Oud nieuws:quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Van Tornhout naar Cyprus
www.vi.nl
bronquote:Na Van Handenhoven ook Wamberto bij vierdeklasser Wilrijk
Vierdeklasser Wilrijk heeft weer een grote vis binnengehaald. Na Gunther Van Handenhoven (30) tekende ook Wamberto een contract bij de Antwerpse club. Wamberto is een Braziliaan die genaturaliseerd is tot Belg. De 34-jarige aanvaller maakte in het verleden onder meer furore bij Seraing en Standard. Later speelde hij ook nog voor Ajax en Bergen. Vorig jaar kwam Wamberto uit voor het Nederlandse Omniworld. Hij staat vooral bekend voor zijn fraaie acties en verfijnde traptechniek. Wilrijk hoopt met Wamberto en Van Handenhoven een stapje hogerop te zetten. (dea)
25/08/09 12u22
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:50 schreef donroyco het volgende:
Colin en Levita tekenen bij RKC Waalwijk
Jurgen Colin
Ohad Levita
quote:**De overgang van Wesley Sneijder naar
Internazionale is rond.De international
gaat een vijfjarig contract tekenen bij
de Italiaanse kampioen.Inter was het
met Sneijders huidige club,Real Madrid,
al eens geworden over de transfer.
Real kocht deze zomer voor miljoenen
aan nieuwe spelers,onder wie Cristiano
Ronaldo,Kaka,Benzema en Xabi Alonso.Het
gevolg was dat er spelers weg moesten;
zo ging Klaas-Jan Huntelaar naar Milan.
Real-trainer Pellegrini wilde graag met
Sneijder verder,maar het bestuur hoopte
nog wat aan hem te verdienen.Volgens de
Gazzetta betaalt Inter 15 miljoen euro
voor de middenvelder (25),die per jaar
4 miljoen euro gaat verdienen.
Rodrigo Tabata (Gaziantepspor) naar Besiktas.quote:Nantes: Babovic voor jaar aan Feyenoord verhuurd met optie tot koop
FC Nantes meldt zojuist op haar website dat de club met Feyenoord een huurovereenkomst is overeengekomen voor Stefan Babovic. Feyenoord huurt de middenvelder voor een seizoen met een optie tot koop.
quote:Marko Vejinovic naar Heracles Almelo
Marko Vejinovic speelt de komende drie seizoenen voor Heracles Almelo. Daarnaast is er een optie voor nog een seizoen in het contract opgenomen. De 19 jarige middenvelder is afkomstig van landskampioen AZ waar hij vorig seizoen zijn debuut maakte in de Eredivisie. De in Amsterdam geboren Vejinovic speelde voor de amateurverenigingen Voorland en Zeeburgia en hij kwam in de jeugd uit voor FC Utrecht en Ajax. Daarnaast speelde hij 17 interlands voor Oranje onder 19, waar hij ook aanvoerder is.
“Marko is een zeer talentvolle middenvelder, een nummer tien. We zijn erg blij dat hij voor ons kiest, want er waren meerdere mooie clubs in hem geïnteresseerd, zelfs uit het buitenland. Marko is een uitstekende versterking voor ons en hij is enorm gedreven om er iets moois van te maken bij Heracles Almelo”, aldus directeur Nico Jan Hoogma.
“Ik wil me fysiek en tactisch doorontwikkelen bij een mooie club met een goede spelersgroep en een fantastische trainer”, zegt Marko Vejinovic.
Om zo transparant mogelijk te zijn richting achterban.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:21 schreef Blawh het volgende:
Groningen vermeldt vaak de transfersom, heeft dat een reden?
quote:Andrzej Ornoch naar Heracles Almelo
Andrzej Ornoch speelt komend seizoen voor Heracles Almelo. De 24 jarige speler tekende een contract voor één seizoen met een optie voor nog twee jaar. Ornoch heeft de Poolse en Canadese nationaliteit en hij komt over van het Deense Esbjerg. Hij speelde tot nu toe drie interlands voor Canada waarin hij niet tot scoren kwam. “Andrzej was onlangs bij ons op proef en hij liet een prima indruk achter”, aldus directeur Nico Jan Hoogma. “Hij kan op meerdere posities uit de voeten en krijgt bij Heracles Almelo de kans om zich verder te ontwikkelen.”
Hoop dat hij weer in vorm komt, zonde om zo'n spits stil te zien staanquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:32 schreef mcyodogg het volgende:
Sheva naar Kiev voor 2 jaar. Veel succes daar, ondanks alles.
[ afbeelding ]
Heeft al teveel geld verdiend en is te loaded om daar nog succesvol te zijn, maar dat is mijn mening.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:32 schreef mcyodogg het volgende:
Sheva naar Kiev voor 2 jaar. Veel succes daar, ondanks alles.
[ afbeelding ]
quote:Kezman gaat avontuur aan bij Zenit
Mateja Kezman is de nieuwe spits van Zenit Sint Petersburg. De aanvaller wordt gehuurd van Paris Saint-Germain.
Ik kan het van Kezman wel begrijpen, maar Zenith.quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:46 schreef DeVinger het volgende:
KezmanNu echt niet meer serieus te nemen, niet door deze keus maar wel door alle switches na PSV
quote:Olivier ter Horst (20) verhuist van Jong PSV naar Heracles Almelo. De verdediger, die zes keer uitkwam voor Oranje onder 20, tekent in Almelo voor één seizoen met een optie voor nog twee jaar. Ter Horst kwam eerder uit voor de amateurclubs Oranje Blauw en Quick 1888 voordat hij overstapte naar de opleiding Vitesse/AGOVV. In 2004 kwam hij bij PSV terecht. “Olivier is een solide verdediger, we hebben hem zowel als linksback als links centraal in actie gezien”, aldus directeur Nico Jan Hoogma. “Hij krijgt bij ons de kans om zich achter Antoine van der Linden te ontwikkelen.”
quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:17 schreef dagizmo het volgende:
Trond Sollied: Sc Heerenveen --> Uitgang
Bron
Goed bezig, dat Heracles.quote:
quote:C Groningen trekt gelouterde spits Nordstrand aan
FC Groningen huurt voor de rest van dit seizoen Morten Nordstrand. De Trots van het Noorden heeft tevens een optie tot koop op de Deense spits en daarmee alle transferrechten in eigen hand.
De 26-jarige Nordstrand is achtvoudig international en wordt gehuurd van FC Kopenhagen. Hij heeft in 99 competitiewedstrijden in Denemarken 45 doelpunten gemaakt. Nordstrand beschikt met twintig Europese wedstrijden achter zijn naam over internationale ervaring. Hij maakte drie interlandgoals.
Topscorer
Nordstrand werd afgelopen seizoen met 16 treffers gedeeld topscorer van Denemarken. FC Groningen volgt Nordstrand al vier jaar en heeft in die periode een paar keer geprobeerd de spits aan te trekken, zo laat manager technische zaken Henk Veldmate weten. “We zagen hem in 2005 voor het eerst in actie bij zijn eerste profclub Lyngby, toen uitkomend in de tweede divisie. Nadat we Nordstrand verder uitgebreid hadden gescout, hebben we een bod op de speler uitgebracht en hem een contractaanbieding gedaan. Nordstrand gaf er echter de voorkeur aan eerst de stap te zetten naar het hoogste Deense niveau en hij koos voor een overgang naar FC Nordsjælland.”
Transfer
Nordstrand werd bij FC Nordsjælland in zijn eerste seizoen met achttien treffers in 33 duels direct clubtopscorer en eindigde nationaal op de tweede plaats. Dat leverde hem in 2007 een transfer naar de Deense topclub FC Kopenhagen op. “Daar was hij één van de vier spitsen”, weet Veldmate, “en wij zijn hem blijven volgen en hebben ook contact gehouden. Deze zomer hebben wij opnieuw geprobeerd hem naar Euroborg te halen, maar dat was onhaalbaar. Totdat we vorige week signalen kregen dat er wel over een transfer te praten was, nadat FC Kopenhagen zich niet wist te kwalificeren voor het hoofdtoernooi van de Champions League. Daar zijn we direct op ingesprongen en dat heeft nu tot deze overgang geleid.”
Afmaker
Veldmate kwalificeert Nordstrand als een echte afmaker. “We kennen hem heel goed. Nordstrand is een jongen die in zijn spel altijd in de richting van het vijandelijke doel handelt. Hij weet goed positie te kiezen in het strafschopgebied en is altijd op zoek naar het doel. Hij is een jongen die bewezen heeft dat hij doelpunten kan maken.”
Duidelijk
Nordstrand is heel duidelijk over zijn keuze voor FC Groningen. “Ik speelde bij FC Kopenhagen niet alle wedstrijden in de basis en ik wil graag voetballen. Ik heb in Groningen een grotere kans elke wedstrijd te spelen en daar ben ik heel blij om. Ik weet dat de club me al jaren volgt en dat streelt me. Ik ken Nicklas Pedersen en ook Oluwafemi Ajilore, die beiden in Denemarken speelden. Ik beschouw mijn overgang als een stap omhoog. Ik denk dat de Eredivisie van een hoger niveau is dan de Deense competitie. In Nederland wordt technisch verzorgd voetbal gespeeld en daar denk ik prima in te passen en goed tot mijn recht te komen.”
FC Groningen
quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:36 schreef mcyodogg het volgende:
Het is weer Transfer Deadline DaySpelers die op vliegvelden worden gespot, smsjes van 'betrouwbare bronnen' en vooraf gedrukte shirtjes van spelers, het kan allemaal!
Hopelijk wordt het net zo vermakelijk als vorig jaar (alhoewel ik persoonlijk nogal pissed was over die dag).
quote:From Simon, via text on 81111: "I work for Clarks and have just been requested to send some size 10 shoes to our shop in Liverpool. As I'm sure you know, David Villa is a size 10 so I believe he will sign for Liverpool today.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:43 schreef Superheld het volgende:
Ik ben benieuwd of er nog veel gaat gebeuren.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |