?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:48 schreef henkdevlieg het volgende:
HAHHA, ik win. Wel leuk trouwens, dat die SC weer terug komt. Ik heb tenminste leesvoer.
thats my spiritual daddyquote:
In zijn jongere oude jarenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:14 schreef Siniti het volgende:
[..]
Das Johnny Cash toch? Ik dacht dat hij veel dikker was toenie oud was
zomerstopquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:15 schreef Biels het volgende:
HOI KURK_DROOG. WANNEER KOMT DE NIEUWE KASTE?
ga je naar een anderequote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:22 schreef kurk_droog het volgende:
sterkteIk MOET naar de kapper
Maar die op vakantie
Geweldig manquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:16 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
heyEindelijk iemand met klasse
Gaat prima ouwe. Met jouw dan?
![]()
en juicy?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:26 schreef Zotheid het volgende:
4ebe is inmiddels op Amsterdam CS, ze zag mijn trein wegrijden, mieters vet!
Maar haar is lang.. Volgende week op vakantie en dan moet het kort zijn denk ikquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:25 schreef Siniti het volgende:
[..]
Geweldig man
Ik moet niet naar de kapper maar dat geeft niet toch
Lang is relatief.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:29 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Maar haar is lang.. Volgende week op vakantie en dan moet het kort zijn denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zou je naar U2 willen gaan eigenlijk?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:31 schreef conobram het volgende:
Ik ging gister naar U2, maar mijn ticket werd niet gescand door het scan apparaatje
inderdaadquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:34 schreef Siniti het volgende:
[..]
Waarom zou je naar U2 willen gaan eigenlijk?
Omdat ik heilig geloof in Bono's toesprakenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:34 schreef Siniti het volgende:
[..]
Waarom zou je naar U2 willen gaan eigenlijk?
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:36 schreef conobram het volgende:
[..]
Omdat ik heilig geloof in Bono's toespraken
Waarom zou je eigenlijk foto's van SHE willen hebben? Twee seconden googlen en je hebt 20000 lekkerdere wijvenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:46 schreef MouzurX het volgende:
Hoe zit het nou eigenlijk met die foto's van SHE?
Gaat me niet om de foto's meer om het feit dat allemaal users letterlijk duizenden euro's hebben gedoneerd(betaaltquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:49 schreef Siniti het volgende:
[..]
Waarom zou je eigenlijk foto's van SHE willen hebben? Twee seconden googlen en je hebt 20000 lekkerdere wijven
Dat was wel schattig jaquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:52 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Gaat me niet om de foto's meer om het feit dat allemaal users letterlijk duizenden euro's hebben gedoneerd(betaalt) en dat ze dan niet eens(of wel?) die foto's kregen hehe
moet maddoxx hints gevenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:56 schreef Siniti het volgende:
alleen maddoxx wordt wel boos als je subtiele hints naar zijn tijd in het gevang geeft
SHE is weg dus zelfs dat kan niet
Hij had eoa spel, Quake Wars geloof ik, gehackt en een paar miljoen dollar aan creditcards geloof ikquote:
Hij zou een beetje de hacker hebben gespeeld waardoor hij een paar miljoen aan waarde schade had gedaan + chanteren ofzo. Toen is hij opgepakt en heeft tie even in de cel gezeten maar voor de rest weet niemand hoe het nou verder is gegaan .. hij is nu iig weer vrij maarja.quote:
Ja weet ik veel.. itunes heeft kk en computer naar kk en muziek niet op ipod maar moet wel muziek op ipod want kkquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:20 schreef Devvie het volgende:
http://sourceforge.net/pr(...)t_v3_08.exe/download
There you go..
gast.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:25 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja weet ik veel.. itunes heeft kk en computer naar kk en muziek niet op ipod maar moet wel muziek op ipod want kk
kk is 2 letters minder. dus lees kk maar als aidsquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:26 schreef Siniti het volgende:
Dat hoofd op die tweede pic van jouw is ook foeilelijk hoor Devvie
En het is aids k_d, niet kk.
zoals eronder staatquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:26 schreef Siniti het volgende:
Dat hoofd op die tweede pic van jouw is ook foeilelijk hoor Devvie
En het is aids k_d, niet kk.
QFTquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:28 schreef Fascination het volgende:
Michelle Rodriguez.Al is ze soms wat mannelijk.
HIHI FASquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:28 schreef Fascination het volgende:
Michelle Rodriguez.Al is ze soms wat mannelijk.
Ja dan kan zij zaterdags mooi het gras maaien ja.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:30 schreef Devvie het volgende:
[..]
HIHI FAS
dan heb je toch het man-vrouw gevoel in een lesbische relatie
ik vind der aids lelijkquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:29 schreef Siniti het volgende:
'wat' is nog een relatieve understatement.
Gewoon een extra tabje in winamp waarmee je je ipod kunt syncenquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:32 schreef Siniti het volgende:
Hoe werkt die plugin trouwens precies devvie?
quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:34 schreef Devvie het volgende:
[..]
Gewoon een extra tabje in winamp waarmee je je ipod kunt syncen
instellen kan in het winamp optionsmenu
Maar let wel op wanneer je je ipod loskoppelt dat je dat via de EJECTKNOP IN WINAMP doet
zit een scherm voorquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:34 schreef kurk_droog het volgende:
aids lekker zeg... devvie.. je moet je ramen open zetten.. bakker is flink bezig
nee want deur is dicht omdat donker op gangquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:35 schreef Devvie het volgende:
[..]
zit een scherm voor
en als ik die open zie je me fappen
quote:
Ik verwacht hem overigens alweer vóór Weihnachten zuhause in Noordwijk. Dan zijn ze het bij Bayern zeker weten al zat. Louis is namelijk Duitser dan de Duitsers en ik ken de landsaard daar een beetje. Vergeleken bij Van Gaal is Lothar Matthäus een pruillippend doetje. Der Louis gaat tegen zoveel Beierse schenen schoppen, dat het bier op hun Oktoberfeest straks massaal doodslaat als hij langsloopt. Kan je dat bier ook niet kwalijk nemen. Een nuchtere Van Gaal met stemverheffing is al geen exportproduct, maar een dronken Aloysius in Lederhosen gaat onze onderlinge handelsbetrekkingen zwaar onder druk zetten. Uiteindelijk zullen ze hem als smoesje afrekenen op zijn gebrekkige kennis van de Duitse taal, verwacht ik. Na Rudi Carrell komt daar niemand meer mee weg. Vraag maar aan Freek de Jonge en Fred Rutten.
moet kunnenquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:41 schreef Siniti het volgende:
Probeer je soms al je muziek tegelijk in winamp te proppen?
verkapte kijk-mij-veel-muziek-hebben postquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:43 schreef Siniti het volgende:
36,6 gig aan muziek lijkt mij zelfs voor winamp teveel
Zo verkapt vond ik hem nietquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:44 schreef Devvie het volgende:
[..]
verkapte kijk-mij-veel-muziek-hebben post
Bij mij doet ie het gewoonquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:54 schreef Siniti het volgende:
devvie dat scrobbler ding heeft het alleen over Ipod Nano's van 2 of 4 gig ik heb er 1 van 8 gig
niet eens gekeken.. ik heb ook 8gb maar klikte gewoon 2e generatiequote:Op woensdag 22 juli 2009 00:54 schreef Siniti het volgende:
devvie dat scrobbler ding heeft het alleen over Ipod Nano's van 2 of 4 gig ik heb er 1 van 8 gig
zo waarquote:Van AZ ken ik helaas geen enkele fan, behalve Scheringa natuurlijk. Ik zie ze niet. En ik vraag me ook af of ze wel echt bestaan. Ik zie nou nooit eens iemand in een AZ-shirt bij de bakker. Geen kind wat tijdens een pleinpartijtje roept dat het Gill Swerts of Graziano Pellè wil zijn. Niet eens een mini AZ-shirtje wat na jaren door de zon flets rood gebleekt achter het raampje van een oude auto plakt. Een shirtje van een kledingsponsor van meer dan tien jaar geleden. Je ziet ze niet. Omdat ze er niet zijn, behalve misschien binnen een straal van 10 kilometer rond Alkmaar. Die hebben daar natuurlijk een ongelofelijk seizoen achter de rug en kunnen met hun klapfoldertjes weer voor minimaal een volgende 25 jaar achter de geraniums bij moeder de vrouw. Zie het als een collectieve vergissing van de Nederlandse Top-3 en een wereldprestatie van Louis van Gaal.
quote:Ik weet niet wat Martin Jol in dat blauwe trainingspak allemaal roept, maar het lijkt binnen de club massaal aan te slaan. Het aanzwellende zelfvertrouwen zorgt er al voor dat we na een 1-0 achterstand zelfs winnen. Iets wat afgelopen seizoen niet of nauwelijks lukte. Van een lullig cupje in Southampton krijgen we alweer praatjes en de onvermijdelijke prognoses wijzen steeds vaker naar de ArenA, als plaats waar de schaal uitgereikt gaat worden, volgend jaar ergens midden april al. Onze rug wordt met de week rechter. Maar zo moet het ook zijn en altijd blijven. Zo zien we het graag. Dat is Ajax. Daardoor voel ik me al bijna 40 jaar volbloed Ajacied en dito Amsterdammer, ook al woon ik honderd kilometer van hartje Mokum. Al jaren niks noemenswaardigs gewonnen, maar tóch een grote bek. Anders willen we het niet meer. Die bescheidenheid zijn we zat en moet en zal definitief overboord. Het is de enige manier waarop wij prijzen winnen.![]()
winamp is ook fucking baasquote:Op woensdag 22 juli 2009 01:17 schreef kurk_droog het volgende:
winamp werkt kk goed![]()
waarom had ik het niet eerder. Vroeger wel maar toen kwam er een periode met allemaal kk reclames bij winamp..
upload die pic boiquote:Op woensdag 22 juli 2009 01:45 schreef Siniti het volgende:
Winamp -> Media Library -> Ipod Sectie -> Onderaan tussen die grijze knopjes staan Sync
Wat ik deed, was alleen de nummers die ik erop wil in mijn media library proppen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 01:47 schreef kurk_droog het volgende:
gevonden.. maar ik wil niet alle nummers erop.. hoe dat te doien?
ja, ik noem het kk. Lastig weg te krijgenquote:Op woensdag 22 juli 2009 01:49 schreef Siniti het volgende:
Tering tiefes aids en ebola het is zelfs een tiefeskarwei om iTunes te verwijderen_!
Vernieuw die post eens, je hebt hem al 200x gezetquote:Op woensdag 22 juli 2009 01:49 schreef kurk_droog het volgende:
hm oke.. geen tijd meer nu.. Doe het morgen wel
trusten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
omdat makkelijk te vindenquote:Op woensdag 22 juli 2009 01:50 schreef Devvie het volgende:
[..]
Vernieuw die post eens, je hebt hem al 200x gezet
Weltrusten hequote:Op woensdag 22 juli 2009 01:53 schreef kurk_droog het volgende:
ipod vond die muziek nu wel ineens maar geen album art dus alsnog opnieuw
omdat het kanquote:Op woensdag 22 juli 2009 01:57 schreef Siniti het volgende:
Waarom wil je album art erop? Zit je soms album art te kijken als je niks te doen hebt?
Dat zal ik nooit snappen
Het tweede Apple topic begon gisteravond ineens weer te lopen!quote:Op woensdag 22 juli 2009 08:26 schreef jitzzzze het volgende:
Iedereen is met vakantie zonder een vervanger te organiseren. En wie kan de bende nu weer oplossen? Juist, ikke
Echt?quote:Op woensdag 22 juli 2009 08:34 schreef Cybey het volgende:
[..]
Het tweede Apple topic begon gisteravond ineens weer te lopen!
quote:
Jazeker, dag 3 na de vakantiequote:Op woensdag 22 juli 2009 09:08 schreef kurk_droog het volgende:
yo, ik om 10 uur naar kapperStaat een of andere dwaas buiten in weg te boren
jitzdaapaap nog aan het werk?
Gooi hem naar je eigen hoofdquote:Op woensdag 22 juli 2009 09:12 schreef kurk_droog het volgende:
het straattuig is net buiten beeld dus ik kan geen pak melk wat 3 dagen over datum is nar hun hoofde gooien
quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:18 schreef Cybey het volgende:
[..]
Das wel knap. Volgende keer kom ik em wel naar je hoofd mikken
Kunnen wel een pak melk over datum laten gaan als je wilt.quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:19 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dan is er geen pak melk meer over datum dus kan het niet!!!
Dan gooi je toch een ander pak melk wat niet over datum is? Ik zie het probleem nietquote:Op woensdag 22 juli 2009 09:19 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dan is er geen pak melk meer over datum dus kan het niet!!!
quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan gooi je toch een ander pak melk wat niet over datum is? Ik zie het probleem niet
Dan een paar dagen wachten.quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:21 schreef kurk_droog het volgende:
[..]IK WIL EEN PAK WAT OVER DATUM IS!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
Gastquote:Op woensdag 22 juli 2009 09:23 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
wil je nog pita broodjes? Heerlijk met vlekken erop, kaas? ham?
Gast, gooi je dat in de prullenbak met de melk er nog in?quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:23 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik heb een pak melk van 19/07/09
Moet ik wel even uit de prullenbak vissen
Lagen nog in de kast zag ik net. En boodschappen doe ik per momentquote:Op woensdag 22 juli 2009 09:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Gast
Doe eens even fatsoenlijk boodschappen ofzo
Heb je de melk in de prullenbak gegooid?quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:25 schreef Stephan1237 het volgende:
Melk heb ik eruit gegooid en zo in de prullenbak gedouwd
Nee, stel je voor dat je moe wordtquote:Op woensdag 22 juli 2009 09:25 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Lagen nog in de kast zag ik net. En boodschappen doe ik per momentAls ik nu eten nodig heb haal ik het niet meteen voor morgen ook
Ben je kaal of heb je een baal?quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:28 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
hoe zal ik mij haar laten knippen?
quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:28 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
hoe zal ik mij haar laten knippen?
nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo niet nick en simonquote:Op woensdag 22 juli 2009 09:32 schreef Cybey het volgende:
NEE!!! NEEEEE GODVERDOMME!!!! GODSLASTERING DIT! DOOD MOETEN ZE!!!!
uiteraardquote:
Dat gaat idd echt lekkerquote:Op woensdag 22 juli 2009 09:38 schreef jitzzzze het volgende:
Nou, dat apple-topic gaat nog steeds als een trein
Goed he.quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:38 schreef jitzzzze het volgende:
Nou, dat apple-topic gaat nog steeds als een trein
Ben altijd wel geintrigeerd in de denkbeelden van dat soort mensen. Ze moet het natuurlijk helemaal zelf weten, maar kan me niet voorstellen dat je weet waar je grenzen liggen zonder ze ooit verkend te hebben.quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:48 schreef jagga het volgende:
niet te geloven hoe fucked up sommige mensen kunnen zijn zeg
Wat jij cybey? die aychelle...
Ik bedoel kom op zeg, hoe geïndoctrineerd moet je wel niet zijn om zo te reageren? krampachtig vasthouden en terugvallen op dat iedereen maar een soort van alcoholist is e.d.
helemaal met je eens, ben absoluut geintrigeerd door zulke denkbeelden. Maar het krampachtig vasthouden aan zooi die ze al 10x gezegd hebben,quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:53 schreef Cybey het volgende:
[..]
Ben altijd wel geintrigeerd in de denkbeelden van dat soort mensen. Ze moet het natuurlijk helemaal zelf weten, maar kan me niet voorstellen dat je weet waar je grenzen liggen zonder ze ooit verkend te hebben.
Verder snap ik ook niet dat je een oordeel kan vellen over anderen zonder enige ervaring... Zeker omdat je niet katje lam hoeft te worden van alcohol, maar wel gewoon lekker paar biertjes kan drinken met wat vrienden voor het 'recreatieve' gevoel.
Het bekrompen beeld dat ze lijken te hebben en zich daar krampachtig aan vast houden, zonder na te denken over andere invalshoeken, puur vanwege de indoctrinatie van de ouders. Daar komt nog eens bij dat ze vaak opgroeien in een sociale wereld waar je alleen maar dat soort mensen vindt. Je kan dat soort mensen het ook niet kwalijk nemen, want ze weten gewoon niet beter. Dat is het erge. Vind het dan ook niet echt koel dat mensen haar echt compleet lopen af te zeiken in het topic.quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:55 schreef jagga het volgende:
[..]
helemaal met je eens, ben absoluut geintrigeerd door zulke denkbeelden. Maar het krampachtig vasthouden aan zooi die ze al 10x gezegd hebben,echt hé, kom met redenering enzo
Ja, af en toe weer een onwijs domme vraag stellen en daar gaan we weerquote:Op woensdag 22 juli 2009 09:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Goed he.Als er geen mod er een slotje op gooit heb je zo kans dat het topic nog een goed aantal delen doorgaat.
Het is gewoon geniaal hoe ze iedere keer weer happen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, af en toe weer een onwijs domme vraag stellen en daar gaan we weer
Daarom drink ik nooit bier en heb ik een lekker wijf.quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:09 schreef Cybey het volgende:
[..]
Biiieerrrrr iissss lekkkeerrrrrrrrr!!!
Nadeel: je gaat er lelijke wijven knap door vinden
Misschien moet ik zo maar eens vragen of een mac toetsenbord ook werkt bij een echte pcquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is gewoon geniaal hoe ze iedere keer weer happen.
Gast, ben je dronken ofzo?quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daarom drink ik altijd bier en heb ik een lelijk wijf.
Vooral dat "echte PC" zal ze vuur laten spuwen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Misschien moet ik zo maar eens vragen of een mac toetsenbord ook werkt bij een echte pc
Ja, precies. Daarom moet dat er ook bij in de vraagquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vooral dat "echte PC" zal ze vuur laten spuwen.
neE bne neit droknen.quote:
Ja, ben een beetje in een rel-bui vandaagquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:13 schreef Cybey het volgende:
Jittzzz, je bent ook wel weer lekker aant rellen in dat drank-topic, he?
What seems to be the officer, problem?quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
JE mOet iok niet drenken dat ich droncen bent
quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:21 schreef Cybey het volgende:
[..]
What seems to be the officer, problem?
Dat dusquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:21 schreef Cybey het volgende:
[..]
What seems to be the officer, problem?
Whehehequote:Op woensdag 22 juli 2009 10:24 schreef jagga het volgende:
Jitz
Dat superblije geflierefluit in dat topic over alcohol, priceless![]()
Ik vroeg me ook al af waarom anderen die nog niet gemaakt hadden...quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Natuurlijk, waarom verzin ik dat zelf niet?
![]()
![]()
Neuh, nog even wachten. Maar jij mag hem ook stellen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:30 schreef Cybey het volgende:
Is het trouwens al tijd voor jouw mac-toetsenbord vraag?
wat een faal, deze was echt niet grappigquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:30 schreef Stephan1237 het volgende:
Hahaha
2010 belde, ze willen hun banaan terug
Jagga belde... Hij vond je grap kut...quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:30 schreef Stephan1237 het volgende:
2010 belde, ze willen hun banaan terug
Ik werd daar ook al over gebeldquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:33 schreef Cybey het volgende:
[..]
Jagga belde... Hij vond je grap kut...
Ik ook
Sinds wanneer mag 2009 eisen stellen? Zoveel voegt ie nou ook weer niet toe toch?quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:36 schreef BobbyB het volgende:
2009 belde, die vroeg zich af sinds wanneer de grappen in de toekomst gemaakt worden. 2009 was beledigd.
Lowlands prut!quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:36 schreef Skaff-a het volgende:
Arctic monkeys
Bloc party
Darkraver
Dio&The mad
Enter Shikari
Fakkelbrigade
Kaiserchiefs
Moke
Paolo Nutini
The Prodigy
Razorlight
Snoop Dogg
Leon van der zanden
Nog een maand geduld![]()
![]()
Gast, ga eens even iemand anders vervelen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:38 schreef Stephan1237 het volgende:
jitzzzze heeft sinds (kort?) een Fok abonnement??
Al bijna een jaar, maar dat even terzijdequote:Op woensdag 22 juli 2009 10:39 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik wil niemand vervelen, ik vraag het alleen maar, gisteren had je het niet of ik had het niet opgemerkt
2009 heeft anders al heel wat levens geëist waar men ook op in is gegaan, dus ja, dan gaat ie steeds meer eisen stellen natuurlijk.quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:37 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Sinds wanneer mag 2009 eisen stellen?
Waarom alleen daarheen? Ik ben er toch dus dan maar naar zoveel mogelijkquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:38 schreef Cybey het volgende:
[..]
Lowlands prut!
Zou echt alleen maar naar Arctic Monkeys, Bloc Party en Kaiser Chiefs gaan. Misschien nog even bij Razorlight kijken, maar word niet heel enthousiast van de rest.
Fakkelbrigade is sneu.
Dio moet dood, alleen al door z'n naam. Zie de echte Dio.
Eens. Als je er toch bent ga je naar veel meer. Maar de line up is exact de reden dat ik geen kaartjes heb gekochtquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:40 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Waarom alleen daarheen? Ik ben er toch dus dan maar naar zoveel mogelijkMaar uiteraard ga ik naar bovengenoemde als ze tegelijk spelen met ''Henk, de goochelende snor'' of Dio
Je verveeld wel, nu al! Voeg wat toe of kanker op, beunhaasquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:39 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik wil niemand vervelen, ik vraag het alleen maar, gisteren had je het niet of ik had het niet opgemerkt
Ik werk tussen het FOK!ken door.quote:
Houdt dat in dat je vind dat ik wel wat toe voeg hier?quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:41 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Je verveeld wel, nu al! Voeg wat toe of kanker op, beunhaas
Free tickets for skaff-a, donate here your free tickets!!!quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:41 schreef Cybey het volgende:
[..]
Eens. Als je er toch bent ga je naar veel meer. Maar de line up is exact de reden dat ik geen kaartjes heb gekocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkeerd verbonden
quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:42 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Free tickets for skaff-a, donate here your free tickets!!!Als ik gratis mag kom ik ook wel. Bel jij z'n pa dan even voor me?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neem ik bier mee!
Een hele hoop hartjeliefdeknuffeltjesquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:42 schreef Cybey het volgende:
[..]
Houdt dat in dat je vind dat ik wel wat toe voeg hier?
Jakanker, heb jij er wat op tegen dan?kankerquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:42 schreef Stephan1237 het volgende:
Met ziektewoorden schelden , leuk he![]()
ontopic : Dit is gewoon slowchat , kan je over van alles praten
OOOOWWWW!!! nu wel he!quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:43 schreef Cybey het volgende:
[..]
Als ik gratis mag kom ik ook wel. Bel jij z'n pa dan even voor me?
Neem ik bier mee!
Ik zat 3 jaar geleden nog niet bij de KLB SCquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:46 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
OOOOWWWW!!! nu wel he!Al 3 jaar laat je niks van je horen en nu je wat aan me heb wil je me weer he!! Je bent geen spat veranderd!! Klootzak!
Ow.....quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:50 schreef Cybey het volgende:
[..]
Ik zat 3 jaar geleden nog niet bij de KLB SC
7 aug in de Stairway. Maar betwijfel of er echt mensen naartoe gaanquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:53 schreef Skaff-a het volgende:
Wanneer is er btw weer een ''meet''? Of wordt daar niet meer aan gedaan?
Meh, dan hou ik t wel bij NGquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:54 schreef Cybey het volgende:
[..]
7 aug in de Stairway. Maar betwijfel of er echt mensen naartoe gaan
KLB Meet - 7 augustus
Dunno, ik ga iig ookquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:10 schreef Cybey het volgende:
Stil hier ineens... lunch is toch nog niet begonnen?
4 euro per uur?! De slaven in het Romeinse Rijk kregen nog meer betaald!quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:26 schreef BigKahuna het volgende:
Kanker zeg ik had net een sollicitatiegesprek, komt die kneus met de mededeling dat ik 4 euro per uur ga verdienen![]()
.
Ik zeg zo nouuu dan denk ik er nog even over na meneer.!
4 euro per uur? Daar kom ik mijn bed niet meer voor uitquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:26 schreef BigKahuna het volgende:
Kanker zeg ik had net een sollicitatiegesprek, komt die kneus met de mededeling dat ik 4 euro per uur ga verdienen![]()
.
Ik zeg zo nouuu dan denk ik er nog even over na meneer.!
Ik ook nietquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
4 euro per uur? Daar kom ik mijn bed niet meer voor uit
Niet zeuren.. Ik werk ook al heel mijn vakantie 37 uur de week.. en nog kk tijden ook.. van 2 tot 11, 6 tot 3, 12 tot 6quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:40 schreef MouzurX het volgende:Straks weer van half 1 tot 8+ uur werken.
Moet ook maar eens een week of 2 vrij nemen anders is het helemaal geen vakantieals je bijna een normale werkweek doet.
Daarom: ik denk dat ik maar een week of 2 vrij neemquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:46 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Niet zeuren.. Ik werk ook al heel mijn vakantie 37 uur de week.. en nog kk tijden ook.. van 2 tot 11, 6 tot 3, 12 tot 6
maandag op vakantie voor 3 weken. Mis dan wel 3 wedstrijden van ajaxquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:48 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Daarom: ik denk dat ik maar een week of 2 vrij neemMoet je ook doen
Oftewel: je mist niets?quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:49 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
maandag op vakantie voor 3 weken. Mis dan wel 3 wedstrijden van ajax
In feite niet nee.. Groningen uit, kk ver, rkc thuis.. enige boeiende is de eerste thuiswedstrijd maar ach en psv uit... kk ver en kk uitvakquote:
Ik bedoelde meer... het is voetbalquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:53 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
In feite niet nee.. Groningen uit, kk ver, rkc thuis.. enige boeiende is de eerste thuiswedstrijd maar ach en psv uit... kk ver en kk uitvak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |