Tis dat ik al een in leuk huis woon, maar anders....quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:16 schreef jkdjjsop het volgende:
http://www.omroepflevoland.nl/nieuws/nieuwsbericht?NewsID=62077
Ik zat er eigenlijk al op te wachten. We zullen dit de komende tijd wel vaker gaan zien. Immers, de termijn van 1 jaar komt voor veel leegstaande huizen akelig dichtbij, of is inmiddels al overschreden.
Half Lelystad en Almere staan al maanden leeg. Niet dat ik daar graag zou willen wonen, maar als ik geen (fatsoenlijke) woonruimte had, zou ik het ook wel weten. Goedkoper dan gratis bestaat niet.quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tis dat ik al een in leuk huis woon, maar anders....
Als goede kraker heb je wel verplichtingen hoor... Als je verstandig bent, kijk je eerst welke dat zijnquote:Op woensdag 29 juli 2009 10:44 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Half Lelystad en Almere staan al maanden leeg. Niet dat ik daar graag zou willen wonen, maar als ik geen (fatsoenlijke) woonruimte had, zou ik het ook wel weten. Goedkoper dan gratis bestaat niet.
Ik snap niet dat ze er geen anitkraak dan inzetten.quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Snap niet dat de buurt geen zwerver-rammers inhuurt
Deze woning stond al 5 jaar leeg en is van een makelaarskantoor.quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:16 schreef jkdjjsop het volgende:
http://www.omroepflevoland.nl/nieuws/nieuwsbericht?NewsID=62077
Ik zat er eigenlijk al op te wachten. We zullen dit de komende tijd wel vaker gaan zien. Immers, de termijn van 1 jaar komt voor veel leegstaande huizen akelig dichtbij, of is inmiddels al overschreden.
En hopen dat er camera's aanwezig zijn dat de mensen die denken dat men het recht maar in eigen handen moet nemen ook op hun blaren moeten zitten.quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zwerver rammen is leuker
En daarna een grote BBQ geven
Noem er eens een paar.quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als goede kraker heb je wel verplichtingen hoor... Als je verstandig bent, kijk je eerst welke dat zijn
Je moet het pand onderhouden en netjes houden. Verder weet ik het niet.quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:39 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Noem er eens een paar.
Ja, op papier heb je verlichtingen, maar zoals bij alles in Nederland kun je daar effectief je reet mee afvegen. Zolang je het maar niet te bont maakt (lees: niet de hele wijk afbreekt) kun je eigenlijk gewoon doen wat je wilt. Er is toch niemand die ingrijpt.
Sure, de eigenaar van het pand kan gaan dreigen en eventueel een knokploeg op je afsturen, maar dan leg je gewoon een dossier aan en ga je daarmee naar de politie. Voor dit soort zaken komt de politie haar bed nog wel uit.
Ja, tot zover de officiële regeltjes, maar de praktijk leert ons dat het er normaal gesproken een stuk "relaxter" aan toegaat.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je moet het pand onderhouden en netjes houden. Verder weet ik het niet.
Dat er een aantal (de meeste?) krakers zich hier niet aan houden, neemt niet weg dat je die verplichtingen niet hebt. Als je je plicht niet doet, mag je er ook zonder pardon uitgezet worden door de eigenaar.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Werkloosheid gaat stijgen denk ik en de economie zal in elk geval dit jaar niet significant aantrekken.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk een kleine krimp dit jaar. De huizenmarkt zal ook nog wel even dooretteren.
Denk, verwacht daar hebben we natuurlijk weinig aan.... Onderbouw het eens? Zo lust ik er nog wel een paar......quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik verwacht wel een piek van 8%. Weet niet of dat dit jaar al gehaald wordt, aangezien een grote ontslagronde niet van vandaag of morgen wordt gehaald.
In mijn berekeningen mag ik ook uitgaan van 8% overigens.
Ja we gaan door met het verder opblazen van de kredietbubble, mits er niet teveel deflatie komtquote:Op zondag 2 augustus 2009 16:47 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Denk, verwacht.... Onderbouw het eens? Zo lust ik er nog wel een paar......
Berekeningen? Ben je vooraanstaand econoom of zijn het onderbuik gevoelens?
Dat is vrij logisch als je om iemands MENING vraagtquote:Op zondag 2 augustus 2009 16:47 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
[..]
[..]
Denk, verwacht daar hebben we natuurlijk weinig aan.... Onderbouw het eens? Zo lust ik er nog wel een paar......
Berekeningen? Ben je vooraanstaand econoom of zijn het onderbuik gevoelens?
Bronquote:De huizenprijs in de Leidse regio zakt nog steeds. Vooral appartementen doen het slecht. Behalve in Den Haag zakte de prijs van appartementen in de Randstad nergens zo snel als in het gebied rond Leiden en de Bollenstreek.
Dat laat de Wox-index zien, de barometer van onderzoeks- en taxatiebureau ABF Valuation, die zich baseert op onder meer het Kadaster. De daling was in Leiden 11,7 procent in een jaar. Ook het oostelijk deel van Zuid-Holland, het gebied rond Alphen, laat een sterke neergang zien (-8,9) Bij eengezinswoningen was de daling wat minder scherp.
Gaat het nu om de huizenprijzen of om de prijzen van appartementenquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:43 schreef Prutzenberg het volgende:
Kijk, dit noem ik nu goede berichten:
[..]
Bron
Ik moet er helaas wel bij zeggen dat de boel hier nog steeds aardig prijzig is.
Waarom eigenlijk?quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:43 schreef Prutzenberg het volgende:
Ik moet er helaas wel bij zeggen dat de boel hier nog steeds aardig prijzig is.
Alphen en Leiden zijn dure gemeentes om in te wonen. Alles daartussen (waar ik ook woon) is ook prijzig. Je kan er namelijk landelijk wonen terwijl je toch dichtbij de grote steden zit.quote:
Betere bron:quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Gaat het nu om de huizenprijzen of om de prijzen van appartementen
Voor een analyse op gemeentelijk niveau lijken me de aantallen te klein. Misschien werden er vorig jaar 10 huizen van een miljoen verkocht en dit jaar geen, dan daalt de huizenprijs al snel
Aha. Nouja, ik vind Leiden als stad niet zoveel aan, maar het groene hart is misschien best aantrekkelijk.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Alphen en Leiden zijn dure gemeentes om in te wonen. Alles daartussen (waar ik ook woon) is ook prijzig. Je kan er namelijk landelijk wonen terwijl je toch dichtbij de grote steden zit.
Ik woon zelf in Groene Hart, vlakbij Alphen a/d Rijn en wonen is hier gewoon erg goed. Vooral voor mensen met jonge kinderen die een baan in de Randstad hebben is het een goede uitkomst. Omdat je snel op je werk kan zijn, en je kinderen in een mooie omgeving kan laten opgroeien.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:08 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Aha. Nouja, ik vind Leiden als stad niet zoveel aan, maar het groene hart is misschien best aantrekkelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |