We hadden een half uur, ga jij de boel in 5 minuten volspammen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:38 schreef FANN het volgende:
tALITHA jij zegt ook nie veul......
sollyquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:42 schreef Talitha het volgende:
[..]
We hadden een half uur, ga jij de boel in 5 minuten volspammen.
Post Fann ook in het La Tourette topic?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:43 schreef hondjes het volgende:
Was ook al te laat,,hoorde Fann schreeuwen,
dat was lachen...... ik schreeuwde niet......quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:43 schreef hondjes het volgende:
Was ook al te laat,,hoorde Fann schreeuwen,
Mooiiiiiiiii, je TT....quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:44 schreef FANN het volgende:
[..]
whut?
goeie TT toch of niet ?????/
oh.......shit.......
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:45 schreef FANN het volgende:
[..]
dat was lachen...... ik schreeuwde niet......
kon je dat daar horen.....
geleuf ik nie
ik moest ''iets'' Honda........ ik wist het effe niet meer....quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:46 schreef hondjes het volgende:
[..]
Mooiiiiiiiii, je TT....
dus we moeten allemaal aan de rugby....om succes te krijgen
krijgen we dan ook zo een lekker breed pakje
trusten, ga ook mijn bed in...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:48 schreef FANN het volgende:
[..]
ik moest ''iets'' Honda........ ik wist het effe niet meer....
![]()
ik peer um hier voordat ik nog meer schade aanricht....
effe zappen nog
doei
Dat dan wel weer, ik voelde gelijk de noodzaak om te posten.... of was dat niet de bedoeling?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:44 schreef FANN het volgende:
[..]
whut?
goeie TT toch of niet ?????/
oh.......shit.......
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat dan wel weer, ik voelde gelijk de noodzaak om te posten.... of was dat niet de bedoeling?
00:11 vind ik ook niksquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:11 schreef Talitha het volgende:
Laatste post om 00:00 geplaatst. Das te mooi.
Pffttt....wil iemand de komende vier weken The bill voor me opnemen?quote:
Ik heb geen idee wat het isquote:Op woensdag 22 juli 2009 01:01 schreef Coos het volgende:
[..]
Pffttt....wil iemand de komende vier weken The bill voor me opnemen?
O ja, jij kijkt alleen maar sbs6quote:
Hart van nederland is verplichte kost voor elke ramptoeristquote:
Ik zie wel iets van een the bill....quote:
Dat speelde ik in 1976 ook in mijn vakantiequote:
Is góed manquote:Op woensdag 22 juli 2009 01:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zie wel iets van een the bill....
Serie 25!!!!!!!
quote:Op woensdag 22 juli 2009 01:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat speelde ik in 1976 ook in mijn vakantie
O nee!!!! Hij is blauw. Tis Remlof!quote:Op woensdag 22 juli 2009 01:19 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
Het is toch een terras met vier tafeltjes en een ober?
Ik zou zweren dat het die pong versie met ijshockey wasquote:Op woensdag 22 juli 2009 01:19 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
Het is toch een terras met vier tafeltjes en een ober?
Maar je weet zeker niet bij welke aflevering ik dan moet beginnen?quote:
Ja, morgenavond.quote:Op woensdag 22 juli 2009 01:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar je weet zeker niet bij welke aflevering ik dan moet beginnen?
Kjoetquote:
Nou ja eigenlijk meer een korfje. En beneden loopt een echt bijtje met twee imkers.quote:
Ja, heeft ze leuk gemaakt, dat pakje. Ik heb drie caps in het topic geplaatst.quote:
Die disclamerquote:
Heel verstandig, maar wat ik ervan heb gezien was allemaal erg netjes.quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die disclamer![]()
This is a live webstream that may contain offensive content. The actions/opinions featured are the participants', and are not endorsed by Artichoke or Sky Arts.
Maar waar kijk je dat dan?quote:Op woensdag 22 juli 2009 01:27 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, morgenavond.![]()
Ik ga morgen vroeg plat want ik moet er om 5.15 uit.![]()
Maar ja, paar jaar geleden ook vliegtuig gemist en toen vloog ik pas om 12.00.
Dan vallen de zebrapaden toch niet meer opquote:
Ik LOLde.quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:51 schreef PC eend het volgende:
Dan vallen de zebrapaden toch niet meer op
wel als je zwarte strepen maaktquote:Op woensdag 22 juli 2009 09:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan vallen de zebrapaden toch niet meer op
Ik ben nog niet eerder gezoend en geknuffeld door zoveel verschillende mensen. Zowel irl als hier op FOK. Mochten jullie de mexicaanse griep krijgen, dan is dat vast mede aan mij te danken.quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:18 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Voor Talitha. Wilde gisteren nog iets typen, maar toen stond mijn zwager voor de deur.
Ik zie geen bijtje. Wel een man met een mini-trompet die onverstaanbaar staat te mompelen.quote:
Is dat verplicht dat niezen?quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:06 schreef Deisyy het volgende:
Vergeen jullie niet om tijdens het niezen in de elleboogholte te niezen
Waarom? Ik nies altijd voluit. Niezen is een neusorgasmequote:Op woensdag 22 juli 2009 12:06 schreef Deisyy het volgende:
Vergeen jullie niet om tijdens het niezen in de elleboogholte te niezen
Daarmee schijn je tegenwoordig een mexicaanse SOA te kunnen verspreidenquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom? Ik nies altijd voluit. Niezen is een neusorgasme.
niezen is lekkerquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom? Ik nies altijd voluit. Niezen is een neusorgasme.
Dan hebben we hier de virtuele mexicaanse griep. Primeur.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben nog niet eerder gezoend en geknuffeld door zoveel verschillende mensen. Zowel irl als hier op FOK. Mochten jullie de mexicaanse griep krijgen, dan is dat vast mede aan mij te danken.
Geef ik hem meteen door aan jou:quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan hebben we hier de virtuele mexicaanse griep. Primeur.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:18 schreef remlof het volgende:
Goeiemorgen, beste TT van deze reeks so far
quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:47 schreef Klonk het volgende:
als je zoveel weet waarom heb je dan geen leuke TT
Een komkommer is een kruising tussen een blauwe kwamkwammer en een gele banaan,quote:
Omdat je overdag dan geen ruk kan zien als de zon schijnt, dan reflecteerd de kleur wit teveel...quote:
met pictures mag het vast welquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
niezen is lekker![]()
vooral als je voluit gaat, maar dat mag niet van hiero
En FANN is weer terug!quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:35 schreef FANN het volgende:
[..]
met pictures mag het vast wel![]()
[ afbeelding ]
doeiquote:Op woensdag 22 juli 2009 14:37 schreef Talitha het volgende:
[..]
En FANN is weer terug!![]()
![]()
Knoop je badpak eens dicht FANN.
Laters FANN! Ik ben benieuwd waar je de volgende keer weer mee komt.quote:
Held, wat een briljante antwoordenquote:Op woensdag 22 juli 2009 14:30 schreef FANN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Een komkommer is een kruising tussen een blauwe kwamkwammer en een gele banaan,
als je blauw en geel mixed krijg je groen...
[ afbeelding ]
In de volksmond wordt dit verschijnsel ook wel een ''Mergen'' genoemd...![]()
[..]
Omdat je overdag dan geen ruk kan zien als de zon schijnt, dan reflecteerd de kleur wit teveel...
Ja,ja,tis wel handig 's nachts ,,,dat dan weer wel, maar daar zijn de witte strepen voor, overdag is
er over het algemeen meer verkeer dan 's nachts.
Bovendien... Asfalt is een mengsel van stenen, zand en vulstof.
Om die losse onderdelen aan elkaar te ’plakken’ wordt bitumen gebruikt.
Bitumen is een aardolieproduct en is van nature zwart.
Dus je kan asfalt wel een leuk kleurtje geven, maar da's hastikke duur joh....![]()
Dussssssssssssss..........![]()
Ja bedankt, uche uche hatsjoe.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
Geef ik hem meteen door aan jou:![]()
![]()
En Gert? 2e avond net zo goed als de 1e?
Dat zijn tourprimeurs ja, en er wordt op internet stevig gevloekt door fans die er niet bij waren.quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:05 schreef Copycat het volgende:
Tourprimeurs in de zin dat drie nummers voor het eerst tijdens deze tour werden gespeeld door de U2mannen?
Collega van mij was er gisteren ook. Heb je 'm nog gezien?
Ik heb net de simkaart geïnstalleerd en nu moet ik iets met Itunes doen om 'm te activeren? Dat doe ik wel thuisquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:50 schreef Deisyy het volgende:
Dan heb je voorlopig iets te doen Cc![]()
Ik heb 2 kasten van mijn zoon leeggeruimd en 5 vuilniszakken vol troep eruit gehaald
Er schijnt best wel veel bij te komen kijken voor je zo'n IPhone eindelijk kan gebruiken.quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb net de simkaart geïnstalleerd en nu moet ik iets met Itunes doen om 'm te activeren? Dat doe ik wel thuis.
Hihi.quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb net de simkaart geïnstalleerd en nu moet ik iets met Itunes doen om 'm te activeren? Dat doe ik wel thuis.
Ben ik nu al op het verkeerde ipad?quote:
Ik zou gewoon die dag vrij nemenquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er schijnt best wel veel bij te komen kijken voor je zo'n IPhone eindelijk kan gebruiken.
Ik zou in staat zijn er een uur eerder voor naar huis te gaan, ongeduldig als ik ben
Ik ook, maar het is al 4 uur, dus eerder weg gaan volstaatquote:
Ik ook ... Ik kan alleen geen goede smoes verzinnen. Sowieso loop ik al overal te pronken met dat ding, dus val ik ook direct door de mand als ik ga roepen dat ik een vergeten tandartsafspraak heb.quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:55 schreef Deisyy het volgende:
Ik zou in staat zijn er een uur eerder voor naar huis te gaan, ongeduldig als ik ben
Echt?!quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:59 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik zou gewoon die dag vrij nemen
Edit: Ow nee, ik zou het Tom laten doen.![]()
veel en hard in je elleboogholte niezen?quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ook ... Ik kan alleen geen goede smoes verzinnen. Sowieso loop ik al overal te pronken met dat ding, dus val ik ook direct door de mand als ik ga roepen dat ik een vergeten tandartsafspraak heb.
Kan ik Tom niet even een avondje lenen?quote:
Ja hoor, moet ik hem even brengen?quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kan ik Tom niet even een avondje lenen?
Goed plan. Bij Paleis S. rechtsaf.quote:
Is niet erg. Ik ook.quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:12 schreef Juud79 het volgende:
Ik moet wel eerst nog anderhalf uur werken.
Ik heb er wel een meier voor moeten neertellen en momenteel kan ik niets anders dan ernaar kijken en 112 bellen ... Maar ik geloof dat ik het wel een leuk gadget vind. En ik ben heul niet zo van de gadgetsquote:
alleen het lopen al ermee,,zo gewoon nonchalant, maar van binnen,,oh heb een Ipod,,quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb er wel een meier voor moeten neertellen en momenteel kan ik niets anders dan ernaar kijken en 112 bellen ... Maar ik geloof dat ik het wel een leuk gadget vind. En ik ben heul niet zo van de gadgets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |