 @ 13:36:03 #74
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71212809
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:34 schreef Mdk het volgende:

[..]

Het gaat niet om kleine groepjes het gaat om grotere groepen gezien vanuit de landelijke politiek en niet politiek op micro niveau als in jouw voorbeeld.
Dus een baten-lasten-analyse van Zeeuwen is volgens jou wel van belang?
  woensdag 22 juli 2009 @ 13:36:33 #75
8875 Mdk
Smart-ass
pi_71212837
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:33 schreef Matty___ het volgende:

[..]

ok goed punt maar dan kun je daar meer mensen bij betrekken dat enkel allochtonen
Nouja, het gaat hier dus om allochtonen en autochtonen in Nederland, wie wil je er nog meer bij betrekken dan? Aliens?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')