quote:Gilbert zegt (1:59):
kom volgende week dinsdag ook met kevin mee naar maasmechelen
of durf je niet de 2e film gratis te pakken
stoer is dat
n!k . . zegt (1:59):
haha ik vind dat echt zo pauper
Gilbert zegt (2:00):
wat maakt het uit niemand die het merkt
n!k . . zegt (2:00):
wtf ik ga er een topic over openen
Gilbert zegt (2:00):
hahah
eens kijken wat ze op FOK! vinden
je was er toch al wel uit? je vond het pauperig.quote:Op woensdag 22 juli 2009 02:02 schreef Nikmans het volgende:
Naar aanleiding hiervan
[..]
Ik vind het toch wel zo pauperig om zodra een film is afgelopen, stiekem een andere zaal in te gaan en nog een filmpje mee te pakken. Maar toch is het wel verleidelijk![]()
Ik ben er nog niet helemaal over uit. Wat vinden jullie, beste FOK!-vriendjes?
Aan de andere kant spaart het wel centjesquote:Op woensdag 22 juli 2009 02:05 schreef Mindstate het volgende:
[..]
je was er toch al wel uit? je vond het pauperig.
of hangt je mening af van wat de mensen op fok! denken
quote:Op woensdag 22 juli 2009 02:03 schreef Peter-Andre het volgende:
Gast, je bent jong, dan moet juist dit soort dingen doen, boeiend wat anderen ervan denken!
Wauw heb jij een bank waar je spaart door naar de film te gaan?quote:Op woensdag 22 juli 2009 02:06 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Aan de andere kant spaart het wel centjes
Het lijkt wel alsof je me verkeerd begrepen hebt of je maakt NATUURLIJK EEN ONTZETTEND LEUKE WOORDGRAP HOEHAHOEHAHOEquote:Op woensdag 22 juli 2009 02:14 schreef Joran-Joran het volgende:
Wauw heb jij een bank waar je spaart door naar de film te gaan?
Welke bank is dat?
Precies. Na een film heb ik echt weer een half uur nodig om wakker te wordenquote:Op woensdag 22 juli 2009 02:13 schreef Dennis_enzo het volgende:
Ik heb sowieso nooit zin om nog 2+ uur te gaan zitten als ik net een film gezien heb.
Niet echt, je zin is gewoon niet helemaal correct. Het is "je bespaart centjes" of "je spaart centjes uit".quote:Op woensdag 22 juli 2009 02:16 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof je me verkeerd begrepen hebt of je maakt NATUURLIJK EEN ONTZETTEND LEUKE WOORDGRAP HOEHAHOEHAHOE![]()
Inderdaad, al zouden de hoge prijzen van de films en consumpties het imo stiekem wel een beetje rechtvaardigen. Ikzelf kijk vrijwel nooit een film in de bioscoopquote:Op woensdag 22 juli 2009 02:13 schreef Dennis_enzo het volgende:
Ik heb sowieso nooit zin om nog 2+ uur te gaan zitten als ik net een film gezien heb.
Zo, jij hebt een goed concentratievermogenquote:Op woensdag 22 juli 2009 02:45 schreef Sapstengel het volgende:
Ik trek het al niet om 1 film helemaal uit te zitten, laat staan 2 achter elkaar.
Mja inderdaad, voor de prijs van een bios bezoekje tegenwoordig zou je de DVD er gratis bij moeten krijgen. De laatste keer was ik 9 zoveel kwijt op een doordeweekse avond. En dat is uiteraard exclusief overpricede drankjesquote:Op woensdag 22 juli 2009 02:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Inderdaad, al zouden de hoge prijzen van de films en consumpties het imo stiekem wel een beetje rechtvaardigen. Ikzelf kijk vrijwel nooit een film in de bioscoop.
Ik vind films gewoon saai. Na een uur heb ik het wel gehad met dat passief naar een scherm staren en ga ik liever iets doen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 02:46 schreef Siniti het volgende:
[..]
Zo, jij hebt een goed concentratievermogen
Voor de prijs van 2 films zowat een maand onbeperkt naar de film? Komt dat downloaden tegenwoordig zo hard aan dat ze met zulke acties op de proppen komen?quote:Op woensdag 22 juli 2009 02:48 schreef Siniti het volgende:
Je kan ook een abo nemen. 17,50 per maand, onbeperkt naar de film.
Blijkbaar, ik vind et wel handigquote:Op woensdag 22 juli 2009 02:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Voor de prijs van 2 films zowat een maand onbeperkt naar de film? Komt dat downloaden tegenwoordig zo hard aan dat ze met zulke acties op de proppen komen?
Maar dan ben je ook weer een mongool als je vaker dan 1x per maand naar de film gaat en niet zo'n abo hebtquote:
Mwa, het addertje is volgens mij dat je er minstens x maanden aan vast zit. En volgens mij moet je ook een uur van tevoren aanwezig zijn. En mensen die naar de bios gaan met zo'n pas kopen natuurlijk nog steeds frisdrank.quote:Op woensdag 22 juli 2009 02:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Voor de prijs van 2 films zowat een maand onbeperkt naar de film? Komt dat downloaden tegenwoordig zo hard aan dat ze met zulke acties op de proppen komen?
Ah, op die fiets weer natuurlijk. Waarom zou je eigenlijk eerder aanwezig moeten zijn dan?quote:Op woensdag 22 juli 2009 02:57 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Mwa, het addertje is volgens mij dat je er minstens x maanden aan vast zit. En volgens mij moet je ook een uur van tevoren aanwezig zijn. En mensen die naar de bios gaan met zo'n pas kopen natuurlijk nog steeds frisdrank.
Geen idee, maar een maat van me heeft zo'n ding dus zitten we daar altijd een uur niks te doen. Ik ga er niet vaak genoeg voor naar de bios. Het komt zelden voor dat ik meer dan 1 film per maand de moeite waard vindquote:Op woensdag 22 juli 2009 02:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ah, op die fiets weer natuurlijk. Waarom zou je eigenlijk eerder aanwezig moeten zijn dan?
Kloptquote:Op woensdag 22 juli 2009 02:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Maar dan ben je ook weer een mongool als je vaker dan 1x per maand naar de film gaat en niet zo'n abo hebt.
Hehe, okquote:Op woensdag 22 juli 2009 02:59 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Geen idee, maar een maat van me heeft zo'n ding dus zitten we daar altijd een uur niks te doen.
4 maanden zit je eraan vast, ik hoef er niet 1 uur van te voren zijn (wel een cinevillepas) en koop geen frisdrankquote:Op woensdag 22 juli 2009 02:57 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Mwa, het addertje is volgens mij dat je er minstens x maanden aan vast zit. En volgens mij moet je ook een uur van tevoren aanwezig zijn. En mensen die naar de bios gaan met zo'n pas kopen natuurlijk nog steeds frisdrank.
Maar veel anderen welquote:Op woensdag 22 juli 2009 03:01 schreef Siniti het volgende:
[..]
4 maanden zit je eraan vast, ik hoef er niet 1 uur van te voren zijn (wel een cinevillepas) en koop geen frisdrank
Ja precies.quote:Op woensdag 22 juli 2009 03:03 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Maar veel anderen welSowieso zijn veruit de meerderheid van de films die draaien niet uitverkocht, dus zo'n pas kost ze nauwelijks geld.
Goede films moet je zien als geile vrouwen. Stop je daar ook met 1?quote:Op woensdag 22 juli 2009 02:17 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Precies. Na een film heb ik echt weer een half uur nodig om wakker te wordenIk zou er geen 2e achteraan willen doen
Wat heeftquote:
ik moest lachenquote:Op woensdag 22 juli 2009 05:24 schreef sinadO het volgende:
[..]
Wat heeft
[ afbeelding ]
er mee te maken?
![]()
![]()
Tot je je realiseert hoe "veel" nieuwe films er uit komen... Je gaat echt geen 24 nieuwe films vinden in een jaar, die je ook nog eens zou willen zien.quote:Op woensdag 22 juli 2009 02:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Voor de prijs van 2 films zowat een maand onbeperkt naar de film?
ik ook niet. daarom ook nooit zoiets gedaan.quote:Op woensdag 22 juli 2009 02:13 schreef Dennis_enzo het volgende:
omgquote:n!k . . zegt (2:00):
wtf ik ga er een topic over openen
eens kijken wat ze op FOK! vinden
Met de stemmen van Yes-R, Sita en Jim!quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:18 schreef Trollface. het volgende:
[ afbeelding ]
Voor deze film zou ik wel zo'n pasje aanschaffen hoor![]()
whehe ik heb het ook een paar keer gedaanquote:Op woensdag 22 juli 2009 02:03 schreef Peter-Andre het volgende:
Gast, je bent jong, dan moet juist dit soort dingen doen, boeiend wat anderen ervan denken!
Ditquote:Op woensdag 22 juli 2009 09:05 schreef Jimbo het volgende:
zeggen dat je op fok gaat vragen wat ze dr van vinden
faalkneus
Nee. Je bent triest ongeacht welke leeftijd je het doet.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 02:19 schreef Marseille het volgende:
ook vaak gedaan toen ik 14,15 was.. vaak kwamen we terecht bij romantische komedies of dramafilms waarbij alleen maar huisvrouwen in de zaal zaten.. deze werden dan door ons geterroriseerd met popcorn en harde dropjes![]()
maar goed, na je 18e moet je dit niet meer doen..dan is het wel een beetje triest
Troll is losahquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:06 schreef Samcali het volgende:
FilmsIemand doet net alsof hij een gangster, politieagent, superheld of soldaat is, en vervolgens zijn er miljoenen mensen die betalen om er naar te mogen kijken.
Geen addertjes, inmiddels is het 18 euries maar goed het werkt wel goedquote:Op woensdag 22 juli 2009 02:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mwoah. Denk het niet echt. Als je ziet dat de videotheken zo'n 5 nieuwe films per dag verhuren en op warme zomerdagen 0 (en dat dan dagen achter elkaar) dan lijkt het mij niet dat een bioscoop het zoveel beter doet.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Geen addertjes, inmiddels is het 18 euries maar goed het werkt wel goed
Nah daarom heb ik het op gegeven moment maar opgezegd omdat je vaak zat films hebt die je niet wilt zien of dat je gewoon veel meer andere leuke dingen te doen hebt.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:39 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Mwoah. Denk het niet echt. Als je ziet dat de videotheken zo'n 5 nieuwe films per dag verhuren en op warme zomerdagen 0 (en dat dan dagen achter elkaar) dan lijkt het mij niet dat een bioscoop het zoveel beter doet.
Zodat je daar zit en bijvoorbeeld drinken gaat kopenquote:Op woensdag 22 juli 2009 02:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ah, op die fiets weer natuurlijk. Waarom zou je eigenlijk eerder aanwezig moeten zijn dan?
WTF !quote:Op woensdag 22 juli 2009 02:02 schreef Nikmans het volgende:
Naar aanleiding hiervan
[..]
Ik vind het toch wel zo pauperig om zodra een film is afgelopen, stiekem een andere zaal in te gaan en nog een filmpje mee te pakken. Maar toch is het wel verleidelijk![]()
Ik ben er nog niet helemaal over uit. Wat vinden jullie, beste FOK!-vriendjes?
kamper tuig dat je bent.quote:Op woensdag 22 juli 2009 02:03 schreef Peter-Andre het volgende:
Gewoon is een overbodig woord...quote:Op woensdag 22 juli 2009 02:18 schreef Merkie het volgende:
[..]
Niet echt, je zin is gewoon niet helemaal correct. Het is "je bespaart centjes" of "je spaart centjes uit".
Fokquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:06 schreef Samcali het volgende:
FilmsIemand doet net alsof hij een gangster, politieagent, superheld of soldaat is, en vervolgens zijn er miljoenen mensen die betalen om er naar te mogen kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die verhouding is een beetje heel erg scheef. Er is maar een klein percentage van de bevolking wat naar de bios gaat. De rest zou de film gaan huren.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:55 schreef J.Herrer het volgende:
Of je nou een film gratis erbij pakt na afloop of een hypocriet bent die vindt dat het kansloos is, maar wel de nieuwste films via torrent binnenhaalt. In beide gevallen loopt de bioscoop geld mis
En vervolgens het faalgedrag afschuiven op je vriendjesquote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:01 schreef Nikmans het volgende:
Ze hebben We hebben het vanavond weer geprobeerd maar zijn betrapt omdat de kassa waar snoep wordt gehaald nog niet open was, toen eentje iets te vreten wilde halen!!!!!!
Wat?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:00 schreef Penisbaard het volgende:
TS typt als een breezerslet op MSN.
Dit meen je nietquote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:39 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
blablabla.
Staat tegenover dat ik 99% van die films ook aanschaf als ze eenmaal op DVD zijn uitgebracht.
Heb een kleine 1200DVD's zo onderhand. Dus ja, ik koop eigenlijk altijd wel hetgeen ik ook download =)quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:34 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
Dit meen je niet!! Geloof er namelijk niks van
![]()
Als ik bij jou de keet leeg roof is het ook gratis. Wordt ook beschouwd als niet netjes.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:15 schreef Acinonyx het volgende:
Wat is het probleem, waarom zou je de kans om iets gratis te krijgen voorbij laten gaan omdat het 'niet netjes' zou zijn
Dat is wat anders, dan is het diefstal en dan neem je spullen weg. In een bioscoop hoeven ze alleen maar een reuze televisie aan te zetten, ze verliezen er heus niks aan als ik gratis mee kijkquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:05 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Als ik bij jou de keet leeg roof is het ook gratis. Wordt ook beschouwd als niet netjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |