quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:34 schreef Viking84 het volgende:
In afwachting van uw reactie,
Xaobotnik.
Lekker neutraal.
quote:
Vergeet in ieder geval niet het volgende toe te voegen:quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:32 schreef Xaobotnik het volgende:
Beste FOKkers,
Ik heb een geschil met een organisatie en heb naar aanleiding daarvan een brief geschreven. Maar nu weet ik niet hoe ik mijn brief moet afsluiten. 'Met vriendelijke groet' vind ik namelijk te aardig. Iemand suggesties?
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:49 schreef NotYou het volgende:
[..]
Vergeet in ieder geval niet het volgende toe te voegen:
"P.S. Daar ik er zelf nogal wat moeite mee had, heb ik om deze brief zo onaardig mogelijk af te kunnen sluiten zelfs een beroep gedaan op een populair internet forum. U kunt mijn topic vinden op de volgende url: http://forum.fok.nl/topic/1319105."
Dat is hooguit ongeduldig, niet uigesproken onaardig!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:50 schreef krakkemieke het volgende:
Hopend op een spoedige reactie,
Xaobotnik
die jaquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:34 schreef Viking84 het volgende:
In afwachting van uw reactie,
Xaobotnik.
Lekker neutraal.
Ik ben erg slecht in onaardig zijn.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:53 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dat is hooguit ongeduldig, niet uigesproken onaardig!
quote:In afwachting van een reactie,
Xaobotnik.
Straalt dat er zo van af?? Tsja.... Ik kan nu eenmaal niet iets versturen zonder dat ik weet dat er iig een poging gedaan is het appelerende aspect juist te hebbenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:04 schreef Teeuwen het volgende:
Wat ben je nou voor een onzekere gast, TS..
Een grote bek opzetten heb je inderdaad niets aan. Maar ik gun ze dat met vriendelijke groet' gewoon niet. Het ging ook meer om het functioneren van een specifieke medewerkster aan wie ik het direct mail, die de organisatie vertegenwoordigt.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:10 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ben erg slecht in onaardig zijn.Er wordt aan gewerkt, maar imho werkt het beter om duidelijk te zijn.
Degenen die de brief lezen hebben geen boodschap aan onaardige brieven. Wel aan brieven waarin wordt uitgelegd wat de klacht is en wat TS denkt te doen als er geen reactie komt. Zakelijke brieven dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |