abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71190264

- Als de PVV de 25 procent bereikt, stop ik met werken, en ga ik lekker uitkering trekken van jullie belastinggeld. Dan importeer ik een importbruid en adopteren we 7 Afghaanse oorlogsweesjes, puur voor de kinderbijslag. Net zo makkelijk.
pi_71190375
De Eu is naar mijn smaak al teveel uit zijn jasje gegroeid, dus niet binnenlaten.
to the point!
pi_71190969
Onzin. Het land is vrijwel falliet en zal op eigen kracht waarschijnlijk niet van de ondergang te redden zijn. Dit is uiteindelijk het humaanste om te doen. Tevens zijn het nog geen half miljoen mensen, dus waar maakt men zich druk om.

Ierland daarintegen. Ze komen bij de EU, krijgen alleen maar geld al die tijd en weten uit te groeien van een verarmd land tot een welvarende natie. Vervolgens kiezen ze tegen het verdrag van Lissabon omdat de meeste inwoners "tegen" Europa zijn. Niet het verdrag, nee, Europa heeft teveel invloed. Fuck off, we hebben dat land ondertussen gekocht met al die subsidie.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 19:55:40 #4
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  dinsdag 21 juli 2009 @ 19:58:10 #5
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_71191394
IJsland, is dat niet dat land wat de begrotingseisen nooit gaat halen?
censuur :O
  Redactie Frontpage dinsdag 21 juli 2009 @ 20:02:28 #6
38148 crew  Innisdemon
pi_71191546
Goed punt boxouwe, dat vergeten veel mensen als ze roepen hoe 'goed het van die Ieren is, dat ze tegen zijn'
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
  dinsdag 21 juli 2009 @ 20:08:58 #7
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_71191775
Ja, en NL er uit.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_71192701
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 19:47 schreef boxouwe het volgende:Ierland daarintegen. Ze komen bij de EU, krijgen alleen maar geld al die tijd en weten uit te groeien van een verarmd land tot een welvarende natie. Vervolgens kiezen ze tegen het verdrag van Lissabon omdat de meeste inwoners "tegen" Europa zijn. Niet het verdrag, nee, Europa heeft teveel invloed. Fuck off, we hebben dat land ondertussen gekocht met al die subsidie.
Applaus. Vergelijk dat maar eens met Spanje die net zoveel steun heeft gehad, maar die zijn ten minste dankbaar en stemmen gewoon pro-europa, ook al zijn ze netto betalers geworden.

Schop die Ieren er uit.

- Als de PVV de 25 procent bereikt, stop ik met werken, en ga ik lekker uitkering trekken van jullie belastinggeld. Dan importeer ik een importbruid en adopteren we 7 Afghaanse oorlogsweesjes, puur voor de kinderbijslag. Net zo makkelijk.
pi_71192779
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 20:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ja, en NL er uit.
Echt waar, wil je dat? Had ik niet verwacht van je, waarom?

dinsdag 21 juli 2009 @ 21:11:06 #10
pi_71194197
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 20:33 schreef BogardeRules het volgende:

[..]

Echt waar, wil je dat? Had ik niet verwacht van je, waarom?
Vanwege de landbouwsubsidies en alle onzin (roken, drugs) verboden.
Wat heb ik te maken met iemands (democratische ) mening 3000km verderop?

Oh ja, omdat de EU niet democratisch is.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_71195078
Dan mag Marokko (eerder lidmaatschap aangevraagd een tijdje geleden en grenst aan Europa, nu is het een stuk welvarender land dan toen) en Turkije (is voor 10% Europa) er ook bij.
this is soooooooooooo fucking cool. :D
pi_71195865
Gewoon wat ontwikkelingshulp van Afrika naar IJsland sluizen en IJsland wetten laten aannemen die bank problemen in de toekomst voorkomen. Probleem opgelost, en een veel betere besteding van het geld. In zekere zin is er geen groot verschil tussen een natuur ramp en een economische ramp.
pi_71198060
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 21:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Vanwege de landbouwsubsidies en alle onzin (roken, drugs) verboden.
Wat heb ik te maken met iemands (democratische ) mening 3000km verderop?

Oh ja, omdat de EU niet democratisch is.
Kweenie? samen staan we sterk, wellicht?

het is principieel beter om iets op te lossen dan om het uit de weg te gaan. We kunnen beter proberen het landbouwbeleid om te vormen dan het te vermijden. Dan maar idealistisch (desnoods!! . Cynisme is zo makkelijk, (net als junkfood), en trouwens meer iets voor extreem rechts ...

Redactie Frontpage dinsdag 21 juli 2009 @ 22:51:01 #14
38148 crew  Innisdemon
pi_71198201
Papier: heb je wel eens onderzocht hoeveel landbouwsubsidie NL ontvangt?

7thwave: hear hear!!!
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
  dinsdag 21 juli 2009 @ 23:48:37 #15
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_71200380
Zolang ze aan alle eisen voor het EU-lidmaatschap voldoen (en dat zijn er volgens mij een stuk of 26000, hoe heet dat ook alweer, de Kopenhagenconventie?), dan mogen ze er van mij bij.
[b]@RemiLehmann[/b]
  woensdag 22 juli 2009 @ 00:14:21 #16
198904 Tizitl
Militant pacifist
pi_71201215
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 21:53 schreef SeventhWave het volgende:
Gewoon wat ontwikkelingshulp van Afrika naar IJsland sluizen en IJsland wetten laten aannemen die bank problemen in de toekomst voorkomen. Probleem opgelost, en een veel betere besteding van het geld. In zekere zin is er geen groot verschil tussen een natuur ramp en een economische ramp.
Mwah ze hebben in dit geval wel zelf behoorlijk risico genomen door de bankensector erg groot te laten worden, vind het dus niet vergelijkbaar aangezien dit meer het gevolg is van gemaakte keuzes.

Anyway wat mij betreft zijn ze welkom (mits ze aan alle voorwaarden voldoen uiteraard, maar dat geld voor elk land).
pi_71201850
Mensen die stellen dat toetreding 'ons zal verarmen' praten natuurlijk onzin. Het land heeft een BNP van 8,5 miljard per jaar dus dat zal echt geen schade doen. Punt is dat er natuurlijk bepaalde criteria gelden die verder strekken dat een stabiele democratische samenleving en een functionerende rechtsstaat. Een financiele huishouding die op orde is bijvoorbeeld. Daar schort nog veel aan tegenwoordig. Maar aan de andere kant, er zijn meerdere lidstaten die daar problemen mee hebben, zoals Roemenie. Ik denk echter dat de EU na de laatste uitbreidingsronde beste even pas op de plaats mag maken en iets kritischer mag zijn. Geen toetreding dus. (Mis overigens de 'Nee, want...'-optie.)
  woensdag 22 juli 2009 @ 12:23:45 #18
79128 HarryP
mijnCV.com
pi_71210404
Niet erbij,
Eerst maar eens zorgen dat we ons geld terug krijgen en daarna alle puntjes op de i mbt de regels die IJsland nog niet heeft overgenomen.
  woensdag 22 juli 2009 @ 13:09:38 #19
pi_71211842
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 22:51 schreef Innisdemon het volgende:
Papier: heb je wel eens onderzocht hoeveel landbouwsubsidie NL ontvangt?

7thwave: hear hear!!!
Ik ben tegen landbouwsubsidies.
  woensdag 22 juli 2009 @ 13:17:12 #20
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71212102
Natuurlijk, het land voldoet aan de voorwaarden voor toetreding en dus mogen ze lid worden.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_71218441
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 00:34 schreef Thomas B. het volgende:
Ik denk echter dat de EU na de laatste uitbreidingsronde beste even pas op de plaats mag maken en iets kritischer mag zijn. Geen toetreding dus. (Mis overigens de 'Nee, want...'-optie.)
Welke Nee want optie? het zijn er zes, das veel zat.

Als we ze eerst weigeren, dat maakt ze ook een stuk deemoediger. Ze hebben 50 jaar gedacht dat ze het alleen konden, dus laat ze maar lekker even spartelen, van de honger omkomen zullen ze echt niet.
Gaan ze maar vissen.

En dat BNP van 8.5 miljard zal nu wel fors gaan dalen. ze zullen verarmen. Sure, ze zijn rijker dan roemenie, bulgarije, maar ja.

Laat ze maar even spartelen. ze kunnen altijd nog een deal met amerika sluiten, ze hebben hun hele medische dossier ook al verkocht aan glaxo-kline.

[ Bericht 17% gewijzigd door BogardeRules op 22-07-2009 16:18:40 ]

pi_71218484
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ik ben tegen landbouwsubsidies.
ja, je geniet er wel van. en roepen dat je terug wil geven is ook zo hol. Ben je persoonlijk bereid 1/3 van je salaris in te leveren daarvoor?

Ik ben tegen racisten als 7thWife, doen we ook weinig tegen.

[ Bericht 7% gewijzigd door BogardeRules op 22-07-2009 16:20:57 ]

pi_71218576
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:17 schreef Plato1980 het volgende:
Natuurlijk, het land voldoet aan de voorwaarden voor toetreding en dus mogen ze lid worden.
Mwah, ze hebben 50 jaar lang voor ons de neus opgehaalt. Laat ze toch lekker spartelen.
We hadden Roemenie en Bulgarije nooit moeten accepteren, of er moeten meer sancties komen.

pi_71219209
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:17 schreef Plato1980 het volgende:
Zouden ze niet eerst het walvis verdrag moeten ondertekenen ?

Persoonlijk vind ik dat we als we IJsland toelaten we Turkije ook moeten toelaten.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_71219436
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 20:32 schreef BogardeRules het volgende:
Applaus. Vergelijk dat maar eens met Spanje die net zoveel steun heeft gehad, maar die zijn ten minste dankbaar en stemmen gewoon pro-europa, ook al zijn ze netto betalers geworden.
Nee hoor, Spanjaarden houden niet van de tussenliggende bestuurslaag die Spanje heet. Spanje is als natie niet echt geslaagd, net als Belgie. Daar is de steun voor de EU ook heel groot. Verlos ons van de nationale bestuurslaag die niet werkt door er eentje bovenop te leggen.

Landen die wel wat te verliezen hebben, in de vorm van een natie die wel werkt, en waarvan de bevolking nadenkt, zijn tegen, de bevolking althans. Ierland is zo'n land.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')