abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 juli 2009 @ 10:41:25 #176
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_71207255
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 10:37 schreef aychelle het volgende:

[..]

falend schaap Ik ben juist degene die niet faalt. Nu kom je met een heel verhaal over overgewicht. Mischien kun je je voorstellen dat sommigen dik zijn en daar niks aan kunnen doen? Mischien een ziekte? Drank maakt je zeker wel dik, het maakt je hersenen kapot en je omgeving en naasten
Wat heb je dan voor ziekte?
pi_71207263
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 10:40 schreef aychelle het volgende:

[..]

oké, eens per jaar. En degene die elke week straalbezope thuiskomen? Als je zoon dat zou doen wat zou je zeggen?
Biertjuhhhhhhhhhhhhhhhhhhh??
pi_71207272
Voor iemand met toegang tot het internet vind ik TS belachelijk wereldvreemd. Ze zou een boek moeten schrijven over haar leven, volgens mij lees je die in één ruk lachend uit.
Want je weet niets, tot ik het je vertel.
pi_71207289
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 10:40 schreef aychelle het volgende:

[..]

oké, eens per jaar. En degene die elke week straalbezope thuiskomen? Als je zoon dat zou doen wat zou je zeggen?
"ruim je zelf de rommel even op?"
pi_71207305
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 10:42 schreef Vrohdon het volgende:
Voor iemand met toegang tot het internet vind ik TS belachelijk wereldvreemd. Ze zou een boek moeten schrijven over haar leven, volgens mij lees je die in één ruk lachend uit.
Die ene bladzijde? Ja dat denk ik ook
  woensdag 22 juli 2009 @ 10:43:37 #181
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_71207319
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 10:27 schreef Eddie-Vedder het volgende:

[..]

Waarom gebruik jij je zus als referentiekader voor een complete samenleving? Hoe klein is jouw wereldje eigenlijk?
Ik ben heel hard geconfronteerd met de waarheid. mijn zus. ... die elke week stomdronken thuiskomen en ons halve leven heeft verziekt. en nog wat allemaal erger. Dat was een les voor mijn hele leven. We zijn echt een hele tijd met de nek aangekene door buren en kenissen, mijn moeder is er zelf haar beste vriendin door kwijtgeraakt
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
pi_71207371
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 10:43 schreef aychelle het volgende:

[..]

Ik ben heel hard geconfronteerd met de waarheid. mijn zus. ... die elke week stomdronken thuiskomen en ons halve leven heeft verziekt. en nog wat allemaal erger. Dat was een les voor mijn hele leven. We zijn echt een hele tijd met de nek aangekene door buren en kenissen, mijn moeder is er zelf haar beste vriendin door kwijtgeraakt
Oh je bent een kloon
  woensdag 22 juli 2009 @ 10:45:50 #183
206337 aychelle
pi_71207381
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 10:28 schreef jagga het volgende:

[..]

echter denk jij dat wat er gebeurd is met jouw zus en jullie familieleven, overal zo is.

dat. is. niet. zo.

Dronken worden en lastig vallen is idd sneu, maar het overgrote deel van mensen die ik meegemaakt heb kent wel degelijk hun grenzen.
Er zitten alleen extreme gevallen tussen, blijkbaar was jouw zus er zo een, en dat is spijtig.
ik ken wel iemand die bij mij in de klas heeft gezeten die een keer onder invloed van drank misbruikt is. Heel naar om te noemen maar dat kan er gebeuren. Die extreme gevallen zijn er wel meer dan een paar
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
  Moderator woensdag 22 juli 2009 @ 10:46:09 #184
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  woensdag 22 juli 2009 @ 10:48:10 #185
206337 aychelle
pi_71207447
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 10:28 schreef Cybey het volgende:

[..]

Dit komt inderdaad wel eens voor. Het is heel naar dat het net jouw zus moet gebeuren, maar dit zie je in zo veel meer dingen als alcohol.
[..]

Dat zijn ook twee heel andere dingen... Ik vind stomdronken mensen die anderen lastig vallen ook irritant.
[..]

Daarentegen komen er door alcohol ook weer heel veel levens bij
flauw
ja er komen levens bij, ook meteen wat geslachtziektes en je kind met aids. Stomdronken mensen die anderen lastig vallen moeten een keer hard vallen
pi_71207460
quote:

[..]

Dat vind ik eerder sneu voor je moeder en heel bekrompen van die vriendin. Nog sterker, dan was het waarschijnlijk niet eens een echte vriendin. Alleen iemand waar je leuk om heen kon hangen zolang het goed ging.

Ik (we) weet niet precies wat er gebeurd is met je zus en je gezin, maar kan me wel voorstellen dat het erg zwaar is/was. Maar waarom je alles over één kam scheert daardoor snap ik niet geheel. Zou je ook nooit meer in een auto stappen als er een dierbaar iemand wordt dood gereden?

Je gaat er maar van uit dat alcohol slecht is, en dat mensen die iets vaker dan gemiddeld wat drinken voor galg en rad opgroeien. We weten allemaal dat alcohol niet helemaal goed voor je lichaam is en dat het hersencellen sloopt (wat bij de een wat nauwer luistert dan bij de ander), maar je moet echt vrij lang echt veel drinken wil je daar echt veel schade van ondervinden.

Je zei ergens dat er ook mensen zijn die als ze dronken zijn wel hun agressie onder controle kunnen houden. Ga je er al van uit dat dronken mensen agressief zijn? Ik ben ook wel eens dronken en ben dan eigenlijk nooit agressief en hoef dus ook op dat gebied niets onder controle te houden.
pi_71207464
quote:

[..]

Lekkere "vriendin"dan. Maar nogmaals wat JIJ hebt meegemaakt hoeft niet perse voor anderen te gelden. Er zijn legio mensen die studeren en elke week teveel drank naar binnen gieten maar uiteindelijk in een mooi huis met een dito baan hun roodbaarsfiletje uit de stoomoven combineren met één glaasje wijn and that's is.

Hoe gaat het trouwens nu met je zus? Is ze behandeld en weer in genade aangenomen of is het nog steeds gespannen thuis?
  woensdag 22 juli 2009 @ 10:48:56 #188
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_71207465
quote:

[..]

En omdat je zus blijkbaar niet tegen drank kan en nogal domme dingen doet na/tijdens het drinken is een ieder die drinkt gelijk aan je zus?
Ken voldoende mensen die aangeschoten en zelfs zwaar bezopen gewoon normaal doen buiten de verloren remmingen en nooit begrepen lolligheid.
Tuurlijk, je kunt ook te ver gaan met drank en/of drugs, maar dat heb je altijd nog zelf in de hand lijkt me en degene die weten dat ze zichzelf in de problemen werken als ze veel drank op hebben en het dan toch structureel blijven doen zijn gewoon kansloos, maar dat betekent nog niet dat iedere drank liefhebber zo doet.

Zal zelf ook niet snel meer zo gaan drinken als ik voorheen deed, simpelweg omdat het niet gezond meer was en anderen in mijn omgeving er last van kregen of problemen mee hadden.
  woensdag 22 juli 2009 @ 10:49:23 #189
206337 aychelle
pi_71207476
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 10:31 schreef Lastpost het volgende:
Zeikstralen, zo af en toe bezopen zijn is zo'n probleem toch niet.
wel als je ook nog mensen lastig valt
pi_71207485
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 10:45 schreef aychelle het volgende:

[..]

ik ken wel iemand die bij mij in de klas heeft gezeten die een keer onder invloed van drank misbruikt is. Heel naar om te noemen maar dat kan er gebeuren. Die extreme gevallen zijn er wel meer dan een paar
Wat is misbruikt?
pi_71207533
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 10:49 schreef GuyFawkes het volgende:

[..]

Wat is misbruikt?
Iemand bij haar in de klas...
pi_71207535
Hier moet ik gepost hebben.
pi_71207559
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 10:45 schreef aychelle het volgende:

[..]

Met een bierfles?
  woensdag 22 juli 2009 @ 10:53:19 #194
206337 aychelle
pi_71207572
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 10:33 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Ja ik zie het.... drank is een duivelsproduct.

Nu ben ik zo depri dat ik ga zuipen. Dank TS
heel lullig maar god straft altijd. (bij de dronkelui die anderen lastig vallen)
pi_71207695
Ik krijg echt onwijs zin in weekend door dit topic!
Want je weet niets, tot ik het je vertel.
  woensdag 22 juli 2009 @ 11:01:49 #196
206337 aychelle
pi_71207769
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 10:33 schreef Eddie-Vedder het volgende:

[..]

JE DRINKT ZELF NIET EENS EN JE HEBT ALSNOG EEN BIERBUIK HAHAHAHAHAHA!!!1111!!! EINZ
liever dik door eten, dan een bierbuik met dunne beentjes eronder
  woensdag 22 juli 2009 @ 11:02:40 #197
206337 aychelle
pi_71207791
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 10:36 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Omdat drank lekker is.... gezellig ben ik altijd wel.
ook zonder drank?
  woensdag 22 juli 2009 @ 11:03:13 #198
261336 drbrik
zo hel wie un brik
pi_71207809
Ik drink niet meer al een jaar zowat nu (geheel vrijwillige keuze) De meeste vrienden zijn blij met deze full-time BOB. En om eerlijk te zijn mep ik er nuchter nog steeds meer onzin uit als de meeste lui aan de bar aan de alcohol dus gezelligheid genoeg! Maar ik ga niet op kruistocht tegen alcohol zoals TS! Is ieder zijn eigen keus!

Als ik al dat gezeur van TS lees krijg zelfs ik zin om een pilsje te pakken!
Why do hockey-players wear numbers on their shirts? Cause sometimes they can't match the dental records with the bodies
  woensdag 22 juli 2009 @ 11:03:39 #199
206337 aychelle
pi_71207823
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 10:37 schreef jitzzzze het volgende:
Ik heb een foto van TS gevonden:

[ afbeelding ]
1: ik ben geen man
2: ik ben niet roze
3: ik ben mollig niet dik
  woensdag 22 juli 2009 @ 11:04:49 #200
206337 aychelle
pi_71207855
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 10:39 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Hmmm ik drink, ben niet dik, heb een goede ontwikkeling en mijn omgeving is nog heel en mijn naasten zijn helemaal prima intact

Je theorie gaat niet op, helaas.
ach na een paar jaar zal dit veranderen. geniet nu nog maar even en stevig blijven doordrinken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')