Da's van aprilquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:11 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Maar dat artikel is ook al van na MJ's dood. Zou het echt toeval zijn?
Dat moest ik ook maar eens doen. Voor de goede zaak, dan, hè.quote:
Ik miste hem ook en ben eens op zijn Twitter gaan kijken. Stenders heeft hem er kennelijk uitgesodemieterd...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:27 schreef Sersjee het volgende:
Heeft van Inkel geen zin meer ofzo?
Balen. En ook erg slecht dat dat blijkbaar niet op een normale manier kan, met een nieuwsberichtje, en zo.quote:Dat moet je maar even aan Rob Stenders vragen... Ik doe geen programma meer voor KX.
Bron.
Zo prachtigquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:37 schreef on_air het volgende:
Oh My.
Damien Rice - Blower's Daughter.
Koester het momentquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:44 schreef on_air het volgende:
[..]
Never nooit gedacht dat ooit op de radio te horen.
De Jeugd is grappig, man!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit slaat echt he-le-maal nergens op.
Nog wat van Jo gehoord?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:12 schreef on_air het volgende:
Euh....
"Royksopp, of hoe je dat ook uitspreekt"
En zij is zomer-dj-invaller? Wauw...
Ze heeft volgens mij ook bij Arrow gezeten. Zelden iemand zo onoprecht de betere rockklassiekers horen aankondigen.quote:
Arrow en bij Yorin heeft ze ook nog gezeten nadat ze bij 3fm weg was.Maandag heeft ze haar eigen show op KX en ik moet zeggen dat ze best lekkere muziek draait daar.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:33 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ze heeft volgens mij ook bij Arrow gezeten. Zelden iemand zo onoprecht de betere rockklassiekers horen aankondigen.
Wat? Nee...quote:
Ik ben nu ook niet echt onder de indruk van haar aan- en afkondigingskwaliteiten. Een beetje alsof ze radio aan het maken is voor kleine meisjes. Gelukkig niet qua muziek.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:33 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ze heeft volgens mij ook bij Arrow gezeten. Zelden iemand zo onoprecht de betere rockklassiekers horen aankondigen.
Met haar muzieksmaak is niets mis inderdaad.Haar dj-kwaliteiten.....tja....quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik ben nu ook niet echt onder de indruk van haar aan- en afkondigingskwaliteiten. Een beetje alsof ze radio aan het maken is voor kleine meisjes. Gelukkig niet qua muziek.
Moest meteen aan jou denken toen onze goede vriend de zingende berggeit inzette.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:50 schreef on_air het volgende:
Ah, geheel in lijn met mijn nieuwe obsessie.
Mweeequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:51 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Moest meteen aan jou denken toen onze goede vriend de zingende berggeit inzette.
Helaas...quote:
Het is ook niet echt Siebelink en Stenders, maar Siebelink en Hoebee. De organisatie is nog verder te zoeken dan normaal.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:55 schreef broer het volgende:
[..]
Helaas...
(Het gebeurt niet vaak, trouwens, maar ik heb Siebelink en Stenders uitgezet. Er komt me net iets te veel dommigheid uit deze twee heren.)
Ik dacht: ik noem het programma gewoon bij zijn officiële naam, dan is er tenminste nog iets van structuur.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:57 schreef Marc63 het volgende:
Het is ook niet echt Siebelink en Stenders, maar Siebelink en Hoebee.
Naja, structuur is op vrijdag sowieso een zeldzaam fenomeen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:00 schreef broer het volgende:
[..]
Ik dacht: ik noem het programma gewoon bij zijn officiële naam, dan is er tenminste nog iets van structuur.
Godgloeiende... Nèt te laat ingeschakeld!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |