Wat heb je dan voor ziekte?quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:37 schreef aychelle het volgende:
[..]
falend schaapIk ben juist degene die niet faalt. Nu kom je met een heel verhaal over overgewicht. Mischien kun je je voorstellen dat sommigen dik zijn en daar niks aan kunnen doen? Mischien een ziekte? Drank maakt je zeker wel dik, het maakt je hersenen kapot en je omgeving en naasten
Biertjuhhhhhhhhhhhhhhhhhhh??quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:40 schreef aychelle het volgende:
[..]
oké, eens per jaar. En degene die elke week straalbezope thuiskomen? Als je zoon dat zou doen wat zou je zeggen?
"ruim je zelf de rommel even op?"quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:40 schreef aychelle het volgende:
[..]
oké, eens per jaar. En degene die elke week straalbezope thuiskomen? Als je zoon dat zou doen wat zou je zeggen?
Die ene bladzijde? Ja dat denk ik ookquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:42 schreef Vrohdon het volgende:
Voor iemand met toegang tot het internet vind ik TS belachelijk wereldvreemd. Ze zou een boek moeten schrijven over haar leven, volgens mij lees je die in één ruk lachend uit.
Ik ben heel hard geconfronteerd met de waarheid. mijn zus. ... die elke week stomdronken thuiskomen en ons halve leven heeft verziekt. en nog wat allemaal erger. Dat was een les voor mijn hele leven. We zijn echt een hele tijd met de nek aangekene door buren en kenissen, mijn moeder is er zelf haar beste vriendin door kwijtgeraaktquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:27 schreef Eddie-Vedder het volgende:
[..]
Waarom gebruik jij je zus als referentiekader voor een complete samenleving? Hoe klein is jouw wereldje eigenlijk?
Oh je bent een kloonquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:43 schreef aychelle het volgende:
[..]
Ik ben heel hard geconfronteerd met de waarheid. mijn zus. ... die elke week stomdronken thuiskomen en ons halve leven heeft verziekt. en nog wat allemaal erger. Dat was een les voor mijn hele leven. We zijn echt een hele tijd met de nek aangekene door buren en kenissen, mijn moeder is er zelf haar beste vriendin door kwijtgeraakt
ik ken wel iemand die bij mij in de klas heeft gezeten die een keer onder invloed van drank misbruikt is. Heel naar om te noemen maar dat kan er gebeuren. Die extreme gevallen zijn er wel meer dan een paarquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:28 schreef jagga het volgende:
[..]
echter denk jij dat wat er gebeurd is met jouw zus en jullie familieleven, overal zo is.
dat. is. niet. zo.
Dronken worden en lastig vallen is idd sneu, maar het overgrote deel van mensen die ik meegemaakt heb kent wel degelijk hun grenzen.
Er zitten alleen extreme gevallen tussen, blijkbaar was jouw zus er zo een, en dat is spijtig.
ja er komen levens bij, ook meteen wat geslachtziektes en je kind met aids. Stomdronken mensen die anderen lastig vallen moeten een keer hard vallenquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:28 schreef Cybey het volgende:
[..]
Dit komt inderdaad wel eens voor. Het is heel naar dat het net jouw zus moet gebeuren, maar dit zie je in zo veel meer dingen als alcohol.
[..]
Dat zijn ook twee heel andere dingen... Ik vind stomdronken mensen die anderen lastig vallen ook irritant.
[..]
Daarentegen komen er door alcohol ook weer heel veel levens bij
flauw
Dat vind ik eerder sneu voor je moeder en heel bekrompen van die vriendin. Nog sterker, dan was het waarschijnlijk niet eens een echte vriendin. Alleen iemand waar je leuk om heen kon hangen zolang het goed ging.quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:43 schreef aychelle het volgende:
[..]
Ik ben heel hard geconfronteerd met de waarheid. mijn zus. ... die elke week stomdronken thuiskomen en ons halve leven heeft verziekt. en nog wat allemaal erger. Dat was een les voor mijn hele leven. We zijn echt een hele tijd met de nek aangekene door buren en kenissen, mijn moeder is er zelf haar beste vriendin door kwijtgeraakt
Lekkere "vriendin"dan. Maar nogmaals wat JIJ hebt meegemaakt hoeft niet perse voor anderen te gelden. Er zijn legio mensen die studeren en elke week teveel drank naar binnen gieten maar uiteindelijk in een mooi huis met een dito baan hun roodbaarsfiletje uit de stoomoven combineren met één glaasje wijn and that's is.quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:43 schreef aychelle het volgende:
[..]
En omdat je zus blijkbaar niet tegen drank kan en nogal domme dingen doet na/tijdens het drinken is een ieder die drinkt gelijk aan je zus?quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:43 schreef aychelle het volgende:
[..]
wel als je ook nog mensen lastig valtquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:31 schreef Lastpost het volgende:
Zeikstralen, zo af en toe bezopen zijn is zo'n probleem toch niet.
Wat is misbruikt?quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:45 schreef aychelle het volgende:
[..]
ik ken wel iemand die bij mij in de klas heeft gezeten die een keer onder invloed van drank misbruikt is. Heel naar om te noemen maar dat kan er gebeuren. Die extreme gevallen zijn er wel meer dan een paar
Met een bierfles?quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:45 schreef aychelle het volgende:
[..]
ik ken wel iemand die bij mij in de klas heeft gezeten die een keer onder invloed van drank misbruikt is. Heel naar om te noemen maar dat kan er gebeuren. Die extreme gevallen zijn er wel meer dan een paar
heel lullig maar god straft altijd. (bij de dronkelui die anderen lastig vallen)quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:33 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja ik zie het.... drank is een duivelsproduct.
Nu ben ik zo depri dat ik ga zuipen. Dank TS
liever dik door eten, dan een bierbuik met dunne beentjes eronderquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:33 schreef Eddie-Vedder het volgende:
[..]
JE DRINKT ZELF NIET EENS EN JE HEBT ALSNOG EEN BIERBUIK HAHAHAHAHAHA!!!1111!!! EINZ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ook zonder drank?quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:36 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Omdat drank lekker is.... gezellig ben ik altijd wel.
1: ik ben geen manquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:37 schreef jitzzzze het volgende:
Ik heb een foto van TS gevonden:
[ afbeelding ]
ach na een paar jaar zal dit veranderen. geniet nu nog maar even en stevig blijven doordrinkenquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:39 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Hmmm ik drink, ben niet dik, heb een goede ontwikkeling en mijn omgeving is nog heel en mijn naasten zijn helemaal prima intact
Je theorie gaat niet op, helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |