?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:48 schreef henkdevlieg het volgende:
HAHHA, ik win. Wel leuk trouwens, dat die SC weer terug komt. Ik heb tenminste leesvoer.
thats my spiritual daddyquote:
In zijn jongere oude jarenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:14 schreef Siniti het volgende:
[..]
Das Johnny Cash toch? Ik dacht dat hij veel dikker was toenie oud was
zomerstopquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:15 schreef Biels het volgende:
HOI KURK_DROOG. WANNEER KOMT DE NIEUWE KASTE?
ga je naar een anderequote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:22 schreef kurk_droog het volgende:
sterkteIk MOET naar de kapper
Maar die op vakantie
Geweldig manquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:16 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
heyEindelijk iemand met klasse
Gaat prima ouwe. Met jouw dan?
![]()
en juicy?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:26 schreef Zotheid het volgende:
4ebe is inmiddels op Amsterdam CS, ze zag mijn trein wegrijden, mieters vet!
Maar haar is lang.. Volgende week op vakantie en dan moet het kort zijn denk ikquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:25 schreef Siniti het volgende:
[..]
Geweldig man
Ik moet niet naar de kapper maar dat geeft niet toch
Lang is relatief.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:29 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Maar haar is lang.. Volgende week op vakantie en dan moet het kort zijn denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zou je naar U2 willen gaan eigenlijk?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:31 schreef conobram het volgende:
Ik ging gister naar U2, maar mijn ticket werd niet gescand door het scan apparaatje
inderdaadquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:34 schreef Siniti het volgende:
[..]
Waarom zou je naar U2 willen gaan eigenlijk?
Omdat ik heilig geloof in Bono's toesprakenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:34 schreef Siniti het volgende:
[..]
Waarom zou je naar U2 willen gaan eigenlijk?
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:36 schreef conobram het volgende:
[..]
Omdat ik heilig geloof in Bono's toespraken
Waarom zou je eigenlijk foto's van SHE willen hebben? Twee seconden googlen en je hebt 20000 lekkerdere wijvenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:46 schreef MouzurX het volgende:
Hoe zit het nou eigenlijk met die foto's van SHE?
Gaat me niet om de foto's meer om het feit dat allemaal users letterlijk duizenden euro's hebben gedoneerd(betaaltquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:49 schreef Siniti het volgende:
[..]
Waarom zou je eigenlijk foto's van SHE willen hebben? Twee seconden googlen en je hebt 20000 lekkerdere wijven
Dat was wel schattig jaquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:52 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Gaat me niet om de foto's meer om het feit dat allemaal users letterlijk duizenden euro's hebben gedoneerd(betaalt) en dat ze dan niet eens(of wel?) die foto's kregen hehe
moet maddoxx hints gevenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:56 schreef Siniti het volgende:
alleen maddoxx wordt wel boos als je subtiele hints naar zijn tijd in het gevang geeft
SHE is weg dus zelfs dat kan niet
Hij had eoa spel, Quake Wars geloof ik, gehackt en een paar miljoen dollar aan creditcards geloof ikquote:
Hij zou een beetje de hacker hebben gespeeld waardoor hij een paar miljoen aan waarde schade had gedaan + chanteren ofzo. Toen is hij opgepakt en heeft tie even in de cel gezeten maar voor de rest weet niemand hoe het nou verder is gegaan .. hij is nu iig weer vrij maarja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |