quote:
Van bier krijg je geen buik. Je krijgt een buik van teveel vreten als je honger hebt.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:01 schreef aychelle het volgende:
liever dik door eten, dan een bierbuik met dunne beentjes eronder
Ik drink sinds m'n middelbareschooltijd en ben nu 29. Nog steeds niks mis met m'n ontwikkeling. Sorryquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:04 schreef aychelle het volgende:
ach na een paar jaar zal dit veranderen. geniet nu nog maar even en stevig blijven doordrinken
ik heb een geweldige jeugd gehad, ben niks tekort gekomenquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:42 schreef Vrohdon het volgende:
Voor iemand met toegang tot het internet vind ik TS belachelijk wereldvreemd. Ze zou een boek moeten schrijven over haar leven, volgens mij lees je die in één ruk lachend uit.
Wie heeft er gezegd dan dat dit niet mogelijk is met/zonder alcohol?quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:07 schreef aychelle het volgende:
[..]
ik heb een geweldige jeugd gehad, ben niks tekort gekomen
ik heb altijd goed te eten en drinken gehad, genoeg zonlicht en tijd om buiten te spelen
ik heb een leuke jeugd gehad, zonder drank niks te klagen
ik heb genoeg vrienden en pakken elk weekend een leuk fimpje met wat chips erbij
ik heb een familie die me zal steunen door dik en dun
kortom niks te klagen
het is de enige echte Aychellequote:
Maar je zus wordt eruit geknikkerd doordat ze drinkt e.d. waar waarschijnlijk een ander probleem onder verstopt zit! (Is namelijk meestal gewoon vluchtgedrag)quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:07 schreef aychelle het volgende:
[..]
ik heb een geweldige jeugd gehad, ben niks tekort gekomen
ik heb altijd goed te eten en drinken gehad, genoeg zonlicht en tijd om buiten te spelen
ik heb een leuke jeugd gehad, zonder drank niks te klagen
ik heb genoeg vrienden en pakken elk weekend een leuk fimpje met wat chips erbij
ik heb een familie die me zal steunen door dik en dun
kortom niks te klagen
Het is te laat voor ontkennen. Ik raad je een bezoekje aan de AA aan.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:03 schreef aychelle het volgende:
[..]
1: ik ben geen man
2: ik ben niet roze
3: ik ben mollig niet dik
het was wel een echte vriendin. Ik kan het ook best begrijpen, we hebben ons kapotgeschaamd. Die vriendin is aardig gelovig en heeft veel voor mijn zus gedaan, en wat kreeg ze terug? een klap in het gezichtquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:48 schreef Cybey het volgende:
[..]
Dat vind ik eerder sneu voor je moeder en heel bekrompen van die vriendin. Nog sterker, dan was het waarschijnlijk niet eens een echte vriendin. Alleen iemand waar je leuk om heen kon hangen zolang het goed ging.
Mijn zus was vroeger nog normaal om even lullig te zeggen. Het ging goed totdat ze een jaar of 16 was. Mijn ouders zijn altijd goed voor haar geweest maar het ging dus goed fout. Ze ging echt met superfoute mensen om, toen kreeg ze zo'n halfgaar vriendje die 24 uur per dag knetterstonend was. Daarna heeft ze anderhalf jaar ons en de buurt geteisterd me kotsen in iemand andersmans tuin, de auto tegen een boom gereden alle drank uit de kelder opgedronken ... nou je ziet het zelfquote:Ik (we) weet niet precies wat er gebeurd is met je zus en je gezin, maar kan me wel voorstellen dat het erg zwaar is/was. Maar waarom je alles over één kam scheert daardoor snap ik niet geheel. Zou je ook nooit meer in een auto stappen als er een dierbaar iemand wordt dood gereden?
dat is ook zo, ik snap niet dat je enig risico wilt lopen om je eigen lichaam zo te beschadigen. Je lichaam moet je zien als een tempel vind ikquote:Je gaat er maar van uit dat alcohol slecht is, en dat mensen die iets vaker dan gemiddeld wat drinken voor galg en rad opgroeien. We weten allemaal dat alcohol niet helemaal goed voor je lichaam is en dat het hersencellen sloopt (wat bij de een wat nauwer luistert dan bij de ander), maar je moet echt vrij lang echt veel drinken wil je daar echt veel schade van ondervinden.
ieder mens is anders daar ben ik het mee eens.quote:Je zei ergens dat er ook mensen zijn die als ze dronken zijn wel hun agressie onder controle kunnen houden. Ga je er al van uit dat dronken mensen agressief zijn? Ik ben ook wel eens dronken en ben dan eigenlijk nooit agressief en hoef dus ook op dat gebied niets onder controle te houden.
mijn zus spreek ik heel soms nog wel, via de email het gaat iets beter dan eerst. Het is goed geweest dat we haar hebben verbannen want daar heeft ze van geleerd. ze gaat nog wel met die foute gast.quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:48 schreef Eddie-Vedder het volgende:
[..]
Lekkere "vriendin"dan. Maar nogmaals wat JIJ hebt meegemaakt hoeft niet perse voor anderen te gelden. Er zijn legio mensen die studeren en elke week teveel drank naar binnen gieten maar uiteindelijk in een mooi huis met een dito baan hun roodbaarsfiletje uit de stoomoven combineren met één glaasje wijn and that's is.
Hoe gaat het trouwens nu met je zus? Is ze behandeld en weer in genade aangenomen of is het nog steeds gespannen thuis?
nee ergen achter in de dicotheek door een oude vent. ze heeft er van geleerd en zal nooit meer drinkenquote:
Zou jij haar geven?quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:15 schreef Eddie-Vedder het volgende:
Pic van TS:
[ afbeelding ]
Je hebt inderdaad een bierbuikje
Het is je zus. Wat de fuck...quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:18 schreef aychelle het volgende:
mijn zus spreek ik heel soms nog wel, via de email het gaat iets beter dan eerst. Het is goed geweest dat we haar hebben verbannen want daar heeft ze van geleerd. ze gaat nog wel met die foute gast.
zie je wel? zonder drank kun je ook heel gezellig meepraten, heb je geen biertjes voor nodig. En je ruikt ook heel at lekkerder. Laat dat pilsje maar staan, echt verstandige keusequote:Op woensdag 22 juli 2009 11:03 schreef drbrik het volgende:
Ik drink niet meer al een jaar zowat nu (geheel vrijwillige keuze) De meeste vrienden zijn blij met deze full-time BOB. En om eerlijk te zijn mep ik er nuchter nog steeds meer onzin uit als de meeste lui aan de bar aan de alcohol dus gezelligheid genoeg! Maar ik ga niet op kruistocht tegen alcohol zoals TS! Is ieder zijn eigen keus!
Als ik al dat gezeur van TS lees krijg zelfs ik zin om een pilsje te pakken!
WTH hoe kan je je eigen zus nou verbannen? Wat voor een harteloze actie is dat? En dan beweren dat drank de wereld kapot maakt? Lieve help hee. Het wordt met elke reactie die je post triester hier.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:18 schreef aychelle het volgende:
[..]
mijn zus spreek ik heel soms nog wel, via de email het gaat iets beter dan eerst. Het is goed geweest dat we haar hebben verbannen want daar heeft ze van geleerd. ze gaat nog wel met die foute gast.
je verband je eigen zus/dochter?quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:18 schreef aychelle het volgende:
[..]
ook ja, maar overal mollig staat beter dan een dikke buik met dunne beentjesquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:06 schreef Catbert het volgende:
[..]
Van bier krijg je geen buik. Je krijgt een buik van teveel vreten als je honger hebt.
nu nog niet, ik spreek je over 10 jaar wel weerquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:07 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik drink sinds m'n middelbareschooltijd en ben nu 29. Nog steeds niks mis met m'n ontwikkeling. Sorry
mensen die alleen gezelligheid kennen met alcohol is iets mis mee, er klopt dan iets nietquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:09 schreef Cybey het volgende:
[..]
Wie heeft er gezegd dan dat dit niet mogelijk is met/zonder alcohol?
Deze dingen kan je ook hebben door gewoon wel (matig) alcohol te nuttigen. Het een sluit het ander hier zeker niet uit hoor.
Mensen die hun eigen zus verbannen klopt lekker wilde je zeggen?quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:24 schreef aychelle het volgende:
[..]
mensen die alleen gezelligheid kennen met alcohol is iets mis mee, er klopt dan iets niet
het is slikken of stikken. Liever een zus minder dan met de nek worden aangekekenquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:10 schreef drbrik het volgende:
[..]
Maar je zus wordt eruit geknikkerd doordat ze drinkt e.d. waar waarschijnlijk een ander probleem onder verstopt zit! (Is namelijk meestal gewoon vluchtgedrag)
Maar ja goed als jij verbannen uit de familie door dik en dun steunen noemt oké!
Maar zoals ik het las had je zus de steun echt nodig en krijgt ze gwoon een trap na! Rare gewoontes in dat dorp van jullie!
bekrompenquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:23 schreef aychelle het volgende:
[..]
nu nog niet, ik spreek je over 10 jaar wel weer
Lol alhoewel jij t echt niet eens zult zijn met mijn beweegredenen om niet te drinken. Voor mijn grootste passie leef ik iets anders dan de meesten! Ik drink niet omdat ik elk moment van mijn leven fysiek en mentaal weerbaar wil zijn, omdat ik me nogal afzet tegen de geldende normen en waarden! Dus ik kan in je ongezond en source-of-all-evil theorien niet echt meegaan dus zie me aub niet als medestander!!!!!!quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:22 schreef aychelle het volgende:
[..]
zie je wel? zonder drank kun je ook heel gezellig meepraten, heb je geen biertjes voor nodig. En je ruikt ook heel at lekkerder. Laat dat pilsje maar staan, echt verstandige keuse
Oh my....quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:26 schreef aychelle het volgende:
[..]
het is slikken of stikken. Liever een zus minder dan met de nek worden aangekekenHet was gewoon een dom kind, en we hebben haar echt wel geprobeerd te helpen. als ze nu nog hier was geweets hadden we moeten verhuizen.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:26 schreef aychelle het volgende:
[..]
het is slikken of stikken. Liever een zus minder dan met de nek worden aangekekenHet was gewoon een dom kind, en we hebben haar echt wel geprobeerd te helpen. als ze nu nog hier was geweets hadden we moeten verhuizen.
Komt het dan echt door de drank dat ze zo doorgedraaid is of door sociale druk van haar foute vriendje af? Dat zijn namelijk twee heel andere dingen. Als haar vriendje haar aanzette tot drinken en dat aanmoedigde is dat dus niet direct door de drank gekomen, maar door sociale druk die bij mensen altijd een heel sterke rol speelt.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:16 schreef aychelle het volgende:
Mijn zus was vroeger nog normaal om even lullig te zeggen. Het ging goed totdat ze een jaar of 16 was. Mijn ouders zijn altijd goed voor haar geweest maar het ging dus goed fout. Ze ging echt met superfoute mensen om, toen kreeg ze zo'n halfgaar vriendje die 24 uur per dag knetterstonend was. Daarna heeft ze anderhalf jaar ons en de buurt geteisterd me kotsen in iemand andersmans tuin, de auto tegen een boom gereden alle drank uit de kelder opgedronken ... nou je ziet het zelf
Je lichaam is geen tempel, je lichaam is een pretpark. Daar moet je leuke dingetjes mee doen!quote:dat is ook zo, ik snap niet dat je enig risico wilt lopen om je eigen lichaam zo te beschadigen. Je lichaam moet je zien als een tempel vind ik
ik zal eerlijk zijn dat ben ik niet. Iemand wou zo graag een pic van mezelf zien dus heb ik iets van internet gepluktquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:15 schreef Eddie-Vedder het volgende:
Pic van TS:
[ afbeelding ]
Je hebt inderdaad een bierbuikje
ja dat ''was'' mijn zus.quote:
triestheid ten topquote:
het is eerder, hoe durf je je familie kapot te maken die je hebben opgevoed. Echt heel respechtloos. Als je mijn ouders zou kennen zou je het begrijpen, voor hun is niets belangrijker hun kinderen zijn die gelukkig zijn, en blijkbaar waardeerde mijn zus hun liefde niet. Er was een tijd tijd mijn ouders de huid volgescholden werdenquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:22 schreef Vrohdon het volgende:
[..]
WTH hoe kan je je eigen zus nou verbannen? Wat voor een harteloze actie is dat? En dan beweren dat drank de wereld kapot maakt? Lieve help hee. Het wordt met elke reactie die je post triester hier.
soms moet je keuzes makenquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:25 schreef Eddie-Vedder het volgende:
[..]
Mensen die hun eigen zus verbannen klopt lekker wilde je zeggen?
respecht jaquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:33 schreef aychelle het volgende:
[..]
het is eerder, hoe durf je je familie kapot te maken die je hebben opgevoed. Echt heel respechtloos. Als je mijn ouders zou kennen zou je het begrijpen, voor hun is niets belangrijker hun kinderen zijn die gelukkig zijn, en blijkbaar waardeerde mijn zus hun liefde niet. Er was een tijd tijd mijn ouders de huid volgescholden werden
Alsof al dan niet drinken daar enige invloed op heeftquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:23 schreef aychelle het volgende:
ook ja, maar overal mollig staat beter dan een dikke buik met dunne beentjes
we zitten niet aan de crack, het was of een familienaam met schande en een rotleven of een zus minderquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je verband je eigen zus/dochter?![]()
hou op met je gezeur over alcohol, volgens mij zitten jij en je familie zwaar aan de crack als je dit soort idiote dingen doet
nou dan niet. Met jou gaat het dus niet goedkomenquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:27 schreef drbrik het volgende:
[..]
Lol alhoewel jij t echt niet eens zult zijn met mijn beweegredenen om niet te drinken. Voor mijn grootste passie leef ik iets anders dan de meesten! Ik drink niet omdat ik elk moment van mijn leven fysiek en mentaal weerbaar wil zijn, omdat ik me nogal afzet tegen de geldende normen en waarden! Dus ik kan in je ongezond en source-of-all-evil theorien niet echt meegaan dus zie me aub niet als medestander!!!!!!
ooh wat hoop ik zo dat je een trollende kloon bentquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:35 schreef aychelle het volgende:
[..]
we zitten niet aan de crack, het was of een familienaam met schande en een rotleven of een zus minder
Als je je zus verstoot alleen omdat ze wel eens drinkt spoor je voor geen meter. Vergeef me dus dat ik je gewoon een domme koe vind, en weinig zin heb uberhaupt serieus met je in discussie te gaan. Dat heeft nl. weinig zin met Jehova's en dat soort typesquote:
Doet me een beetje aan eerwraak denken was in de middeleeuwen idd ook erg populair hier in Europaquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:35 schreef aychelle het volgende:
[..]
we zitten niet aan de crack, het was of een familienaam met schande en een rotleven of een zus minder
ik ben geen kloon! trouens wat ik eerder zei, ik heb een gelukkig en rustig leventje. Niks mis mee, ik doe een goede opleiding ik werk en mijn droom is later een gezinnetje met kinderen die met normen en waarden zijn opgevoedquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:27 schreef Eddie-Vedder het volgende:
[..]
Oh my....![]()
Ik hoop echt dat je een kloon bent anders zie ik de toekomst somber in voor je
Jup , alweer een reden om Wilders te stemmen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:36 schreef drbrik het volgende:
[..]
Doet me een beetje aan eerwraak denken was in de middeleeuwen idd ook erg populair hier in Europa
Aha je valt gewoon onder de catagorie zwart-witjes! Als ze niet voor me zijn zijn ze tegen me! Zoek aub het woord nuanceren eens op in t woordenboek!quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:36 schreef aychelle het volgende:
[..]
nou dan niet. Met jou gaat het dus niet goedkomen
Ja want daar zijn fanatiek gelovige mensen ook zo goed inquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:38 schreef drbrik het volgende:
Aha je valt gewoon onder de catagorie zwart-witjes! Als ze niet voor me zijn zijn ze tegen me! Zoek aub het woord nuanceren eens op in t woordenboek!
het begon met haar vriendje, en andere foute vrienden. We hebben haar nog gewaarschuwd. Met wie zei omging hadden gewoon een foute naam door het hele dorp. Maar we konden haar niet uit huis plaatsen want ze was nog te jong. Je lichaam een pretpark? Dus het maakt jou niks uit wat mensen met jou lichaam doen? Als je gewoon was mesteken en gebroken rug wil zeg het dan even.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:29 schreef Cybey het volgende:
[..]
Komt het dan echt door de drank dat ze zo doorgedraaid is of door sociale druk van haar foute vriendje af? Dat zijn namelijk twee heel andere dingen. Als haar vriendje haar aanzette tot drinken en dat aanmoedigde is dat dus niet direct door de drank gekomen, maar door sociale druk die bij mensen altijd een heel sterke rol speelt.
[..]
Je lichaam is geen tempel, je lichaam is een pretpark. Daar moet je leuke dingetjes mee doen!
~ Hans Sibbel (Lebbis)
Er zijn zo veel dingen slecht voor je lichaam waar jij je waarschijnlijk ook schuldig aan maakt. Je zei net al met vrienden op de bank chips te eten. Ook niet bepaald goed voor je lichaam. Kan me er niet onderuit lullen dat alcohol niet slecht voor je is, maar zolang je het gewoon voor recreatieve doeleinden gebruikt boeit het niet zo erg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |