Applaus. Vergelijk dat maar eens met Spanje die net zoveel steun heeft gehad, maar die zijn ten minste dankbaar en stemmen gewoon pro-europa, ook al zijn ze netto betalers geworden.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:47 schreef boxouwe het volgende:Ierland daarintegen. Ze komen bij de EU, krijgen alleen maar geld al die tijd en weten uit te groeien van een verarmd land tot een welvarende natie. Vervolgens kiezen ze tegen het verdrag van Lissabon omdat de meeste inwoners "tegen" Europa zijn. Niet het verdrag, nee, Europa heeft teveel invloed. Fuck off, we hebben dat land ondertussen gekocht met al die subsidie.
Echt waar, wil je dat? Had ik niet verwacht van je, waarom?quote:
Vanwege de landbouwsubsidies en alle onzin (roken, drugs) verboden.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:33 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
Echt waar, wil je dat? Had ik niet verwacht van je, waarom?
Kweenie? samen staan we sterk, wellicht?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Vanwege de landbouwsubsidies en alle onzin (roken, drugs) verboden.
Wat heb ik te maken met iemands (democratische) mening 3000km verderop?
Oh ja, omdat de EU niet democratisch is.
Mwah ze hebben in dit geval wel zelf behoorlijk risico genomen door de bankensector erg groot te laten worden, vind het dus niet vergelijkbaar aangezien dit meer het gevolg is van gemaakte keuzes.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:53 schreef SeventhWave het volgende:
Gewoon wat ontwikkelingshulp van Afrika naar IJsland sluizen en IJsland wetten laten aannemen die bank problemen in de toekomst voorkomen. Probleem opgelost, en een veel betere besteding van het geld. In zekere zin is er geen groot verschil tussen een natuur ramp en een economische ramp.
Ik ben tegen landbouwsubsidies.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:51 schreef Innisdemon het volgende:
Papier: heb je wel eens onderzocht hoeveel landbouwsubsidie NL ontvangt?
7thwave: hear hear!!!
Welke Nee want optie? het zijn er zes, das veel zat.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:34 schreef Thomas B. het volgende:
Ik denk echter dat de EU na de laatste uitbreidingsronde beste even pas op de plaats mag maken en iets kritischer mag zijn. Geen toetreding dus. (Mis overigens de 'Nee, want...'-optie.)
ja, je geniet er wel van. en roepen dat je terug wil geven is ook zo hol. Ben je persoonlijk bereid 1/3 van je salaris in te leveren daarvoor?quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben tegen landbouwsubsidies.
Mwah, ze hebben 50 jaar lang voor ons de neus opgehaalt. Laat ze toch lekker spartelen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:17 schreef Plato1980 het volgende:
Natuurlijk, het land voldoet aan de voorwaarden voor toetreding en dus mogen ze lid worden.
Zouden ze niet eerst het walvis verdrag moeten ondertekenen ?quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:17 schreef Plato1980 het volgende:
Natuurlijk, het land voldoet aan de voorwaarden voor toetreding en dus mogen ze lid worden.
Nee hoor, Spanjaarden houden niet van de tussenliggende bestuurslaag die Spanje heet. Spanje is als natie niet echt geslaagd, net als Belgie. Daar is de steun voor de EU ook heel groot. Verlos ons van de nationale bestuurslaag die niet werkt door er eentje bovenop te leggen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:32 schreef BogardeRules het volgende:
Applaus. Vergelijk dat maar eens met Spanje die net zoveel steun heeft gehad, maar die zijn ten minste dankbaar en stemmen gewoon pro-europa, ook al zijn ze netto betalers geworden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |