je ziet wel dat naast de site een link naar de onion staat?quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:17 schreef bendk het volgende:
http://www.hetvrijevolk.com/index.php?pagina=4940
allochtoon !
En daarnaast wil ik ook wel eens weten wat de nu bejaarde vrouwen van 2 generaties geleden kosten en hebben gekost, denk dat die er een stuk beroerder afkomen dan "de allochtoon"quote:Dan gaan ze die groepen die geld kosten deporteren.Logisch toch?
Want waarom ánders een onderzoek??Waarom anders een zo intensief en geldverslindend onderzoek??
Of is het toch alleen maar weer de bekende opruierij, weer het bekende inspelen op de onderbuikgevoelens van het minder beschaafde deel der mensheid??
... en Sean Hannity.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:27 schreef Matty___ het volgende:
[..]
je ziet wel dat naast de site een link naar de onion staat?
Je bedoelt al die marokkaantjes die bij het minste of geringste "razziezme!" gillen, meisjes van twaalf uitschelden voor hoer wanneer ze langsfietst en niet reageert op hun gesis of gefluit, ondanks hun "hart van goud" mensen beroven, meisjes betasten in zwembaden, bioscopen half afbreken omdat ze een of ander achterlijk aan hun achterlijk geloof gekoppeld feestje hebben...quote:de onderbuikgevoelens van het minder beschaafde deel der mensheid??
Leuk anti PVV bericht en dan afvragen wat een allochtoon is.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:17 schreef bendk het volgende:
De PVV wil weten wat een allochtoon kost, zie bijgaand artikel:
http://www.telegraaf.nl/b(...)n_weten__.html?p=3,1
Maar in december 2007 was dat al bekend, 9.000.000.000 euro ( 9 miljard euro)
Als ze al willen rekenen dan ben ik reuze benieuwd wat het CBS aanneemt als norm, wie of wat is een allochtoon !
het blijft de PVV he... allochtoon = niet blank.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:32 schreef Matty___ het volgende:
je snap dat als je iemand een uitkering geeft hij dat ook goederen en diensten koopt waarop je weer btw betaalt.
het is niet zo dat elke cent die je in een allochtoon stop per definitie weg is. Je geeft hem geld om te leven en dat geld vloeit weer terug in de economie.
en zowieso dat elke allochtoon werkloos zou zijn is natuurlijk onzin.
oh ik zie het al:
allochtoon = moslim![]()
vind ze anders behoorlijk irritant op zaterdagochtend in de supermarktquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:35 schreef SadKingBilly het volgende:
En je vergelijking met bejaarde vrouwen gaat volledig mank; hoeveel hangouderen terroriseren bij jou winkelpleinen?
gutegut, en in de achterhoek is het een stuk gezelliger met de "boeren". Elke streek heeft overlast van jeugd.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:35 schreef SadKingBilly het volgende:
[..]
Je bedoelt al die marokkaantjes die bij het minste of geringste "razziezme!" gillen, meisjes van twaalf uitschelden voor hoer wanneer ze langsfietst en niet reageert op hun gesis of gefluit, ondanks hun "hart van goud" mensen beroven, meisjes betasten in zwembaden, bioscopen half afbreken omdat ze een of ander achterlijk aan hun achterlijk geloof gekoppeld feestje hebben...
En je vergelijking met bejaarde vrouwen gaat volledig mank; hoeveel hangouderen terroriseren bij jou winkelpleinen?
quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:17 schreef bendk het volgende:
[..]
[..]
Ja vooral niet kijken naar de baten.quote:Omdat er is sprake is van een complexe wisselwerking tussen baten en lasten, beperk ik mij tot de directe kosten welke in verband staan met de groep immigranten die geen actieve bijdrage levert aan het Bruto Binnenlands Product (BBP).
Pff... de baten niet meenemen in de berekening en vervolgens een heel lijstje met kosten welke allemaal aannames en geen feiten zijn.quote:Aannames:
bla bla bla
Achterhoek is ook almelo, hengelo en enschede. Deze steden hebben een hoog aantal bijstandgerechtigden. En een hoop allochtonen. Dus je vergelijking gaat niet opquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:37 schreef Jumparound het volgende:
[..]
gutegut, en in de achterhoek is het een stuk gezelliger met de "boeren". Elke streek heeft overlast van jeugd.
En het gaat niet mank, maak een "kosten / baten analyse", niet "doe een risico analyse"
*zucht* worden mensen als jij nu nooit moe van zichzelf? Een probleem bagatelliseren met een kalimero-redenatie.. Alsof een medewerker word aangesproken op het feit dat hij vaak te laat is; "ja maar die anderen zijn ook vaak te laat!"quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:37 schreef Jumparound het volgende:
[..]
gutegut, en in de achterhoek is het een stuk gezelliger met de "boeren". Elke streek heeft overlast van jeugd.
En het gaat niet mank, maak een "kosten / baten analyse", niet "doe een risico analyse"
het vrije volk vraagt nou een maal om beperkte informatiequote:Op woensdag 22 juli 2009 11:42 schreef Dlocks het volgende:
Pff... de baten niet meenemen in de berekening en vervolgens een heel lijstje met kosten welke allemaal aannames en geen feiten zijn.
Als je zelf of 1 van je ouders in het buitenland geboren is.quote:
Nee, waarom zou ik?quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:44 schreef SadKingBilly het volgende:
[..]
*zucht* worden mensen als jij nu nooit moe van zichzelf?
zijn er baten dan... feiten aub.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:42 schreef Dlocks het volgende:
Pff... de baten niet meenemen in de berekening en vervolgens een heel lijstje met kosten welke allemaal aannames en geen feiten zijn.
en zn vrouw is een pool... je weet wel, waar die criminele organisaties vandaan komen die nederland leeg rovenquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:52 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Als je zelf of 1 van je ouders in het buitenland geboren is.
Daaronder valt dus:
Maxima.
Haar kids.
Willem Alexander.
De koningin (en al haar kids ook)
En Wilders is zelf ook een allochtoon.
was hitler zelf ook niet een jood of iets in die richting?quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:52 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Als je zelf of 1 van je ouders in het buitenland geboren is.
Daaronder valt dus:
Maxima.
Haar kids.
Willem Alexander.
De koningin (en al haar kids ook)
En Wilders is zelf ook een allochtoon.
Hongaarse, maar ik snap je punt.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:58 schreef Jumparound het volgende:
[..]
en zn vrouw is een pool... je weet wel, waar die criminele organisaties vandaan komen die nederland leeg roven
Ergens een half achterneefje ofzo. Stelt niets voor.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:58 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
[..]
was hitler zelf ook niet een jood of iets in die richting?
Zoals hierboven al eerder aangehaald. betaalde btw bijvoorbeeld. accijnzen op benzine en tabak. de groep die werkt draagt ook af aan de staat... dus ja, er zijn baten.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:57 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
[..]
zijn er baten dan... feiten aub.
en als ze hier gewerkt hebben durven ze ook nog eens een uitkering aan te vragen! het lef!quote:
of de baten van de pvvquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:01 schreef gelly het volgende:
Misschien wel grappig om te kijken wat de gemiddelde Wilders aanhanger de maatschappij kost. En Wilders zelf uiteraard. Die heeft nog nooit een normale baan gehad en vreet al jaren uit de staatsruif.
En mensen die niét werken krijgen hun benzine en sigaretten gratis?quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:59 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Zoals hierboven al eerder aangehaald. betaalde btw bijvoorbeeld. accijnzen op benzine en tabak. de groep die werkt draagt ook af aan de staat... dus ja, er zijn baten.
Ik hoop nog steeds dat ze een keer zo hard de grens overgaan dat de kiezers weglopen, maar dit soort berichten zullen het alsnog wel weer goed doen bij een deel van de bevolking. "GOFFEDOMME ZEG DIE GASTE ZIJN HARSTIKKE DUUR!!"quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:06 schreef Verlicht het volgende:
Werkelijk walgelijk.
Je generaliseert zelf ook: uitkering trekker die geen reet uitvoert. Er zijn mensen die daar goede redenen voor hebben (alleenstaande moeder met twee kinderen). Fraude plegen kan ook onbewust gedaan worden. En extremistisch gedrag is afhankelijk van de persoons' normen en waarden.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:07 schreef isogram het volgende:
De PVV generaliseert graag. Ook komen ze graag in het nieuws. Het lijkt erop dat Wilders zijn fractiegenoten inmiddels zo goed heeft opgeleid, dat ze nu ook al zonder zijn hulp de media halen.
Ik pak liever misstanden aan in plaats van complete bevolkingsgroepen of religies. Ik pak liever uitkeringstrekkers (autochtoon of allochtoon) aan die geen reet uitvoeren, of mensen die fraude plegen. Of mensen die, vanuit welk motief dan ook, extremistisch gedrag vertonen.
Ik begin zo onderhand knap moe te worden van die PVV.
Inderdaad, en na alle onzin die hij uitkotst is hij veroordeeld tot een carriere in de politiek, ik denk niet dat er veel bedrijven zijn die hem willen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:01 schreef gelly het volgende:
Misschien wel grappig om te kijken wat de gemiddelde Wilders aanhanger de maatschappij kost. En Wilders zelf uiteraard. Die heeft nog nooit een normale baan gehad en vreet al jaren uit de staatsruif.
Precies, alsof overheidsuitgaven een goede graadmeter is om te kijken wat iemand 'kost'.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:32 schreef Matty___ het volgende:
je snap dat als je iemand een uitkering geeft hij dat ook goederen en diensten koopt waarop je weer btw betaalt.
het is niet zo dat elke cent die je in een allochtoon stop per definitie weg is. Je geeft hem geld om te leven en dat geld vloeit weer terug in de economie.
en zowieso dat elke allochtoon werkloos zou zijn is natuurlijk onzin.
oh ik zie het al:
allochtoon = moslim![]()
dus je punt is? ik zeg toch ook niet dat je het gratis krijgt? nu doe je alsof elke allochtoon werkeloos is?quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:08 schreef SadKingBilly het volgende:
[..]
En mensen die niét werken krijgen hun benzine en sigaretten gratis?
Helaas zit ik op het moment (bouwvak) óók thuis met een WW uitkering (al is het dan maar drie weken) maar daarover betaal je ook gewoon "loon"belasting en als ik boodschappen wil doen krijg ik die echt niet met 6,5 / 19% korting mee.
Het gaat mij niet om het bashen van alles wat wilders is, je vergeet dat er een grote groep mensen is die _niet_ elke allochtoon doodknuffelen of oogkleppen op hebben voor problemen in de maarschappij maar wel mee willen denken om problemen op te lossen. Alleen wordt deze groep nauwelijks gehoord door het wellus / niettus debat .quote:En met "mensen als jij" bedoelde ik lui die domweg alles bashen wat enigzins naar Wilders ruikt. Niet dat ik nu zo'n enorme fan van hem ben maar als tegenwicht tegen de overdreven politiek correcte gevestigde orde bevalt hij me wel.
Ze zouden in Denemarken vast goedkoper en vriendelijker zijn.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:14 schreef Hexagon het volgende:
Zeg Danny wat kosten al die kuttopics van bendk aan serverkosten?
Door dat gerel komen ze in het nieuws als zij dat willen, maar als Wilders het even te lastig krijgt is pers niet meer welkom en wil hij besloten bijeenkomsten gaan doen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:07 schreef isogram het volgende:
De PVV generaliseert graag. Ook komen ze graag in het nieuws. Het lijkt erop dat Wilders zijn fractiegenoten inmiddels zo goed heeft opgeleid, dat ze nu ook al zonder zijn hulp de media halen.
Ik pak liever misstanden aan in plaats van complete bevolkingsgroepen of religies. Ik pak liever uitkeringstrekkers (autochtoon of allochtoon) aan die geen reet uitvoeren, of mensen die fraude plegen. Of mensen die, vanuit welk motief dan ook, extremistisch gedrag vertonen.
Ik begin zo onderhand knap moe te worden van die PVV.
de 'cijfers" zijn aan elkaar gelulde pvv logica.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:02 schreef Mdk het volgende:
Ik vind het wel logisch. Aan de hand van de cijfers nu kun je over een paar jaar weer controleren of evt. politieke beslissingen invloed (positieve danwel negatieve) op deze cijfers hebben gehad.
De cijfers worden berekend door de diverse ministeries zelf.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:03 schreef Matty___ het volgende:
[..]
de 'cijfers" zijn aan elkaar gelulde pvv logica.
welke baten; er zijn relatief maar weinig allochtonen die een gewone baan hebben (waar dus neit allerlei overheidssubsidie en of melkerbaanregelingen bij moet)..quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:42 schreef Dlocks het volgende:
Ja vooral niet kijken naar de baten.
Mensen die eerst een levenlang premie hebben betaalt?quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:42 schreef Dlocks het volgende:
Wat kosten de werkeloze autochtone Nederlanders eigenlijk wel niet? En bejaarden?
Nee, de gevraagde cijfers zijn daar niet geschikt voor. Stel dat er nu X belastinginkomsten zijn van allochtonen en over een paar jaar Y. Leuke cijfers, maar wat zegt het? Dat er een belastingverhoging is geweest? Dat er veel inflatie is geweest? Of tientallen andere invoeden waar je rekening mee moet houden.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:02 schreef Mdk het volgende:
Ik vind het wel logisch. Aan de hand van de cijfers nu kun je over een paar jaar weer controleren of evt. politieke beslissingen invloed (positieve danwel negatieve) op deze cijfers hebben gehad.
had het over de 2de link van het vrije volkquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:11 schreef Mdk het volgende:
[..]
De cijfers worden berekend door de diverse ministeries zelf.
alsof 99% van de allochtonen werkloos is.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:11 schreef Napalm het volgende:
welke baten; er zijn relatief maar weinig allochtonen die een gewone baan hebben (waar dus neit allerlei overheidssubsidie en of melkerbaanregelingen bij moet)..
Ja als je de cijfers los bekijkt wel ja, en het verband niet WILT zien. Verbanden moet je leggen en zonder onderzoek en cijfers vallen er helemaal geen verbanden te leggen en valt ook meteen de hele controlefunctie weg. Dat heeft meer weg van blind aanrommelen en zien waar het schip strand.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:12 schreef Montov het volgende:
[..]
Nee, de gevraagde cijfers zijn daar niet geschikt voor. Stel dat er nu X belastinginkomsten zijn van allochtonen en over een paar jaar Y. Leuke cijfers, maar wat zegt het? Dat er een belastingverhoging is geweest? Dat er veel inflatie is geweest? Of tientallen andere invoeden waar je rekening mee moet houden.
Het is omslachtig en onduidelijk, en qua intentie zelfs dubieus.
Cijfers?quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:11 schreef Napalm het volgende:
[..]
welke baten; er zijn relatief maar weinig allochtonen die een gewone baan hebben (waar dus neit allerlei overheidssubsidie en of melkerbaanregelingen bij moet)..
[..]
quote:Mensen die eerst een levenlang premie hebben betaalt?
Ik niet. Ik heb het over de cijfers nu en in de toekomst.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:16 schreef Matty___ het volgende:
[..]
had het over de 2de link van het vrije volk
En je gebruikt altijd zulke objectieve bronnen als extreem-rechtse websites?quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:20 schreef Mdk het volgende:
[..]
Ik niet. Ik heb het over de cijfers nu en in de toekomst.
Waar gebruik ik dan een extreem rechtse website?quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En je gebruikt altijd zulke objectieve bronnen als extreem-rechtse websites?
Verwees jij niet naar het vrijevolk?quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:22 schreef Mdk het volgende:
[..]
Waar gebruik ik dan een extreem rechtse website?
Is het teveel moeite om het topic door te lezen en een pagina terug te klikken?quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Verwees jij niet naar het vrijevolk?
nou de enige link met cijfers is die van vrij volkquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:24 schreef Mdk het volgende:
[..]
Is het teveel moeite om het topic door te lezen en een pagina terug te klikken?
En naar die link heb ik in welke post naar verwezen? Ik schrijf net nog dat ik het heb over de cijfers nu en in de toekomst, dus van de ministeries. Niet die troep van het vrije volk.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:26 schreef Matty___ het volgende:
[..]
nou de enige link met cijfers is die van vrij volk
Gast.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:11 schreef Napalm het volgende:
[..]
[..]
vind het knap dat je al de uitkomt weet dan.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:27 schreef Mdk het volgende:
[..]
En naar die link heb ik in welke post naar verwezen? Ik schrijf net nog dat ik het heb over de cijfers nu en in de toekomst, dus van de ministeries. Niet die troep van het vrije volk.
en sinds wanneer mag iemand alleen in nederland wonen als die een positieve effect heeft op de begroting.quote:Als blijkt dat allochtonen relatief veel kosten en weinig opbrengen vergeleken met autochtonen dan kan je stellen dat er een probleem is.
Lees nou eens het topic door Einstein. Ik heb geen enkele link naar die site geplaatst hier.quote:
sorry watson, heb net mn post geedit :")quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:29 schreef Mdk het volgende:
[..]
Lees nou eens het topic door Einstein. Ik heb geen enkele link naar die site geplaatst hier.
Als blijkt dat roodharige lesbische vrouwen van Groningse afkomst relatief veel kosten en weinig opbrengen vergeleken met blonde heteroseksuele vrouwen van Brabantse afkomst kun je dan ook stellen dat er een probleem is?quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:19 schreef Mdk het volgende:
Als blijkt dat allochtonen relatief veel kosten en weinig opbrengen vergeleken met autochtonen dan kan je stellen dat er een probleem is.
Begrijpend lezen is moeilijk he; 'ALS BLIJKT'.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:29 schreef Matty___ het volgende:
[..]
vind het knap dat je al de uitkomt weet dan.
[..]
Zeg ik dat ergens dan? Maar als blijkt dat allochtonen vergeleken met autochtonen meer kosten en minder opbrengen dan kan er wel degelijk gesteld worden dat er zaken niet kloppen waar naar gekeken moet worden vanuit de politiek.quote:en sinds wanneer mag iemand alleen in nederland wonen als die een positieve effect heeft op de begroting.
ja, klopt.. maar een onderzoek wat aantoont dat bijvoorbeeld roodharige lesbo's vaker vrijwilligerswerk doen zal dan hendig sjiek genegeerd worden.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als blijkt dat roodharige lesbische vrouwen van Groningse afkomst relatief veel kosten en weinig opbrengen vergeleken met blonde heteroseksuele vrouwen van Brabantse afkomst kun je dan ook stellen dat er een probleem is?
ok goed punt maar dan kun je daar meer mensen bij betrekken dat enkel allochtonenquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:32 schreef Mdk het volgende:
Zeg ik dat ergens dan? Maar als blijkt dat allochtonen vergeleken met autochtonen meer kosten en minder opbrengen dan kan er wel degelijk gesteld worden dat er zaken niet kloppen waar naar gekeken moet worden vanuit de politiek.
Het gaat niet om kleine groepjes het gaat om grotere groepen gezien vanuit de landelijke politiek en niet politiek op micro niveau als in jouw voorbeeld.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als blijkt dat roodharige lesbische vrouwen van Groningse afkomst relatief veel kosten en weinig opbrengen vergeleken met blonde heteroseksuele vrouwen van Brabantse afkomst kun je dan ook stellen dat er een probleem is?
Dus een baten-lasten-analyse van Zeeuwen is volgens jou wel van belang?quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:34 schreef Mdk het volgende:
[..]
Het gaat niet om kleine groepjes het gaat om grotere groepen gezien vanuit de landelijke politiek en niet politiek op micro niveau als in jouw voorbeeld.
Nouja, het gaat hier dus om allochtonen en autochtonen in Nederland, wie wil je er nog meer bij betrekken dan? Aliens?quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:33 schreef Matty___ het volgende:
[..]
ok goed punt maar dan kun je daar meer mensen bij betrekken dat enkel allochtonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |