abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71416931
Als bij 40% van de zakelijke dienstverleners het aantal banen sowieso al af gaat nemen, dan komen daar nog wel klappen. Het is ook een mooi moment voor OPEX-achtige programma's. Ondernemingsraden en vakbonden hebben weinig te mekkeren in tijden van crisis.
pi_71420183
http://www.omroepflevoland.nl/nieuws/nieuwsbericht?NewsID=62077

Ik zat er eigenlijk al op te wachten. We zullen dit de komende tijd wel vaker gaan zien. Immers, de termijn van 1 jaar komt voor veel leegstaande huizen akelig dichtbij, of is inmiddels al overschreden.
pi_71420671
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 10:16 schreef jkdjjsop het volgende:

Ik zat er eigenlijk al op te wachten. We zullen dit de komende tijd wel vaker gaan zien. Immers, de termijn van 1 jaar komt voor veel leegstaande huizen akelig dichtbij, of is inmiddels al overschreden.
Tis dat ik al een in leuk huis woon, maar anders....
pi_71421025
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 10:32 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Tis dat ik al een in leuk huis woon, maar anders....
Half Lelystad en Almere staan al maanden leeg. Niet dat ik daar graag zou willen wonen, maar als ik geen (fatsoenlijke) woonruimte had, zou ik het ook wel weten. Goedkoper dan gratis bestaat niet.
pi_71421219
Snap niet dat de buurt geen zwerver-rammers inhuurt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71421298
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 10:44 schreef jkdjjsop het volgende:

[..]

Half Lelystad en Almere staan al maanden leeg. Niet dat ik daar graag zou willen wonen, maar als ik geen (fatsoenlijke) woonruimte had, zou ik het ook wel weten. Goedkoper dan gratis bestaat niet.
Als goede kraker heb je wel verplichtingen hoor... Als je verstandig bent, kijk je eerst welke dat zijn
pi_71421302
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 10:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Snap niet dat de buurt geen zwerver-rammers inhuurt
Ik snap niet dat ze er geen anitkraak dan inzetten.
pi_71421413
Zwerver rammen is leuker

En daarna een grote BBQ geven
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 29 juli 2009 @ 11:24:07 #59
79128 HarryP
mijnCV.com
pi_71422162
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 10:16 schreef jkdjjsop het volgende:

Deze woning stond al 5 jaar leeg en is van een makelaarskantoor.
Als het een particulier is die b.v. al in een bejaardentehuis zit dan denk ik dat het niet zo makkelijk gaat.
pi_71422303
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 10:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zwerver rammen is leuker

En daarna een grote BBQ geven
En hopen dat er camera's aanwezig zijn dat de mensen die denken dat men het recht maar in eigen handen moet nemen ook op hun blaren moeten zitten.
pi_71422635
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 10:54 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Als goede kraker heb je wel verplichtingen hoor... Als je verstandig bent, kijk je eerst welke dat zijn
Noem er eens een paar.

Ja, op papier heb je verlichtingen, maar zoals bij alles in Nederland kun je daar effectief je reet mee afvegen. Zolang je het maar niet te bont maakt (lees: niet de hele wijk afbreekt) kun je eigenlijk gewoon doen wat je wilt. Er is toch niemand die ingrijpt.

Sure, de eigenaar van het pand kan gaan dreigen en eventueel een knokploeg op je afsturen, maar dan leg je gewoon een dossier aan en ga je daarmee naar de politie. Voor dit soort zaken komt de politie haar bed nog wel uit.
pi_71427711
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 11:39 schreef jkdjjsop het volgende:

[..]

Noem er eens een paar.

Ja, op papier heb je verlichtingen, maar zoals bij alles in Nederland kun je daar effectief je reet mee afvegen. Zolang je het maar niet te bont maakt (lees: niet de hele wijk afbreekt) kun je eigenlijk gewoon doen wat je wilt. Er is toch niemand die ingrijpt.

Sure, de eigenaar van het pand kan gaan dreigen en eventueel een knokploeg op je afsturen, maar dan leg je gewoon een dossier aan en ga je daarmee naar de politie. Voor dit soort zaken komt de politie haar bed nog wel uit.
Je moet het pand onderhouden en netjes houden. Verder weet ik het niet.

Dat er een aantal (de meeste?) krakers zich hier niet aan houden, neemt niet weg dat je die verplichtingen niet hebt. Als je je plicht niet doet, mag je er ook zonder pardon uitgezet worden door de eigenaar.
pi_71427935
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 14:12 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Je moet het pand onderhouden en netjes houden. Verder weet ik het niet.

Dat er een aantal (de meeste?) krakers zich hier niet aan houden, neemt niet weg dat je die verplichtingen niet hebt. Als je je plicht niet doet, mag je er ook zonder pardon uitgezet worden door de eigenaar.
Ja, tot zover de officiële regeltjes, maar de praktijk leert ons dat het er normaal gesproken een stuk "relaxter" aan toegaat.
pi_71507046
http://www.nu.nl/economie(...)met-een-procent.html

Ik heb er goede hoop dat je in het derde en vierde kwartaal stagnatie te zien krijgt, dan moet het volgens mij wel gaan meevallen met de oplopende werkeloosheid in Nederland
pi_71541323
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 23:06 schreef Halcon het volgende:

[..]

Werkloosheid gaat stijgen denk ik en de economie zal in elk geval dit jaar niet significant aantrekken.
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 23:11 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik denk persoonlijk een kleine krimp dit jaar. De huizenmarkt zal ook nog wel even dooretteren.
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 23:21 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik verwacht wel een piek van 8%. Weet niet of dat dit jaar al gehaald wordt, aangezien een grote ontslagronde niet van vandaag of morgen wordt gehaald.

In mijn berekeningen mag ik ook uitgaan van 8% overigens.
Denk, verwacht daar hebben we natuurlijk weinig aan.... Onderbouw het eens? Zo lust ik er nog wel een paar......

Berekeningen? Ben je vooraanstaand econoom of zijn het onderbuik gevoelens?
pi_71541397
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 16:47 schreef Bulletdodger het volgende:

[..]
Denk, verwacht.... Onderbouw het eens? Zo lust ik er nog wel een paar......

Ja we gaan door met het verder opblazen van de kredietbubble, mits er niet teveel deflatie komt
pi_71541465
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 16:47 schreef Bulletdodger het volgende:

[..]

[..]

[..]

Denk, verwacht daar hebben we natuurlijk weinig aan.... Onderbouw het eens? Zo lust ik er nog wel een paar......

Dat is vrij logisch als je om iemands MENING vraagt
pi_71578498
Kijk, dit noem ik nu goede berichten:
quote:
De huizenprijs in de Leidse regio zakt nog steeds. Vooral appartementen doen het slecht. Behalve in Den Haag zakte de prijs van appartementen in de Randstad nergens zo snel als in het gebied rond Leiden en de Bollenstreek.

Dat laat de Wox-index zien, de barometer van onderzoeks- en taxatiebureau ABF Valuation, die zich baseert op onder meer het Kadaster. De daling was in Leiden 11,7 procent in een jaar. Ook het oostelijk deel van Zuid-Holland, het gebied rond Alphen, laat een sterke neergang zien (-8,9) Bij eengezinswoningen was de daling wat minder scherp.
Bron

Ik moet er helaas wel bij zeggen dat de boel hier nog steeds aardig prijzig is.
Op donderdag 6 september 2012 @ 21:41 schreef Shakkara het volgende:
Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.
pi_71578934
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 22:43 schreef Prutzenberg het volgende:
Kijk, dit noem ik nu goede berichten:
[..]

Bron

Gaat het nu om de huizenprijzen of om de prijzen van appartementen

Voor een analyse op gemeentelijk niveau lijken me de aantallen te klein. Misschien werden er vorig jaar 10 huizen van een miljoen verkocht en dit jaar geen, dan daalt de huizenprijs al snel
pi_71579280
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 22:43 schreef Prutzenberg het volgende:
Waarom eigenlijk?
pi_71579352
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 23:03 schreef jkdjjsop het volgende:

[..]

Waarom eigenlijk?
Alphen en Leiden zijn dure gemeentes om in te wonen. Alles daartussen (waar ik ook woon) is ook prijzig. Je kan er namelijk landelijk wonen terwijl je toch dichtbij de grote steden zit.
pi_71579409
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 22:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Gaat het nu om de huizenprijzen of om de prijzen van appartementen

Voor een analyse op gemeentelijk niveau lijken me de aantallen te klein. Misschien werden er vorig jaar 10 huizen van een miljoen verkocht en dit jaar geen, dan daalt de huizenprijs al snel
Betere bron:
http://www.abfvaluation.nl/wox-hpi/wox-quarterly
Het lijkt er op dat de Randstad in elkaar aan het zakken is.
Op donderdag 6 september 2012 @ 21:41 schreef Shakkara het volgende:
Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.
pi_71579506
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 23:05 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Alphen en Leiden zijn dure gemeentes om in te wonen. Alles daartussen (waar ik ook woon) is ook prijzig. Je kan er namelijk landelijk wonen terwijl je toch dichtbij de grote steden zit.
Aha. Nouja, ik vind Leiden als stad niet zoveel aan, maar het groene hart is misschien best aantrekkelijk.
pi_71581470
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 23:08 schreef jkdjjsop het volgende:

[..]

Aha. Nouja, ik vind Leiden als stad niet zoveel aan, maar het groene hart is misschien best aantrekkelijk.
Ik woon zelf in Groene Hart, vlakbij Alphen a/d Rijn en wonen is hier gewoon erg goed. Vooral voor mensen met jonge kinderen die een baan in de Randstad hebben is het een goede uitkomst. Omdat je snel op je werk kan zijn, en je kinderen in een mooie omgeving kan laten opgroeien.
pi_71581609
Zijn huizen in het groene hart die dichtbij de snelweg gelegen zijn duurder?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')