We hadden een half uur, ga jij de boel in 5 minuten volspammen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:38 schreef FANN het volgende:
tALITHA jij zegt ook nie veul......
sollyquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:42 schreef Talitha het volgende:
[..]
We hadden een half uur, ga jij de boel in 5 minuten volspammen.
Post Fann ook in het La Tourette topic?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:43 schreef hondjes het volgende:
Was ook al te laat,,hoorde Fann schreeuwen,
dat was lachen...... ik schreeuwde niet......quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:43 schreef hondjes het volgende:
Was ook al te laat,,hoorde Fann schreeuwen,
Mooiiiiiiiii, je TT....quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:44 schreef FANN het volgende:
[..]
whut?
goeie TT toch of niet ?????/
oh.......shit.......
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:45 schreef FANN het volgende:
[..]
dat was lachen...... ik schreeuwde niet......
kon je dat daar horen.....
geleuf ik nie
ik moest ''iets'' Honda........ ik wist het effe niet meer....quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:46 schreef hondjes het volgende:
[..]
Mooiiiiiiiii, je TT....
dus we moeten allemaal aan de rugby....om succes te krijgen
krijgen we dan ook zo een lekker breed pakje
trusten, ga ook mijn bed in...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:48 schreef FANN het volgende:
[..]
ik moest ''iets'' Honda........ ik wist het effe niet meer....
![]()
ik peer um hier voordat ik nog meer schade aanricht....
effe zappen nog
doei
Dat dan wel weer, ik voelde gelijk de noodzaak om te posten.... of was dat niet de bedoeling?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:44 schreef FANN het volgende:
[..]
whut?
goeie TT toch of niet ?????/
oh.......shit.......
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat dan wel weer, ik voelde gelijk de noodzaak om te posten.... of was dat niet de bedoeling?
00:11 vind ik ook niksquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:11 schreef Talitha het volgende:
Laatste post om 00:00 geplaatst. Das te mooi.
Pffttt....wil iemand de komende vier weken The bill voor me opnemen?quote:
Ik heb geen idee wat het isquote:Op woensdag 22 juli 2009 01:01 schreef Coos het volgende:
[..]
Pffttt....wil iemand de komende vier weken The bill voor me opnemen?
O ja, jij kijkt alleen maar sbs6quote:
Hart van nederland is verplichte kost voor elke ramptoeristquote:
Ik zie wel iets van een the bill....quote:
Dat speelde ik in 1976 ook in mijn vakantiequote:
Is góed manquote:Op woensdag 22 juli 2009 01:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zie wel iets van een the bill....
Serie 25!!!!!!!
quote:Op woensdag 22 juli 2009 01:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat speelde ik in 1976 ook in mijn vakantie
O nee!!!! Hij is blauw. Tis Remlof!quote:Op woensdag 22 juli 2009 01:19 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
Het is toch een terras met vier tafeltjes en een ober?
Ik zou zweren dat het die pong versie met ijshockey wasquote:Op woensdag 22 juli 2009 01:19 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
Het is toch een terras met vier tafeltjes en een ober?
Maar je weet zeker niet bij welke aflevering ik dan moet beginnen?quote:
Ja, morgenavond.quote:Op woensdag 22 juli 2009 01:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar je weet zeker niet bij welke aflevering ik dan moet beginnen?
Kjoetquote:
Nou ja eigenlijk meer een korfje. En beneden loopt een echt bijtje met twee imkers.quote:
Ja, heeft ze leuk gemaakt, dat pakje. Ik heb drie caps in het topic geplaatst.quote:
Die disclamerquote:
Heel verstandig, maar wat ik ervan heb gezien was allemaal erg netjes.quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die disclamer![]()
This is a live webstream that may contain offensive content. The actions/opinions featured are the participants', and are not endorsed by Artichoke or Sky Arts.
Maar waar kijk je dat dan?quote:Op woensdag 22 juli 2009 01:27 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, morgenavond.![]()
Ik ga morgen vroeg plat want ik moet er om 5.15 uit.![]()
Maar ja, paar jaar geleden ook vliegtuig gemist en toen vloog ik pas om 12.00.
Dan vallen de zebrapaden toch niet meer opquote:
Ik LOLde.quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:51 schreef PC eend het volgende:
Dan vallen de zebrapaden toch niet meer op
wel als je zwarte strepen maaktquote:Op woensdag 22 juli 2009 09:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan vallen de zebrapaden toch niet meer op
Ik ben nog niet eerder gezoend en geknuffeld door zoveel verschillende mensen. Zowel irl als hier op FOK. Mochten jullie de mexicaanse griep krijgen, dan is dat vast mede aan mij te danken.quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:18 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Voor Talitha. Wilde gisteren nog iets typen, maar toen stond mijn zwager voor de deur.
Ik zie geen bijtje. Wel een man met een mini-trompet die onverstaanbaar staat te mompelen.quote:
Is dat verplicht dat niezen?quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:06 schreef Deisyy het volgende:
Vergeen jullie niet om tijdens het niezen in de elleboogholte te niezen
Waarom? Ik nies altijd voluit. Niezen is een neusorgasmequote:Op woensdag 22 juli 2009 12:06 schreef Deisyy het volgende:
Vergeen jullie niet om tijdens het niezen in de elleboogholte te niezen
Daarmee schijn je tegenwoordig een mexicaanse SOA te kunnen verspreidenquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom? Ik nies altijd voluit. Niezen is een neusorgasme.
niezen is lekkerquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom? Ik nies altijd voluit. Niezen is een neusorgasme.
Dan hebben we hier de virtuele mexicaanse griep. Primeur.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben nog niet eerder gezoend en geknuffeld door zoveel verschillende mensen. Zowel irl als hier op FOK. Mochten jullie de mexicaanse griep krijgen, dan is dat vast mede aan mij te danken.
Geef ik hem meteen door aan jou:quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan hebben we hier de virtuele mexicaanse griep. Primeur.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:18 schreef remlof het volgende:
Goeiemorgen, beste TT van deze reeks so far
quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:47 schreef Klonk het volgende:
als je zoveel weet waarom heb je dan geen leuke TT
Een komkommer is een kruising tussen een blauwe kwamkwammer en een gele banaan,quote:
Omdat je overdag dan geen ruk kan zien als de zon schijnt, dan reflecteerd de kleur wit teveel...quote:
met pictures mag het vast welquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
niezen is lekker![]()
vooral als je voluit gaat, maar dat mag niet van hiero
En FANN is weer terug!quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:35 schreef FANN het volgende:
[..]
met pictures mag het vast wel![]()
[ afbeelding ]
doeiquote:Op woensdag 22 juli 2009 14:37 schreef Talitha het volgende:
[..]
En FANN is weer terug!![]()
![]()
Knoop je badpak eens dicht FANN.
Laters FANN! Ik ben benieuwd waar je de volgende keer weer mee komt.quote:
Held, wat een briljante antwoordenquote:Op woensdag 22 juli 2009 14:30 schreef FANN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Een komkommer is een kruising tussen een blauwe kwamkwammer en een gele banaan,
als je blauw en geel mixed krijg je groen...
[ afbeelding ]
In de volksmond wordt dit verschijnsel ook wel een ''Mergen'' genoemd...![]()
[..]
Omdat je overdag dan geen ruk kan zien als de zon schijnt, dan reflecteerd de kleur wit teveel...
Ja,ja,tis wel handig 's nachts ,,,dat dan weer wel, maar daar zijn de witte strepen voor, overdag is
er over het algemeen meer verkeer dan 's nachts.
Bovendien... Asfalt is een mengsel van stenen, zand en vulstof.
Om die losse onderdelen aan elkaar te ’plakken’ wordt bitumen gebruikt.
Bitumen is een aardolieproduct en is van nature zwart.
Dus je kan asfalt wel een leuk kleurtje geven, maar da's hastikke duur joh....![]()
Dussssssssssssss..........![]()
Ja bedankt, uche uche hatsjoe.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
Geef ik hem meteen door aan jou:![]()
![]()
En Gert? 2e avond net zo goed als de 1e?
Dat zijn tourprimeurs ja, en er wordt op internet stevig gevloekt door fans die er niet bij waren.quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:05 schreef Copycat het volgende:
Tourprimeurs in de zin dat drie nummers voor het eerst tijdens deze tour werden gespeeld door de U2mannen?
Collega van mij was er gisteren ook. Heb je 'm nog gezien?
Ik heb net de simkaart geïnstalleerd en nu moet ik iets met Itunes doen om 'm te activeren? Dat doe ik wel thuisquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:50 schreef Deisyy het volgende:
Dan heb je voorlopig iets te doen Cc![]()
Ik heb 2 kasten van mijn zoon leeggeruimd en 5 vuilniszakken vol troep eruit gehaald
Er schijnt best wel veel bij te komen kijken voor je zo'n IPhone eindelijk kan gebruiken.quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb net de simkaart geïnstalleerd en nu moet ik iets met Itunes doen om 'm te activeren? Dat doe ik wel thuis.
Hihi.quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb net de simkaart geïnstalleerd en nu moet ik iets met Itunes doen om 'm te activeren? Dat doe ik wel thuis.
Ben ik nu al op het verkeerde ipad?quote:
Ik zou gewoon die dag vrij nemenquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er schijnt best wel veel bij te komen kijken voor je zo'n IPhone eindelijk kan gebruiken.
Ik zou in staat zijn er een uur eerder voor naar huis te gaan, ongeduldig als ik ben
Ik ook, maar het is al 4 uur, dus eerder weg gaan volstaatquote:
Ik ook ... Ik kan alleen geen goede smoes verzinnen. Sowieso loop ik al overal te pronken met dat ding, dus val ik ook direct door de mand als ik ga roepen dat ik een vergeten tandartsafspraak heb.quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:55 schreef Deisyy het volgende:
Ik zou in staat zijn er een uur eerder voor naar huis te gaan, ongeduldig als ik ben
Echt?!quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:59 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik zou gewoon die dag vrij nemen
Edit: Ow nee, ik zou het Tom laten doen.![]()
veel en hard in je elleboogholte niezen?quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ook ... Ik kan alleen geen goede smoes verzinnen. Sowieso loop ik al overal te pronken met dat ding, dus val ik ook direct door de mand als ik ga roepen dat ik een vergeten tandartsafspraak heb.
Kan ik Tom niet even een avondje lenen?quote:
Ja hoor, moet ik hem even brengen?quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kan ik Tom niet even een avondje lenen?
Goed plan. Bij Paleis S. rechtsaf.quote:
Is niet erg. Ik ook.quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:12 schreef Juud79 het volgende:
Ik moet wel eerst nog anderhalf uur werken.
Ik heb er wel een meier voor moeten neertellen en momenteel kan ik niets anders dan ernaar kijken en 112 bellen ... Maar ik geloof dat ik het wel een leuk gadget vind. En ik ben heul niet zo van de gadgetsquote:
alleen het lopen al ermee,,zo gewoon nonchalant, maar van binnen,,oh heb een Ipod,,quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb er wel een meier voor moeten neertellen en momenteel kan ik niets anders dan ernaar kijken en 112 bellen ... Maar ik geloof dat ik het wel een leuk gadget vind. En ik ben heul niet zo van de gadgets.
Maar is dat niet gewoon een mobiele telefoon? Of is dat heiligschennis om zoiets te zeggen?quote:
Een mobieltje met een fiks aantal toeters en bellen. Waar ik waarschijnlijk 90% niet van ga gebruiken. Omdat ik van hun bestaan geen weet hebquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:53 schreef Talitha het volgende:
Maar is dat niet gewoon een mobiele telefoon? Of is dat heiligschennis om zoiets te zeggen?
Ik heb ook een nieuwe.quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Maar is dat niet gewoon een mobiele telefoon? Of is dat heiligschennis om zoiets te zeggen?
Ik moet binnenkort ook een nieuwequote:Op woensdag 22 juli 2009 17:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik heb ook een nieuwe.Dat heet geen telefoon meer maar een handheld.
Maar ik kan er wél mee bellen
(en internetten en mailen enen enenene
![]()
)
Krast van het lijstje .. Ik ben kippig als de pest dus van die touch dingen heb ik al een hekel. Dat inie mini pennetje ben ik zowieso na een dag al kwijt. Zo'n uitschuifbaar toestenbordje komt nog eerder in aanmerkingquote:Op woensdag 22 juli 2009 17:11 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind de mijne niet fijn![]()
Ik heb een touchwiz van Samsung en eigenlijk is Samsung al jaren mijn telefoonmerk, maar dat getouch op een scherm werkt bij deze niet lekker.
ja, natuurlijk, was zo aan het rennen, net terug met de laatstequote:
Ik heb wel een Ipod. Die doet ook leuke maar niet persé nodige dingen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een mobieltje met een fiks aantal toeters en bellen. Waar ik waarschijnlijk 90% niet van ga gebruiken. Omdat ik van hun bestaan geen weet heb.
Als iedereen straks groen is ben ik nog lekker zwart. Ben ik de enige die opvalt.quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moet binnenkort ook een nieuwe![]()
Heeee kijk mij es grrrrrrrrrroen zijn
quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
Als iedereen straks groen is ben ik nog lekker zwart. Ben ik de enige die opvalt.![]()
Ik heb trouwens nog wel een kat in de aanbieding als donatie.
saampiesquote:Op woensdag 22 juli 2009 17:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
Als iedereen straks groen is ben ik nog lekker zwart. Ben ik de enige die opvalt.![]()
Twas een koopie voor 1 euroquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:12 schreef FANN het volgende:![]()
iedereen is Groen !!!!!!
het staat jullie wel...![]()
[ afbeelding ]
De invasie van de groene mannetjes !![]()
![]()
hoi...
One big happy familyquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:12 schreef FANN het volgende:
![]()
iedereen is Groen !!!!!!
het staat jullie wel...![]()
[ afbeelding ]
De invasie van de groene mannetjes !![]()
![]()
hoi...
quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
One big happy family![]()
[ afbeelding ]
bedankt voor de infoquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:18 schreef FANN het volgende:
waar is dat topic eigenlijk over dat asieldinges?
dank Hondaquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:27 schreef hondjes het volgende:
Asielactie 2009 nu al enorm succes!
voila...dierenasiel topic
Wie heeft die kat Piet Pootje genoemd?quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:27 schreef hondjes het volgende:
voila...dierenasiel topic
Je loopt dagen te roepen hoe lang het nog duurt tot het weekend. En als het dan zover is ga je slapen?quote:
Ja zodat ik uitgerust en fris en fruitig aan mijn weekend kan beginnenquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:32 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je loopt dagen te roepen hoe lang het nog duurt tot het weekend. En als het dan zover is ga je slapen?![]()
Gaan ze een lijk arresteren??quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:33 schreef hondjes het volgende:
http://www.tmz.com/
live stream..i.v.m. dr Murrray...en waarschijnlijk arrestatie michael jackson
Coos !!! Have fun deel 2quote:
Die is toch al wel voorgebakken? Soort Frikadel.quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Véél plezier Coos !!!!!!!!!!!!
voorzichtig met die blote snikkel in de zon.....
Tja tis mooi groenquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:17 schreef FANN het volgende:
[..]
'' Amanda modus aan''
DAT MÉÉN JE !![]()
'' Amanda modus uit''
quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Die is toch al wel voorgebakken? Soort Frikadel.
Zet dan wel een wekker. Straks slaap je je hele weekend nog weg.quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja zodat ik uitgerust en fris en fruitig aan mijn weekend kan beginnen
Dat zou wel lekker rustig zijnquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:39 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zet dan wel een wekker. Straks slaap je je hele weekend nog weg.
Dingen die je pas jaaaaaren later begrepen hebt #38quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:39 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zet dan wel een wekker. Straks slaap je je hele weekend nog weg.
Ben bang van wel ... Vrouwen stellen niks voorquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:48 schreef FANN het volgende:
zou dat nou écht waar zijn?
http://www.telegraaf.nl/b(...)voor_executie__.html
da's toch verschrikkelijk....
Wekker is toch gewoon van wekken? Of denk ik nu te simpel?quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Dingen die je pas jaaaaaren later begrepen hebt #38
Nee dat is het grappige juistquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:50 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wekker is toch gewoon van wekken? Of denk ik nu te simpel?
Geloof er niets van, weet je nog die babies in Koeweit, bleek ook niet waar te zijn..quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:48 schreef FANN het volgende:
als het waar is verdienen die gasten écht een héle langzame pijnlijke doodstraf...quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben bang van wel ... Vrouwen stellen niks voor
Stenigen van een vrouw komt ook vaak voor omdat de vrouw verkracht isquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:48 schreef FANN het volgende:
ja ik zag je reactie staan, ik hoop het Honda dat het niet waar is.quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:54 schreef hondjes het volgende:
[..]
Geloof er niets van, weet je nog die babies in Koeweit, bleek ook niet waar te zijn..
Ik zou het ook niet willen gelovenquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:54 schreef hondjes het volgende:
[..]
Geloof er niets van, weet je nog die babies in Koeweit, bleek ook niet waar te zijn..
da's waar.. ze hebben zich namelijk ''laten'" verkrachten....quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Stenigen van een vrouw komt ook vaak voor omdat de vrouw verkracht is![]()
Wij wonen in één van de betere wijken van Apeldoorn.quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:41 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik weet niet in welk stukje juud en dementor en/of Peter6000 wonen maar beware of the snake![]()
![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)eldoorn__.html?p=1,2
Een hond heeft een beter leven in sommige landen.. Shit ik schaam me nu voor dat groenquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:57 schreef FANN het volgende:
[..]
da's waar.. ze hebben zich namelijk ''laten'" verkrachten....
quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wij wonen in één van de betere wijken van Apeldoorn.![]()
Zevenhuizen is voor paupers.
Doe normaal.....quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Een hond heeft een beter leven in sommige landen.. Shit ik schaam me nu voor dat groen
Nee das waar ..quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Doe normaal.....
Je kan niet de hele wereld redden....
Ja maar je kan ook je kop in twee zwembaden stekenquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:01 schreef FANN het volgende:
[..]
anders had ik toen half China geadopteerd weet je nog?
MJ lijkt op zijn vaderquote:
Volgens mij is dat praktisch gezien niet mogelijk Muis.quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar je kan ook je kop in twee zwembaden steken
Oh jawel, gewoon je kop in het filtersysteem steken.quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
Volgens mij is dat praktisch gezien niet mogelijk Muis.
Hoe dan...quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar je kan ook je kop in twee zwembaden steken
Ontkennen dat dat soort praktijken wel degelijk voorkomenquote:
Er is gewoon van alles aan de hand in en om Iran , en ik kan me de oorlog Irak nog herinneren, toen kwamen er ook allemaal de meest slechte berichten uit Koeweit , tot aan babies, die doodgegooid werden, waarbij bleek, dat het allemaal verzonnen was.quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ontkennen dat dat soort praktijken wel degelijk voorkomen
quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh jawel, gewoon je kop in het filtersysteem steken.
Tis niet aleen Iran hoor .. En wat dat betreft is het internet best handig en ook soms te ziek omdat alles vast gelegd op filmpjes. Bewijs zat.quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:23 schreef hondjes het volgende:
[..]
Er is gewoon van alles aan de hand in en om Iran , en ik kan me de oorlog Irak nog herinneren, toen kwamen er ook allemaal de meest slechte berichten uit Koeweit , tot aan babies, die doodgegooid werden, waarbij bleek, dat het allemaal verzonnen was.
dus ik wacht gewoon even af, wat er gaat gebeuren,
Het worden wat dat betreft spannende maanden.
The J Post is er mee gekomen...en de rest volgt deze berichtgeving..quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis niet aleen Iran hoor .. En wat dat betreft is het internet best handig en ook soms te ziek omdat alles vast gelegd op filmpjes. Bewijs zat.
Oh en er is niks spannends aan wat dat betreft. En er gebeurd ook niks. Tis een regiem die vrouwen als een object en slaaf zien. Zoveel gaat er echt niet veranderen.
Tja jammer en helaas als je er als vrouw geboren bent/word maar ik kan er ook niks aan doen.
Hou je van lezen.. Dit is echt een mooi boek maar soms draait je maag een rondjequote:Op woensdag 22 juli 2009 19:36 schreef hondjes het volgende:
[..]
The J Post is er mee gekomen...en de rest volgt deze berichtgeving..
Het kan best waar zijn, maar dan wil ik wel eens de beelden zien,
nou...eigenlijk liever niet, maar gewoon een onderzoek door onpartijdige instantie.
Getver ...quote:
Ik heb hier echt stapels boeken liggen die ik nog moet lezen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Hou je van lezen.. Dit is echt een mooi boek maar soms draait je maag een rondje
http://www.bol.com/nl/p/b(...)004886672/index.html
Dat komt wel weer Lithaquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:59 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb hier echt stapels boeken liggen die ik nog moet lezen.
Oh dat zijn vette stapelsquote:
deal....... als jij die neus afzet !quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wel eerst je zonnebril afzetten hoor.
Dat is meer dan ik kan zeggen. Mijn stapels vallen nog net niet om.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:10 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb nog een stapel Psychologie Magazine liggen, heb ik een jaar gratis gehad met een doe-bon (oid).
De helft zit nog in plastic verpakt.
Maar ze liggen wel netjes op volgorde.
Boek een weekie of wat richting weet ik veel. En ga aan het zwambad liggen niksen met een boekquote:
Denk dat ik ze wel wil overnemenquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:10 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb nog een stapel Psychologie Magazine liggen, heb ik een jaar gratis gehad met een doe-bon (oid).
De helft zit nog in plastic verpakt.
Maar ze liggen wel netjes op volgorde.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Boek een weekie of wat richting weet ik veel. En ga aan het zwambad liggen niksen met een boek![]()
Heb ik ook ooit gedan naar had 10 kilo teveel aan bagage(boeken)
Ik denk niet dat je daar beter van gaat quoten Muis.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:20 schreef Soury het volgende:
Quote ik weer mezelf... Heeft iemand een touw
quote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:20 schreef Soury het volgende:
Quote ik weer mezelf... Heeft iemand een touw
Die mop komt eerder in de buurtquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:23 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
je kan dat badpak toch gebruiken als je écht écht wilt......
Owh... Heb ik nog meer gemist?quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord ? je loopt achter
Dat had ik zomaar vermoedquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wij wonen in één van de betere wijken van Apeldoorn.![]()
Zevenhuizen is voor paupers.
De muis spelling is nog niet zo hotquote:
Stiekum in je broekspijp kruipen..Ik word naar van dat soort berichtenquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat had ik zomaar vermoedMaar goed, weten die slangen ook waar ze moeten blijven?
Ik ben aan het opnemenquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:38 schreef Talitha het volgende:
Interessante docu op 3 over auteursrecht.
Ja, precies gewoon voor de sier en als je wilt bellen doe je dat met je andere mobiel.quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb er wel een meier voor moeten neertellen en momenteel kan ik niets anders dan ernaar kijken en 112 bellen ... Maar ik geloof dat ik het wel een leuk gadget vind. En ik ben heul niet zo van de gadgets.
Dat is gewoon kut toch !!quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, precies gewoon voor de sier en als je wilt bellen doe je dat met je andere mobiel.
Peter word een jaartje beterquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:00 schreef Peter6000 het volgende:
Nog 2 uurtjes en dan is er iemand jarig.
Nou dan nietquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:00 schreef Peter6000 het volgende:
Nog 2 uurtjes en dan is er iemand jarig.
Voor wiequote:Op woensdag 22 juli 2009 22:04 schreef Marrije het volgende:
Zo, bijgelezen. Kan ik nu weer puzzelen
Alvast gefeliciteerd Peter[ afbeelding ]
En ik heb ook alvast even een gebakje uitgekozen, dat pakt niemand me meer af, de voorste!
[ afbeelding ]
Geen ideequote:Op woensdag 22 juli 2009 22:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik dacht dat Peter jarig was, maar niet dusWie wel?
Oh, nou, wie het ook mag zijn dan: gefeliciteeeeeerd alvast.quote:
Ja iid .. ik zoek ook wel ff wat op en toedeledokiequote:Op woensdag 22 juli 2009 22:08 schreef Marrije het volgende:
[..]
Oh, nou, wie het ook mag zijn dan: gefeliciteeeeeerd alvast.
Aangezien ik hier over 2 uur niet meer rondloop.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Er is vast wel iemand jarig, morgen.
Tegen de tijd dat hij jarig is, is die taart niet meer goed.quote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:20 schreef Talitha het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat hij jarig is, is die taart niet meer goed.
Laat ik me zelfs door fokkers die ik vertrouw neppen. Moet niet gekker wordenquote:
En het was nog wel zo'n mooi plaatjequote:Op woensdag 22 juli 2009 22:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Laat ik me zelfs door fokkers die ik vertrouw neppen. Moet niet gekker worden
Zelf gebakkenquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
En het was nog wel zo'n mooi plaatje
De taarten bakster exper is erquote:
Oootje geneemdquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou ja, het gebakje heb ik dan in elk geval al wel gescoord
![]()
Toedeloe Soury
Dan zie ik het morgen welquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:29 schreef Juud79 het volgende:Ik weet wie er morgen jarig is!
![]()
Ik ben het niet en Tom ook niet, maar tis wel een heel leuk persoon.
Nu back to bed, ging alleen even de compu uitzetten.....
Ik haat jequote:
Die ligt al in zijn blote kont ergensquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:33 schreef Deisyy het volgende:
Coos ligt zeker al op bed?
Hij moet er morgen al om kwart over 5 uit en ik wilde hem nog een fijne vakantie wensen![]()
Nou ja misschien leest hij wel alles terug als hij weer thuis is.
Fijne vakantie Coos
Ja stukje verderf maar goed dan klopt het weerquote:
Tja, dan denk ik: mijn poes heeft een goed leven hier en er zijn er zoveel die dat niet hebben en als ik dan zo af en toe eens lees of zie, dan is dit toch wel het minste dat ik kan doen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja nu inees wel![]()
Deisyy word groennnuuunnnquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tja, dan denk ik: mijn poes heeft een goed leven hier en er zijn er zoveel die dat niet hebben en als ik dan zo af en toe eens lees of zie, dan is dit toch wel het minste dat ik kan doen.
en dat goen kleurt wel leuk bij mijn ogen
goed zoquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Deisyy word groennnuuunnn [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
waarom heb jij groene poppetjes en ik niet.quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Deisyy word groennnuuunnn [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Jattenquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:52 schreef hondjes het volgende:
[..]
waarom heb jij groene poppetjes en ik niet.
Spoel het maar uitquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:54 schreef liesje1979 het volgende:
Peter!![]()
Van harte alvast!
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik ben mijn haar aan het verven
Of laat het een uurtje langer in .. Tis feestquote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:29 schreef Juud79 het volgende:Ik weet wie er morgen jarig is!
![]()
Ik ben het niet en Tom ook niet, maar tis wel een heel leuk persoon.
Nu back to bed, ging alleen even de compu uitzetten.....
quote:
Kweet niet maar tis toch een half uurtjequote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:01 schreef Gert het volgende:
[..]Dit is erg grappig, gezien de voorgaande posts. Maar ik zeg niets.
Welke kleur trouwens?
Groen Groenquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:01 schreef Gert het volgende:
[..]Dit is erg grappig, gezien de voorgaande posts. Maar ik zeg niets.
Welke kleur trouwens?
Ik denk altijd hoe langer, hoe beterquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Kweet niet maar tis toch een half uurtje
Dat durf ik nietquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk altijd hoe langer, hoe beter
ow... krijgen we wel effe pictures?quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gewoon weer een beetje donkerder, met dit weer is het steeds gelijk weer licht
Maar euh, ik snap je niet? Ohw! Ik snap hem misschien toch!
Tis inderdaad een beetje verwarrend die kleurtjesquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk altijd hoe langer, hoe beter
op mijn laptoppie valt het minder op gelukkigquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis inderdaad een beetje verwarrend die kleurtjes
Je bent en godvergeten potkachel op volle sterkte In kleurquote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent en godvergeten potkachel op volle sterkte
Heb je alleen zwart/wit op je laptop?quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:13 schreef FANN het volgende:
[..]
op mijn laptoppie valt het minder op gelukkig
quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je alleen zwart/wit op je laptop?
Ik zit aan me laatste rondjequote:Op woensdag 22 juli 2009 23:15 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
én ik ben nét wakker, ken je nagaan.....
Rooibos kopje theequote:Op woensdag 22 juli 2009 23:19 schreef FANN het volgende:
[..]
ow......... maar niet aan het laatste rondje koffie gok ik![]()
ik gok.........
wijn...
Nee we gaan taarten gooien naar Peterquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:21 schreef FANN het volgende:
Dus nu moeten we gaan raden wie er morgen jarig is ?
quote:
ook al groen......quote:
Ik wijnquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:23 schreef FANN het volgende:
[..]
ja hoor....![]()
ik zit trouwens écht aan de koffie
Ja en asfalt is zwartquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:25 schreef FANN het volgende:
[..]
ook al groen......
nu zijn jullie dus allemaal komkommers
dus een kruising tussen een kwamkwammer en een banaan
NEE DUSquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:26 schreef FANN het volgende:
reminds me.......
effe kijken.....
of meneer Klonk mijn vraag wel heeft beantwoord
quote:
Dat antwoord had je al vanmorgenquote:
Pics als het groen isquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Truste Deisyy!
Tijd om mijn haar uit te spoelen!
quote:
ow...... staat dat in dit topic?quote:
Sjesus je spoelt je haar hopenlijk niet meequote:Op woensdag 22 juli 2009 23:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Truste Deisyy!
Tijd om mijn haar uit te spoelen!
Uhh ff zoekenquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:30 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
ow...... staat dat in dit topic?
raaaaaaaaaar heb ik er overheen gelezen....
is trouwens het foute antwoord
pictures.......quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Sjesus je spoelt je haar hopenlijk niet mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |